De Gasterij van Bussum

• Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening
Remko A. H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Een warm ontvangst, vriendelijk personeel een aanrader om daar met gezelschap in ontspannen sfeer te eten.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig gegeten met grote groep met de AH actie. Alle gerechten waren heerlijk en de desserts zagen er allemaal prachtig uit. Bediening ook heel vriendelijk.
Er werd alleen 4 keer brood op tafel gezet en daar werd achteraf Euro 16,- voor gerekend, beetje erg veel.
Maar al met al een restaurant om terug te komen.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hopen dat ze doorgaan met de AH aktie. Zo is het nog een beetje betaalbaar.
Het dinee was erg goed als ook de bediening.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was voor ons de eerste keer. Fijn dat het door de AH restaurantactie mogelijk is om voor ons onbekende restaurants te bezoeken. Dit was een prima plek, komen zeker terug!
Alleen jammer dat we het menu van 33,50 niet konden nemen, maar daar komen we dan een andere keer voor terug!
Frans_1955 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik zie dat mensen dit nogal hoog beoordelen. Duidelijk geen fijn proevers. Ik ga er niet meer naar toe. Trio van vis..... 3 sperziebonen, droge vis zonder enige toevoeging van kruiden, sausje uit een potje.
enige positieve is dat we het niet moesten afrekenen.
Beste meneer Frans,
Vervelend om te lezen dat u een minder fijne ervaring heeft gehad in ons restaurant.
Uiteraard doen wij er natuurlijk altijd alles aan om iedereen tevreden naar huis te laten gaan.
Bij u hebben we dat ook gedaan er is onder andere 2x tijdens u hoofdgerecht gevraagd of alles naar wens was en beide keren heeft u aangegeven dat alles prima was. Wij vragen dit aan onze gasten dat mocht er zoals in uw geval iets niet helemaal naar tevredenheid zijn dan kunnen wij dit oplossen en u toch blij naar huis laten gaan.
Bij het debrasseren van de tafel heeft u inderdaad aangegeven dat het niet lekker was, de borden waren leeg. Op dat moment kunnen wij niets anders meer doen dan het bedrag van de rekening halen maar onze voorkeur gaat er altijd naar uit om het op een andere manier op te lossen.
Voor beide partijen is dat fijner gevoel en een leuke recensie is altijd prettiger dan een slechte recensie.
Toch hopen wij op een nieuwe kans van u.
Met vriendelijke groet,
Gasterij van Bussum
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima gegeten bij dit restaurant. Ontvangst was echter zeer teleurstellend. We hadden gevraagd om een tafel in een rustige hoek in verband met slechthorendheid. Een week eerder aten we hier ook en toen hebben we nog gevraagd of het ging lukken om die speciale tafel voor ons te reserveren. Was geen enkel probleem!! Toen we gisteren binnen kwamen kregen we een tafel midden in het restaurant, dus met het geluid van alle kanten. Nu zei een medewerker dat het niet was gelukt om de tafel in de rustige hoek voor ons te reserveren. Als je iets niet kunt garanderen geef dat dan direct aan, dan weet een gast waar hij aan toe is.
Jennifers Bloemen J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eten was super lekker leuke bediening. Je krijgt echt goed te eten voor je geld. Ik raad iedereen aan om hier een keer van te komen genieten.
MarijkeBijsterveld .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een leuk restaurant met een ontspannen uitstraling en lekker eten, goed voor een gezellige avond.

