de Foyer

Dorpsplein 21 1759 GM Callantsoog Nederland Kaart

Over restaurant de Foyer

De huiskamer van Callantsoog

Grand-café de Foyer ligt midden op het Dorpsplein, 100 meter van het strand. Het restaurant is ruim opgezet maar toch knus. Kids vermaken zich prima in de speelhoek en er heerst een informele sfeer. Bij de Foyer eet je altijd verse en zoveel mogelijk streekgebonden producten, passend in het seizoen. Het team haalt hun vis zlef bij de afslag in Den Helder of IJmuiden. Verser wordt het niet!

Meer informatie over restaurant de Foyer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Piet K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
heerlijk gegeten. Goede omgeving welke warme uitstraling. De bediening was goed en met belangstelling,
De dagsoep was bereid met kokos en werd omgewisseld voor een andere soep daar een van de aanwezigen de soep niet kon verdragen.
E B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren gegeten, we hadden een AH arrangement! Eten was uitstekend!!! Ook de bediening, super vriendelijk en het ontbrak ons aan niets. Service een tien!!!!
Wieneke H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
heerlijk gegeten van het 3 gangen keuze menu, deze keer met wild op de kaart en het was heerlijk! wild zwijn ham was voortreffelijk!
Y.M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten en de service was net als in 2015 erg goed. De bediening is ook erg vriendelijk. Het restaurant is goed bereikbaar en de inrichting is ook gezellig. Ik zou dit restaurant ook bij andere mensen aanbevelen. Er wordt goed rekening gehouden met etenswensen.
Jeroen_ellie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We waren met 2 jonge kinderen. één van 2 en één van 6. Het restaurant is kindvriendelijk, Het heeft een leuke speelhoek en voor het eten krijgen ze een placemats die ze tijdens het eten kunnen kleuren. ze houden rekening met de kinderen door een aangepaste kindermenu. Het Ah lunch menu was erg lekker! We vonden het voor de lunch wel wat veel. Je krijt een grote kom soep met sneetjes brood met tampenade en als hoofdgerecht keuze uit verschillende pasta's.
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We konden kiezen van een speciale Albert Heijn menu kaart. Niet veel keuze maar het eten was prima. Dit is de 2e keer dat we een Albert Heijn bon hebben ingeleverd bij de foyer.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit was de derde keer dat ik hier met vrienden een "AH actie" diner genoten heb.
En het was weer een geweldige avond. Hier kom ik zeker nog vaak terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Uitstekend AH menu, met geringe bijbetaling voorgerecht van de normale kaart kunnen kiezen . Wijn is eveneens goed, gezellig volle glazen. Echter zeer rumoerig met rondrennende en schreeuwende kinderen. Komt misschien door de uitgebreide kinderspeelhoek? Het personeel zou de ouders hierop moeten aanspreken.

Verder alleen maar positief.
CarinavL .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mooie, gezellige brasserie. Met vriendelijk en vrolijk personeel.
Wij hebben hier met de AH dinerspaarkaart gegeten..
Dit was een 3 gangen diner. Je kon uit 4 voor- en 4 hoofdgerechten kiezen en uit 2 soepjes.
Het eten was echt voortreffelijk. Prijzen van de drankjes vond ik wel wat aan de hoge kant..
Koffie na genomen. Deze werd geserveerd met een drankje. 1 iemand van ons gezelschap hoefde niets maar kreeg, zonder dat wij hierom vroegen, ook zo'n glaasje. Top hoor.
Tijdens ons verblijf werd er een iets gevierd. Deze groep was luidruchtig maar dat heeft ons er niet van kunnen weerhouden te genieten van ons eten.
Wij komen zeer beslist terug.
Gbrokling .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Kwaliteit, hoeveelheid ten opzichte van de prijs was zeer matig.
Op de site stonden andere gerechten dan de kaart die we kregen.
Algemene conclusie voor die prijs zeer slecht.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Kom meerder keren bij jullie eten de sfeer is fijn personeel is top ...nu al meerder keren met ah bonnen gegeten ...viel me op dat wel erg lang moesten wachten...hebben 3 uur in jullie restaurant gezeten. ..met 2 Kids erbij ...normaal is de bediening vlotter heeft het te maken met de ah bonnen.....
Gerlau .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Jammer dat De Foyer niet op haar site vermeldt da het AH menu wat ze serveren uit de kleine gerechten bestaat.
Hierdoor krijg je toch een heel scheef beeld van de kosten Volgens de normale kaart zou je hiervoor totaal
€ 23,40 x 2 moeten betalen en nu betaal je € 32,50 gezamenlijk derhalve een verschil /voordeel zou je het kunnen noemen van € 14,30 en niet de vermelde € 32,50. Wij hoorden pas bij het restaurant zelf per toeval dat het de kleine gerechten zijn die geserveerd worden, het was trouwens wel te zien. ( voor dit verschil kun je beter van de kaart bestellen ) Het eten zelf was ook nog eens zeer middelmatig. O.a. Had de carpaccio naar onze mening al een tijdje gesneden in de koelkast gestaan waardoor het bord en het vlees te koud waren en zelfs condenseerde waardoor het bord nat begon te worden. de scholrolletjes waren bijna niet te vinden tussen de veel te vette penne. Het biefstukje smaakte wel goed maar was zo minimalistisch. Jammer!
Wij zullen hier niet zo snel weer een keer gaan eten en zijn het v.w.b. de AH aktie in veel restaurants vele malen beter gewend. Nog wel even het vermelden waard, het personeel is het vriendelijk en meewerkend, daar valt niets op aan te merken.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Het eten was goed, de bediening was plezierig en het interieur van het restaurant was intiem en gezellig.
Een aanrader in Callantsoog.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Personeel was vriendelijk, maar we moesten lang wachten bij bestellen, dessert en afrekenen. Het eten was soms lekker en soms niet bijzonder.
Wiko .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een prettig restaurant, leuke vlotte bediening en een leuke inrichting met groot terras.
Jammer alleen dat er geen vegetarische schotels waren!
N K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben hier gegeten via de AH actie. De soep was in orde, het voorgerecht redelijk maar het hoofdgerecht was zeer matig. De pasta dreef in de (niet smakelijke) saus, de scholrolletjes waren zeer klein en bijna koud. Een opmerking hierover aan de serveerster resulteerde in het aanbod de pasta op warmen in de magnetron...... Ook de biefstuk was niet goed (taai). Wat ons betreft geen aanrader.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Bijzonders gerechten die je niet overal krijgt.
Erg smakelijk ,de birden waren geweldig oogemaakt,veel verse griente ..
We komen zeker terug
Jan10vandijk .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Hadden er keurig een speciaal menu voor samengesteld. Eten was prima, bediening was prima en het zat heerlijk op het terras van de Foyer. Is het samengestelde menu €32,50 waard, nee! Daarvoor is het allemaal net te karig.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We werden verwacht! Men had een AH-menu, waar je uit gerechten kon kiezen. Dit keer geen dessert maar een tussengerecht. Voorgerecht was een carpaccio, lekker. Mijn partner had salade caprese, tomaat met mozzarella en pesto. Erbij dik gesneden brood met kruidenboter enz. Dat moest wel apart afgerekend worden. Tussengerecht was een soepje, tomatensoep. Hoofdgerecht gerookte biefstuk met groenten. Lekker, maar duidelijk gerookt. Erbij een schaaltje dikke frieten en een aangemaakte salade. Porties waren klein maar prima van smaak.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De gerechten waren allemaal prima van smaak en werden keurig geserveerd.
De bediening was vriendelijk maar hun kleding niet passend , een persoon liep in z n korte broek!