De Fles

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Via jumbo terecht gekomen bij de fles. Waren iets verlaat maar was geen enkel probleem werd er aan de telefoon gezegd.
Het was lekker druk dat we aankwamen en werden super hartelijk ontvangen.
Heerlijk gegeten! !! en absoluut niet overdreven lang hoeven wachten.
Hele gezellige bediening!! En n gezellige kok waarmee wel de afspraak hebben om zelf gemaakte bokkepootjes bij te komen eten. Deal!!!
Anoniem2206 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag hier gegeten met een groep. Eten was matig, carpaccio was waterig en taai, volgens mij kwam het uit de vriezer. Hoofdgerecht waren erg kleine porties gezien de prijs. Een steak van 400 gram met maar 6 kleine stukjes vlees, dit is volgens mij geen 400g. Tevens kwamen niet alle gerechten gelijktijdig. Toetjes waren op, waardoor er meerdere mensen teleurgesteld moesten worden. Dit was eens maar nooit meer, zonde!
Wij vinden het erg jammer dat jullie ervaring bij ons zo erg is tegen gevallen. Dat de carpaccio waterig en taai was, kan komen door het feit dat het alle minuut gesneden was, en niet goed op kamer temperatuur was, waar wij normaal altijd erg voor waken, carpaccio moet altijd licht aan gevroren worden, anders kun je het niet snijden, normaal word dit s'middags al gedaan, maar de door de vele vraag waren er te weinig porties gesneden, dus was het de keus van nee verkopen of nog snijden, in dit geval hebben we dus de verkeerde keuze gemaakt. Een steak van 400 gram word nooit in stukjes geserveerd, ik neem dus aan dat u de spies heeft gehad, en deze wordt vooraf gewogen en daarna pas aan de spies geregen, als u had getwijfeld over het gewicht, had u even naar de kok kunnen gaan om dit na te wegen. Dat er één gerecht later kwam is inderdaad waar, daar onze medewerker in de keuken (door de drukte van de 2e kerst een gerecht over het hoofd heeft gezien), maar gelukkig kwam deze al heel snel na, onze oprechte excuses hiervoor. Gelukkig maken wij altijd alles vers, vandaar dat er soms iets op is, vooral als een tafel van 14 ook nog eens 8 dezelfde toetjes besteld, gelukkig was dit dan ook het enig toetje wat op was, en hebben jullie nog genoten van de overige desserts.
Wij wensen jullie nog een goed uiteinde en een mooi begin van 2016.
Pesiko .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer. Het vlees was mals en goedgekruid, de salade vers en knapperige frietjes. Met bij het dessert nog een spetterende verrassing voor de jarige onder ons.

HCHoogkarspel .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij werden vriendelijk ontvangen en doorverwezen naar de bovenverdieping (jammer dat dit niet vermeld stond, daar had ik gezien mijn loopbeperking vooraf rekening mee kunnen houden met reserveren). We hebben vooraf het luxe broodplateau gekozen, als hoofdgerecht de vleesspies en als dessert de limoncello cheesecake en de blanke schone (dame blanche). Het luxe broodplateau is voor 2 personen een zeer ruim voorgerecht. De tomatentapenade en de kruidenboter waren zeer goed. Het hoofdgerecht werd helaas gereserveerd op koude borden, maar dat deed niets aan de smaak af. Botermals en perfect gegrild. En meer dan voldoende om vol te raken. De bijgerechten waren goed, maar vrij simpel. De desserts waren vergeleken met de andere gangen vrij summier. Hier is absoluut ruimte voor verbetering. De smaak was prima, de aankleding en presentatie vond ik onvoldoende. Addititief: de herfstbok van Gulpener van de tap was zeer smaakvol. Het restaurant oogt van buitenaf zeer karakteristiek. Binnen is de inrichting op de begane grond donker en rustiek. Op de bovenverdieping is het wat rommeliger qua stijl en oogt het als een bruine kroeg.
Het eten steeg boven de verwachting uit, dit was een plezierige ervaring. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Prima gegeten met het gezin. Gerechten zijn goed bereid en zijn van goede kwaliteit.
Ik had voor 4 volwassenen gereserveerd en 2 kinderen. Helaas 1 volwassene minder maar dat was (uiteraard) geen probleem.
Het enige wat wellicht iets beter kan is dat als je met een gezin met kleine kinderen gaat dineren, dat het dan iets sneller mag doorkomen.
Marije H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
het vlees was heerlijk super mals en goed van smaak. Het dessert en zoete verrassing. En de bediening was super vriendelijk en behulpzaam.
J@P B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Vrijdagavond hier gegeten en had er toch meer van verwacht! De bediening was correct, maar enige vorm van oplettendheid was niet aanwezig, jammer!
Heb hier al eerder gedineerd, maar destijds was de kwaliteit van het vlees veel hoger dan afgelopen vrijdag. Wellicht andere grill? kwaliteit van het aangebodene was ver onder de maat.....! Smaak ontbrak volledig aan het toch relatief dure Wagyu-vlees.
De eigenaar mag ook wel eens aan een betere indeling gaan werken. Deze opstelling was in de jaren 80 wellicht hypermodern, maar nu begint het toch erg achterop te raken bij de rest van de restaurants in Hoorn.

