De Garderense Berg

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
LJA .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Op 15 september inde Garderense Berg geweest met vier personen. Het was niet de eerste keer, dus dat betekent dat het er goed vertoeven is. Het eten is vers en ruim aanwezig. De keuze is erg groot, dus met een beetje fantasie maak je zelf de prachtigste combinaties. Wij komen hier weer zeker terug. De witte koele wijn is een aanrader! Jammer van het jonge gezin dat een huilende baby bij zich had. Blijf toch lekker thuis, jullie tijd komt nog wel.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Maandag 25 juli, het all you can eat uitgeprobeerd.
Geen idee van een vreetschuur maar knusse tafeltjes in verschillende ruimtes.
Goed eten, goede service , prima prijs kwaliteit verhouding.
Heerlijke sushi en andere vis gegeten.
Gerie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zeer ruime keuze aan gerechten alles lekker warm uitgebreid buffet van warme en koude gerechten wokgerechten ook prima goede prijs kwaliteitsverhouding we zaten buiten op terras met mooi uitzicht
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Recent met aangenaam gezelschap mogen eten in dit prima "all you can eat" restaurant. Uitgebreide keuze van het buffet, internationale gerechten, dus niet alleen Aziatisch. Het buffet zag er zeer verzorgd uit en dat bleef ook zo. Ook gerechten in (en op) de schalen zagen er mooi uit (geen volle bakken met vlees of groente in teveel saus...). Wat ons wel opviel was dat er voldoende (vriendelijk) personeel rond leek te lopen, maar dat we toch nog onze eigen borden naar de keuken moesten brengen. Dat zie je alleen nog maar bij dat Zweedse warenhuis en wegrestaurants... Desondanks zouden wij er best nog eens terugkomen, mede vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gisteren heb ik hier gegeten omdat het zulke hoge cijfers krijgt op iens. Ik werd netjes door een medewerkster naar een tweepersoons tafeltje begeleid. De servetten zijn van dezelfde stof hetzelfde als de tafelloper (totaal niet geschikt als servet). Het alternatief: van die dunne papieren servetjes. Het stokbrood was veel te dik gesneden en ook nog eens taai. Jammer. Dat ging hem niet meer worden. De keuze van de sushi was minimaal en de smaak was navenant. Aan de soep die ik nam (tomaten-) was smaak noch kraak te bekennen. De carpaccio leek op een stuk plastic en smaakte nergens naar. Ik vrees eerlijk gezegd dat de mensen in Garderen e.o. niet veel gewend zijn. Misschien had ik (met mijn verfijnde smaak) deze zaak gewoon moeten overslaan, maar ik dacht: de hoogste ogen op Iens in Garderen, dan moet het wel okay zijn. Wat overigens wel okay was, was het wokgerecht van de dag. Maar zet daar dan even bij wat u ons voorschotelt. Nu moest ik eerst iemand optrommelen die me tekst en uitleg gaf. De grote garnalen van de warme plaat (met veel knoflook) maakten het voorgaande trieste geheel voor mij nog enigszins goed. (Of kwam dat door de aardige jongeman die ze voor me bereidde?). Je loopt elkaar ook vreselijk in de weg continu, zéker tijdens het spitsuur, zo rond 19.00/19.30 uur. Er zit totaal geen loop in het geheel en als iedereen nou rechts zou houden... Als je je vuile serviesgoed wilt wegbrengen moet je tegen de stroom in van hongerige blikken. Een aanrader? Niet echt. Wil je veel proppen in 2 uur tijd? Zéker doen deze Gardense eetberg! Van sushi t/m bitterballen en van friet tot pangafilet: voor elk wat wils;-)
LJA .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Voor de tweede keer gegeten in De Garderense Berg. Voor een vast bedrag kun je eten zoveel je maag het toelaat. Ook de wijn, bier of frisdrank is er bij inbegrepen. Deze keer was het heel druk maar daar merk je weinig van. Door de doorstroming was alles supervers en volop aanwezig. Vis, vlees (ter plaatse voor je gebakken) italiaans, chinees, japans, noem maar op. Ook is er een ruime keus aan wokgroenten. De toetjes zijn heerlijk, vers schepijs, slagroom en een chocoladefontein, mmmm. Hier komen wij zeker terug!
