Meer informatie over restaurant De Firma

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Tijd tussen de gangen door was prima. Verrassingsmenu is een aanrader! Kortom een ontspannen avond.
Josien O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijke avond gehad met mijn zusje samen. Vooraf hadden we zalm en geroosterd varken met een groene salade. Ik vond alles lekker, maar de zalm iets teveel saus die wat vettig was en in combinatie met zalm als geheel wat te zwaar binnenkwam. Kan wat frisser misschien? Vervolgens gingen we voor de paddenstoelen burger en de Bulgogi. Dat laatste was echt heerlijk, daar hadden we juist wel een grotere portie van willen krijgen. Wij hadden na al dit fijns geen ruimte meer voor een toetje dus al met al meer dan voldoende gegeten. Fijne service, lekker veel water en goede wijn! Top.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker eten, ontspannen personeel, prettige sfeer. Leuk concept; veel verschillende gerechten te proeven en niet een dissonant.
We komen vast nog ns terug
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Aanrader! Niet te complex eten, goed bereid. Verrassend zelfs. Goed ervaren ontspannen personeel. Heerlijk terras. Top!

Lerrie .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier met een grote groep vrienden geweest. We hebben het verrassings menu genomen. Het was erg lekker! Het zag er allemaal erg goed uit! De friet was iets te zout, maar toen we dat zeiden, kregen we zo gratis nieuwe friet aangeboden die goed was. Dat was sympathiek. Ik was vooral erg te spreken over het toetje. Een combinatie van yoghurt en verschillende taartjes en cake's. Ik vond het concept van het restaurant erg leuk! Het is iets boven mijn budget, maar ik vond het heel leuk om een keer geweest te zijn en het is echt een aanrader! We hebben ook veel gelachen met de bediening.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Een aantal keer met veel plezier genoten bij de Firma. De afgelopen twee keer met een groter gezelschap gedineerd. De service was de laatste twee keren teleurstellend. Op beide momenten hebben we bijna vier uur getafeld, omdat er zoveel tijd tussen de gangen zat. Het personeel belooft vanalles, maar komt afspraken niet na en komt hier ook niet op terug. De laatste keer werd vis gebracht met een vlieg daarop aangebakken. Kan gebeuren. Er zou zo snel mogelijk een nieuwe komen, maar ook dit duurde bijna een half uur en pas na nog een keer vragen werd het gerecht opnieuw gebracht. Gevraagd werd om een vuurwerk in een dessert voor een jarige. Ook dit werd vergeten en toen als mosterd na de maaltijd bij de rekening gegeven. Als het druk is kan ik begrip hebben voor dit soort dingen, maar het leek niet alsof er te weinig personeel aanwezig was. Bovendien is het ook niet erg als er wat langer op eten gewacht moet worden, maar wees dan eerlijk over hoe lang het duurt en maak geen valse beloften. Nogmaals: eerdere ervaringen top, maar de laatste twee keer niet en ik ga er dan ook niet meer terug.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren met 7 personen gegeten bij de Firma. Bediening helemaal top. Entourage ook. Maar het eten, daar waren we niet tevreden over. Enkele gerechten waren heerlijk, waaronder bulgogi en eend.
Prijs kwaliteit vind ik echt slecht. Wat ik ook slecht vond is dat als ze komen vragen wat je wil drinken en je zegt gewoon pilsje, dan krijg je de keuze uit, gewoon biertje of een iets hopperige variant. Wat ze er vergeten bij te zeggen is het prijs verschil. Ook moest er betaald worden voor water. Echt belachelijk!
Dit is de 2e keer dat we er gegeten hebben 1 keer top, 2e keer slecht. Ga hier niet meer naar terug, Veel steeds duur voor de kwaliteit.
Goedemorgen,

Allereerst bedankt voor je bericht! We waarderen de mening van onze gasten altijd.

Leuk dat jullie voor een 2de keer bij ons langs zijn geweest, maar erg vervelend om te horen dat we ditmaal niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Bij welke gerechten vind je de prijs-kwaliteitverhouding slecht? En wat vind je daar precies slecht aan?

Daarnaast vinden wij het leuk om te werken met unieke producten, zo ook speciale biertjes. Hier hangt helaas een andere prijs aan dan bij een gewone pils. Excuses als we dit niet duidelijk hebben gecommuniceerd.

En naast flessen water hebben we uiteraard ook karaffen met kraanwater. Wellicht was dat niet duidelijk?

Nogmaals, vervelend dat je geen positief gevoel hebt overgehouden na de avond.

Een fijne dag en we kijken uit naar je bericht.
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Afgelopen Valentijn gegeten bij de Firma. De risotto ballen waren veruit het lekkerste, maar ook de paddenstoelen burger en de eenden borstfilet waren heerlijk. Leuke ontvangst met een glaasje cava van het huis vanwege Valentijn. Het decor is wat anders dan anders, erg leuk!
Hoi Megan,

Wat een leuk bericht! Dankjewel!