Jammer, maar dit was toch de laatste keer 'de Fles'

Vaarwel
Wij vinden het heel spijtig dat uw ervaring niet was zoals u had verwacht. Wij nemen allicht deze opbouwende kritiek mee, en danken u voor uw tijd.
Antonio T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Restaurant, gevestigd in een van de mooiste panden van Hoorn. Dat klopt... Maar dat geldt dan vooral voor de buitenkant. Wij hadden er gisteren, vrijdag 27.2 gereserveerd. We werden bij binnenkomst naar boven geleid. Die deur, niet veel meer dan een opdekdeur van de Gamma, Boven aangekomen leek het wel of we in de Outlet van de Action-winkelketen waren aangeland. Een aanfluiting!!! We zaten aan en tafeltje met daarboven een 300 Watt-lampje, niet dimbaar. We keken uit op 'decoratie': een lege fles Johnny Walker!!! Te triest voor woorden. Het plafond: nog nooit zo'n slechte imitatie van een balkenplafond gezien in mijn hele leven. De acoustiek: heel in de verte hoorden we een bromtoon, dat door moest gaan voor een stukje muziek. Not exactly the please to be, dus... Het eten daarentegen was ontieglijk goed. We kunnen niet anders zeggen,. Maar zin en tijd voor een dessert gun je jezelf niet; zo snel mogelijk wel van deze armetierige zolderkamer!!! Eeuwig jammer: de uitbater kan beter de bovenverdieping sluiten en zo nu en dan 'neen' verkopen. Dan maar het bordje 'vol' op de deur... Wij gaan - ondanks het heerlijke eten - niet meer terug...
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag, ik was er om samen met mijn vriendin een kleine jubileum te vieren.
De service van het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam alleen zag de inrichting op de 2e verdieping er een beetje oud uit.
Tom_Angelique .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Vorige week zaterdagavond bij de Fles gegeten. Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Voor-, hoofd- en nagerecht allemaal lekker. Vooral het vlees is heerlijk mals (zowel wagyurund als saté). Een aanrader in Hoorn.
Hartelijk dank voor uw goede recencie
Henk1456 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Lekker gegeten hier!

Het leuke blijft dat je kunt kijken hoe je eten wordt voorbereid op de grillplaat. Dat ziet er netjes en schoon uit.

