Over het restaurant De Florijn

Sfeervol restaurant met Bib Gourmand

In dit sfeervolle restaurant verwoorden Brenda en Michiel de Graaf hun passie voor koken. Ingrediënten worden ontleed in smaken, processen die zich in de pannen afspelen aangewend om voor sensatie in de mond te zorgen en spijzen met liefde bereid. Passie die je proeft en die in de huiselijke ambiance het best tot zijn recht komt.

Meer informatie over restaurant De Florijn

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Florijn

Lida V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een heel gezellig restaurant waar fantastisch eten wordt geserveerd. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu met gerechten uit het seizoen, we hebben daar geen spijt van gehad. De bediening was goed en vriendelijk in een leuke ambiance.
Ellyhagenaars H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
goed, prettig dat we het verrassingsmenu ook voor 3 gangen konden bestellen
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk, met name "buiten de kaart om"
Bijzonder lekkere gerechten die zeer smakelijk combineerde.
Voor herhaling vatbaar.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Sfeer was er matig, een beetje matige sleur. Ook het eten was niet wat we gewend waren en de hoeveelheid was net aan. ben beter gewend. jammer genoeg want we nemen vrienden mee en wilden hun de Florijn promoten helaas niet een succes. volgende ronde beter. Eén pluspuntje het vlees bij het hoofd gerecht was heerlijk mals en de jus prima.
N. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Met ons zessen zeer kostelijk gegeten. Het diner Bib Gourmand was echt uitstekend gekookt en de bediening heel erg fijn in een prima ambiance. Ook de huiswijnen waren van een prima geselecteerd niveau. Kortom met onze 4 gasten een geweldig goede ervaring en avond gehad. Onze complimenten en met hartelijk dank aan de gezellige gastvrouw Inge en uitstekende maitre de cuisine madame Brenda !
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Echt genoten van het 5 gangen verrassingsmenu met echte verrassingen, geserveerd door een zeer vriendelijk team. We komen zeker nog eens terug.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten is goed. Prijs/kwaliteit is in balans. Gastvrouw en personeel is heel vriendelijk.
Een restaurant om terug te komen.
tgghh G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk vegatarisch gegeten. Ik had twee weken geleden al bij Florijn gegeten. De bediende stelde voor het menu iets aan te passen zodat ik een nieuw gerecht kon proeven, mooi voorbeeld van oprechte interesse in de klant. Bediening was goed, leuke uitleg van de gerechten.
janpels .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
binnen 6 weken 2 keer gegeten met vrienden en eerlijk is eerlijk hier klopt alles gewoon , mooie gerechten en goeie variatie en gezellig een avond uit . super restaurant zo eentje van hier kom ik graag terug.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De wild avond was wederom een succes, heerlijk eten, geweldige bediening , gezellig muzikaal ensemble. in 1 woord geweldig. altijd weer een warm welkom bij de Florijn.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Komen zeker weer een keer terug. De sfeer is warm en ze doen echt hun best mocht je speciale wensen hebben en het om het naar je zin te maken.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij zijn hier op een vrijdagavond geweest en gekozen voor een vijf gangen verassingsmenu met wijnarrangement. Het was redelijk druk die avond, maar door de ruime opzet van het restaurant hadden we genoeg ruimte. Het personeel is vriendelijk, maar misschien nog wat jong/onervaren.
Geen van de gerechten waren spannend en oogde simpel. Helaas hebben wij van geen van de gerechten echt genoten. Al met al volgens ons niet bib gourmand waardig.
Famwalst W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed gegeten, vooral voorgerecht en nagerecht. Zijn hier vaker geweest, onze indruk was al goed. Prima bediening. Een restaurant om nog eens terug te komen.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Geweldige ervaring. Mijn partner heeft een gluten en lactose allergie. Normaal is de reactie dan: 'moeilijk, moeilijk, moeilijk' maar de reactie van Brenda? 'Geen enkel probleem hoor. Wil je slagroom op je dessert?' Wát, ze heeft lactosevrije slagroom!!! Geweldig! Ook het hoofdgerecht was super. Heerlijk gegeten. Het was meer dan duidelijk dat Brenda haar gasten een smakelijke onvergetelijke maaltijd weet te bezorgen. Zoveel passie als daar uit spreekt!
Otto L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben gevraagd of het verrassingsmenu vegetarisch kon en dat hebben we gekregen: spannend en fantastisch lekker! Geen standaard dingen of zaken die je zelf ook wel kunt doen.
piet D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het smaak van het eten was goed , maar we hebben in dit restaurant wel eens lekkerder gegeten
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Michel en Brenda maken er weer een feestje van: geweldig menu verpakt in een reis van gerechten met uitstekende bijpassende wijn. Ik ben een tijdje niet geweest want: te druk en niet in de buurt, maar volgende keer rij ik graag even om: alles bijzonder smakelijk, bediening heel attent en vriendelijk. Topper!
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Fantastische combinatie op het gelegenheidsmenu (vakantie memories), met een heerlijke wijn erbij. Ook de huiswijn was lekker. Weer inspiratie opgedaan voor de eigen hobbykeuken. En zoals altijd een warm en hartelijk ontvangst. Prijs-kwaliteit is hier heel dik in orde. Wij gaan graag uit eten en proberen regelmatig een nieuw restaurant, maar nergens is de bereiding van de gerechten van zo'n consistente kwaliteit en worden we telkens weer verrast met nieuwe combinaties die gewoon ontzettend lekker zijn. En dat voor een hele, hele nette prijs. Je ervaart hier liefde voor producten en het vak, kennis, ervaring en en top-gastvrijheid.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Uitstekende avond gehad. Knap hoe ze altijd weer gerechten combineren met de wijnen. Dit keer een verrassingsmenu met daarin veel gerechten die Michiel & Brenda in de zomervakantie in het buitenland ontdekt hadden. Inclusief een zelf meegebrachte wijn uit Kroatië.
w.van.vreeswijk .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het was een heel gezellig welkom. De eigenaars nemen even de tijd om met je te praten. Dit ervaren wij als heel positief. Mooie inrichting. Wij zaten achterin en dan vind ik het persoonlijk wat donker. Prachtig opgemaakte borden. Heerlijk vers eten. Keurige bediening. Een echte aanrader.