de Foyer

Dorpsplein 21 1759 GM Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant de Foyer

De huiskamer van Callantsoog

Grand-café de Foyer ligt midden op het Dorpsplein, 100 meter van het strand. Het restaurant is ruim opgezet maar toch knus. Kids vermaken zich prima in de speelhoek en er heerst een informele sfeer. Bij de Foyer eet je altijd verse en zoveel mogelijk streekgebonden producten, passend in het seizoen. Het team haalt hun vis zlef bij de afslag in Den Helder of IJmuiden. Verser wordt het niet!

Meer informatie over restaurant de Foyer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

baturoy .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten ! Prima restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten uit de keuken ! Zeker een aanrader ! Top!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
AH menu bij de Foyer valt erg tegen. Zeer kleine portie, weinig keuze en beetje rommelige bediening. Heb elders met het AH menu wel waar voor t geld gehad, en dan valt dit behoorlijk tegen. We gaan volgende keer toch echt elders eten.
Mavadeja .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke, gezellige tent, met vlotte en attente bediening. Lekker eten, zonder veel opsmuk, en voor een redelijke prijs. Echt een aanrader!
adavanvliet .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten bij de Foyer!!
en we kregen alle tijd om lekker bij te kletsen en op onze tijd het volgende gerecht te laten komen.
de bediening is super vriendelijk
een echte aanrader voor een diner maar dus ook voor de lunch!!!
isa I.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke ongedwongen sfeer, goed en verrassend eten! Maar breng wel je weegschaaltje mee als je de zalm neemt; dan weet je dat je 100 gram krijgt;-)
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima eetgelegenheid Heerlijk gegeten zeer attent personeel wachttijd losten ze keurig op met drankje we zouden zeker weer gaan!!
petrievanooij .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De kwaliteit van het eten was goed, ruime porties, zeer relaxte bediening. Ik vind verse groenten vaak een ondergeschoven kindje maar hier waren ze ruim aanwezig en lekker: chapeau. Er was 1 minpuntje: de honing/mosterd saus bij de kabeljauw (die prachtig boterzacht glansde) proefde naar een ketchup saus, jammer.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Komen er regelmatig koffiedrinken maar wij wisten niet dat je er zo goed kunt eten.
Voor de Noordkop van Noord Holland is dit best wel een aanrader.
Pauline G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We maakten gebruik van de AH actie en vonden het menu uitstekend dat voor deze aanbieding van toepassing was. De service was bijzonder goed en vriendelijk. Het restaurant is een aanrader!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goede prijskwaliteit verhouding.
plezierige bediening
zonder meer voor herhaling vatbaar
recensie te lang met 120 tekens, hebben kort weergegeven wat er te doen was
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
heerlijk gegeten. Goede omgeving welke warme uitstraling. De bediening was goed en met belangstelling,
De dagsoep was bereid met kokos en werd omgewisseld voor een andere soep daar een van de aanwezigen de soep niet kon verdragen.
E B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren gegeten, we hadden een AH arrangement! Eten was uitstekend!!! Ook de bediening, super vriendelijk en het ontbrak ons aan niets. Service een tien!!!!
wieneke H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
heerlijk gegeten van het 3 gangen keuze menu, deze keer met wild op de kaart en het was heerlijk! wild zwijn ham was voortreffelijk!
Y.M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten en de service was net als in 2015 erg goed. De bediening is ook erg vriendelijk. Het restaurant is goed bereikbaar en de inrichting is ook gezellig. Ik zou dit restaurant ook bij andere mensen aanbevelen. Er wordt goed rekening gehouden met etenswensen.
jeroen_ellie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We waren met 2 jonge kinderen. één van 2 en één van 6. Het restaurant is kindvriendelijk, Het heeft een leuke speelhoek en voor het eten krijgen ze een placemats die ze tijdens het eten kunnen kleuren. ze houden rekening met de kinderen door een aangepaste kindermenu. Het Ah lunch menu was erg lekker! We vonden het voor de lunch wel wat veel. Je krijt een grote kom soep met sneetjes brood met tampenade en als hoofdgerecht keuze uit verschillende pasta's.
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We konden kiezen van een speciale Albert Heijn menu kaart. Niet veel keuze maar het eten was prima. Dit is de 2e keer dat we een Albert Heijn bon hebben ingeleverd bij de foyer.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit was de derde keer dat ik hier met vrienden een "AH actie" diner genoten heb.
En het was weer een geweldige avond. Hier kom ik zeker nog vaak terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Uitstekend AH menu, met geringe bijbetaling voorgerecht van de normale kaart kunnen kiezen . Wijn is eveneens goed, gezellig volle glazen. Echter zeer rumoerig met rondrennende en schreeuwende kinderen. Komt misschien door de uitgebreide kinderspeelhoek? Het personeel zou de ouders hierop moeten aanspreken.

Verder alleen maar positief.
CarinavL .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mooie, gezellige brasserie. Met vriendelijk en vrolijk personeel.
Wij hebben hier met de AH dinerspaarkaart gegeten..
Dit was een 3 gangen diner. Je kon uit 4 voor- en 4 hoofdgerechten kiezen en uit 2 soepjes.
Het eten was echt voortreffelijk. Prijzen van de drankjes vond ik wel wat aan de hoge kant..
Koffie na genomen. Deze werd geserveerd met een drankje. 1 iemand van ons gezelschap hoefde niets maar kreeg, zonder dat wij hierom vroegen, ook zo'n glaasje. Top hoor.
Tijdens ons verblijf werd er een iets gevierd. Deze groep was luidruchtig maar dat heeft ons er niet van kunnen weerhouden te genieten van ons eten.
Wij komen zeer beslist terug.
gbrokling .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Kwaliteit, hoeveelheid ten opzichte van de prijs was zeer matig.
Op de site stonden andere gerechten dan de kaart die we kregen.
Algemene conclusie voor die prijs zeer slecht.