De Fontein

Markt 73 4361 AE Westkapelle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Fontein

Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Met een groep van 21 personen hier geluncht. Vriendelijke bediening die er voor zorgde dat het bestelde eten aan uitsmijters, koppen soep broodjes kroket en broodjes carpaccio snel op tafel stond. Een prima plek voor een korte stop en middag eten. Voor onze motorfietsen was ruime gelegenheid voor het restaurant om te parkeren.
Liefhebberr .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zeer laagdrempelig restaurant, positief verrast. de sfeer was goed en het chefs menu was voor onze groep van 6 personen super. leuke variatie, leuk gepresenteerd. de bediening was zeer attent en aangenaam. het menu heeft voor elk wat wils. zeker aanrader
Jacco O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Al jaren een toptent! Na 10 jaar hier niet geweest te zijn nu wederom zalig gegeten.

Onze zoon van drie kreeg zijn spaghetti als eerste. Zodat we hem rustig konden helpen met eten.
Ons visgerecht voor twee personen was geweldig. We kregen op een warmhouder een grote schaal met Zalm, kabeljauw, garnalen en tong. Ook de hollandaise sauce erbij en de gebakken aardappeltjes waren top!

Er hingen mooie canvasdoeken aan de wand met foto's gemaakt in Zeeland. Prachtig.

De bediening was top en dacht goed mee met ons. Vriendelijk en attent.

Ook de verschoonplek voor onze baby was keurig.

Een aanrader voor iedereen. Wij komen zeker terug!
Nielsv0 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Hier in januari gegeten, en heerlijk menu met kabeljauw genomen. Goede kabeljauwfilet, zonder veel extra's en goede service. Restaurant is niet supermooi, maar zeker geen afrader!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Dit restaurant is recent verbouwd. Het ziet er mooi en gezellig uit, beetje modern. Het eten is heerlijk en goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk en de prijs is in verhouding naar kwaliteit. Ze zijn niet zuinig en het eten vult goed.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Prima eten, goed bereid en smakelijk. Eigenlijk wel altijd te veel! Dus eet ik het altijd maar op, erg lekker! De bediening is heel gezellig, altijd een praatje en alert of je nog wat wil drinken. De brasserie was tot voor kort niet helemaal bij de tijd maar na de verbouwing is het een stuk beter vertoeven. Voor no nonsense prima adresje!