Fijn dat jullie zo hebben genoten. Hopelijk zien we jullie een volgende keer weer.

Fijne dag.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prachtig pand aan de Waal waar je 's zomers op het terras langs het water heerlijk kan genieten. Nu, in de winter, is het er ook prima. Verrassende inrichting, verrassende gerechten, bijzondere sfeer. Je kan er heel gevarieerd en gezond eten. Voor vegetariërs is er ook genoeg keuze. Wij waren met een grote groep. We bestelden allerlei kleine hapjes om samen te delen. Erg leuk concept!
Het personeel vond ik wel bijzonder. Heel vriendelijk, deskundig en behulpzaam, maar ook heel opvallend. Tikkeltje alternatief, tikkeltje hip. Niet verkeerd, maar je moet ervan houden!
Goedenavond,

Bedankt voor jullie leuke bericht! En fijn om te horen dat jullie, ook in de winter, hebben genoten!

Nog een fijne avond en hopelijk tot een volgende keer.
Violette R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Echt genoten van een zeer gevarieerd kerstdiner met verrassende smaken en gerechten. Bediening was vriendelijk en goed op de hoogte. Inderdaad een wat studentikoze sfeer, maar dit past goed bij de sfeer van de stad!
Hi Violette,

Bedankt voor dit leuke bericht! Goed om te horen dat jullie hebben.

Fijne dag en hopelijk tot een volgende keer.
Fenij .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Geweldig mooi pand en leuke aankleding. Goede sfeer. De bediening was vriendelijk, maar onrustig en ons wat te amicaal, door de knie-en om op ooghoogte de kaart toe te lichten. Bovendien was de bediening 'onrustig', beetje chaos. Fijn dat er een karaf water wordt bijgegeven. Eten was lekker, paar bijzonder lekkere gerechten (menu), zalm, eend, curry. Maar de toetjes vielen nogal tegen. Het kan ook 'te hip', yoghurt uit een jampot delen met elkaar.. Mag iets delicater. Al met al een leuke tent, maar ons iets te prijzig, ofwel niveau omhoog, ofwel prijs omlaag..dan komen wij zeker terug.
Goedendag,

Bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de avond.

We zullen de kritiekpunten zeker meenemen. Dank hiervoor.

En voor nu alvast een hele fijne jaarwisseling.
Ralf14061975 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gisteren weer heerlijk gegeten bij de Firma. Wij komen hier al een paar jaar met enige regelmaat. Toen wij op fb zagen dat de nieuwe kaart er weer was hebben we meteen gereserveerd. Gelukkig wordt er geluisterd naar de vaste gasten. Naast heerlijke nieuwe gerechten stonden er ook weer favorieten van ons op de kaart. Ik snap de slechte recensies van mensen over dit restaurant echt niet. Wij komen hier al zo lang en regelmatig nemen wij gasten mee en nog nooit heb ik iemand negatief gehoord over de Firma. Wij blijven in ieder geval met veel plezier komen voor het heerlijke eten en geweldige personeel!!!!
Wat een leuk en fijn bericht, dankjewel!

Tot snel... en een fijne dag nog.
66s .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Met 5 personen hebben gegeten bij de Firma. Het interieur was wat verrassend. We werden direct en vriendelijk behandeld. Boven kregen we een tafel aangewezen. Een serveerster legde uit hoe het daar werkte. Wij kozen voor het 3 gangen menu en lieten ons verrassen wat we kregen. Het was heel lekker zowel het koude als het warme gerecht ook het dessert. We hebben genoten van het eten.

Wat een leuk bericht!

Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van al het lekkers, daar doen we het voor!

Alvast hele fijne dagen en hopelijk tot een volgende keer.
AgnesHofman .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De kaart ziet er veelbelovend uit. Echter toen ik aan tafel zat en het eten voorgescholtelt kreeg viel het zwaar tegen. Had er hoge verwachtigingen van maar die heeft de firma zeker NIET waar kunnen maken. Verder een leuk concept maar met slecht eten.
Beste Agnes,

Allereerst dank voor uw bericht.

Maar wat ontzettend vervelend dat u niet heeft genoten van het eten en dat we uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken of zelfs overtreffen, dat is toch wel ons doel...

Zou u kunnen vertellen waarom u zo teleurgesteld was? We hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en hopen zo eventuele, toekomstige teleurstellingen te kunnen voorkomen.

We zijn erg benieuwd.

Fijne dag.
Diane P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Een gezellig etablissement, met bijzonder vriendelijk personeel. Het eten, in de vorm van hapjes waar je gezamenlijk van eet, was goed. Leuk concept en betaalbaar!
Beste Diane,

Hartelijk dank voor uw leuke bericht.

Fijn om te horen dat jullie hebben genoten!

Nog een hele fijne dag en graag tot een volgende keer.

