De Gaanderij

Nieuwstraat 32 2312 KC Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Gaanderij

Dineren in hartje centrum Leiden

Kom fijn dineren in de leukste studentenstad van Nederland! Het gezellige restaurant De Gaanderij bevindt zich in een oude koffiebranderij en hier kan je fijn dineren. In dertig jaar is De Gaanderij uitgegroeid tot één van de bekendste restaurants van Leiden. Ervaar hier de authentieke nostalgische Hollandse sfeer en proef de verse seizoenen- en streekproducten. Fan van spare-ribs? Kom dan langs op een zondag, want dan is het onbeperkt!

Meer informatie over restaurant De Gaanderij

• Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant De Gaanderij

Wei W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Gezellig restaurant met ongedwongen sfeer en vriendelijke behulpzame bediening, leek wel wat onervaren. Eten was prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding
Bjorn H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijke spareribs. Beetje te zoet. Onbeperkt op zondag maar elke extra portie was erg klein zodat je niet teveel extra besteld. Jammer. Voorgerecht was vergeten en we kregen meteen hoofdgerecht. Jammer.
Maartje P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Ik eet hier regelmatig. Het eten is altijd erg lekker en de bedoening er vriendelijk en behulpzaam.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
De lekkerste spareribs van Leiden. Als vanouds.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Kerst 2018: heerlijk gegeten, ondanks de drukte zeer attente bediening - in alle opzichten dus een heerlijke avond ! Dank!
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Kerst 2018: heerlijk gegeten, zeer attente bediening, echt genoten! In alle opzichten dus een heerlijke avond, veel dank ????
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Kerst 2018 - heerlijk gegeteny en ondanks de drukte zeer atttente bediening! Dus in alle opzichten een heerlijk avond! Veel dank!
A H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Mm
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Geluidsniveau was nu rustig naar mijn idee omdat lang niet alle tafels bezet waren.
De drie bij te bestellen drankjes bij het dessert vielen tegen.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig restaurant. Gastvrij ontvangen. Leuke en attente bediening , verrassende kaart. Heerlijk gegeten .. voor herhaling vatbaar!
Harry U.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Tafel naast het toilet onder een schuine plafondrand. Door de peper proefde je de tonijn niet meer. Uitstekende bediening die het corrigeerde voor zover mogelijk!
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Voor reünie gedineerd bij restaurant De Gaanderij.
Erg gezellige omgeving, goede service, hoog aanpassingsvermogen, zeer prettige bediening. Eten was erg lekker.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vriendelijke bediening, uitstekend eten, gezellige avond gehad. Tafels staan wel wat dicht op elkaar. We hadden de pech vlakbij een zeer luidruchtig viertal te zitten. Op onze vraag wat zachter te praten werd vijandig gereageerd. Misschien niet te voorkomen?
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk ontspannen sfeertje en prima gegeten. lekker no-nonsens personeel dat ook nog heel vriendelijk is. De biefstuk en het visje van de markt zijn aanraders en dat geldt ook voor de koffie met drie lekkernijen.
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wij hebben alleen geborreld bij de Gaanderij. Bediening was niet heel vlot maar wel zeer vriendelijk. Drankjes en bittergarnituur waren prima. Het borrelplankje à 9,50 Euro was heel magertjes, echt te veel geld voor die paar plakjes worst, stukjes kaas en olijven.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
De carpaccio was nog bevroren. Hiervan melding gemaakt en we kregen direct een ander bord met carpaccio op onze tafel met excuses. De bestelde koffie en cappuccino hoefden we niet te betalen. Prima service dus en de spareribs waren weer voortreffelijk. We komen zeker binnenkort weer terug.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
overheerlijke spare-ribs eten met mijn collega's uit diverse buitenlanden. Goed gezelschap, lekker eten, mooie omgeving, wat wil je nog meer? De spare-ribs waren goed gemarineerd. Dit is voor mij al 25 jaar een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekker Hollands Menu gegeten met heerlijke Californische wijn. Bediening goed, heel vriendelijk en vlot. Goede ambiance. Goed gevolg gegeven aan speciale wensen (vlotte afhandeling ivm treintijden, vegetarisch menu). Uitstekende plek om naar toe te gaan met gasten die niet veel tijd hebben.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Bediening was matig en wachttijd was erg lang terwijl het niet heel druk was. We moesten erg lang wachten op brood met dip en we hebben ca 45 minuten gewacht op het hoofdgerecht. Om deze reden geen dessert genomen. Jammer. Sfeer en ambiance is goed. Maar volgende keer zoeken we een ander eetcafé op.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Al vele jaren eten we hier jaarlijks in mei asperges. Helaas stonden ze dit jaar ineens niet meer op de kaart maar verrassing....voor ons werd speciaal een aspergegerecht gemaakt. Super! En lekker!