De Foreesten

Meer informatie over restaurant De Foreesten

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
5,6
7,1
6,8
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een paar dagen in het geweest en s'avonds aldaar gegeten,
v00raf de wild bouillon, was oke, dan de herten biefstuk, 2 partjes
de eerste was erg taai, de 2de was wel mals.
De ober aangesproken, deze zou kontakt opnemen met de kok en kwam met mededeling dat het waarschijnlijk om ouder stukje vlees was !!!!????
Volgende avond slibtongetjes gegeten, ik heb nog nooit zulke
kleine tongetjes op mijn bord gezien, de eerste was goed, de 2de
tamelijk en 3de was bijna rouw, jammer want ik ben vis liefhebber.
Heb het zo maar gelaten anders krijg ik weer zo'n raar antwoord.
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op 3 september een poging gedaan om er warm te eten. We zagen op Iens al dat het erg laag scoorde daar. We bestelden een gebraden maiskip met rode wijnsaus. We kregen...... een klein stukje kip zo uit de vacuümverpakking en niet gebraden met een zure dikke saus wat leek op tomatenpuree met een onherkenbare smeuïge groente waar zand in zat. Op de vraag of het smaakte antwoorden wij het is niet te vreten. Wel werd er aangeboden dat de kok iets zou gaan maken voor ons. Dit hebben we snel afgeslagen en zijn bij de buren een flinke zak friet gaan halen. Een van ons is een veteraan ( veteranenhotel) maar alles vreten doen we niet. Ik denk dat de Makro of Hanos hier vaak komt. Wij dus niet weer. Respectloos naar de gasten om dit te serveren. We hopen dat de eigenaar er iets mee doet...
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Een prima restaurant voor gewoon lekker eten. Prijs/kwaliteit verhouding goed! Vooral de €10,- aanbieding voor een hoofdgerecht is een pluspunt.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Waar moet ik beginnen. Van 6 t/m 10 juli in hotel restaurant geweest. Nu als eerste het personeel tracht zijn best te doen maar mist teamspirit en is redelijk vastgeroest. Een goede teambuildingdag organiseren zal denkelijk helpen. Het decor verouderd en geheel niet met de tijd meegegaan. Maar komt dat ze een plaats willen bieden voor de veteranen. Dit dan even terzijde het eten is ver onder pijl. Dit is wat je soms de vijand niet wilt geven. Taai, droog, saai. Geen passie veel van hetzelfde. En het ontbijt droog brood, fruit wat verouderd en niet vers. Blijken meerdere koks te werken die of vastgeroest zitten in het systeem of absolut niet de passie hebben iets goed eetbaars neer te zetten. Oké tussen 18.00 en 23.00 uur gratis drinken nu dat is nodig om alles weg te spoelen. En als we er feedback over geven wordt er vervolgens niets mee gedaan. Jammer want de gasten en de sfeer bij de gasten was best goed. Dus er zit best een potentieel om er iets moois van te maken en trouwens de veteranen verdienen toch een goede maaltijd.
BroekmanFrank .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
op vrijdag 26.06.2015 voorafgaand aan een wandeling (Groene Wissel Vierhouten) hier eerst een uitstekende soep gegeten (champingnon- en uiensoep). Na afloop 's avonds op terras een uitstekende Tournedos en Oerhammetje (10 euro aanbieding). Prima hoeveelheden, goede salade en warme groenten en de bediening was zeer vriendelijk. Een aanrader voor wie een rustig plekje zoekt en met wat mazzel genietend van een avondzonnetje. 35 biersoorten op fles waaronder diverse bijzondere. Een plek om naar terug te keren.
Y G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Schnitzel was voor ongeveer de helft keihard. Alsof verkeerd ontdooid in de magnetron. Aan de serveerster uitgelegd wat er aan het vlees mankeert. Ze gaat met de kok praten. Niets meer op gehoord. Bij het afruimen kwam ze er niet op terug. Gevraagd of ze nog met de kok had besproken. Ging ze nu doen. Niets meer op gehoord. Mijn moeder wilde toch graag een toetje. Bij een ander besteld omdat onze serveerster niet meer in de buurt kwam. Toetje (ijs) was niets op aan te merken. Bij het afrekenen (onze serveerster kwam er niet onderuit ons onder ogen te komen) geen woord over de slechte maaltijd. Ze heeft het aan mijn oude moeder te danken dat ik het er bij heb gelaten.
Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld in de Nederlandse horeca.
Jonathan123 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Voor simpel eten kan je even naar de Vier Foreesten. Het hotel restaurant ligt op een mooie plek en er is een terras. Omdat het een hotel is zijn er in de zomer altijd wel gasten. Gelukkig maar want anders zou het meestal leeg zijn. In de winter is het dan ook een stuk stiller. Wel kun je dan een hele lekkere erwtensoep eten bij de echte open haard. Die ronde open haard is de enige leuke feature, voor de rest staat de tijd stil sinds 1978. De bediening is de laatste tijd wel verbetert. Er zijn een aantal goede dames bij gekomen en die geven het restaurant weer wat leven. Jammer dat ze niet meer doen met de keuken en het decor. De plek leent zich er voor. Als het zo door gaat als nu zal het niet overleven.
Gerlo B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Heerlijke broodjes. Verse Hollandse garnalen. En veel soorten bier oa een blonde Brugse Zot! Bediening werkt erg snel. Een mooie sfeervolle plek voor een zomerse lunch.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Het enige dat positief is is de locatie. De bediening is zeer klantonvriendelijk. Een glas bier was voor bijna de helft schuim. Gevraagd of dat niet op een normale manier kon, met 2 vingers schuim. De juffrouw die bediende zei dat ze dat altijd zo deden. Toen ik zei hoe de schuimkraag normaal moet zijn antwoordde zij dat ik het er mee moest doen en liep hardop lachend weg. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ronduit schofterig.
Deze tent is een aanrader, maar dan om er weg te blijven.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Tja, het is simpel allemaal. Hollandse keuken. Hou je van een schnitzel of een stukje Pangafilet, dan is het ok. Prijs-prestatie is goed. Bediening is vriendelijk. Wel traag. Het overzicht ontbreekt. De ligging van het restaurant is super. Verder een beetje oubollig. Moderne toeristen trek je hier niet mee.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Tsjonge wat een belevenis! Ons geliefde adresje bleek gesloten vandaar dat we deze 'keuze' maakten. De brandende open haard was wel het meest positieve ondanks het feit dat je hier vooral de nadruk op open mag leggen; wanneer er iemand langs liep en naast je ging zitten, zat je onder het as. Koffie prima, met lekker stukje koek. Vloer was niet schoon, en ook spinragen onder tafeltjes. De hal/entree is werkelijk vergane glorie, evenals het restaurant, de stoelen (goedkoperige rotanstoelen), de bar, de gehele ambiance. Erg jammer voor zo'n toplocaie. We hebben ruim een half uur mogen wachten op een kop soep en een broodje kaas. Soep stond mede omschreven als:geserveerd met Elspeter broodsoorten. Toen de soep neergezet werd zag ik slechts 1 klein hard wit bolletje. Ik vroeg de serveerster of dit de broodsoorten waren? Er werd me later nog 1 klein donker bolletje gebracht. Alles zonder boter. Het broodje kaas was warm, afbakbrood dus waardoor de kaas ging condenseren wat niet een erg smakelijke indruk maakt. De garnering was okay. Het gezelschap eigenaren- zoals hieronder door andere recensent beschreven - zat inderdaad aan de leestafel. Bijzonder want ze oogden als verdwaalde bezoekers in plaats van gastheren/dames. Een familie-uitje op het 'verkeerde' adres, zoiets. De bezem door de tent zou ik zeggen en doe de locatie eer aan!
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Een midweek gelogeerd met vol pension. Rustige, bosrijke omgeving. Mooie plek. Qua logies en ontbijt was alles in orde, maar niet 'top'. De warme maaltijden waren erg 'standaard' en blonken niet echt uit in kwaliteit. Kortom: niets bijzonders. De vis c.q. het vlees werd op tafel geserveerd en het overige kon aan een buffet worden aangevuld. T.a.v. de bediening kan worden vermeld dat dit erg verschillend was. De ene ober was de andere niet.