De Gasterij van Bussum

Vlietlaan 52 1404 CD Bussum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
P. W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Voldoende keuze uit Lekker eten en een prima bediening/services. Echt een aanrader.
Wij hebben verschillende gerechten geprobeerd en alles was even smaakvol en verzorgd.
Wij komen dan ook graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
het eten is erg lekker,super vers en gevarieerd, de bediening is goed en gezellig
het was de moeite waard, we komen zeker nog een keer
Friso V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was heerlijk en de ambiance was gezellig. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.. We bevelen dit restaurant van harte aan!
D.A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
WE hebben bij de Gasterij dinsdag heerlijk gegeten. En hoewel het redelijk goed bezet was, was het personeel vriendelijk en had steeds een vriendelijk woord. We komen daar zeker terug.
Magda K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk eten. Lekkere wijn. Zeer vriendelijke bediening. Ontspannen sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Wij hebben genoten. Bedankt!
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
de ontvangst was heel vriendelijk,
Het eten was Grandioos en mooi opgemaakt ,
alle borden waren leeg ook bij de mensen om ons heen , Top
daar gaan we nog een keer eten ,
Tot ziens R , Meeuwsen
paul P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zeer lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader!!
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het is een gezellig restaurantbezoek je word er leuk ontvangen , de bediening is ook uitstekend en heb er samen met een vriendin gegeten was erg gezellig
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
het is een goed restaurant maar wel met mensen dicht op elkaar de bediening was zeer goed verder zat het rest vol en zeer rumoerig wij houden nl van rustig
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Hier gisteren met partner gegeten. Ontvangst was veel te amicaal voor mijn smaak. Uitermate vaak "je" genoemd terwijl ik in welke gelegenheid ook altijd "u" zeg. Opmerkelijk was toen bij een tafel iets mis ging er wel opeens "u" werd gezegd aan die tafel. Het meisje in opleiding zei wel attent "u". Zij kon zich prima wegwijs maken terwijl de gastvrouw aan tafel zegt dat ze er toch naast komt staan om haar in de gaten te houden, terwijl dat prima vanachter de bar kon. Het eten was prima op smaak, mijn kabeljauw zat echter raar omgeklapt zodat het minder leek dan dat het was. Opmaak was beetje simpel, met zelfde garnituur steeds, maar wel smakelijk. De muziek was totaal niet afgericht op de sfeer binnen. Het is binnen zorgzaam ingericht (tafels ruim, goed aangekleed, mooie lampen) maar de muziek is Rhianna en beyonce en major lazor; kortom dingen die je in een nachtclub tegenkomt en niet in een restaurant. Ik zou hier zeker iets heel snel aan veranderen.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening was soms wel erg kortdaad (bijv al spullen van tafel gaan opruimen terwijl nog iemand aan het eten is). Jammer dat er bij het hoofdgerecht niet standaard wat groente bij zit, maar dat je dit er los bij moet kopen. Verder lekker gegeten.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
bij de Gasterij is het altijd lekker!!! Leuke bediening maar we een gezellig tentje. Het eten kwam wel op tijd was redelijk op het ene moesten we wat langer wachten dan het andere.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten.. ging in het begin erg snel..hadden een broodje vooraf besteld, maar het voorgerecht kwam er meteen achteraan.. hoofdgerecht kwam ook meteen nadat we het voorgerecht op hadden, maar we kregen wel alle tijd om het in onze eigen tempo op te eten. Personeel was ook erg vriendelijk.. al met al een hele geslaagde avond
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant. Het eten was prima, een heerlijke amuse vooraf, geen lange wachttijden tussen de gangen. Personeel bijzonder vriendelijk en belangstellend. Als wij in de buurt zijn komen we graag weer terug.
Liana H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten,personeel heel erg vriendelijk Wat we ook wilde het was geen enkel probleem.We komen hier zeker terug!
Jeniffer V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Wij komen hier al jaren en proberen wel andere restaurants uit maar dit blijft ons favoriete restaurant!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Als mijn vriendinnen en ik of mijn man en ik ergens in de buurt van Huizen willen eten roepen we al snel de gasterij in bussum! Vlotte bediening die ook weten wat er op de kaart staat..
nu met de actie van AH en het zien dat de gasterij mee deed stoptte ik meteen met zoeken...

de meeste restaurants vind ik een matig aangepast menu hebben maar bij de gasterij nog genoeg keuze zoals ik gewend ben!
Heerlijk wij gaan snel weer!!
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Via de IENS aktie konden we kiezen uit diverse leuke gerechten. Vooraf de Carpaccio (uitstekend) en de Geitenkaas met honig (uitstekend) .
Als hoofdgerecht 2 x de Muiderslotjes, die eveneens prima smaakten ! Frietjes met schaaltje mayo erbij geserveerd.
Als nagerecht 2 x de Toffie Pie: biscuit met o.a. chocolade....om je vingers bij af te likken ! Vriendelijke en alerte bediening, en de muziek op een voor ons plezierig (laag) volume....
Komen hier zeker weer eens terug !
Eleveld57 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We gingen voor het 3 gangen menu van de AHactie. Volop keus per gang en dan zit er altijd wel iets tussen dat je lekker vindt. Goed bereid, gedegen zonder veel opsmuk. Als het vol is, is het geluidsniveau iets te hoog naar onze smaak.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben hier vandaag gegeten met 6 personen via de AH actie.
Heel gezellig en gastvrij. Ook een aanpassing in het menu was geen probleem. De vitello had een verassende twist, geen kalf/ tonijn, maar rib eye/ kreeft. Erg lekker! Klassieke tomatensoep, gewoon zoals ie hoort en dat is tegenwoordig ook een zeldzaamheid. Kalfslever met spek en ui was perfect gaar, niet droog en lekker mals. Zeewolf was idem dito. De tournedos ( de aanpassing in het AH menu met een kleine bijbetaling) was gewoon eerste klas kwaliteit. Huisgemaakte sauzen en lekkere desserts. Al met al een heel goed en gezellig restaurant. Wij komen hier zeker terug, met of zonder AH!