De Gaanderij

Nieuwstraat 32 2312 KC Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant De Gaanderij

Dineren in hartje centrum Leiden

Kom fijn dineren in de leukste studentenstad van Nederland! Het gezellige restaurant De Gaanderij bevindt zich in een oude koffiebranderij en hier kan je fijn dineren. In dertig jaar is De Gaanderij uitgegroeid tot één van de bekendste restaurants van Leiden. Ervaar hier de authentieke nostalgische Hollandse sfeer en proef de verse seizoenen- en streekproducten. Fan van spare-ribs? Kom dan langs op een zondag, want dan is het onbeperkt!

Meer informatie over restaurant De Gaanderij

• MasterCard , Pin , Visa card
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening weet waar ze over praten bij de uitleg van de gangen. Veel zorg voor opmaak en presentatie..
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gerechten uitstekend. Bediening niet attent. Serveerster was nagerecht vergeten. Ober een beetje sjagreinig. Tafel erg klein evenals de stoelen. Weinig ruimte.
janmaartenwit .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker eten, goede en betaalbare wijn, prima bediening. Het voorafje wat bijzonder, met o.a. kreeftjes achter glas in mango stukjes. Hoofdgerecht uitstekende biefstuk, met huisgemaakt frites. Heerlijk yoghurttoetje.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voor ALbert Heijn restaurantzegels-arrangement: prima samengesteld menu, goed op smaak. Volgende keer toch maar gewoon weer a la carte.
Elske M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij zijn heerlijk een avondje eropuit gegaan met de meiden. Via de AH- actie kwamen wij terecht bij de Gaanderij. We hebben ontzettend genoten op het terras buiten in de zon. De bediening was erg hartelijk en vriendelijk. De Gaanderij vond het geen probleem om het AH- menu wat aan te passen zodat mijn vriendin vegetarisch kon eten. De kwaliteit van het eten was erg goed. En we hadden een aangename verassing bij het afrekenen. Voor een prikkie hebben wij een hele fijne avond weg gehad. Dit was zeker niet de laatste keer dat wij bij de Gaanderij hebben gegeten!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed driegangenmenu met steeds keuzes uit verschillende mogelijkheden, vegetarisch of met vlees, bediening vriendelijk, gratis karaf water.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Elk gerecht leek koriander te bevatten. Daar moet je van houden. Past niet helemaal bij de Franse keuken. Alles bij elkaar niet echt goed gegeten.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellig restaurant met smakelijk eten en een vriendelijke bediening. Ik kom hier graag!
Ik hoop dat de Gaanderij heel lang op de AH lijst blijft staan!
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij waren hier met de albert heijn restaurantactie. Met name een heel lekker voorgerecht! Ook het voor- en nagerecht waren prima. Érg aardige bediening, leuke sfeer!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gezellig restaurant, 't was best druk maar gezellig.
Eten was prima, zeker de prijs/kwaliteit verhouding was goed, alleen jammer dat je als je met zn 6en eet je maar 2 schaaltjes friet kreeg en de derde bij moest kopen.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geplaatst aan een tafeltje in het looppad. Niet geaccepteerd. Andere plek geregeld. Eten was ok, maar verder niet bijzonder.
We komen hier niet meer terug.
Paulina S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Tafel vlakbij de bar en telefoon. Serveersters waren luidruchtig en soms konden we niet eens met elkaar praten.Dit is niet voor herhaling vatbaar.
Ogier S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We kwamen hier om onze AH restaurantzegels te verzilveren. We waren met 2 personen en hadden allebei als hoofdgerecht een biefstuk. De garing van de biefstukken was gewoon goed. En we kregen er lekker voldoende friet bij. De desserts waren erg leuk opgemaakt en lekker. De bediening had het wel zwaar die avond. Het duurde allemaal wat langer. Maar hiervoor werd netjes excuses aangeboden. Geen verzoekje was te veel. Al met al een aanrader.
addiedemoor .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
veel groenten in de maaltijden verwerkt, ook voor-en nagerechten waren zeer gevarieerde hapjes. heerlijk gegeten in De Gaanderij, aardige bediening.
M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vriendelijk personeel. Goede bediening en heerlijk eten. Iets extra's voor de kinderen. Voldoende keuze en inderdaad aanpassingen altijd mogelijk.
Dani_vd_Burg .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Waardeloos restaurant; we aten hier met AH bonnen maar we hadden liever een tientje meer betaald (de normale prijs) en dan lekker gegeten, nu leek het eerder op een studenten-gaarkeuken. De kok had er kennelijk niet zoveel zin in. Enige pluspunt: het gezelschap en het toetje (frozen yoghurt).
Yes2014 V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Hier gegeten met de AH actie. Hiervoor is een apart 3 gangen menuutje. Je kan kiezen uit 2 verschillende Voor- hoofd- en na gerechten. Wij hebben lekker gegeten. Het zijn vrij kleine porties. Voor ons net voldoende maar voor de grotere eter te karig. Wat wij wel miste was iets van salade bij het hoofdgerecht. Alleen een klein bakje met canneloni is echt wat weinig. Personeel is vriendelijk en er heerst een gezellige ongedwongen sfeer. Leuk restaurantje om een avondje uit eten te gaan.
Maikel D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Erg gezellig knus restaurant. Jammer dat we bij de AH actie maar een zeer beperkt menu krijgen. Dat geeft niet de indruk dat ze ons terug willen als gast in het restaurant. Verder was het personeel heel vriendelijk, maar was het duidelijk dat ze niet met genoeg personeel stonden.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het was een heel gezellig druk restaurant met een heel leuk, lekker verzorgd menu. Er was bij elke gang keuze tussen twee gerechten en ook met een dieet hielden ze zonder problemen rekening. We hebben genoten!
Teye .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij de Gaanderij is het goed vertoeven, of je er nu wat drinkt, een lunch geniet of diner. Wij waren er al eens wezen lunchen: wat ook erg lekker was. Nu met de Albert Heijn actie. Voorgerecht een kleine proeverij met Iberico was zeer smakelijk, de bavette als hoofdgerecht ook erg lekker. en een lekker toetje.