Over het restaurant De Florijn

Sfeervol restaurant met Bib Gourmand

In dit sfeervolle restaurant verwoorden Brenda en Michiel de Graaf hun passie voor koken. Ingrediënten worden ontleed in smaken, processen die zich in de pannen afspelen aangewend om voor sensatie in de mond te zorgen en spijzen met liefde bereid. Passie die je proeft en die in de huiselijke ambiance het best tot zijn recht komt.

Meer informatie over restaurant De Florijn

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Florijn

la.kroon .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs. Bediening en persoonlijke aandacht waren uitstekend. Je voelde je welkom en gezien. Het restaurant was vol, dus gezellig. Wel stonden (daardoor?) de tafeltjes erg dicht op elkaar. Als je het wilde, kon je met elkaar meeluisteren... Maar dat was eigenlijk wel het enige minpuntje. We zien uit naar de verhuizing naar het Defensie-eiland in Centre Ville Woerden. Dan komen we zeker weer terug!
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten, bij speciale (valentijn) dagen kan de bediening iets beter.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fantastische avond gehad en geweldig gedineerd! Tongstrelende gerechten en heerlijke wijn. Echt top!!! Eigenlijk eet ik bijna nergens zo lekker als bij De Florijn.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fantastisch eten, presentatie was telkens door iemand anders wat eigenlijk best vermakelijk was door de verschillen in stijl. Bijschenken wijn had wat vlotter gemogen. Sfeer was leuk, eigenaar was ontspannen naar ons en naar zijn team. Geweldig restaurant!
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
valentijnsmenu, zag er goed uit. Even wachten op eerste gang, prima. Geen vraag gehad of we wijnarrangement willen. bij andere tafels gebeurde dat wel, opmerkelijk. Daarna ging het mis. WWW, wachten wachten wachten. Op een gegeven moment gevraagd (een uur netjes gewacht) voor volgende ronde ( hoofdgerecht). Dat kwam toen meteen!? Echter was niet goed, want ivm met mijn voedselintolerantie ( die ik helaas toch weer moest duidden, net als overal ondanks reserverings melding) ging het mis. Onze borden gingen terug en vrijwel meteen kwamen de juiste gerechten. Helaas lauw. En dan is dat wel een afknapper op dit niveau met deze prijzen. Nog iets opmerkelijks: 2x moeten vragen voor rekening, gewoon genegeerd worden? Daarna het laatste opmerkelijke: alle vertrekkende gasten krijgen jas aangereikt, ik heb die van ons zelf gehaald. En er maar een grapje van gemaakt. Wat betreft de gerechten: steeds met zijn tweeën zelf je eten van een gezamenlijk bord scheppen, niet ons idee van romantisch. Pastinaaksoep verrukkelijk. Al het andere niet echt bijzonder.
Tsja dit was de laatste keer, sorry. Volle zaak of niet, het was ondermaats. Typisch voorbeeld; Thee €4,25. Dat is gewoon duur. Niks bijzonders erbij, 2 mon cherie, 2 iets te droge soesjes.
DanDessau D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Tevreden met onze keuze voor De Florijn. Voorgerecht nogal eenvoudig, maar de skrei als hoofdgerecht was wel zeer goed. De cuisson was uitstekend en de portie ruim voldoende... echt naar onze smaak!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Allemaal prima gegeten, maar erg verfrissend was het niet. Het verassingsmenu bood weinig verassends. Bij elkaar erg grote porties, te groot. Het dessert was erg saai. Voor deze prijsklasse wordt ik graag meer geprikkeld. Voor deze prijsklasse wens ik ook wel een beetje luxe ontvangen te worden. Ik ken bistro's die je luxer behandelen.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prachtig menu, heerlijke smaken, zaak met hart en ziel en vriendelijkheid, prima prijs kwaliteitverhouding dit lijkt me voldoende maar ik moet 120 tekens achterlaten, bij deze
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zeer beperkte parkeergelegenheid. Zeer vervelend bij slecht weer!!
Goede en vriendelijke bediening. Helaas geen bier van de tap.
Huub G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
in een goede sfeer prima gegeten en gedronken. een uitstekende avond gehad met eten en bijpassende wijnen met een vlottte en vriendelijke bediening
Dr Teus P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het team van de Florijn kan je niet teleurstellen zo is onze ervaring.
Mooi uitgebalanceerd menu met een prachtige wijn seclectie
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner, met mooie smaken en goede bijpassende wijn.
Ruurd R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Uitstekend verzorgd 6-gangen kerstdiner met persoonlijke aandacht van het bedienend personeel. Begeleidende wijnen waren prima uitgezocht.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk eten, zeer smaakvolle combinaties
Herco U.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Op een woensdagavond lekker en rustig gegeten. Zeer gastvrij onthaal. Prettig gelegen in een klein dorpje tussen Utrecht en Den Haag, helemaal van de wereld
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een heel gezellig restaurant waar fantastisch eten wordt geserveerd. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu met gerechten uit het seizoen, we hebben daar geen spijt van gehad. De bediening was goed en vriendelijk in een leuke ambiance.
Ellyhagenaars H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
goed, prettig dat we het verrassingsmenu ook voor 3 gangen konden bestellen
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk, met name "buiten de kaart om"
Bijzonder lekkere gerechten die zeer smakelijk combineerde.
Voor herhaling vatbaar.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Sfeer was er matig, een beetje matige sleur. Ook het eten was niet wat we gewend waren en de hoeveelheid was net aan. ben beter gewend. jammer genoeg want we nemen vrienden mee en wilden hun de Florijn promoten helaas niet een succes. volgende ronde beter. Eén pluspuntje het vlees bij het hoofd gerecht was heerlijk mals en de jus prima.