Over het restaurant de Foyer

De huiskamer van Callantsoog

Grand-café de Foyer ligt midden op het Dorpsplein, 100 meter van het strand. Het restaurant is ruim opgezet maar toch knus. Kids vermaken zich prima in de speelhoek en er heerst een informele sfeer. Bij de Foyer eet je altijd verse en zoveel mogelijk streekgebonden producten, passend in het seizoen. Het team haalt hun vis zlef bij de afslag in Den Helder of IJmuiden. Verser wordt het niet!

Meer informatie over restaurant de Foyer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant de Foyer

petra L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met mijn ouders gegeten op zaterdag 26 augustus in de Foyer. Vrolijk onthaal. We hadden gereserveerd ( kan alleen binnen, buiten kan niet gereserveerd worden) en we hebben eerst buiten een drankje genuttigd. Daarna naar binnen gegaan; we hadden een leuke ronde tafel met ronde bank en 1 stoel. Een zeer vriendelijke blonde serveerster ( degene met bril want ze zijn allen blond volgens mij) bediende onze tafel. Ze was uiterst vriendelijk en vrolijk en bediende ons erg goed. Het is leuk dat je op de menukaart zowel normale porties als kleine porties kunt bestellen. Mijn man had een kleine tomaten soep en mijn vader de grote versie. Erg smakelijk. Mijn moeder en ik hadden de spareribs en vader had sate varkenshaas en mijn man runder-spies. Het was heel lekker; de spareribs is een echte aanrader: sticky zoetig en mild pittig. We kregen er dikke frieten bij en zaanse mayo in van die leuke kleine tubetjes. We vonden het een top avond! We hebben een goede fooi gegeven voor de geweldige bediening. Chapeau Foyer!!!
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zoals altijd weer genieten bij de Foyer, dochter kan heerlijk spelen terwijl papa en mama genieten van een kopje koffie of thee. Van lunch tot diner, altijd prima verzorgd en lekker. Zowel de biefstuk als de ossenhaasspies waren goed klaargemaakt. Patat was besteld zonder zout, dat ging even mis, maar de nieuwe patat zonder zout werd snel geserveerd.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De biefstuk had een te duidelijke grill rook smaak. leek verbrand.
Geplaatst in een hoek bij de kindervermaak. erg druk als je zonder kinderen komt.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuk gezellig restaurant ,vriendelijke en vlotte bediening. Goede keuze uit menu's
Kwaliteit erg goed, echt een aanrader.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Carpaccio was erg kleine portie, denk de helft van een normale portie! Smaak was goed. Soepje tussengerecht was heerlijk (uiensoep). Hoofdgerecht lekker, niet al te warm, gegrilde aardappelen en groenten niet gaar! Friet en salade heerlijk. Als dit gerecht normaal €32.50 kost. Vind ik het weinig voor het geld!
rensineke .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Doordat er veel "zesdaagse" gasten waren was het erg rumoerig en moesten we ook vrij lang wachten . Het eten was oke maar niet super. We misten toch b.v. een stukje brood bij het voorgerecht en bij de soep. Het was allemaal wat summier. Niet slecht maar ook niet super. Als cijfer zou ik een mager zeventje geven
Carla E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het restaurant zag er goed uit en de indeling was ook goed. Vriendelijk personeel. Jammer dat we erg lang op het eten moesten wachten, ook tussen elke gangen door lange wachttijd.
ellenvb64 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima bediening, wel weinig keus: 3 voorgerechten, 2 tussengerechten (soep) en 3 hoofdgerechten. de kwaliteit was prima, mooi aan het dorpsplein gelegen
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij waren met AH restaurantactiezegels. Daardoor was de keuze wat klein. Mijn hoofdgerecht had ik normaal nooit gekozen. Gerookte en gegrilde biefstuk. En inderdaad alles was prima maar gerookt vlees is eigenlijk niet iets voor mij. Maar het was gezellig en de mensen vriendelijk.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Donderdag avond uit eten daardoor niet overmatig druk op het overdekte terras buiten gezeten. Voorgerecht was goed tussengerecht was soep wat normaal voorgerecht is. Hoofdgerecht kogelbiefstuk en vis biefstuk goed klaargemaakt vis was wat glazig. Geen nagerecht vanwege tussengerecht .
D V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
prima onvangst, goed gegeten, door het mooie weeer lekker buiten kunnen zitten..een aarader,gaan vast nog een keer..gezellig midden in het dorp.
Max R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gegeten en vlotte bediening
F O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was erg super druk , dus veel lawaai , maar door drukte hebben we een uur op ons hoofd gerecht moeten wachten.
De prijs voor Ah bonnen, is anders dan prijs voor normaal eten .
Je kreeg soep uit zeer kleine kommetjes !
Wij vonden het teleurstellend, komen hier ook niet weer terug!
wietske .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteren rond twaalf een lunch willen gebruiken. Op terras veel rokers dus binnen zitten. Binnen zat verder niemand dus had het personeel de stereo maar wat harder gezet. Jammer.... We hebben het pand verlaten met de mededeling dat het muziek te hard stond. Werd niet op gereageerd, kennelijk was er geen sturing. Ze hebben een aantal klanten verloren overigens.. Bij de buren was het prima toeven...
Mavadeja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk eten, goede attente bediening, redelijke prijs, maar wel wat rumoerig door rondrennende kinderen. We komen zeker nog een keertje terug.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ben het helemaal eens met onderstaande dame. Het zou een menu zijn van € 32 waar we ons op verheugd hadden. Echter zo slecht nog nooit geheten. Heel kleine porties, te zout of smakeloos. Ik had de zalm die niet gaar was ( ik heb echt wel verstand van koken, dus mij hoef je dan niet te vertellen dat dat zo hoort) de pasta eronder dreef in een soort room/boter en smaakte nergens naar. Een van ons vroeg een doorbakken biefstuk en haar heel kleine stukje vlees moest weer terug naar de keuken. Het bord dat zij terug kreeg zag er heel anders uit dan dat van de anderen met extra aardappelen en groenten, maar ondertussen was de trek weg. Alleen aan de frieten was niets aan te merken. Nee, volgende keer toch masr weer in Groningen met AH eten waar een paar uitstekende restaurants zijn. Gelukkig vergaten ze de bonnen te innen.....
Fokje T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden een AH menu, de carpaccio was redelijk, de kerriesoep veel te pittig en de biefstuk was erg klein. Een van ons had pasta, daar zat weinig smaak aan. De sla was alleen wat groene blaadjes met croutons met dezelfde dressing als de carpaccio, gebaseerd op pesto. Ook de biefstuk was ingesmeerd met pesto dus het hele hoofdgerecht smaakte er naar....Jammer....Toen een van ons een opmerking maakte over de prijs kwaliteit verhouding werd gezegd; ja, maar het is ook twee menu's voor 32 euro! Tja, het tweede menu gratis klopt hier dus absoluut niet!
admas .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Kwaliteit van de gerechten goed. Ondanks dat het niet erg druk was, was de wachttijd redelijk lang. Gegeten met de AH restaurantactie.
dick dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
ff op het terras neer gestreken. vriendelijke gastheer. weinig keus in het bier . wijn zeer goed. keuken redelijk niets bizonder. zijn in de buurt veel restaurant voor ieders wil wat.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke lunch gehad, met ontzettend vriendelijk personeel????Zeker voor herhaling vatbaar!
Ook de uitstraling van het restaurant is gezellig