De Ganzenhoeve

Holthonerweg 9 7779 DE Holthone Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Ganzenhoeve

Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Prima gegeten, goed dessert en gewone pannenkoeken. Het cijfer voor het eten is gebaseerd op de glutenvrije pannenkoek. Het maken was geen probleem maar de smaak viel tegen. Sterker nog: er zat geen smaak aan. Heel flauw en stug. Dit is echt niet nodig met glutenvrije pannenkoeken. Bij het melden hiervan deed de bediening een beetje stug en verbaasd (sowieso een beetje "populaire meneer")... een of ander vaag onduidelijk verhaal maar verder niets erover... Niet echt klantvriendelijk. Wellicht kunnen ze eens zelf proeven want geloof nooit dat de kok het dan had laten serveren.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Ambiance prima, sfeer goed, wachttijden op ons eten enorm lang. Op het verzoek of de ijsjes snel konden komen ivm twee kleine kinderen kregen wij het antwoord dat er eerst nog een paar grote groepen voor waren.. Wij zitten nu dus al voor wat stokbrood met kruidenboter een pannekoek en een ijsje na al dik twee uur aan tafel, en de ijsjes moeten dus nog gemaakt worden.. Niet goed over nagedacht door de kok en schandalig dat je met een klein gezelschap op grote groepen (8 personen met wat kleine tafels erbij) moet wachten. Pluspunt deze reactie word via hun WiFi hotspot geplaatst want met T-mobile heb je geen bereik
Vd_Berg .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Tijdens een heerlijke fietstocht naar nota bene de ganzenhoeve wilden we graag een eenvoudig hapje eten (pannenkoek o.i.d.). Er kwam net een tafeltje vrij maar mevrouw gaf na wat aarzelen en in overleg met keuken aan dat dit (om 16.45u) niet kon vanwege grotere groepen die nog zouden arriveren. Keuken kon dit niet aan. Teleurgesteld toch maar bakje koffie gedaan buiten.
Tot onze grote verbazing werden ruim een kwartier later toch nog pannenkoeken geserveerd. Na navraag bleek dat dit eigenlijk ook niet juist was. In plaats van ons alsnog een eenvoudige eetkaart te laten zien, mochten we enkel de twee bakjes koffie afrekenen. Wij komen hier niet weer.