Meer informatie over restaurant De Firma

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Firma

Harriët A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Verrast met een heerlijk 3-gangen menu. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Sfeervol restaurant en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!!
Zoë T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hier afgelopen zaterdag voor de tweede keer wezen eten. Allebei de keren was het eten echt voortreffelijk. De tweede keer moesten we wat langer wachten op ons eten, omdat het erg druk was. Dit werd door ons niet als hinderlijk ervaren, maar toch kregen we vrij snel een drankje van het huis aangeboden. Ook toen de koffie, die wij besteld hadden voor bij het dessert 5 minuten eerder kwam, kregen wij een excuses en een koffie van het huis. Al met al erg genoten van de goede service en het lekkere eten.
Dag Zoë,

Bedankt voor je mooie worden, fijn om te horen dat jullie ondanks het wachten tot genoten hebben bij ons. Wie weet zien we jullie binnenkort weer een keertje terug.

Team de Firma
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Met Social Deal ging ik met mijn vriend voor het eerst naar De Firma, om ons daar te laten verrassen met een "shared dining" driegangenmenu: we kregen drie gerechtjes per gang om te delen met z'n tweeën. De gerechten, van de nieuwe menukaart, waren bijzonder en over nagedacht (niks standaards) en de meeste vielen goed in de smaak. Ook de Firma frites, met Parmezaanse kaas, is erg lekker. Persoonlijk vond ik de desserts (carrot cake, steranijs-ijs met merengue en geitenyoghurt met vijgen) helaas tegenvallen; niet enorm lekker en niks met chocolade. Het personeel is erg vriendelijk en neemt de tijd om je rustig uit te leggen wat de gerechten allemaal inhouden en hoe ze bereid zijn. Wel moesten we vrij lang wachten op onze eerst gang (de honger was groot!), maar daarna werd alles in rap tempo geserveerd, misschien iets te rap op elkaar zelfs. Het meubilair van de vernieuwde Firma is hip en sfeervol, maar niet heel comfortabel -- gelukkig lag er op mijn stoel een kussentje. En ons werd geïnformeerd dat de lastig kleine ronde tafeltjes, waarvan we er twee nodig hadden, binnenkort gelukkig vervangen worden door grotere tafelbladen. Al met al, out-of-the-box en redelijk fancy eten, vriendelijk personeel en fijne sfeer. Alleen miste ik dus minstens één toetje met choco (mousse/brownie/taart/etc.), voor de zoetekauwen onder de gasten.
Dag Lieke,

Bedankt voor het schrijven van deze review! Leuk om te horen dat de nieuwe kaart van de nieuwe chef in de smaak valt, helaas deze keer geen chocolade in het dessert van het menu maar wellicht komt daar binnenkort verandering in! De tafelbladen zijn inmiddels vervangen, dus hopelijk mogen we jullie daar binnenkort een keertje op ontvangen.