Zussie .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Leuk wat kleiner wok restaurant. Vriendelijk bedienend personeel en de koks ook heel klantvriendelijk. Eten van goede kwaliteit. Altijd iets wat je lekker vindt.
En groot minpunt voor mij waren de gasten op dat moment. 80% bestond uit 55+ die zo te zien van campings af kwamen en de daarbij behorende outfit aan hielden. Ik heb zelfs een paar leren sloffen voorbij zien komen. Nu is dit geen sterren restaurant maar ik vind het echt respectloos om zo naar een restaurant te gaan. Tevreden over het eten en het personeel.
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Wij zijn nu voor ongeveer 16 keer geweest de eerste keer was ruim 6 jaar geleden. Toen waren we 25 jaar getrouwd, en vanaf die tijd vonden we het al heerlijk . De laatste keer was eind maart. Nu ga ik reserveren voor vanavond
Robengerda .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Dit is het ware eldorado voor de grote schranser. Als je de hele dag nog niet hebt gegeten dan moet je hier zijn. Er is voor elk wat wils. Er wordt nu ook gewokt. Drank behalve (de sterke dan) is bij de prijs inbegrepen en bier mag je zelf tappen. Je moet wel uitkijken dat je bij het opscheppen van de vele lekkere hapjes en toetjes die er zijn, niet onder de voet wordt gelopen door gulzige opa's en oma's en kleinkinderen, want die komen met busladingen vol. Ondanks de menigte die zich telkens rond de grill verdringt, blijft de bediening vol oosters geduld en met een bescheiden glimlach zijn werk doen. Het verbaast ook niet dat de bezoekers van bovengemiddeld postuur zijn. Zo willen wij niet worden en daarom nemen we ons menigmaal voor de zaak maar te mijden. Dat dit niet altijd lukt kan worden gezien als een welgemeend compliment aan uitbaters en personeel. Chapeau!!!
Chantl .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij komen niet uit de buurt, schoonouders hebben een vakantiewoning in de omgeving. zij waren al vaker geweest en hadden ons uitgenodigd, vanaf nu delen we het enthousiasme! Heerlijk gegeten!! Leuke inrichting..ondanks de enorme drukte was alles ruim voldoende aanwezig! Alles werd constant bijgevult! Heerlijk toetjes buffet, je moet alleen wat wachten als je vlees gebakken wordt! Wij gaan zeker nog is terug als we in de buurt zijn!
President .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wij komen hier al jaren en ook nu weer 2 keer te gast geweest. In november verbouwd en dus nog uitgebreider assortiment waaronder wokken. Prima concept, wat je verwacht is wat je krijgt. In het weekend altijd vol, dus je kunt beter doordeweeks gaan. Goede koks, die al jaren aan dit restaurant verbonden zijn. Zij verstaan de kunst van het gillen/wokken. Het eten is goed op temperatuur en ruim voldoende keus. Een absolute aanrader als je in de buurt bent.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Tijdens onze vakantie besloten hier te wokken.
Goede stoelen, tafeltjes zitten iets bij elkaar.
Heerlijk eten en daar kom je ook voor .....
Jammer dat we niet in de buurt wonen want dit restaurant is een echte aanrader
Djonnie .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Onbeperkt eten en drinken voor een vaste prijs. Veel keuze, ook leuke dingen voor de kinderen zoals een chocoladefontein. Was erg druk en soms ook wel lange rijen. Kwaliteit eten wel in orde, maar niets speciaals. Vriendelijk personeel. Gratis parkeren.
Peter-joke .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
bekendheid met het concept is een voordeel als je bij dit restaurant gaat eten. De omvang van de zalen en de daarmee logische drukte bij de buffetten en bakplaten zijn de nadelen. De hoeveelheid, kwaliteit en smakelijkheid van de buffetten was zeker voldoende. Weinig lege schalen (zelfs later in de avond) De koks achter de bakplaten deden hun best maar op spitsuur was het ook echt spitsuur. Wij waren gelukkig wat later dus en vanaf een uur of negen 's avonds was het aanzienlijk rustiger (minder kleine kinderen!) De hele regio kent dit restaurant en het is dan ook druk beklant. De aankleding is nog van de tijd dat het een Chinees-Indisch restaurant was (dus tamelijk oubollig en hier en daar beslist sleets - bekleding stoelen!) Van service - buiten de koks achter de plaat - is geen sprake, de dames ruimen alleen de tafels leeg en zetten nieuwe couverts neer. De muziek op de achtergrond was niet denderend (de lokale piratenzender met. nederlandstalige smartlappen) maar ach dat is te overleven.
