de Foyer

Dorpsplein 21 1759 GM Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant de Foyer

De huiskamer van Callantsoog

Grand-café de Foyer ligt midden op het Dorpsplein, 100 meter van het strand. Het restaurant is ruim opgezet maar toch knus. Kids vermaken zich prima in de speelhoek en er heerst een informele sfeer. Bij de Foyer eet je altijd verse en zoveel mogelijk streekgebonden producten, passend in het seizoen. Het team haalt hun vis zlef bij de afslag in Den Helder of IJmuiden. Verser wordt het niet!

Meer informatie over restaurant de Foyer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

dick dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke lunch gehad, met ontzettend vriendelijk personeel????Zeker voor herhaling vatbaar!
Ook de uitstraling van het restaurant is gezellig
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige gelegenheid. Vlotte ongedwongen sfeer. Je kunt net zo snel gaan als je wilt. Rustig de tijd nemen is net zo welkom als een wat snellere volgorde.
Tip: Verspreid alle hondenbezitters die komen voor een hapje of koffie op de zondagmiddag niet over het hele restaurant. Niet iedereen is blij met een hond van de buren naast zijn/ haar tafeltje.
Jantina F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Nadat we naar onze tafel gebracht waren 15 minuten zitten wachten totdat de drankjes opgenomen werden. De soep leek wel uit blik te komen en de pasta leek op een opgewarmde magnetron maaltijd. Er werkt veel personeel maar geen helikopter vieuw, er wordt niet op leeg glaswerk gelet en ze hebben het drukker met elkaar dan met de gasten. Met de ah aktie 2e lunch gratis, anders 22,50 voor een kopje soep met een pasta? Zou totaal niet in verhouding zijn. Er waren veel honden aanwezig. Niet echt fijn om te eten tussen de natte honden luchten.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gegeten, gezellig restaurant, prima keuken! Personeel zeer vriendelijk en een snelle bediening. Zeer een aanrader ook weer voor volgend jaar.
adavanvliet .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
het eten was heerlijk, het tempo voor ons iets te hoog maar toen we dat aangaven konden we zelf bepalen wanneer het volgende gerecht kwam
leuk restaurant waar je goed kunt eten met erg vriendelijk personeel.
remiekoerselman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bedienend personeel geven de indruk dat je een gewenste gast bent en dit in combinatie met geleverde kwaliteit en prima sfeer, is voor ons reden hier vaker te komen.
Elli P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben met vrienden heerlijk gegeten bij de Foyer . Het AH menu. Eten was prima het was er gezellig druk en een vlotte en leuke bediening. Wij komen zeker terug.
Ruudbets .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker gegeten, met de laatste AH bonnen, goed verzorgt, met leuke bediening. Menukaart was voor ieder wat wils. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekkere gerechten om uit te kiezen. Gerechten die waren uitverkocht, kregen een passende vervanging. Goede ontvangst. Voor herhaling vatbaar.
baturoy .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten ! Prima restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten uit de keuken ! Zeker een aanrader ! Top!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
AH menu bij de Foyer valt erg tegen. Zeer kleine portie, weinig keuze en beetje rommelige bediening. Heb elders met het AH menu wel waar voor t geld gehad, en dan valt dit behoorlijk tegen. We gaan volgende keer toch echt elders eten.
Mavadeja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke, gezellige tent, met vlotte en attente bediening. Lekker eten, zonder veel opsmuk, en voor een redelijke prijs. Echt een aanrader!
adavanvliet .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten bij de Foyer!!
en we kregen alle tijd om lekker bij te kletsen en op onze tijd het volgende gerecht te laten komen.
de bediening is super vriendelijk
een echte aanrader voor een diner maar dus ook voor de lunch!!!
isa I.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke ongedwongen sfeer, goed en verrassend eten! Maar breng wel je weegschaaltje mee als je de zalm neemt; dan weet je dat je 100 gram krijgt;-)
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima eetgelegenheid Heerlijk gegeten zeer attent personeel wachttijd losten ze keurig op met drankje we zouden zeker weer gaan!!
petrievanooij .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De kwaliteit van het eten was goed, ruime porties, zeer relaxte bediening. Ik vind verse groenten vaak een ondergeschoven kindje maar hier waren ze ruim aanwezig en lekker: chapeau. Er was 1 minpuntje: de honing/mosterd saus bij de kabeljauw (die prachtig boterzacht glansde) proefde naar een ketchup saus, jammer.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Komen er regelmatig koffiedrinken maar wij wisten niet dat je er zo goed kunt eten.
Voor de Noordkop van Noord Holland is dit best wel een aanrader.
Pauline G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We maakten gebruik van de AH actie en vonden het menu uitstekend dat voor deze aanbieding van toepassing was. De service was bijzonder goed en vriendelijk. Het restaurant is een aanrader!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goede prijskwaliteit verhouding.
plezierige bediening
zonder meer voor herhaling vatbaar
recensie te lang met 120 tekens, hebben kort weergegeven wat er te doen was