De Gaffel

Odoornerweg 1 7872 PA Valthe Nederland Kaart

Over het restaurant De Gaffel

Het beste van eigen bodem

In de keuken van Restaurant De Gaffel werkt chef-kok Roderik Seubers zoveel mogelijk met biologische ingrediënten. De kaart is geïnspireerd op de seizoenen, je eet de verse oogst van de lokale Dorpstuin. Hier oogst het team van De Gaffel biologische groente en fruit. Ook het vlees krijgt bij De Gaffel extra aandacht. Roderick houdt zelf varkens, zodat hij ze een goed leven kan geven. De uitgebreide wijnkaart is een goede reden om een arrangement inclusief diner en overnachting te boeken.

Meer informatie over restaurant De Gaffel

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Gaffel

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een heerlijke ambiance in de grote tuin , met prachtig uitzicht. Voor herhaling vatbaar.
Vrolijke en gezellige bediening.
WILLIAM A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Dit restaurant heeft de allures van een restaurant met een Michelinster. De locatie is prachtig. We werden bediend door een leuke, joviale meid. Het kiezen van het menu (3 tot 7 gangen) verliep stroef, want er is helemaal geen informatie over, het enige minpunt overigens. Het menu is een "verrassingsmenu" van heel hoog culinair niveau, met uitzondering van het dessert. We betaalden in totaal voor vier gangen en een fles huiswijn 125 euro. We houden hier een mooie herinnering aan over.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Zijn zeer gasrtvrij ontvangen. Begonnen het 6 gangen diner met een goed glas port bij de open haard. Gevolgd met cilinaire verassingen, met een goed glas huiswijn, We komen zeker snel weer terug.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeer lekker gegeten. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Mooie wijnen, zeer vriendelijke gepassioneerde medewerkers. Dikke pluim
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Top gegeten en gedronken; worden hier altijd op onze wenken ontvangen, bediend en verzorgd !
Dikke zoen voor de dames en een ferme schouderklop voor de heren; Tot snel !
Zweitse D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij hadden het uitgebreide verrassingsmemu met 7 gangen.
Op één na allemaal nieuwe gerechten.
En wat voor!
Verfijnd, verrassend en vooral heel lekker. De topper was lamsvlees met een kleine shepherd's pie. Een dikke 10.
Ook zeer vermeldingswaard het dessert. Pindakaasijs met carmen.
Toen ik het hoorde dacht ik even: mwaa, maar wat lekker.
We hebben een heerlijke avond gehad.

Zweitse en Erna
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij hebben genoten van de goeie sfeer en hebben het brood niet gemist hoor! Wij hadden er ook om kunnen vragen en vonden het het attent dat jullie je excuses hebben aangeboden.
Tot ziens.

Met de hartelijk groet,
Riet en Edwin Smit
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
TOPRESTAURANT in ALLE OPZICHTEN! Ontvangst, Eten, Ambiance, Bediening, Aankleding, Gerechten!!!!
Aanrader voor iedereen!!!!!! Dank aan alle medewerkers van de Gaffel!
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Om onze collega en zijn gezin een hart onder de riem te steken (hij is ernstig ziek) hebben we ze verwend met een weekendje weg (waaronder een verblijf in De Vijf Suites te Elp) en een heerlijk diner bij De Gaffel. Ze werden echt in de watten gelegd. Het gezin was laaiend enthousiast over de heerlijke gerechten en het warme ontvangst.

Dank jullie wel Wiite en Zwarte Brigade van De Gaffel! Chapeau! Jullie zijn G E W E L D I G!
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk eten, gezellige ambiance en hartelijke ontvangst.
Dat was altijd al zo en nog steeds stijgt het niveau. Aan alles wordt grote zorg besteed waardoor eten een heerlijk avondje uit wordt. Zeer professioneel.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Erg lekker gegeten met ons gezin. We hadden het verrassingsmenu en dat heeft ons zeker niet teleurgesteld. Zeer smaakvol! ook de amuses waren geweldig. De dessert wijn welke wordt geschonken is zeker een aanrader.
We komen zeker nog eens terug.
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prettige en verzorgde sfeer. Aperitief en amuses bij de lekker warme open haard. Heerlijk gegeten. Mooie presentatie van gerechten. Attente bediening. Aanrader.
Henrick B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Top restaurant! Super gegeten met heerlijke ingrediënten. Vanaf het begin lekkere amuse, vers brood en vervolgens genieten van een 4-gangen menu. Goede bediening, maar jong. Desondanks enthousiast en talentvol. Enig puntje is dat toen het restaurant vol (goede zaak!) zat, tussen 20:00-21:30, het soms wat langer duurde qua service. Niet zozeer de gerechten, maar dingen zoals debrasseren en dranken (bijschenken en bijbestellen). Dit zijn de kleine puntjes, maar dat mocht de pret niet drukken. Mij zien ze zeker terug en zal het ook aanbevelen aan anderen.
RR K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede ambiance. Eerlijke gerechten, netjes klaargemaakt. Vond niet alle gangen even lekker, maar da's een kwestie van smaak. Prima service, niet heel goedkoop.
T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
heerlijk gegeten , smaak en opmaak van de gerechten was top , ook de wijn was uitstekend . personeel zeer vriendelijk en kundig , zeker voor herhaling vatbaar.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Fantastisch eten en super goede service, van de amuses tot aan het dessert met witte chocola en sinaasappel ijs, allles was verrukkelijk.
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Fijn restaurant, goede bediening, goede uitleg, heerlijk eten fijne ambiance. .......................................................................................................................................................................................
S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was een avond om niet te vergeten. Wat zijn we verwend, het eten top ook als je aangeeft dat je bepaalde dingen liever niet hebt wordt hier goed mee omgegaan je voelt je geen zeur, bediening heel professioneel, top. Er zaten wat grotere groepen en die waren gezellig aanwezig maar niet storend, personeel ging hier goed mee om. Kan niet wachten om nog een keer te gaan.
Celine B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De gerechten zijn heel puur en smaakvol, er is aandacht voor ieder detail.
De service was zeer goed en iedereen was zeer gastvrij.
Wij zijn fan!!!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Geweldig genoten, super vriendelijke bediening, perfecte avond.... Heerlijk bij open haard begonnen en afgesloten, maar aan tafel heeft deze koukleum het dan dus beetje koud.... maar ach, was gezellig en héérlijk eten