De Fuik

Maasdijk 1 5308 JA Aalst (Zaltbommel) Nederland Kaart

Over restaurant De Fuik

Culinaire heerlijkheden

Geniet van topgastronomie in een ontspannen sfeer. Chef Martin Ruisaard heeft in de loop der jaren zijn eigen signatuur ontwikkeld. Die laat zich kenmerken door Franse klassiekers die worden aangevuld met creativiteit en een moderne touch. Schuif ook eens aan voor de lunch, daar krijg je echt geen spijt van. Een bijzondere culinaire ervaring!

Meer informatie over restaurant De Fuik

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:00

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten met AH actie, gekozen voor 5 gangen arragement met bijpassend wijn arragement. Een grote afknapper was wel de dessertwijn deze is ook bij alle 4 de personen blijvenstaan !.
Verder waren de gerrechte van voorterffelijk.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer gastvrij, ongedwongen verrassend en van hoge kwaliteit.
Prachtige locatie aan de maas (mooi voor in de zomer) en warme inrichting.
Lejona B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke avond, heerlijk gegeten en bediening die precies weet hoe zij het gasten naar de zin moeten maken. Een super avond uit!
HBurght .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke gerechtjes gegeten en lekkere bijpassende wijn gedronken.
Echt genoten van de verrassende smaken samen met mijn echtgenote.????
Lilianne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer verrassende combinaties .Heerlijk gegeten .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben genoten van een 5 gangen verrassingsmenu. De kwaliteit was erg goed. Dit restaurant is aan te bevelen als je een goede locatie zoekt voor een bijzonder diner.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gewoonweg geweldig ! Je wordt geruisloos fantastisch op je wenken bediend. De ontvangst is zeer aangenaaam, het verloop van de avond heel prettig, in een woord geweldig.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De fuik is een exclusief restaurant, aan de uitstekende reputatie wordt ruimschoots voldaan.
Een absolute aanrader, en het verrassingsmenu is zeker aan te bevelen. Mooie kleine gerechten die uitblinken in smaak en looks.
Echter een kleine kritisch opmerking: wijn per glas is nogal prijzig.
we gaan zeker nog eens terug naar De Fuik.
Annika P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super lekker gegeten! Echt een aanrader! Wij hebben enorm genoten! Super gastvrouw en personeel ook! En het eten zag er allemaal super lekker uit!????????
Henri P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Oog voor detail en vriendelijke en juiste bediening. Gedurende de avond meerdere malen verrast. In een heerlijke sfeer genoten van de avond.
Een echte aanrader en we komen zeker nog een keer terug.
Estie .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met de AH-kortingsactie met 4 personen genoten van het 5-gangenmenu met de favoriete topgerechten van de chef. De gerechten hadden het formaat van een tussengerecht. Je kon overigens ook een 3-gangenmenu kiezen van de kaart. Het voordeel van het 5-gangenmenu was dat je meer smaken kon proeven. En dat hebben we geweten! Wat een heerlijke combinaties! Tijdens de gangen genoten van goede bijpassende wijn en bij de koffie en thee na de maaltijd kwam de chef met een rijdend buffet vol handgemaakte bonbons en andere zoete lekkernijen. De bediening was goed, persoonlijk en vriendelijk. Ook de chef diende regelmatig de borden op, hetgeen wij erg konden waarderen. Een echte aanrader dit restaurant!
Louise.sudmeyer .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alle gerechten zijn zowel lekker als mooi maar deze keer vonden we de Bisque Homard echt fantastisch. Een fijn restaurant, fantastisch terras en heerlijk eten. Wat kan je nog meer wensen op een mooie zomeravond.
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Na een vriendelijke ontvangst mochten wij plaats nemen op het terras, dat een bijzonder compliment verdient voor het prachtig uitzicht over de Maas. Wat een genot om zo tongstrelende gerechten te mogen nuttigen. Een keur aan amuses; de een nog lekkerder dan de ander. Een heerlijke 5 gangenproeverij en geurige thee met eigen gemaakte lekkernijen als afsluiting. Iedere gang werd vriendelijk en deskundig toegelicht. Ja, dit restaurant verdient wel een extra aanbeveling !! Zeker op weg naar een ster en een trits mutsen. Het is een feest om hier te dineren !
Kochie .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteravond gegeten bij de fuik in Aalst
Wat een feest voor de smaak papillen. alles was werkelijk verrukkelijk.er heerst een ongedwongen sfeer jong personeel maar vakkundig. We reserveerde via de AH actie
En het 5 gangen menu is zeker een aanrader door de heerlijke amuses vooraf de verse broodjes op tafel en de koffie met bonbons na was het meer dan genoeg .erg verse producten met liefde bereid.en als bonus een prachtige locatie aan het water een echte aanrader hier gaan we zeker terug
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hadden de 5 kleine gerechten plus amuse. Alles in een woord heerlijk! Verrassende vegetarische gerechten! En bij de koffie mocht je zelf kiezen uit een heerlijke schaal zoveel je zelf wilde! Vriendelijke bediening! Zittend aan het water, kortom een aanbeveling voor iedereen en wij gaan zeker terug!!!
L.wijburg .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten en bediening was fantastisch. Zeker met de ondergaande zon aan de Maas een toplocatie. Minpunt is het terras. Dat kan zeker een opknapbeurt gebruiken.
Geachte gast, hartelijk dank voor uw review.