Het eten zelf is voldoende met een simpele opmaak en een erg neutrale smaak. Het brood is vers, alleen de kruidenboter erbij te hard om te smeren. De bediening was wisselend. Zo werden niet alle frisdranken met ijs geserveerd, werden bestellingen vergeten langs te brengen en liep personeel in verschillende kleding rond.
RiaVlaar .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Heerlijk bij de Fles gegeten. Voorgerecht van wildpaté was heel erg lekker, helemaal goed met de salade en cranbarry saus welke erbij geserveerd werd, wellicht alleen iets teveel. Daarna hertenbiefstuk voor de één en wayguvlees voor de ander. Beiden geproefd. Heerlijk mals en precies goed. Gepofte aardappel was wat minder, erg veel koude room erover en de aardappel zelf niet zo'n lekker soort. Voor de kwaliteit van het eten, de service en de ambiance gaan we zeker binnenkort nog een keer terug.
Dick76 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Na het lezen van alle recencies afgelopen weekend besloten eens te gaan eten bij "De Fles"
Bij binnenkomst werden we aangenaam verrast door het interieur. Heti s een kleine zaak, maar sfeervol ingericht.
Jammer dat deze trend niet werd doorgezet in het eten. Het brood dat we hadden besteld was en na een kartier nog niet, en toen we gingen vragen was het er ineens binnen een paar minuten. Alleen werden onze voorgerechten toen ook geserveerd. Erg jammer.
De "in knoflook gebakken paddenstoelen, geflambeerd met pernod, in een roomsausje met kaas" bleek een gegratineerd bakje te zijn, gevuld met een grijze massa waar je de paddestoelen op gevoel uit moest zien te vissen. Bovendien dreef het van het vet.
Mijn tafelgenoot had de uiensoep besteld, een duidelijk betere keuze. Gewoon een goede uiensoep waar niets op aan te merken was. Jammer dat het ruim 20 minuten duurde voordat onze lege borden werden weggehaald.
Als hoofderecht kregen we "kabeljauwfilet gegratineerd met tomaat en mozarella, en de "house steak". De kabeljauw was door het gratineren te ver gegaard en daardoor erg droog geworden. De tomaat en mozarella voegden qua smaak ook niets toe. Duidelijk een gemiste kans. Het vlees was daarentegen wel erg goed. Supermals en goed gegaard.
De Macedonische rode wijn die ik er bij dronk was redelijk, maar een wat vollere Spaanse wijn oid zou meer op zijn plek zijn geweest.
De bediening had het deze avond duidelijk erg druk, maar dat mag naar mijn idee geen excuss zijn voor het lange wachten. Echter wat nog het meest opviel was dat een van de bedienden een paar keer in haar neus liep te peuteren. Daarom ook een onvoldoende voor de bediening
Geeske W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Heerlijk en gezellig gegeten! Knusse plek en top bediening. Veel standaard gerechten op de kaart (uiensoep, carpaccio, tournedos) maar dan wel perfect geserveerd! Genoten van een malse, smaakvolle carpaccio en een perfecte medium rare lamsbiefstuk. Aanrader!
Fleur01 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
We hebben heerlijk gegeten, eenvoudig maar goed van smaak en een lekkere wijn erbij.
Erg vriendelijke bediening, gezellig en attent.
Het interieur is een beetje donker voor de zomer, maar wel lekker knus voor de wintertijd.
We komen hier graag terug.
Peterkookt .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Hier moet je heen voor een stukje vlees. De beste biefstuk sinds tijden. Leuke mensen en goede bediening. Alleen mag de muziek wat beter. Doe eens wat stevige biefstuk muziek, dat zou het feest compleet maken. Maar verder: mijn complimenten
Maggie15 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Vorige jaar bij toeval op de website van de fles gekomen en gereserveerd. De eerste keer was zo goed bevallen dat we meerdere keren zijn terug gekomen.

De bediening is zeer vriendelijk en het restaurant is wat klein maar erg gezellig. Beetje een ouderwets tintje, maar dat maakt het knus. De keuken is open, dus ziet de kok aan het werk.

Het eten is keer op keer uitstekend! Heerlijk mals vlees met de juiste saus en garnituur. De wildkaart is zeker een aanrader als het de tijd ervoor is!

Een echte aanrader als je lekker een stuk vlees van de grill wilt eten in een gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
AlexP .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Mooi restaurant met een oude sfeer. Eten was erg goed. We speciale biefstuk was erg lekker. De menu kaart zag ee goed uit. Bediening was goed. Kom zeker eens terug.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Vanavond voor het eerst gegeten hier en het was super lekker!
We hadden de house steak en vleesspies, we hebben echt genoten, heerlijk gegeten
en komen zeker nog een keer terug!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Niets vermoedend liepen we door de stad Hoorn op zoek naar een eettentje. Niet erg opvallend bleek er toen we de tweede maal de straat door liepen nog een donker uitstralend brasserietje te zitten. Zo leek het. De kaart sprak ons aan, aangezien ik niet alles mag eten moet ik wat beter zoeken. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. De hond was welkom mits hij rustig was. We kregen wel een tafeltje een beetje weggedrukt. We ontvingen een koude pompoensoep als amuse. Niet geheel mijn smaak maar wel mooi op smaak. Vervolgens onze bestelling. Voor mij startte dat met een tomatensoep. Deze was echt ‘tomaterig’ maar ook wat flauw. Leek bijna tomatenpuree. Mijn buurman zat aan een heerlijk kopje wild bouillon! Een echte aanrader. Toen Saté van kip met gelukkig de nogal ketjapachtige satésaus, apart. Heerlijke kip die echter zelf ook in de ketjap was gemarineerd. Jammer dat deze smaak zo duidelijk aanwezig was maar heerlijk gegeten. De gepofte aardappel (die je vrijwel nergens ziet op de kaart) was net aan gaar en natuurlijk zat er de bekende zure room op. Echter staat dat nooit aangegeven dus bestelde ik per abuis gewoon een gepofte aardappel. Na wat gepruts de room eraf te krijgen, die ik niet mag eten, en de kip wat af te deppen omdat ik de kruiden niet mag hebben heb ik heerlijk gegeten. Mijn twee tafelgenoten die niet aan een dieet zijn gebonden hebben ook gesmuld. Elk hoofdgerecht werd gegarneerd met groenten en frites of puree. Het zag er ook nog eens lekker uit op het bord. Prima. Als dessert koos is een brownie waar ik ijs bij kreeg. Heerlijk ijs als dessert en daarna de brownie bij een kopje thee. Alles is mogelijk.