Over het restaurant de Foyer

De huiskamer van Callantsoog

Grand-café de Foyer ligt midden op het Dorpsplein, 100 meter van het strand. Het restaurant is ruim opgezet maar toch knus. Kids vermaken zich prima in de speelhoek en er heerst een informele sfeer. Bij de Foyer eet je altijd verse en zoveel mogelijk streekgebonden producten, passend in het seizoen. Het team haalt hun vis zlef bij de afslag in Den Helder of IJmuiden. Verser wordt het niet!

Meer informatie over restaurant de Foyer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant de Foyer

Corine V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Rundsstoofpotje was verrassend lekker. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. ‘Is het lekker bij jullie?’ werd veelvuldig gevraagd. Hond is ook welkom. Goede akoestiek en leuke muziek op de achtergrond.
a.hortensius .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Doordat er een kok aanwezig was die nog niet goed was ingewerkt duurde het erg lang (45 minuten) voordat het eerste gerecht werd geserveerd. Het was wel van goede kwaliteit.
micymastal .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De plek waar we een aantal malen zijn geweest en altijd een hartelijk en vriendelijke ontvangst. Perfecte bediening en uitstekend eten tegen een betaalbare prijs. Niets is de bediening teveel en op jouw vraag wordt snel en vriendelijk op gereageerd ! TOP RESTAURANT !!!
rmarees .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker eten voor een goede prijs, bediending kan iets vlotter en de tafeltjes mogen iets meer privacy hebben maar overal goed.
Leo En Elly O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten van het AH menu. Het torentje van zalm met makreel was een verrassing. De bediening was goed en vriendelijk.
waterhoen20 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
lekker gegeten.
attent en spontaan personeel.
sfeer wasgoed.
volle bak maar dat kon het personeel makkelijk aan.
De wachttijd was nihil.????
adavanvliet .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten en omdat een van ons een allergie heeft moesten er gerechten soms aangepast worden. dit was geen probleem en de kok maakte zelfs apart een kop soep.
de wachttijd noem ik redelijk omdat we zelf aan konden geven of we al toe waren aan de volgende gang en dat kan ik in het keuzemenu niet kwijt.
een goed restaurant waar we zeker vaker zullen komen
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een hele gezellige locatie. Personeel vriendelijk. Echte aanrader voor een avondje ontspannen uit.
Voor,tussen en hoofdgerecht waren goed van kwaliteit. Heel smaakvol!
peter.haring .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hebben gisteren heerlijk gegeten. Niet altijd wat ver is is goed . Ook dichtbij huis kun je goed terecht blijkt maar weer eens .Na een heerlijk voorgerecht makreel en carpaccio kozen wij voor uiensoep als tussen gerecht en als hoofdgerecht de kogelbiefstuk. Alles smaakte heel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
anita_t_lam .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Sfeervol restaurant waar je heerlijk kunt eten. Ook diverse bieren en goede wijn. Bediening is ook prettig. Wij komen er graag.
roel M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
fijne locatie en vriendelijk personeel goed vertoeven en goed gegeten en is een aanrader ook te gaan eten met kleine kinderen
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten samen. Ossehaascarpaccio was super lekker. Heerlijk tomatensoepje tussendoor en als hoofdgerecht een heerlijke kabeljauw filet in serranoham gerold. Erg lekker.
Leuke meiden in de bediening, gezellig
marinatoet .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben gisteravond weer heerlijk zitten eten van het AH menu.
Het eten was heerlijk, (zoals altijd)
Bediening was zeer vriendelijk, netjes en gezellig.
Je zit er altijd heel relaxed, hebt zeker niet het gevoel dat je snel moet plaats maken voor een ander. Sfeer is warm en gezellig!
Echt een aanrader voor een gezellig etentje!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima gerechten en vriendelijke bediening in een rustige ambiance en dat voor een goede prijs. De wachttijd tussen het tussengerecht en hoofdgerecht was aan de lange kant.
W V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Samen met mijn vrouw na een nette ontvangst genoten van een drie gangen menu met AH res: actie Eerst een heerlijke Carpaccio daarna een lekker soepje ,en een heerlijk hoofdgerecht Biefstuk en mijn vrouw nam de Zalm.
Alles bij elkaar een fijne avond in een gezellig druk restaurant .Alle lof voor de twee dames in de bediening!
petra L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met mijn ouders gegeten op zaterdag 26 augustus in de Foyer. Vrolijk onthaal. We hadden gereserveerd ( kan alleen binnen, buiten kan niet gereserveerd worden) en we hebben eerst buiten een drankje genuttigd. Daarna naar binnen gegaan; we hadden een leuke ronde tafel met ronde bank en 1 stoel. Een zeer vriendelijke blonde serveerster ( degene met bril want ze zijn allen blond volgens mij) bediende onze tafel. Ze was uiterst vriendelijk en vrolijk en bediende ons erg goed. Het is leuk dat je op de menukaart zowel normale porties als kleine porties kunt bestellen. Mijn man had een kleine tomaten soep en mijn vader de grote versie. Erg smakelijk. Mijn moeder en ik hadden de spareribs en vader had sate varkenshaas en mijn man runder-spies. Het was heel lekker; de spareribs is een echte aanrader: sticky zoetig en mild pittig. We kregen er dikke frieten bij en zaanse mayo in van die leuke kleine tubetjes. We vonden het een top avond! We hebben een goede fooi gegeven voor de geweldige bediening. Chapeau Foyer!!!
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zoals altijd weer genieten bij de Foyer, dochter kan heerlijk spelen terwijl papa en mama genieten van een kopje koffie of thee. Van lunch tot diner, altijd prima verzorgd en lekker. Zowel de biefstuk als de ossenhaasspies waren goed klaargemaakt. Patat was besteld zonder zout, dat ging even mis, maar de nieuwe patat zonder zout werd snel geserveerd.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De biefstuk had een te duidelijke grill rook smaak. leek verbrand.
Geplaatst in een hoek bij de kindervermaak. erg druk als je zonder kinderen komt.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuk gezellig restaurant ,vriendelijke en vlotte bediening. Goede keuze uit menu's
Kwaliteit erg goed, echt een aanrader.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Carpaccio was erg kleine portie, denk de helft van een normale portie! Smaak was goed. Soepje tussengerecht was heerlijk (uiensoep). Hoofdgerecht lekker, niet al te warm, gegrilde aardappelen en groenten niet gaar! Friet en salade heerlijk. Als dit gerecht normaal €32.50 kost. Vind ik het weinig voor het geld!