De bediening was goed maar één van de serveersters (wij denken de eigenaresse) mag van ons iets vriendelijker en minder duidelijk aanwezig zijn.
Verder een fijne avond gehad.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Raar maar er werdt op de rekening 10.00 euro voor iens berekend dat was de vorige keer hier 5euro maar bij de colonnie in sgraveland werd er niets voor iens gerekend
Sjanet A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de ah restaurant aktie.
Het ontvangst was uitermate vriendelijk, het eten was heerlijk, en de bediening was prima.
Ik zou dit zeker aanraden
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We komen hier wel eens meer en eigenlijk altijd oké. Met de ah actie mochten we toch ruim kiezen uit twee menu''s. Soms met een kleine bijbetaling.
Leuk, sfeervol restaurant met super vriendelijke bediening.
Eten is prima. Kozen zelf helaas verkeerde combinatie. Was wat te heftig. De slakken waren flink gegratineerd, aangevuld met salade en brood. Dat na al brood te hebben gegeten en een amuse met als hoofdgerecht een super malse runder biefstuk, gevuld met brie aangevuld met friet en sla en afgemaakt met stroopwafels. Tja heerlijk allemaal maar te machtig. Stom want dat hadden we zelf beter kunnen en moeten combineren. Beter de kaart lezen dus.
Echt een aanrader. Goede prijs en kwaliteit. Ook zonder de actie.
Nandi S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en fijne ambiance! De grote menukaart maakt het kiezen soms wat lastig. Al met al heel positief!
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Via AH aktie met 4 personen gegeten bij de gasterij. We werden zeer vriendelijk ontvangen in een erg sfeervolle zaak en mochten zelf kiezen waar we gingen zitten. Vanwege de AH aktie hadden ze een keuzemenu en dat zag er allemaal erg lekker uit. Ik had voor de makreel rilette en die was prima de andere voorgerechten, slakken, carpaccio en de rode biet carpaccio waren ook prima. Als hoofdgeriecht hadden we twee keer de lever, deze was uitstekend volgens mijn tafelgenoten, De Bavette was prima van smaak, maar net iets te ver doorgebakken. Toen ik er iets van zei, werd er onmiddellijk aangeboden een nieuwe te maken, maar ik had geen zin om daarop te wachten. De deserts waren prima. Al met al een hele leuke avond gehad, lekker gegeten met prima wijn en erg gezellige bediening. Zeker iets om te herhalen.
Jrand R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was een gezellige avond. De sfeer was prima. Goede bediening en het eten was super.
Dee P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het menu is best apart samengesteld, maar het werkt wel eigenlijk heel gewoon. Ik heb de wijngaardslakken genomen, die gloeiend heet waren en verrukkelijk! Daarna de hertenbiefstuk, heerlijk mals vlees, maar helaas niet heet, maar lauw. Als laatste een crème brûlée, wat ik nooit eerder had gegeten, dus ik heb geen idee hoe het elders smaakt, maar ik vond het heerlijk. Het was behoorlijk druk en dan is het toch wel erg rumoerig. De kleding van het personeel had wat mij betreft wat meer representatief mogen zijn. Het hoeft absoluut niet chic te zijn, maar dit kon echt niet. Teveel "vrije tijds" factor.
De bietenburger (vegetarisch) is net zo duur als de hertenbiefstuk wat ik wel heel erg apart vind. Niet helemaal mijn tent.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Smakelijk gegeten. Vriendelijke bediening, ook attent ondanks behoorlijke drukte.
Voorgerecht van boerenpaté had nog beter gesmaakt als het gerecht niet aan de koude kant was geweest.
Hoofdgerecht kalfslever klassieker, maar heel lekker, vooral als vlees goed van kwaliteit en op juiste manier gebakken, niet te rood, niet te droog. En dat was hier het geval!
We namen alletwee hetzelfde, maar partnerhad geen plek meer voor een toetje. Porties dus ook in orde.
Voor mij is het de toffee pie geworden, een goede keus, maar daarna kon er echt niets meer bij. De koffie overgeslagen..wellicht de volgende keer!
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het menu is leuk opgezet, je kunt van alles kiezen en combineren.

De akoestiek is niet goed. Ik kan mijn partner niet verstaan. Alsof ik in een druk café ben.

Het eten is goed voor de prijs.

Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, was erg gezellig. Vriendelijk personeel. Frietjes met mayo zit bij de gerechten, en voor andere dingen zoals salade of groenten betaal je extra. Vind ik een erg goed concept omdat er toch vaak extra's aan groenten of salades word weg gegooit.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Makreelrilette vooraf als hoofdgerecht bavette, een lekker glas witte wijn en een goed glas rode wijn, vriendelijke bediening, heellijk gegeten