De Gaffel

Odoornerweg 1 7872 PA Valthe Nederland Kaart

Over het restaurant De Gaffel

Het beste van eigen bodem

In de keuken van Restaurant De Gaffel werkt chef-kok Roderik Seubers zoveel mogelijk met biologische ingrediënten. De kaart is geïnspireerd op de seizoenen, je eet de verse oogst van de lokale Dorpstuin. Hier oogst het team van De Gaffel biologische groente en fruit. Ook het vlees krijgt bij De Gaffel extra aandacht. Roderick houdt zelf varkens, zodat hij ze een goed leven kan geven. De uitgebreide wijnkaart is een goede reden om een arrangement inclusief diner en overnachting te boeken.

Meer informatie over restaurant De Gaffel

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Gaffel

RR K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede ambiance. Eerlijke gerechten, netjes klaargemaakt. Vond niet alle gangen even lekker, maar da's een kwestie van smaak. Prima service, niet heel goedkoop.
T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
heerlijk gegeten , smaak en opmaak van de gerechten was top , ook de wijn was uitstekend . personeel zeer vriendelijk en kundig , zeker voor herhaling vatbaar.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Fantastisch eten en super goede service, van de amuses tot aan het dessert met witte chocola en sinaasappel ijs, allles was verrukkelijk.
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Fijn restaurant, goede bediening, goede uitleg, heerlijk eten fijne ambiance. .......................................................................................................................................................................................
S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was een avond om niet te vergeten. Wat zijn we verwend, het eten top ook als je aangeeft dat je bepaalde dingen liever niet hebt wordt hier goed mee omgegaan je voelt je geen zeur, bediening heel professioneel, top. Er zaten wat grotere groepen en die waren gezellig aanwezig maar niet storend, personeel ging hier goed mee om. Kan niet wachten om nog een keer te gaan.
Celine B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De gerechten zijn heel puur en smaakvol, er is aandacht voor ieder detail.
De service was zeer goed en iedereen was zeer gastvrij.
Wij zijn fan!!!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Geweldig genoten, super vriendelijke bediening, perfecte avond.... Heerlijk bij open haard begonnen en afgesloten, maar aan tafel heeft deze koukleum het dan dus beetje koud.... maar ach, was gezellig en héérlijk eten
H.W. T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
de carrotcake bij het toetje werd iets te zwaar gevonden, gemiddeld goede wijnkeuze
zeetong zeer goed, ambiance blijft top in Drenthe
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gastvrij, flexibel, heerlijke en eerlijke gerechten! Wij zijn fans en komen zeker terug als we weer in het Noorden zijn!
Liesbet H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik kom hier met enige regelmaat voor de lunch op zondag en het was weer heerlijk qua eten en wijnen! Een hartelijke ontvangst bij het open haard vuur en perfecte bediening. Echt aan te raden!
Wiely L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een aanrader! Vlot en vriendelijk bedienend personeel.
Wij hadden een vijf gangen arrangement met heerlijke gerechten en goede wijn in een gezellige ambiance!
Kortom, een smakelijk avondvullend programma! Voor herhaling vatbaar.
Rolanda M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Echt een aanrader....heerlijk gegeten..super bediening..wij komen zeker terug!!!
New Y.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was er al meerdere malen geweest, en telkens wordt ik weer verrast door de culinaire gerechten die geserveert worden.Ik kom hier erg graag, ook vanwege het heerlijke eten maar ook voor de sfeer.
De serveerster vroeg of we nog een kopje koffie wouden.En omdat het bijna sluitingstijd was hadden ze de prachtige openhaard al gedoofd.
Maar speciaal voor ons hadden ze hem toch nog even weer aangestoken omdat zo,n lekkere verse koffie met al dat geserveerde zoete lekkernij het lekkerste smaakt bij een openhaard na zo lang getafelt te hebben.
Ik kom hier zeker nog weer terug en kan het iedere fijnproever aanraden om zich hier eens heerlijk te laten verwennen.
Inne D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten, sfeervolle ambiance door het gebouw zelf en de openhaard.
Verwacht geen spectaculaire combinaties en poespas op het bord, maar gewoon heel erg lekker eten waar bij ons de kalfswang en tarbot eruit sprongen. Wijnen zijn goed gecombineerd. Bediening hele avond uitstekend. Whisky waarom wij vroegen was op, kregen de digestiefjes van het huis; bijzonder attent. Komen zeker nog eens terug.
Channa T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben een prachtige avond gehad! Bediening en eten was echt subliem! En ook de openhaard een groot succes. Wij hebben een nieuw lievelingsrestaurant!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
we hebben weer heerlijk gegeten! De sfeer en ontvangst zijn altijd super! Wij voelen ons hier helemaal thuis.
Ook de gerechten goed en verrassend!
Wij komen dus zeker heel graag terug!
Paul x Ans vd V
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wij zijn voor de eerste keer in De Gaffel wezen eten: een mooi restaurant, ruim opgezet en rustig die avond. We zijn voor een 4 gangen menu gegaan, met bijpassende wijnen. Vanaf de amuses vooraf tot en met het nagerecht: heerlijk, mooi opgemaakte gerechten en erg lekkere bijpassende Franse wijnen. De bediening was ook erg vriendelijk, correct en kundig.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Op 22 december hier gegeten, het was een echt feestje.
Eerst een port bij de open haard, de prachtige ambiance,
brengt je direct in de stemming.
DE amuses en de andere gerechten hadden een fijne smaak beleving,en
onze kleine dappere gastvrouw bediende ons voortreffelijk.
We komen terug
Wiebe H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed eten, goede smaaksensaties, en goede bediening! De setting (in een eeuwenoude traditionele Saksische boerderij) draagt bij aan deze sfeer!
Marije C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
4-gangendiner gehad. Als voorgerecht ossenwost. Heerlijk zacht en mooie smaken. Verrassend gerecht. Tussengerecht rode poon met pasta. Simpel maar elegant en heerlijke vis. Daarna ribeye. Lekker zacht, wel de venkel wat overheersend. Nagerecht appeltaart met ijs en chocolademousse. Lekker, maar wel wat minder origineel dan de andere gerechten. Al met al een heerlijke avond met super eten gehad. Fijne bediening, gezellig en spontaan, maar ook zeer correct. Gezellig interieur, zachte verlichting, kleinschalige opzet en niet te veel tafels. Aanrader.