Alles bij elkaar was het toch een prettige avond en een smakelijke maaltijd die we hier genoten.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Met een groot gezelschap aan twee lange tafels, buiten, gegeten.
De tafels moesten nog worden gedekt dat ging vlugvlug, de borden en het bestek werden er bijna "neergesmeten". De opstelling van de buffettafels binnen is chaotisch, onoverzichtelijk, zeker als je je voor de eerste keer wil oriënteren. Als voorgerecht nam ik diverse salades; veel te veel dressing en smakeloos. Sushi's wilde ik weleens proberen, jammer dat mijn voorgangster doodleuk haar hele bord (echt waar een stuk of 20) vulde en er nog maar 1 zielig exemplaar overbleef... Even later weer teruggegaan voor iets warms, loempiaatjes waren volledig uitgedroogd en ronduit ranzig van smaak, de broccoli was inmiddels terechtgekomen tussen de schaal met sperzieboontjes, de aardappelblokjes waren droog
en smakeloos, enigste complimentje voor de kok achter de visgrill, die deed zijn best en probeerde van mijn gekozen pangafiletje nog iets lekkers te maken. Van het Aziatisch buffet nog een poging gewaagd om wat te kunnen bemachtigen, de kipfilet was niet meer te vinden in de satésaus, de kipfilet in ketjapsaus was droog, vies en veel te zout. Ik heb me maar niet meer gewaagd aan het toetjesbuffet, me wel doodgeërgerd aan de massa mensen die hun borden boordevol opscheppen en uiteindelijk heel veel laten liggen.
Jammer dat een leuke en gezellige dag in en om het prachtige Garderen, zo moest eindigen. Prijs 21,50 staat er buiten op het bord, verrassend als je dan ook nog eens 24,50 euro moet betalen...
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Hier op zondag 22 juli gegeten: Niet echt mijn stijl van restaurant, maar je moet voor alles openstaan. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De tafels zijn schoon met mooi gesteven linnen. Het is erg groot en het lijkt erg chaotisch, maar alles loopt op rolletjes. Het eten is voor die prijs echt goed. Je hebt ruime keuze uit vele soorten vlees en andere gerechten. De bakplaat is snel, maar bij teveel aanbob moet je even wachten.
Alles bij elkaar is het te doen.
Echter door de grootte en de massa lijkt het een beetje op een "vreetschuur", maar als je als ondernemer in dit soort restaurants toch nog iets wil verdienen, moet je wel volzitten en is kwantiteit belangrijker dan kwaliteit.
Het is een concept dat bij een hele grote groep mensen aanspreekt, met de woorden : "veel voor weinig"
Svendemen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Wat mij persoonlijk aanspreekt aan de Gardense Berg is en dat het personeel erg betrokken met de klant is achter hun product staat, ze maken er ook geen geheim van dat ze verse producten gebruiken en hun continuiteit waarborgen en een luisterend oor hebben als er iets verbeterd kan worden.

De doorlooptijd aan de bakplaten gaat niet sneller dan het al kan.

Het restaurant zelf straalt sfeer uit, schone gedekte en met zorg klaargezette tafels, dat is het concept bij binnenkomst en zo gemoedlijk als het gaat, als je toe bent aan de tweede gang, hoef je niet te wachten tot je bord onder je neus vandaan wordt geplukt.

Nadat je het eetgerij hebt ingeleverd, begin je weer met en schoon bord, je hebt hier echt het gevoel dat je even de tijd aan jezelf hebt en komt om te genieten en daartoe maakt de Garderense Berg het mij telkens weer waar, bij een terugkerend bezoek, als individu, als stel, of met een groep.

Zeker de moeite waard om er eens te gaan eten en wellicht behoort de Garderense Berg ook wel tot één van je favorieten.

Sven uit Eindhoven