De Fusting

Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Marjolijn M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Leuke eettent, zonder reservering was er nog een tafeltje vrij. Partner had vooraf mosselpotje, viel beetje tegen, heb dan liever mossels van betere kwaliteit maar kleinere portie dan dit, was een mega portie maar smaak was minder. Turks brood met smeersels wat we erbij hadden was wel erg lekker! Als hoofdgerecht weekplate, was erg lekker! Grote porties en goede prijs voor alles. Service ook goed!
Geagezellig .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gezellig eetcafe, leuke sfeer. Het voorgerecht (champignons) was heerlijk! Lekker brood om de super-lekkere saus mee te deppen, top!
Ik had daarna de maaltijdsalade met kip, de salade was goed, de kip alleen erg droog.
Maar, al met al, een lekker etentje voor weinig geld en zeker een adres om terug te komen!
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heel gezellig eetcafe. Het was heel druk dus we mochten bij de bar wachten op een tafeltje. Uiteindelijk mochten we plaatsnemen in een voorkamertje, erg gezellig. De daghap was aantrekkelijk en nog geen 7 euro, toch kozen we voor de Weekhap, een visstoofpotje voor nog geen 10 euro. We hadden ons ook laten verleiden door een huisgemaakte Ice Tea, met de lekkerste smaken. We hadden niet op een dessert gepland, maar omdat er allemaal lekkere dingen op de dessert kaar staan hebben we dit toch we gedaan. Een Daim taartjes, cheescake, wafel met warme kersen, even iets anders dan die eeuwige ijscoups. Zeer lekker gegeten en een prima service, ik ga vaker langs komen.
RobinvP .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
De Fusting is een heel gezellig eetcafé.
Ze hebben voldoende keuze in gerechten en bieden een goede prijs.
Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar, waardoor je bij drukte bijna bij je buren aan tafel zit.
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Prima eten, niet heel hoogstaand, maar wat wil je met een daghap voor €6,95?
Het nagerecht (voor de vaste prijs) daar had wat mij betreft de portie iets ruimer van gemogen.
Restaurant is gezellig ingericht, huiskamer/bruin-cafe sfeer en het personeel vriendelijk.
Mogelijk komen we hier nog wel een keer terug.
Lolindir .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Bekend eetcafé tussen de Universiteit en de binnenstad gelegen. Dag- en weekmenu's hebben een erg goede prijs/kwaliteitverhouding! Grillsteaks waren goed gebakken (weekmenu), de pastaschotel (dagmenu) was genoeg geweest voor 2 personen en goed gekruid! Gebakken aardappelen zijn of donker gebakken of nog niet gaar. Bijgerechten worden in kleine bakjes uitgeserveerd en zijn altijd onvoldoende. Bijbestellen kan, maar niet te vaak, "dan moet er voor worden bijbetaald".

Decor biedt genoeg te kijken bij gebrek aan gesprekstof.
Bino-Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten met een grote groep. Er hangt een gemoedelijke, warme en gezellige sfeer. Het eten was heerlijk. Goed voor een gezellige avond uit eten. Echt een aanrader
Hugo L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Een zeer geslaagde avond met ruime keuze en goed bereid eten. De spareribs en chicken wings als voorgerecht waren voortreffelijk. En de porties hoofd gerecht waren precies goed en zeer smakelijk. Een absolute aanrader!
ElcoMalissa .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Prima gegeten samen met mijn vriendin. Leuke sfeer en een goede prijs kwaliteitverhouding. Bediening netjes maar niet heel uitgebreid. Dat kan men ook niet verwachten in een soort eetcafe Prima gerechten. Goed op smaak en fatsoenlijke porties. Prima om een avondje te gaan eten.
Martijn_R .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Prima eetcafé.. Doet een beetje denken aan een Engelse huiskamerpub en heeft ook die sfeer. Het eten is degelijk, lekker en niet duur. Geen verfijnde hap maar prima prijs/kwaliteit. Vriendelijk en opgewekt personeel!
M O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Met 5 personen (2 kinderen) gegeten in de achtertuin van deze gezellige locatie. De sfeer is gemoedelijk en goed. Je kan hier prima met kinderen terecht. De tuin is rustgevend en groen. Het eten is prima (vooral kippannetje piri piri was lekker). De prijs-kwaliteitverhouding is erg gunstig. We waren verrast dat we inclusief drankjes voor rond de 80 euro klaar waren. Echt een aanrader.
Paille .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Na lange tijd weer eens gegeten bij De Fusting, maar gelukkig nog steeds als vanouds: betaalbaar, maar goed.
Weekmenu gegeten, hoeveelheid was meer dan genoeg en gewoon lekker.