Meer informatie over restaurant De Firma

T F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Voor het eerst in de nieuwe versie van De firma gegeten. Eten was lekker, niet bijzonder, wel gewoon goed. helaas wel enigszins koud. Lang wachten op bediening, na 20 min. werd ons gevraagd wat we wilden drinken, kaart werd weer 20 minuten later gebracht. 1,5 uur na binnenkomst kregen we ons eten. bediening wel vriendelijk! Doel van de Firma is uren shared dining, dat is op de oncomfortabele stoelen helaas niet mogelijk.
LindyJ .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben met 8 man een kleine 4 uur zitten eten en drinken. De bediening was attent en snel. We hebben heel veel gerechten geprobeerd, alles was lekker, in het bijzonder de salade met geroosterde watermeloen. We zaten op de benedenverdieping op een vrij rustige plek waar we elkaar goed konden verstaan. Een fijne avond, kortom, en met een rekening van 50 euro pp een prima prijs/kwaliteitverhouding.
Rosalie T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Restaurant met een vrolijke inslag. Prima gegeten (kip met mosterd & en de zwaardvissteak). De bediening was soms traag.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Perfecte ambiance, geweldige service en heerlijk eten! Tip voor de kaart: komt het potje geitenkaas met verse rauwe groenten nog terug? ;)
Walter F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vandaag, 1 maart, in de nieuwe Firma geweest. Wij komen hier al jaren met veel plezier. Een trouwe klant die de Firma eigenlijk altijd aanbeveelt.
Wat een gigantische teleurstelling in de nieuwe entourage. Koud (letterlijk en figuurlijk) en onherkenbaar. De gehele ruimte mist warmte en de heerlijk hangplekken met fijne kussen zijn vervangen door koele en witte stoelen die als op een lange rij zonder creativiteit zijn neergezet. de kaart is veranderd en enkele hippe happen zijn verdwenen. Erg jammer. Natuurlijk moet je door de jaren mee gaan met trends en de tijd maar dit staat ver af van het geweldige concept. De inrichting is niet meer onderscheidend. De liefde heeft een deuk gekregen. We komen hier niet zo snel meer terug want in een straal van 500 meter zit te veel alternatieven.
rpouwelsen .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Op 24 feb hier gegeten. De ontvangst was prima. Hierna ging het bergaf. We namen plaats op de 1e etage bij het raam maar het was koud in het restaurant. Tevens voelden wij even later een koude tocht. Omdat nog enkele gasten al met een jas aan zaten was verplaatsen overbodig. Na de uitleg van de kaart en het lezen er van hoe e.e.a. beschreven werd, was de verwachting dat we iets bijzonders kregen. Hoe teleurstellend toen het op tafel kwam. 4 worteltjes die enigszins zwart geblakerd waren, de crispy pork belly die niet crispy en lauw was en een bakje friet, truffelfriet.........friet dus. Ondertussen begon de muziek ook op de zenuwen te werken want die was te druk en te hard. 3x gevraagd voor andere muziek of het volume wat zachter maar geen respons. Dat was het moment om af te rekenen. Jammer.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben gisteren (vrijdag) bij De Firma gegeten. Er valt wat ons betreft veel te verbeteren.
We waren blij met een toegewijde ober (nieuw sinds een week) die de schade nog probeerde te beperken.

Om een paar dingen te noemen:
We moeten lang wachten voordat de bestelling opgenomen wordt en nog langer op elke gang.
Sharing is vast een modern concept (alhoewel in Azië doen ze het al heel lang) maar zorg dan dat de porties er naar zijn. Mag zeker anderhalf a 2 x zo groot.
Er zit een gat in het plafond vlakbij de wc waardoor op onze plaats achterin de kou langzaam bezit van ons nam :(
De kwaliteit van de producten en de originaliteit van de gerechten heeft niets met de flinke prijs per menu te maken : koolsalade en chips achtige "dunne frietjes" dat slaat met die prijs echt nergens op.
Als laatste " de tafels staan zo dicht op elkaar in de kale, geluidsharde ruimte, dat je zonder dat je het wilt de gesprekken van de buren shared.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
De Firma is pas verbouwd, we hebben hier gegeten in de week van de heropening. Naast de bekende gerechtjes waar we de afgelopen jaren van hebben genoten, staat er nu ook een compleet 3-of 4-gangen menu op de kaart. Wij kozen voor een viergangenmenu deluxe met wijnarrangement.
Bij het voorgerecht kregen we vleeswaren uit eigen slagerij met kaasjes. We kregen hierbij een witte wijn die voortreffelijk gekozen was door sommelier Job. Bij elk wijntje werd hij enthousiaster in zijn verhalen en kwam hij naast onze tafel gehurkt zitten om vol passie te vertellen over de wijnen. De overige gerechten waren ook voortreffelijk. Vooral de short rib uit eigen slagerij was verrukkelijk.
Ondanks dat er veel nieuwe medewerkers waren en de inrichting nog niet volledig af was door wat tegenvallers bij de verbouwing hebben we genoten van de avond. We komen binnenkort zeker weer terug om de rest van de kaart te proeven.
We zijn benieuwd naar de lunchkaart die binnenkort ook nog gaat komen.
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben met 6p gezellig gegeten aan de ronde tafel. Het eten is heerlijk was de gedeelde mening aan tafel. De zelfgemaakte Ice tea viel goed in de smaak en de toetjes (trifle) zeer zeker. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog eens terug!
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Tijd tussen de gangen door was prima. Verrassingsmenu is een aanrader! Kortom een ontspannen avond.
Josien O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijke avond gehad met mijn zusje samen. Vooraf hadden we zalm en geroosterd varken met een groene salade. Ik vond alles lekker, maar de zalm iets teveel saus die wat vettig was en in combinatie met zalm als geheel wat te zwaar binnenkwam. Kan wat frisser misschien? Vervolgens gingen we voor de paddenstoelen burger en de Bulgogi. Dat laatste was echt heerlijk, daar hadden we juist wel een grotere portie van willen krijgen. Wij hadden na al dit fijns geen ruimte meer voor een toetje dus al met al meer dan voldoende gegeten. Fijne service, lekker veel water en goede wijn! Top.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker eten, ontspannen personeel, prettige sfeer. Leuk concept; veel verschillende gerechten te proeven en niet een dissonant.
We komen vast nog ns terug
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Aanrader! Niet te complex eten, goed bereid. Verrassend zelfs. Goed ervaren ontspannen personeel. Heerlijk terras. Top!

