De Foep

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Fred B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het is altijd leuk en gezellig om bij de Foep te eten. Het begint al bij de hartelijke ontvangst in het cafe gedeelte, waar je een drankje kunt nemen voordat je gaat eten. Je kunt niet reserveren maar, ondanks de drukte, is dat nog nooit een probleem geweest. Het restaurant is erg gezellig met een goede gevarieerde kaart. Het eten is prima. De bediening uitstekend, met oog voor details. De gast staat echt centraal!
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
dinsdag 24-11-2015 in "de Foep" met 4 personen gegeten. Voor ons was dit niet de eerste keer maar deze avond stond in het teken van een wildmenu. Leuke amuse , knolselderijsoepje met een ganzenloempia welke zeer smakelijk was. Voorgerecht een Fazantenterrine met witte kool en cantharellen, zeer smakelijk. als tussengerecht werd een ganzenhamburger& gerookte gans geserveerd met een compote van rode ui, een traktatie. Als hoofdgerecht een Hertenbiefstuk & brochette met een preiselbeerensaus daarbij een kastanjepuree en rodekool voor mij vervangen door zuurkool. Als afsluiter Kaneelijs, chocolademousse & chocolade brownie met glüwijnsaus. de wijnen zoals "Hunky Doru" New Zealand , Tierra Alta Chile, de Convey uit Spanje en de Visciole uit Italië. goed gekozen bij het menu door Hans en Michel. Al met al voor ons een zeer geslaagde avond en nu maar hopen volgen jaar weer op de lijst te staan. Micsha en Michel ga zo door.
Rennie1959 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met vier man op zaterdagavond zomaar binnengevallen - want reserveren kan niet begrepen we - en heerlijk gegeten. Gezellige, warme inrichting, zeer aangenaam personeel en heerlijk eten. We hadden een fijne ronde tafel met prima stoelen en kregen door de inrichting en de gezellige drukte en bedrijvigheid een echt herberg gevoel. Het eten was echt erg goed, de rode wijn net iets beter dan de witte, maar dat is onze keuze geweest. Prima gelegenheid met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wel op het op- en afstapje letten als je naar de (gratis) parkeerplaats loopt.
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
De foep is al jaren een begrip in Hoevelaken. Wachten is nooit erg want dat kan in het naast gelegen café, vanwaar je gelijk een mooie blik in het restaurant hebt. Vroeger at ik hier met grote regelmaat maar de laatste tijd toch wat minder. Ik vind dat de kaart best wat vaker vernieuwd mag worden want dit gebeurd denk ik 4 keer per jaar. Als het jaar om is komen heel vaak dezelfde gerechten weer terug op de kaart. Dat is op een gegeven moment natuurlijk ook niet echt verrassend meer. Het eten is nooit slecht, maar de prijs/kwaliteits verhouding mag best iets beter. Voor een lekker biertje is het café ook een goede plek, een lekkere saté gaat er dan altijd wel in.
Bediening en service nooit iets op aan te merken gehad en is gewoon goed en gastvrij. Nu het weer het toelaat is het terras achter weer open en dat blijft een mooie plek om te vertoeven.
S-w-h .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Vanavond weer heerlijk gegeten bij de Foep. Heerlijk de zalm en heilbot met grove mosterdsaus. Zo fijn om zo'n plek in ons eigen dorp te hebben waar je heerlijk kunt eten! En ze zijn er zo lief.... fijne bediening die precies op het goede moment in de buurt is. Echt een aanrader, we hebben er ook al regelmatig met onze kinderen gegeten die de Foep verkiezen boven het naburige pannenkoekenrestaurant!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Fijn restaurantje. Niet een te grote kaart. Gegeten een carpaccio met als supplement ganzenlever, royale portie en vooral niet te zuinig met de ganzenlever. Gelukkig een kleine sateh besteld van mals varkensvlees, lekkere pitte pinda saus. Bakje salade en friet werd er gratis bij geserveerd. Toe een lekkere pittige koffie verkeerd. Leuk ook de snoepjespot op tafel. Het prettige van dit restaurant is dat alle bijgerechten zoals brood, salade, friet, mayonaise en snoepjes zonder bijkomende kosten op tafel worden gezet. Bediening is attent, spontaan en erg vriendelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wij komen hier al jaren, zoonlief ging op 3-jarige leeftijd al liever hier eten dan bij het pannenkoekenrestaurant en nu eindelijk weer. Eten is altijd goed, de bediening altijd vriendelijk en persoonlijk en locatie is heerlijk, gewoon lekker uit eten!
