Over het restaurant de Foyer

De huiskamer van Callantsoog

Grand-café de Foyer ligt midden op het Dorpsplein, 100 meter van het strand. Het restaurant is ruim opgezet maar toch knus. Kids vermaken zich prima in de speelhoek en er heerst een informele sfeer. Bij de Foyer eet je altijd verse en zoveel mogelijk streekgebonden producten, passend in het seizoen. Het team haalt hun vis zlef bij de afslag in Den Helder of IJmuiden. Verser wordt het niet!

Meer informatie over restaurant de Foyer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Carla E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het restaurant zag er goed uit en de indeling was ook goed. Vriendelijk personeel. Jammer dat we erg lang op het eten moesten wachten, ook tussen elke gangen door lange wachttijd.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij waren met AH restaurantactiezegels. Daardoor was de keuze wat klein. Mijn hoofdgerecht had ik normaal nooit gekozen. Gerookte en gegrilde biefstuk. En inderdaad alles was prima maar gerookt vlees is eigenlijk niet iets voor mij. Maar het was gezellig en de mensen vriendelijk.
ellenvb64 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima bediening, wel weinig keus: 3 voorgerechten, 2 tussengerechten (soep) en 3 hoofdgerechten. de kwaliteit was prima, mooi aan het dorpsplein gelegen
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Donderdag avond uit eten daardoor niet overmatig druk op het overdekte terras buiten gezeten. Voorgerecht was goed tussengerecht was soep wat normaal voorgerecht is. Hoofdgerecht kogelbiefstuk en vis biefstuk goed klaargemaakt vis was wat glazig. Geen nagerecht vanwege tussengerecht .
D V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
prima onvangst, goed gegeten, door het mooie weeer lekker buiten kunnen zitten..een aarader,gaan vast nog een keer..gezellig midden in het dorp.
Max R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gegeten en vlotte bediening
F O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was erg super druk , dus veel lawaai , maar door drukte hebben we een uur op ons hoofd gerecht moeten wachten.
De prijs voor Ah bonnen, is anders dan prijs voor normaal eten .
Je kreeg soep uit zeer kleine kommetjes !
Wij vonden het teleurstellend, komen hier ook niet weer terug!
wietske .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteren rond twaalf een lunch willen gebruiken. Op terras veel rokers dus binnen zitten. Binnen zat verder niemand dus had het personeel de stereo maar wat harder gezet. Jammer.... We hebben het pand verlaten met de mededeling dat het muziek te hard stond. Werd niet op gereageerd, kennelijk was er geen sturing. Ze hebben een aantal klanten verloren overigens.. Bij de buren was het prima toeven...
Mavadeja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk eten, goede attente bediening, redelijke prijs, maar wel wat rumoerig door rondrennende kinderen. We komen zeker nog een keertje terug.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ben het helemaal eens met onderstaande dame. Het zou een menu zijn van € 32 waar we ons op verheugd hadden. Echter zo slecht nog nooit geheten. Heel kleine porties, te zout of smakeloos. Ik had de zalm die niet gaar was ( ik heb echt wel verstand van koken, dus mij hoef je dan niet te vertellen dat dat zo hoort) de pasta eronder dreef in een soort room/boter en smaakte nergens naar. Een van ons vroeg een doorbakken biefstuk en haar heel kleine stukje vlees moest weer terug naar de keuken. Het bord dat zij terug kreeg zag er heel anders uit dan dat van de anderen met extra aardappelen en groenten, maar ondertussen was de trek weg. Alleen aan de frieten was niets aan te merken. Nee, volgende keer toch masr weer in Groningen met AH eten waar een paar uitstekende restaurants zijn. Gelukkig vergaten ze de bonnen te innen.....
Fokje T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden een AH menu, de carpaccio was redelijk, de kerriesoep veel te pittig en de biefstuk was erg klein. Een van ons had pasta, daar zat weinig smaak aan. De sla was alleen wat groene blaadjes met croutons met dezelfde dressing als de carpaccio, gebaseerd op pesto. Ook de biefstuk was ingesmeerd met pesto dus het hele hoofdgerecht smaakte er naar....Jammer....Toen een van ons een opmerking maakte over de prijs kwaliteit verhouding werd gezegd; ja, maar het is ook twee menu's voor 32 euro! Tja, het tweede menu gratis klopt hier dus absoluut niet!
admas .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Kwaliteit van de gerechten goed. Ondanks dat het niet erg druk was, was de wachttijd redelijk lang. Gegeten met de AH restaurantactie.
dick dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
ff op het terras neer gestreken. vriendelijke gastheer. weinig keus in het bier . wijn zeer goed. keuken redelijk niets bizonder. zijn in de buurt veel restaurant voor ieders wil wat.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke lunch gehad, met ontzettend vriendelijk personeel????Zeker voor herhaling vatbaar!
Ook de uitstraling van het restaurant is gezellig
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige gelegenheid. Vlotte ongedwongen sfeer. Je kunt net zo snel gaan als je wilt. Rustig de tijd nemen is net zo welkom als een wat snellere volgorde.
Tip: Verspreid alle hondenbezitters die komen voor een hapje of koffie op de zondagmiddag niet over het hele restaurant. Niet iedereen is blij met een hond van de buren naast zijn/ haar tafeltje.
Jantina F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Nadat we naar onze tafel gebracht waren 15 minuten zitten wachten totdat de drankjes opgenomen werden. De soep leek wel uit blik te komen en de pasta leek op een opgewarmde magnetron maaltijd. Er werkt veel personeel maar geen helikopter vieuw, er wordt niet op leeg glaswerk gelet en ze hebben het drukker met elkaar dan met de gasten. Met de ah aktie 2e lunch gratis, anders 22,50 voor een kopje soep met een pasta? Zou totaal niet in verhouding zijn. Er waren veel honden aanwezig. Niet echt fijn om te eten tussen de natte honden luchten.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gegeten, gezellig restaurant, prima keuken! Personeel zeer vriendelijk en een snelle bediening. Zeer een aanrader ook weer voor volgend jaar.
remiekoerselman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bedienend personeel geven de indruk dat je een gewenste gast bent en dit in combinatie met geleverde kwaliteit en prima sfeer, is voor ons reden hier vaker te komen.
adavanvliet .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
het eten was heerlijk, het tempo voor ons iets te hoog maar toen we dat aangaven konden we zelf bepalen wanneer het volgende gerecht kwam
leuk restaurant waar je goed kunt eten met erg vriendelijk personeel.
Elli P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben met vrienden heerlijk gegeten bij de Foyer . Het AH menu. Eten was prima het was er gezellig druk en een vlotte en leuke bediening. Wij komen zeker terug.