lerrie .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier met een grote groep vrienden geweest. We hebben het verrassings menu genomen. Het was erg lekker! Het zag er allemaal erg goed uit! De friet was iets te zout, maar toen we dat zeiden, kregen we zo gratis nieuwe friet aangeboden die goed was. Dat was sympathiek. Ik was vooral erg te spreken over het toetje. Een combinatie van yoghurt en verschillende taartjes en cake's. Ik vond het concept van het restaurant erg leuk! Het is iets boven mijn budget, maar ik vond het heel leuk om een keer geweest te zijn en het is echt een aanrader! We hebben ook veel gelachen met de bediening.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Een aantal keer met veel plezier genoten bij de Firma. De afgelopen twee keer met een groter gezelschap gedineerd. De service was de laatste twee keren teleurstellend. Op beide momenten hebben we bijna vier uur getafeld, omdat er zoveel tijd tussen de gangen zat. Het personeel belooft vanalles, maar komt afspraken niet na en komt hier ook niet op terug. De laatste keer werd vis gebracht met een vlieg daarop aangebakken. Kan gebeuren. Er zou zo snel mogelijk een nieuwe komen, maar ook dit duurde bijna een half uur en pas na nog een keer vragen werd het gerecht opnieuw gebracht. Gevraagd werd om een vuurwerk in een dessert voor een jarige. Ook dit werd vergeten en toen als mosterd na de maaltijd bij de rekening gegeven. Als het druk is kan ik begrip hebben voor dit soort dingen, maar het leek niet alsof er te weinig personeel aanwezig was. Bovendien is het ook niet erg als er wat langer op eten gewacht moet worden, maar wees dan eerlijk over hoe lang het duurt en maak geen valse beloften. Nogmaals: eerdere ervaringen top, maar de laatste twee keer niet en ik ga er dan ook niet meer terug.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren met 7 personen gegeten bij de Firma. Bediening helemaal top. Entourage ook. Maar het eten, daar waren we niet tevreden over. Enkele gerechten waren heerlijk, waaronder bulgogi en eend.
Prijs kwaliteit vind ik echt slecht. Wat ik ook slecht vond is dat als ze komen vragen wat je wil drinken en je zegt gewoon pilsje, dan krijg je de keuze uit, gewoon biertje of een iets hopperige variant. Wat ze er vergeten bij te zeggen is het prijs verschil. Ook moest er betaald worden voor water. Echt belachelijk!
Dit is de 2e keer dat we er gegeten hebben 1 keer top, 2e keer slecht. Ga hier niet meer naar terug, Veel steeds duur voor de kwaliteit.
Goedemorgen,

Allereerst bedankt voor je bericht! We waarderen de mening van onze gasten altijd.

Leuk dat jullie voor een 2de keer bij ons langs zijn geweest, maar erg vervelend om te horen dat we ditmaal niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Bij welke gerechten vind je de prijs-kwaliteitverhouding slecht? En wat vind je daar precies slecht aan?

Daarnaast vinden wij het leuk om te werken met unieke producten, zo ook speciale biertjes. Hier hangt helaas een andere prijs aan dan bij een gewone pils. Excuses als we dit niet duidelijk hebben gecommuniceerd.

En naast flessen water hebben we uiteraard ook karaffen met kraanwater. Wellicht was dat niet duidelijk?

Nogmaals, vervelend dat je geen positief gevoel hebt overgehouden na de avond.

Een fijne dag en we kijken uit naar je bericht.
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Afgelopen Valentijn gegeten bij de Firma. De risotto ballen waren veruit het lekkerste, maar ook de paddenstoelen burger en de eenden borstfilet waren heerlijk. Leuke ontvangst met een glaasje cava van het huis vanwege Valentijn. Het decor is wat anders dan anders, erg leuk!
Hoi Megan,

Wat een leuk bericht! Dankjewel!

Fijn dat jullie zo hebben genoten. Hopelijk zien we jullie een volgende keer weer.

Fijne dag.