Reactie van proever:

Bijzonder attent deze reactie. Snel ook. Vond de bevestiging van de boeking en de reminder ook al top.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Niet bijzonder. De herinnering van een jaar terug was beter. Weing keus mbt vegetarisch en vis. Spijt van dar we hier zijn wezen eten.
Beste Amanda,

Bedankt voor uw bericht!

Wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens was. Voor u zouden er dus meer vegetarische of visgerechten op de kaart mogen? En heeft u nog andere punten die in vergelijking met de voorgaande keer anders waren?

Wij horen het graag en een fijne dag.
Liefhebber89 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Leuk concept met allemaal kleine gerechten. Het restaurant heeft een gezellige sfeer die je niet alledaags tegenkomt. Het eten was erg goed en divers. De bediening was helaas wat wisselend. Af en toe duurt het lang en er wordt regelmatig wat vergeten. Daar liggen zeker mogelijkheden om te verbeteren
Goedenavond,

Bedankt voor je bericht!

Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het eten en de ambiance. Jammer dat onze service hierbij in vergelijking tegenviel.

We zullen het direct intern bespreken en hopelijk is onze service een volgende keer minder traag.

Een fijne avond en hopelijk tot een volgende keer.

Beste Firma,

Leuk dat jullie serieus op de recensies in gaan. Ik kom zeker terug. Ter verduidelijking: het is een verbeterpunt. Ik kan absoluut niet zeggen dat de bediening slecht was.

anf 2e reactie van restaurant:

Leuk, tot een volgende keer!

Christel_ .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen zaterdag met z'n vieren gegeten bij De Firma. Het viel ons tegen. De porties zijn heel wisselend qua grootte. 1 portebello met wat vulling voor 7,- vond ik ronduit bizar geprijst. Ook de smashed beef was heel erg weinig. We hadden alle vier net 1 klein hapje. Er werd aangegeven dat alle gerechten ongeveer de grote hebben van een voorgerecht, dat is zeker niet bij alle gerechten het geval. De kip met appelmoes en de risotto bitterballen zijn lekker, maar verder vonden wij de gerechten niets bijzonders. Personeel is vriendelijk en het is een leuk restaurantje om te zitten. Toch kom ik hier niet meer terug.
Beste Christel,

Hartelijk dank voor je eerlijke bericht! Vervelend om te horen dat we niet geheel aan je wensen hebben kunnen voldoen of zelfs je verwachtingen hebben kunnen overtreffen! Dat is toch wel iedere keer ons doel..

Maar bedankt voor je heldere uitleg, we gaan aan de slag met jouw punten en kijken waar we enkele gerechten kunnen vergroten.

We begrijpen als het bezoek enigszins teleurstellend is geweest, maar toch hopen we dat je het nog een keer waard vindt om ons te komen bezoeken.

Fijne avond.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Samen met vrienden hier geweest, het eten was niet slecht, maar ondanks de interessante omschrijvingen niet echt bijzonder. Voor hetgeen wat er geboden wordt voor ons toch een beetje te prijzig. Personeel vriendelijk en behulpzaam, decor gezellig maar iets te krapjes (tafels en stoelen) wel erg prettig in dit restaurant, geen overheersende muziek, wat de mogelijkheid geeft om normaal met elkaar te kunnen praten. Mooie locatie aan de Waal.
Hoi,

Bedankt voor je bericht!

We zijn erg benieuwd naar wat volgens jou beter had gekund aan de gerechten, om ze toch wat meer bijzonder te maken. Want we hopen toch iedere keer onze gasten te mogen en kunnen verrassen en jammer dat dat nu niet helemaal is gelukt...

We horen het graag en een fijne dag.

Reactie van proever:

Ik neem binnenkort persoonlijk contact met jullie op.
Mvg MK1970

anf 2e reactie van restaurant:

Goedemorgen,

Fijn! We zien je bericht graag verschijnen.

Geniet van je dag.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Op één van de mooiste terrassen van Nijmegen, met uitzicht over de waal, hebben we heerlijk genoten van de lekkere gerechten. Bij de firma krijg je gerechtjes om te delen, omdat het altijd zo moeilijk kiezen is tussen de vele lekkere gerechten, kozen we voor het "keuzestress-menu". In vier gangen kregen we diverse heerlijke hapjes.
De porties zijn goed en de gangen komen in een fijn tempo na elkaar, alleen het nagerecht duurde wat langer, maar dit vonden wij geen enkel probleem, de vorige gangen konden zo rustig zakken.
Inmiddels zat het terras helemaal vol, dus voor het personeel was het flink aanpoten.
Het personeel was, zoals altijd, erg vriendelijk en alert.
Hi Sander,

Ontzettend bedankt voor je positieve bericht!

Fijn om te horen dat je hebt genoten. En excuses dat het nagerecht wat langer duurde, maar gelukkig heb je het niet als een probleem ervaren.

Gezellig als je nog een keer langskomt!