De Gasterij van Bussum

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Voordelig
Jrand R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was een gezellige avond. De sfeer was prima. Goede bediening en het eten was super.
Dee P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het menu is best apart samengesteld, maar het werkt wel eigenlijk heel gewoon. Ik heb de wijngaardslakken genomen, die gloeiend heet waren en verrukkelijk! Daarna de hertenbiefstuk, heerlijk mals vlees, maar helaas niet heet, maar lauw. Als laatste een crème brûlée, wat ik nooit eerder had gegeten, dus ik heb geen idee hoe het elders smaakt, maar ik vond het heerlijk. Het was behoorlijk druk en dan is het toch wel erg rumoerig. De kleding van het personeel had wat mij betreft wat meer representatief mogen zijn. Het hoeft absoluut niet chic te zijn, maar dit kon echt niet. Teveel "vrije tijds" factor.
De bietenburger (vegetarisch) is net zo duur als de hertenbiefstuk wat ik wel heel erg apart vind. Niet helemaal mijn tent.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Smakelijk gegeten. Vriendelijke bediening, ook attent ondanks behoorlijke drukte.
Voorgerecht van boerenpaté had nog beter gesmaakt als het gerecht niet aan de koude kant was geweest.
Hoofdgerecht kalfslever klassieker, maar heel lekker, vooral als vlees goed van kwaliteit en op juiste manier gebakken, niet te rood, niet te droog. En dat was hier het geval!
We namen alletwee hetzelfde, maar partnerhad geen plek meer voor een toetje. Porties dus ook in orde.
Voor mij is het de toffee pie geworden, een goede keus, maar daarna kon er echt niets meer bij. De koffie overgeslagen..wellicht de volgende keer!
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het menu is leuk opgezet, je kunt van alles kiezen en combineren.

De akoestiek is niet goed. Ik kan mijn partner niet verstaan. Alsof ik in een druk café ben.

Het eten is goed voor de prijs.

Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, was erg gezellig. Vriendelijk personeel. Frietjes met mayo zit bij de gerechten, en voor andere dingen zoals salade of groenten betaal je extra. Vind ik een erg goed concept omdat er toch vaak extra's aan groenten of salades word weg gegooit.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Makreelrilette vooraf als hoofdgerecht bavette, een lekker glas witte wijn en een goed glas rode wijn, vriendelijke bediening, heellijk gegeten
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Een hapje eten en je welkom voelen. De Gasterij is dan een prima plek. Ze hebben er drie verschillende menu's maar alleen een hoofdgerecht is ook prima. Zelf een menu samenstellen kan ook. De vriendelijke serveerster wees ons er zelfs op dat we uiteraard niet gebonden waren aan een menu. Ik nam lever met uien en gebakken spek en mijn man nam het Muiderslotje (runderbiefstuk met randje grove peper en gevuld met kruidenkaas geserveerd met rode wijnsaus). We hebben allebei lekker gegeten en komen snel een keer terug.
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijke keuze qua menu's en hoge kwaliteit! En last but not least heel vriendelijk, attent personeel. Wij zijn klant geworden en kan het iedereen aanbevelen.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vrij rumoerig restaurant maar heerlijke gerechten en fijne service. Wij hebben hier met z'n vieren een hele leuke avond gehad en komen zeker terug!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede en nette service! Wij komen zeker terug! Enig minpuntje is dat wij het vrij rumoerig vonden. Maar de gerechten waren zo lekker en de service heel fijn dus dan is dat niet zo'n probleem.
Hettyboer1958 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben een heel gezellige avond gehad. De sfeer was weer als vanouds. Gastvrij en zeer vriendelijk. Even een praatje met je komen maken hoe het met ons ging en of alles naar wens was. Wij zullen het zeker aanraden aan vrienden. Hoop dat ze ook mee blijven doen met deze actie van Albert Heyn.
Roest_hogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten via de albert-heijn actie. Volop keuze en een goed gevuld bord. Mijn man had de spareribs en vond deze heerlijk erg mals. Ik had carpaccio deze was ook heerlijk en heel zacht. De bediening was prima en zeer vriendelijk. Ze zijn heel gastvrij en service gericht. Mede hierdoor was het ook gezellig. Het is mooi en modern ingericht.
Ik zal het zeker aanraden. wij komen nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gezellig klein restaurant en bestel maar gewoon wat je lekker vind want het smaakt hier allemaal heerlijk. Bediening die de etiquette kent waardoor het eten wat lekker uit de keuken komt nog lekkerder is. En naast weten hoe het hoort veel aandacht voor de gast. Wij waren voor het eerst hier maar als we nog een keer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Cvmameren .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ons bezoek aan de gasterij is perfect verlopen. Het eten was heerlijk en genoeg keuze uit de kaart. De bediening was zeer vriendelijk en perfect.
Elinka .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een zeer geslaagde avond gehad. De bediening was heel vriendelijk en atent. Ze kwamen af en toe langs om te vragen of alles naar wens is of even een praatje te houden. Je voelt je gezien en gehoord. Kleinschalig, gezellig, thuis gevoel...in een woord TOP! Echte aanrader!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, we waren met zijn vieren en echt alles was lekker, de slakken zijn een aanrader. De bediening was heel vriendelijk en er wer regelmatig gevraagd of er genoeg was en alles naar wens! De ambiance is gezellig , je zit daar prettig. We gaan er zeker weer eens naar toe!
Mensen van de Gasterij, bedankt voor de gezellige avond
Monique_vanroy .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Echt super lekker gegeten!
Vriendelijke en zeer gastvrije bediening.
Gewoon een geweldige avond gehad.????
Groetjes uit Brabant
Huizersechtpaar .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding!
De bediening was vlot en gezellig en niet gejaagd!
Zeker de moeite waard!
Een aanrader bij de AH actie!
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Goed restaurant. Eten is prima, goede porties en lekker van smaak! Bediening ook goed, je komt niks tekort. Wat betreft de AH actie hebben ze 2 menu's in 2 prijsklasse. Je hebt meer dan genoeg keuze uit de voor-, hoofd- en nagerechten. Kies je voor het wat duurdere menu dan betaal je wel iets bij, maar overal blijft het een leuke actie! Wij hebben voor
€ 30,- p.p. gegeten inclusief een leuke fooi. Brood vooraf, meerdere malen een drankje en extra groenten bij het hoofdgerecht. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Marjetharry .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere koele Chardonnay, ruime keuze wat betreft menu met de zegels van AH. De scholfilet was heerlijk en Muiderslotje, biefstuk met peperrandje (met bijbetaling ) was ook lekker! Als afsluiting een heerlijke crème brullee! Leuke spontane gastvrouw en prettige bediening kortom een aanrader!