De Florijn

Weijland 82 2415 BD Nieuwerbrug Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Florijn

Sfeervol restaurant met Bib Gourmand

In dit sfeervolle restaurant verwoorden Brenda en Michiel de Graaf hun passie voor koken. Ingrediënten worden ontleed in smaken, processen die zich in de pannen afspelen aangewend om voor sensatie in de mond te zorgen en spijzen met liefde bereid. Passie die je proeft en die in de huiselijke ambiance het best tot zijn recht komt.

Meer informatie over restaurant De Florijn

JF K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heleen O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Op een prachtige zomerse avond, gezellig met vrienden een heerlijk provençaals diner genoten. .
Het had niet beter gekund.
Nicoise
Bouillabaisse
Eendenbout
Kaasjes
Dessert met rood fruit en eclair

Leen.noordergraaf L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
de gerechten waren een lust voor het oog met mooie kleuren en verschillende smaakjes op je bord. Vaak verrassende combinaties zodat uit eten gaan ook echt een feestje is.
Gilbert B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Een restaurant waar goed eten met liefde wordt bereidt en met zorg wordt opgediend. De Jonge dame in de bediening wist precies de goede toon aan te slaan. Zeer aangenaam.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een mooie avond met een goed stuk eten en dat met mijn vrouw. Wat wil je nog meer?
Renie D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij kozen als voorgerecht ravioli met een vulling, wat we kregen was zeker geen ravioli, het leken twee koekjes op elkaar met een onbestemde veel te zoute vulling.
Hoofdgerecht stul klafvlees van de staart, op zich goed vlees maar niets bijzonders, De jus mengde zich met het vocht van de groente: bah!.
Het nagerecht was oké maar ook niet bijzonder. Jammer.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Nette en vriendelijke ontvangst.
Het is leuk dat de chef zelf het menu langsbrengt. Goede uitleg bij het eten en daarbij pasende wijnen. Ook daarnaast wordt tijd genomen om even te praten.
Hier wordt verrassend goed en vernieuwend gekookt met veel aandacht voor mooie en fijne smaken. Aandacht voor elk onderdeel op het bord en wat een prachtige groentes die zó lekker zijn. Echt een reisje voor de smaakpapillen. En geen te kleine porties. Heel prettig dat je hier geen vermogen kwijt bent voor zulke mooie culinaire resultaten. Absoluut een aanrader. Het is beslist zeer verdiend dat de Florijn een Bib toegekend kreeg. Wát een verrassing en integriteit! Niet veranderen hoor! Jullie doen het fantastisch!
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten en erg vriendelijk geholpen. We zijn verwend. Voor wie war te vieren heeft bevelen wij De Florijn aan!
Manuela L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Leuk dat de kok aan tafel komt vragen naar de wensen en hoofdgerecht zelf serveert. Bediening vriendelijk maar mag iets meer kennis opdoen van alles. Enige jammere dat er niet echt leuk gedekt wordt buiten. Komen graag nog een keer terug om te genieten van de uitstekende keuken en heerlijke wijn. Aanrader!
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Geweldig eten, vlotte bediening een echte aanrader
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het geluidsniveau was die avond wat rumoerig vanwege een grote groep maar andere avonden was het altijd prima.
Het begon wat karig met 4 hele kleine sneetjes stokbrood op het broodplankje maar toen we om meer brood vroegen kwamen er ineens broodjes tevoorschijn en dat wel 2x!
Gerechten anders dan anders, dus verrassend.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Hier ga je heen als je echt wilt 'tafelen'. Het is prettig dat er genoeg tijd zit tussen de gerechten, zodat je tijd hebt voor gesprek maar ook even weer ruimte kunt maken voor al het lekkers wat nog komt. We hebben erg genoten!
Bronno V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu gegeten met wijnarrangement. Kom hier zeker terug.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
In een rustige en sfeervolle omgeving genoten van een smaakvol verrassingsdiner. De ober kwam regelmatig een praatje maken wat wij waardeerden.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Uitstekend gegeten hier. De eigenaren zijn enorm gastvrij en het eten is uitstekend. We hadden twee jonge en wat vermoeide kinderen bij ons dus het was een uitdaging om ze rustig te houden. Op een gegeven moment boden de eigenaren aan om de kinderen even mee te nemen naar de keuken (om een ijsje te maken) zodat wij ons gerecht rustig konden opeten. Geweldige service en we gaan er zeker binnenkort nog een keer eten (dan wel met z'n tweetjes :).
Hugo O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Uitstekende keuken, veel persoonlijke aandacht.... gewoon goed! Terras aan drukke weg is niet optimaal, maar de verhuizing zal hier zeker verbetering in aanbrengen.
Pauline L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gister heerlijk gegeten bij De Florijn. Genoten van een 4gangen menu en daarbij nog een kaasplankje. Naast het heerlijke eten ook genoten van top wijntjes. Echt een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Superlekker gegeten, het Tour de France menu uit de Loire, rillete, duif, tarbot. Bijpassend wijnarrangement ook heerlijk.
j.melse M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben heerlijk genoten van verrassingsmenu Loire. Ontvangst en service waren prima. Je ervaart dat je welkom bent en gezien wordt. Er is aandacht voor je persoonlijke wensen.