De Gasterij van Bussum

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Gasterij van Bussum

Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk, lekker en zeker gast(er)(v)rij gegeten! Super avond gehad!
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening! Ondanks dat het ‘vol’ was met bezoekers is er niet teveel herrie. Restaurant ziet er ook sfeervol uit, zeker een aanrader.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk menu gegeten, veel keuze, goede prijs kwaliteit verhouding (kregen ook nog korting via de Iens boeking) en zeer aardige bediening. Gezellig kunnen tafelen.
trudy V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
prima ontvangst, heerlijk eten
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was weer goed.verder hoef ik niets te zeggen .ga het zelf eens proberen
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Altijd een feestje om bij de Gasterij te eten!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was prima niets op aan te merken. Ook de bediening was gezellig.
Alleen als er dieet wensen zijn opgegeven en je geeft dat ook nog aan bij de bestelling verwacht je niet dat het 3 keer fout gaat. erg slordig.
Wil O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima uitleg over de kaart, prima uitleg over de actie van AH. ik wist gelijk wat ik kon verwachten. Drankje wat niet in huis was. Werd a la minute bij de buren gehaald. De voorgerechten waren prima en ruim voldoende keus. De hoofdgerechten ook ruime keus.
Het dessert was verrassend. De bediening was in één woord geweldig. Nauwelijks wachttijd tussen de gerechten . TOP
Almere61 V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten , aardige ontvangst
Wel wat rumoerig restaurant zat bijna vol en naarmate de avond vorderde werd het steeds warmer dus niet te warm aankleden als je hier gaat eten
K B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Kwaliteit hoofdgerecht viel tegen, vlees taai, fazant droog en zéér kleine portie. Borden mooi opgemaakt, bediening vriendelijk en sfeervol ( wel rumoerig en warm) restaurant. Voorgerecht lekker, hoewel dressing bij carpaccio te overheersend.Goede wijn en zeer smaakvolle amuse van het huis.
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De kwaliteit van het eten en de hoeveelheid is goed en voldoende. Jammer dat de bediening de rest van ons verblijf negatief reageerde op de opmerking dat het menu op de site, dat aangeeft welke gerechten er behoren tot de prijsklasse 27,50 (is alleen maar 1 voorgerecht), in werkelijk uitkomt in een prijsklasse van 30,50 (Hoofdgerecht) en 34,00 ( nagerecht).
Een tikje misleidend!
Jetty B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gastvrij, vriendelijk, sfeervol en heerlijk gegeten. Hadden gereserveerd met AH aktie en konden van de hele kaart kiezen. Komen zeker terug!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We komen er al jaren en het is altijd zo goed verzorgt bediening is super en er is altijd heerlijk eten voor ieder wat wils :)
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij kwamen hier vroeger ook en toen was het al goed en nu nog steeds een top tent waar we vast nog een keertje gaan eten
fredw .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Alles is middelmatig. Van het eten hadden we ons meer voorgesteld. Niet slecht maar ook niet super. Bediening is op zich aardig maar te Popie Jopie en bovendien erg rumoerig (naar elkaar schreeuwen in de ruimte komt niet erg professioneel over). Kortom dit was eens, maar niet nog een keer.
bbreugel .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, goede porties , gerechten worden mooi en smaakvol geserveerd. Een echte aanrader voor niet al te veel geld.
hvandenb .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eigenlijk geen we werden zeer vriendelijk ontvangen. Konden zelf een tafel uitzoeken en kregen uitleg over de werking van de kaart. Konden van de hele kaart kiezen voor enkel gerechten een kleine bij betaling.
Voortreffelijk en smaakvol gegeten. Kan niet anders zeggen een uitstekende keuze
demuis .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
het eten en de bediening waren zeer goed alleen het was erg druk en rumoerig (dat werd wel door een serveerster van te voor gezegd) echt een aanrader alleen als het minder druk is
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met vier dames lekker gegeten en gezellig aan de ronde tafel gezeten.
Alle gerechten waren van prima kwaliteit.
Bediening erg attent!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het was een hele gezellige avond. dat kwam mede door de prima service en de vriendelijkheid van de bediening. Een prima menu met voldoende keuze mogelijkheden.