Mariusklinke .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Erg goed gegeten. Echt een restaurant om lekker uitgebreid te eten. Lekker biefstuk of lekker visje hier kan je altijd te recht. Proberen waard!
Ecke .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Omfiets restaurant , de naam 'de floep' eetcafé is een dwaalspoor. Je eet hier gewoon heerlijk. De gerechten zijn verzorgd en met kennis van zaken bereid, heerlijk eendenborst en zalm gegeten. De dames van de bediening en niet te vergeten de barman doen werkelijk hun best je het helemaal naar het zin te maken, wat een verademing. Je voelt je hier weer klant. De kok(s) heb ik helaas niet gezien maar die verdienen zeker een compliment.
Beau4 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Leuke gezellige inrichting en bediening. Brood vooraf lekker warm. Biefstuk was goed gebakkelei niks op aan te merken. We komen snel weer.
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Met vrienden de zaak bezocht; geen reserveermogelijkheid, maar volle bak. Dat betekent dus: wachten. Maar in het gezellige café gaat die tijd zo voorbij (en met gezellige vrienden) Leuke bediening/barman. Eetlokaal was gelukkig ruimte achterin, dus rustig. Eten was goed, bediening goed, huiswijn goed. Kortom; niets op aan te merken.
Karel_S .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Heerlijk gegeten, wel druk en geen reserveermogelijkheid dus voor grotere groepen (meer dan 2) is het lastig een tafel te krijgen.
Ook iets langer gewacht op voorgerecht (45 min) maar wel heerlijk, tempuragarnalen en als hoofdgerecht de rundersate met teriyaki saus. erg goed! aanrader is ook de citroenkwarktaart als afsluiter. De rode huiswijn is ook uitmuntend!
Ferry G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Bij de foep kan je heerlijk eten en de bediening is top. Saté is een aanrader maar ook het wisselende weekmenu. Als het mooi weer is kan je buiten zitten. Soms moet je wachten omdat het druk is, geen probleem. Je kan aan de bar lekker met een gezelschap vooraf borrelen
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
We hebben hier heerlijk gegeten! Ik had t voorgerecht van t weekmenu. Salade met zalm, mijn vriend had het geitenkaasje. Beide waren echt heerlijk! Als hoofdgerecht jad ik een overheerlijke eendeborst en mijn vriend had de kabeljauw met mosterdsaus. Beide waren erg goed! Maar het allerlekkerste was het dessert. Zowel de citroencheesecake als de witte chocoladeparfait waren verrukkelijk! Wat een verrassing is deze zaak. We gaan vaak uit eten, overal in t land en dan kom je om de hoek in hoevelaken zo'n juweeltje tegen. Wij gaan hier vaker komen. Veel vaker!
Stanly R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Hier kan je goed eten voor een goede prijs. De bediening is super; gepast los en zeer correct zonder uitzonderingen. Het drankaanbod is ook super... neem als afsluiter een lekkere Montifaud XO!!
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Wel ok, maar niet bijzonder; zo zou ik Foep het liefst omschrijven. De bediening is zeker attent en kundig, maar de saté die bestelde was waarschijnlijk te lang gekookt en daardoor waterig en slap van smaak. En ook de saté-saus was niet geweldig (te waterig). Daarentegen was het gerecht dat mijn moeder besteld had weer erg goed. Laten we het houden op een eenmalige misser, want dit kan makkelijk beter!