Team de Firma
Walter R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goed gegeten en toch met een kater naar buiten lopen. Bij de Firma is het mogelijk. Hoofdgerecht was lekker, hoewel de geroosterde venkel wat was aangebrand, wat de smaak van het gerecht (dorade) wel beïnvloedde. Vervolgens toetje bestellen. Omdat dit heel lang op zich liet wachten vroegen we of onze bestelling wel goed was doorgekomen. De ober ging informeren. Maar kwam pas na een kwartier vertellen dat het toetje het eerstkomende 10 minuten nog niet geserveerd kon worden, omdat het zo druk was. Dan heb je principes van horeca gastvrijheid en klant is koning niet begrepen. Erg jammer. Zijn dus zonder toetje vertrokken.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vorige week gegeten. Eten was prima, geen grote porties. Echter een zeer groot nadeel was de zeer kleine ronde tafels waar je aan moest zitten met een ronde voet . De tafels op de foto is niet correct. Het waren theetafeltjes. De (gedeelde) gerechten paste niet op de tafel. Jammer.
P G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Mooi verbouwd met licht interieur. Kleine menukaart met verrassende gerechten. Het viergangenmenu wordt in een gezamenlijke pan geserveerd met lekkere frites.
Judith N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aantal keren bij de Firma gegeten en vrijwel altijd erg tevreden! Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten met veel keuze, goede sfeer en een mooie zaak (helemaal na de verbouwing). Mooie en handige locatie aan de lage markt/waalkade. Aanrader dus!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Leuke locatie, even lunchen en ontspannen uitkijken over de Waal. De kaart is afwisselend. De keuken moest nog wat op gang komen denk ik, eitjes waren nog wat nat en de kroketjes hier en daar niet helemaal warm. De ideeen zijn leuk, uitvoering kan beter. Prettige bediening en goede sfeer.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hele gezellige avond en super lekker eten. Leuk personeel en luisterde goed naar onze wensen. Bijzondere hapjes, heerlijke combinaties en het ziet er ook allemaal prachtig uit!
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de firma! Ontspannen sfeer, lekker eten en super bediening! Leuk concept met z'n allen een menu en samen gerechtjes delen. We heb een super avond gehad!
bart K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
mooi avondje genieten! een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding en leuk personeel! het shared-dining concept maakt het zeker een aanrader...
Rudi N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Met z'n tweeën hier het 3-gangen verrassingsmenu gegeten.
HEERLIJK.
HEEL VERRASSEND EN LEKKER.
Zeker een aanrader om hier heerlijk aan de Waalkade, buiten te eten.
Willemsen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gisternamiddag zonder reservering binnen gelopen, keuken en bediening verstaan hun vak zonder meer. Eerst op het terras lekker geborreld en vervolgens naar binnen. Personeel was attent en professioneel ongedwongen. Hoewel we in het begin de eerste gasten waren, had je door de mooie inrichting en prettige bediening totaal niet het idee er 'verloren' bij te zitten. Eten en drinken was zowel qua kwaliteit als hoeveelheid uitstekend, kraanwater was ruim aanwezig. Kortom, alles tot achter de komma perfect. Kom graag nog eens. Een positieve uitzondering op menig andere horecagelegenheid.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk eten, top locatie aan de Waal, super fijn en behulpzaam personeel en veel gezelligheid, elke keer weer! Voor ieder wat wils en perfect voor elke gelegenheid. Aanrader dus!
brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden! Share dining gekozen en allemaal pure smaakjes,heerlijke wijn en gezellige bediening... kortom Topavond!! We gaan zeker terug!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken op terras buiten, vriendelijke bediening. Gevarieerd aanbod en duidelijke uitleg van de gerechten. Zeker aan te raden.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Om de verjaardag van mijn vader te vieren, heb ik afgelopen week bij De Firma gegeten. Het was heerlijk! Verrassende gerechten met bijzondere smaken, vriendelijke bediening en een fijne, sfeervolle ambiance. Zeker een grote verbetering na de verbouwing. Een aanrader voor wie houdt van een sharing dinner! :)
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We zijn hier met ons gezin geweest.
Vriendelijk ontvangen maar dan begint het wachten. Voordat je een drankje hebt ben je drie kwartier verder en dan heb je de kaart nog niet gekregen.. Vond het eten aan de matige kant.
Leuk is wel dat je kleinere bordjes hebt zodat je met elkaar de gerechten kunt delen en proeven.
Toetje overgeslagen vond drie uurtjes zitten op de niet zo comfortabele stoeltjes wel genoeg. Sorry maar geen tweede keer...
Els R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Afgelopen zaterdag restaurant de Firma bezocht.
Vóór de verbouwing ben ik er drie maal geweest en was iedere keer erg enthousiast, dus de verwachtingen waren hoog gespannen.
Het eten viel tegen. We kozen voor 'Vier het leven', een selectie uit de kaart.
De borrelhapjes en voorgerechtjes waren redelijk.
Van het hoofdgerecht waren enkele onderdelen prima (runderbavette en risotto), maar de vis was saai en flauw, en de groenten nog bijna rauw en niet vers. De friet was ook flauw. en er staat geen zout en peper op tafel om bij te kunnen kruiden.
De bediening is heel erg vriendelijk, de wijn was goed, en we kregen een kan kraanwater, en dat konden we erg waarderen.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor het eerst na 'de verbouwing' gegeten, prima avond, kwaliteit eten en prijs goed in balans, vriendelijk personeel, logistiek valt er veel te verbeteren (zien je letterlijk niet zien en lang wachten op het bestelde eten, als het überhaupt is doorgegeven aan de keuken). Al met al goed gedaan Firma. Voor de verbouwing hadden wij namelijk slechte ervaringen.