Wij zijn verheugd dat u het eten en de bediening fantastisch vond, wij hebben u met veel plezier ontvangen!

Wij doen ons best om alles netjes te onderhouden.
De afstapjes worden overigens komend seizoen vernieuwd en ook zal er spoedig geschilderd worden op het terras.

Wij betreuren het dat deze in onze ogen 'kleine onderhoudsklusjes' voor u een dermate slechte ervaring hebben gegeven aan het decor dat u hier een 5 voor gaf.

Overigens waarderen wij uw eerlijkheid en kunnen wij hierdoor de totaalbeleving hopelijk nog beter maken voor onze gasten!

Met vriendelijke groeten,

Rosita Ruisaard

• Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was een schitterende locatie met prachtig uitzicht op het water, alleen de zon was behoorlijk warm waardoor het aardig puffen was. Alle gerechtjes waren subliem. Alleen toen wij nog een cappucino ter afsluiting wilde nuttigen, kwam de gastheer met een doos bonbons en vertelde waaruit de bonbons bestonden en we namen 1 bonbon we mochten er meer nemen, maar dat vonden wij niet nodig. Dus hij legde keurig met handschoen aan 2 bonbons op een koude steen. Bij het afrekenen schrok ik toch wel van de prijs voor 2 kopjes cappucino met ieder 1 bonbon moest ik 13,50€ afrekenen.
Jantine M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vanavond hebben we heeerlijk gegeten bij de Fuik!! (Met de restaurantactie van de ah).
We werden heel hartelijk ontvangen en kregen een tafeltje aan het water met een schitterend uitzicht over de Maas en ondergaande zon.
We hadden gekozen voor het 5 gangen verrassings menu
Kregen 4 eerst verschillende hapjes, daarna heerlijk voorgerechtje met vis
Daarna voorgerecht met tomaatjes.
Toen kwam de soep met garnaaltjes, mosselen en stukje vis.
Daarna het hoofdgerecht een voortreffelijk stukje eend met bietjes en cranberry saus.
Als toetje kregen we witte chocolade taart met van alles erbij/naast
Om je vingers bij af te likken ;-)
Het diner hebben we afgesloten met een lekker kopje thee, heel gezellig geserveerd in een één- kops potje op een mooi plankje.
De serveerster liet ons daarbij kiezen uit de heerlijkste bonbonnetjes en koekjes
De bediening was zeer correct en erg vriendelijk.
Al met al een echte aanrader voor een heerlijk verfijnd avondje uit eten
En helemaal bij mooi weer het prachtige decor van de maas erbij!
Wij gaan zeker nog eens terug als we weer iets te vieren hebben :-)
Vanavond voor onze trouwdag en was heel geslaagd!
Slotjes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prachtig weer, dus op naar het Terras van De Fuik in Aalst. Het uitzicht blijft uniek. Maar deze avond was het toch echt veel te heet bij aanvang van het diner op het terras met de laagstaande zon. Hoewel alles buiten was gedekt, gaf Rosita de optie om eerst even binnen te starten en dan later buiten weer verder te gaan. Dus geen enkel probleem om binnen weer enkele tafeltjes op te dekken. Super service! Het 5 gangen proevers menu van kleinere gerechtjes was voortreffelijk en de porties waren voor ons voldoende. Voor de afwisseling eens 2 halve flesjes wit genomen. Prima advies van Bram. voor Montagny 1e Cru en een Meursault. Paste mooi bij de visgerechten. Het 2e gedeelte van het diner weer buiten verder genoten. Al met al een unieke onvergetelijke avond. De Fuik blijft 1 van de mooiste terrassen van Nederland, de bediening is uitstekend en de gerechten stuk voor stuk van hoog niveau. Dank voor deze heerlijke avond,
Elly & Bert Slot
Pb15 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten, leuke spontane gastvrouw, met al onze dieet wensen was rekening gehouden, er werd zelfs nog een nieuw gerecht gemaakt omdat wij iets waren vergeten door te geven. Super!!