De Frietfabriek

Meer informatie over restaurant De Frietfabriek

Erg gunstig
topski .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wat een geweldige frietzaak is dit! Allereerst de bediening, erg attent en vriendelijk, en het allerbelangrijkste: de friet! Echt de beste die ik ooit had, en dat is niet overdreven. In een puntzak, medium gekozen, precies genoeg mayonaise. Lekker in de schil gefrituurd, goed gezouten (fijn met dit warme weer), perfect. Inrichting soort simpel industrieel, terras paar bankjes, maar daar kwamen wij niet voor. Wij kwamen voor de friet dus ..... we komen weer!!!
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Krokante friet en lekkere snacks zoals de rucola-kaaskroket en garnalenkroket. Kipnugget is met echte kipfilet gevuld, en is geen gemalen onherkenbaar mengsel. Snackbar met service, ruimen tafels af en komen de puntzakken bij je brengen. Erg druk met afhalers. Leuke plek naast het Amsterdamse bos.
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijke service en heerlijke verse friet. Ook de garnalenkroket is een aanrader. Sausje los geserveerd is ook echt een pre.