De Gasterij van Bussum

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben hier vandaag gegeten met 6 personen via de AH actie.
Heel gezellig en gastvrij. Ook een aanpassing in het menu was geen probleem. De vitello had een verassende twist, geen kalf/ tonijn, maar rib eye/ kreeft. Erg lekker! Klassieke tomatensoep, gewoon zoals ie hoort en dat is tegenwoordig ook een zeldzaamheid. Kalfslever met spek en ui was perfect gaar, niet droog en lekker mals. Zeewolf was idem dito. De tournedos ( de aanpassing in het AH menu met een kleine bijbetaling) was gewoon eerste klas kwaliteit. Huisgemaakte sauzen en lekkere desserts. Al met al een heel goed en gezellig restaurant. Wij komen hier zeker terug, met of zonder AH!
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg gastvrij. Doet de naam eer aan. Gastvrouw kwam herhaaldelijjk vragen of het smaakte. Vriendelijke bediening en kunnen de kaart goed uitleggen. Inrichting is lekker ruim zitten. Echt een restaurant waar je de hele avond kan tafelen. Ik geef ze zeker een tien.
Sailboy .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goede smakelijke gerechten is juiste hoeveelheden. Gezellig inrichting met goede bediening. Prima ontvangst. Echte gastvrouw!
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Hier op hemelvaartsdag gegeten met mijn vrouw met de AH bon, aangepast menu maar was echt heerlijk.
Heb in tijden niet zulke lekkere spareribs gegeten, komen hier zeker een keer terug, met of zonder AH bon.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening,eten was zeer goed en vol van smaak, kon keuze maken uit 2 rode wijnen en kon ze eerst proeven.
fheijmans .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De Gasterij in Bussum voor de eerste keer bezocht en daar geen spijt van. Vriendelijke bediening en een leuk ingerichte zaak. Belangrijkste natuurlijk: het eten. En ook dat was prima. Leuke, uitgebreide kaart met voldoende keuze om het iedereen naar de zin te maken. We komen zeker weer terug!
Amsterdame .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gisteren voor de eerste keer hier gegeten. Bediening is zeer vriendelijk en in voor een grapje. Alles werd duidelijk uitgelegd, er werd ook goed in de gaten gehouden of we genoeg te drinken hadden en of alles naar wens was. Dat was het. Met mooi bereidde kalfslever als hoofdgerecht en een toetje met échte slagroom (zoals het hoort). Heerlijk gegeten voor een goede prijs-kwaliteitsverhouding en gezellige ambiance. Ik kom hier zeker nog eens terug. Tip: reserveren is aan te bevelen.
Odette W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een restaurant waar we zeer prettig, behulpzaam en kundig werden ontvangen en bediend. Het voorgerecht was lekker en het hoofdgerecht was heerlijk. Voor het nagerecht koffie/thee met bonbons; de bonbons hadden wel wat origineler gekund. Uiteindelijk wel een aanrader voor een gezellig etentje.
H.C. N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk gegeten, uitgebreide keuze.
Vriendelijk personeel die merkbaar plezier hebben in hun werk.
Gezellige entourage.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuke kaart, gastvrij en lekker eten. Grote porties. Er zijn drie, in prijs verschillende, menu's maar je hoeft je niet te beperken tot één menu, want alles kan gemixt worden.
beer020 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het restaurant doet zijn naam eer aan. Erg vriendelijke personeel en het eten was heerlijk. Het was alleen erg warm binnen. Wij moesten naar 't Spant en daar werd rekening mee gehouden.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Overzichtelijke kaart, goede ontvangst, vriendelijke en vlotte bediening, gezellig en goed eten en drinken.
Makkelijk met de fiets bereikbaar
Sabrina R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten weer bij De Gasterij van Bussum. Personeel is super. Een aanrader is voor mij het Muiderslotje.
Willen jullie weten wat dat is? Ga dan eten bij de Gasterij.
F.vanderveen V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vriendelijk ontvangst en prettige bediening. Het was erg druk en er moest veel gelijkertijd uitgeserveerd worden. Op zich logisch dat de wachttijd dan best lang is. 19:30 uur binnen, 20:15 uur voorgerecht en 21:20 uur hoofdgerecht gekregen. Dat is net even wat te lang wachten, vond ook de bediening. 3-gangenmenu van prima kwaliteit, lekker gegeten.
m V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening
Remko A. H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Een warm ontvangst, vriendelijk personeel een aanrader om daar met gezelschap in ontspannen sfeer te eten.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig gegeten met grote groep met de AH actie. Alle gerechten waren heerlijk en de desserts zagen er allemaal prachtig uit. Bediening ook heel vriendelijk.
Er werd alleen 4 keer brood op tafel gezet en daar werd achteraf Euro 16,- voor gerekend, beetje erg veel.
Maar al met al een restaurant om terug te komen.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hopen dat ze doorgaan met de AH aktie. Zo is het nog een beetje betaalbaar.
Het dinee was erg goed als ook de bediening.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was voor ons de eerste keer. Fijn dat het door de AH restaurantactie mogelijk is om voor ons onbekende restaurants te bezoeken. Dit was een prima plek, komen zeker terug!
Alleen jammer dat we het menu van 33,50 niet konden nemen, maar daar komen we dan een andere keer voor terug!
Frans_1955 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik zie dat mensen dit nogal hoog beoordelen. Duidelijk geen fijn proevers. Ik ga er niet meer naar toe. Trio van vis..... 3 sperziebonen, droge vis zonder enige toevoeging van kruiden, sausje uit een potje.
enige positieve is dat we het niet moesten afrekenen.
Beste meneer Frans,
Vervelend om te lezen dat u een minder fijne ervaring heeft gehad in ons restaurant.
Uiteraard doen wij er natuurlijk altijd alles aan om iedereen tevreden naar huis te laten gaan.
Bij u hebben we dat ook gedaan er is onder andere 2x tijdens u hoofdgerecht gevraagd of alles naar wens was en beide keren heeft u aangegeven dat alles prima was. Wij vragen dit aan onze gasten dat mocht er zoals in uw geval iets niet helemaal naar tevredenheid zijn dan kunnen wij dit oplossen en u toch blij naar huis laten gaan.
Bij het debrasseren van de tafel heeft u inderdaad aangegeven dat het niet lekker was, de borden waren leeg. Op dat moment kunnen wij niets anders meer doen dan het bedrag van de rekening halen maar onze voorkeur gaat er altijd naar uit om het op een andere manier op te lossen.
Voor beide partijen is dat fijner gevoel en een leuke recensie is altijd prettiger dan een slechte recensie.
Toch hopen wij op een nieuwe kans van u.
Met vriendelijke groet,
Gasterij van Bussum