De Frerikshof

Meer informatie over restaurant De Frerikshof

Jouw recensie over het restaurant De Frerikshof

Mart J.
    • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
    Ik heb in één week twee keer heerlijk gegeten in de Frerikshof waar ik op dat moment verbleef. Buitengewoon lekker vond ik de lasagne. In tegenstelling tot wat ik dacht was het geen pastagerecht maar diverse laagjes geroosterde groeten, feta en een beetje saus. Dit werd toen ik het bestelde ook door de bediening tegen mij gezegd. Bij zo'n voortreffelijk groentegerecht mis je het vlees helemaal niet. Een verbeterpuntje is de patat. Bepaald niet speciaal en wat aan de vette kant. Het voor- en het nagerecht waren ook smakelijk. De bediening was buitengewoon vriendelijk en service gericht.
    Sophia J.
    • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
    Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het Fletcher Hotel waar wij een paar dagen verbleven. Als voorgerecht had ik een salade met geitenkaas uit de oven. De lasagne die uit alleen maar groenten en feta kaas bestond was het lekkerste groentegerecht dat ik ooit heb gegeten. Het dessert, in het bijzonder de brownie, smolt in mijn mond. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier graag nog weer een keertje terug.
    Petervms .
    • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
    Soep vooraf en speciale aanbieding T-bone steak. ice tea, een glas witte en een glas rode wijn totaal €70,00. Rode wijn werd bijgeschonken in het lege witte wijn glas. Deze fout werd door bediening zelf hersteld: nieuw glas.
    Medium T-bone steak leek op in magnetron ontdooid varkensvlees (zacht roze, zonder smaak) Bij navraag werd gezegd: "Het is toch echt wel rundvlees, smakelijke voortzetting."