De Florijn

Weijland 82 2415 BD Nieuwerbrug Nederland Kaart

Over het restaurant De Florijn

Sfeervol restaurant met Bib Gourmand

In dit sfeervolle restaurant verwoorden Brenda en Michiel de Graaf hun passie voor koken. Ingrediënten worden ontleed in smaken, processen die zich in de pannen afspelen aangewend om voor sensatie in de mond te zorgen en spijzen met liefde bereid. Passie die je proeft en die in de huiselijke ambiance het best tot zijn recht komt.

Meer informatie over restaurant De Florijn

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Florijn

Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Uitstekend gegeten en een zeer persoonlijke service.
Jantine W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Een aanrader ook voor iedereen met speciale (dieet) wensen. Bij De Florijn kun je heerlijk eten. De verzorging is TOP!!!
Karien T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Altijd heerlijk eten. Leuk verrassingsmenu voor Pasen. Het thema van een reis door Frankrijk spreekt aan en nodigt uit om terug te komen.
susan H.
Super lekker gegeten.
Echt een aanrader!
Sybren R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zoals verwacht was het weer een prima vertoeven daar in Nieuwerbrug. Heerlijk gegeten met prima bediening en aandacht voor de gasten, klasse!! Sybren en Rita Rodenhuis.
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
als doet duurt de recensie geen 20 seconden meer. Stuur mij dan maar geen verzoeken tot recensie meer. Ik erger me er aan dat ik op deze manier gevraagd wordt een reviw achter te laten
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voortreffelijk gegeten en heerlijke bijpassende wijntjes gedronken. En dat alles wordt door vriendelijk personeel geserveerd
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij hebben weer heerlijk genoten van de prachtige en lekkere gerechten. Ook de ontvangst en de gastvrijheid van Brenda en Michiel was weer fantastisch en ook het vriendelijke personeel niet te vergeten. Kortom in één woord, het was weer een fantastische avond en wij hebben genoten.
Gabor H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
gratis parkeren, prima bediening, fijne sfeer en ambiance, lekker eten zeker het verrassingsmenu is erg aan te raden. prijs zit op 46 euro voor 5 gangen
René C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Als gevolg van de vrieskou waren we de enige gasten; dat werd ons direct verteld. Ondanks dat was er een goede sfeer en hadden we een mooie avond.
la.kroon .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs. Bediening en persoonlijke aandacht waren uitstekend. Je voelde je welkom en gezien. Het restaurant was vol, dus gezellig. Wel stonden (daardoor?) de tafeltjes erg dicht op elkaar. Als je het wilde, kon je met elkaar meeluisteren... Maar dat was eigenlijk wel het enige minpuntje. We zien uit naar de verhuizing naar het Defensie-eiland in Centre Ville Woerden. Dan komen we zeker weer terug!
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten, bij speciale (valentijn) dagen kan de bediening iets beter.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fantastische avond gehad en geweldig gedineerd! Tongstrelende gerechten en heerlijke wijn. Echt top!!! Eigenlijk eet ik bijna nergens zo lekker als bij De Florijn.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fantastisch eten, presentatie was telkens door iemand anders wat eigenlijk best vermakelijk was door de verschillen in stijl. Bijschenken wijn had wat vlotter gemogen. Sfeer was leuk, eigenaar was ontspannen naar ons en naar zijn team. Geweldig restaurant!
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
valentijnsmenu, zag er goed uit. Even wachten op eerste gang, prima. Geen vraag gehad of we wijnarrangement willen. bij andere tafels gebeurde dat wel, opmerkelijk. Daarna ging het mis. WWW, wachten wachten wachten. Op een gegeven moment gevraagd (een uur netjes gewacht) voor volgende ronde ( hoofdgerecht). Dat kwam toen meteen!? Echter was niet goed, want ivm met mijn voedselintolerantie ( die ik helaas toch weer moest duidden, net als overal ondanks reserverings melding) ging het mis. Onze borden gingen terug en vrijwel meteen kwamen de juiste gerechten. Helaas lauw. En dan is dat wel een afknapper op dit niveau met deze prijzen. Nog iets opmerkelijks: 2x moeten vragen voor rekening, gewoon genegeerd worden? Daarna het laatste opmerkelijke: alle vertrekkende gasten krijgen jas aangereikt, ik heb die van ons zelf gehaald. En er maar een grapje van gemaakt. Wat betreft de gerechten: steeds met zijn tweeën zelf je eten van een gezamenlijk bord scheppen, niet ons idee van romantisch. Pastinaaksoep verrukkelijk. Al het andere niet echt bijzonder.
Tsja dit was de laatste keer, sorry. Volle zaak of niet, het was ondermaats. Typisch voorbeeld; Thee €4,25. Dat is gewoon duur. Niks bijzonders erbij, 2 mon cherie, 2 iets te droge soesjes.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Allemaal prima gegeten, maar erg verfrissend was het niet. Het verassingsmenu bood weinig verassends. Bij elkaar erg grote porties, te groot. Het dessert was erg saai. Voor deze prijsklasse wordt ik graag meer geprikkeld. Voor deze prijsklasse wens ik ook wel een beetje luxe ontvangen te worden. Ik ken bistro's die je luxer behandelen.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten met uitstekende bediening. We hebben gekozen voor een verassingsmenu en dat pakte goed uit. De wijnen waren erg lekker en we werden hierin goed geadviseerd
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prachtig menu, heerlijke smaken, zaak met hart en ziel en vriendelijkheid, prima prijs kwaliteitverhouding dit lijkt me voldoende maar ik moet 120 tekens achterlaten, bij deze
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zeer beperkte parkeergelegenheid. Zeer vervelend bij slecht weer!!
Goede en vriendelijke bediening. Helaas geen bier van de tap.
Huub G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
in een goede sfeer prima gegeten en gedronken. een uitstekende avond gehad met eten en bijpassende wijnen met een vlottte en vriendelijke bediening