Meer informatie over restaurant De Firma

Walter R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vorige week gegeten. Eten was prima, geen grote porties. Echter een zeer groot nadeel was de zeer kleine ronde tafels waar je aan moest zitten met een ronde voet . De tafels op de foto is niet correct. Het waren theetafeltjes. De (gedeelde) gerechten paste niet op de tafel. Jammer.
P G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Mooi verbouwd met licht interieur. Kleine menukaart met verrassende gerechten. Het viergangenmenu wordt in een gezamenlijke pan geserveerd met lekkere frites.
Judith N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aantal keren bij de Firma gegeten en vrijwel altijd erg tevreden! Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten met veel keuze, goede sfeer en een mooie zaak (helemaal na de verbouwing). Mooie en handige locatie aan de lage markt/waalkade. Aanrader dus!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Leuke locatie, even lunchen en ontspannen uitkijken over de Waal. De kaart is afwisselend. De keuken moest nog wat op gang komen denk ik, eitjes waren nog wat nat en de kroketjes hier en daar niet helemaal warm. De ideeen zijn leuk, uitvoering kan beter. Prettige bediening en goede sfeer.
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de firma! Ontspannen sfeer, lekker eten en super bediening! Leuk concept met z'n allen een menu en samen gerechtjes delen. We heb een super avond gehad!
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hele gezellige avond en super lekker eten. Leuk personeel en luisterde goed naar onze wensen. Bijzondere hapjes, heerlijke combinaties en het ziet er ook allemaal prachtig uit!
bart K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
mooi avondje genieten! een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding en leuk personeel! het shared-dining concept maakt het zeker een aanrader...
Rudi N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Met z'n tweeën hier het 3-gangen verrassingsmenu gegeten.
HEERLIJK.
HEEL VERRASSEND EN LEKKER.
Zeker een aanrader om hier heerlijk aan de Waalkade, buiten te eten.
Willemsen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gisternamiddag zonder reservering binnen gelopen, keuken en bediening verstaan hun vak zonder meer. Eerst op het terras lekker geborreld en vervolgens naar binnen. Personeel was attent en professioneel ongedwongen. Hoewel we in het begin de eerste gasten waren, had je door de mooie inrichting en prettige bediening totaal niet het idee er 'verloren' bij te zitten. Eten en drinken was zowel qua kwaliteit als hoeveelheid uitstekend, kraanwater was ruim aanwezig. Kortom, alles tot achter de komma perfect. Kom graag nog eens. Een positieve uitzondering op menig andere horecagelegenheid.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk eten, top locatie aan de Waal, super fijn en behulpzaam personeel en veel gezelligheid, elke keer weer! Voor ieder wat wils en perfect voor elke gelegenheid. Aanrader dus!
brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden! Share dining gekozen en allemaal pure smaakjes,heerlijke wijn en gezellige bediening... kortom Topavond!! We gaan zeker terug!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken op terras buiten, vriendelijke bediening. Gevarieerd aanbod en duidelijke uitleg van de gerechten. Zeker aan te raden.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Om de verjaardag van mijn vader te vieren, heb ik afgelopen week bij De Firma gegeten. Het was heerlijk! Verrassende gerechten met bijzondere smaken, vriendelijke bediening en een fijne, sfeervolle ambiance. Zeker een grote verbetering na de verbouwing. Een aanrader voor wie houdt van een sharing dinner! :)
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We zijn hier met ons gezin geweest.
Vriendelijk ontvangen maar dan begint het wachten. Voordat je een drankje hebt ben je drie kwartier verder en dan heb je de kaart nog niet gekregen.. Vond het eten aan de matige kant.
Leuk is wel dat je kleinere bordjes hebt zodat je met elkaar de gerechten kunt delen en proeven.
Toetje overgeslagen vond drie uurtjes zitten op de niet zo comfortabele stoeltjes wel genoeg. Sorry maar geen tweede keer...
Els R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Afgelopen zaterdag restaurant de Firma bezocht.
Vóór de verbouwing ben ik er drie maal geweest en was iedere keer erg enthousiast, dus de verwachtingen waren hoog gespannen.
Het eten viel tegen. We kozen voor 'Vier het leven', een selectie uit de kaart.
De borrelhapjes en voorgerechtjes waren redelijk.
Van het hoofdgerecht waren enkele onderdelen prima (runderbavette en risotto), maar de vis was saai en flauw, en de groenten nog bijna rauw en niet vers. De friet was ook flauw. en er staat geen zout en peper op tafel om bij te kunnen kruiden.
De bediening is heel erg vriendelijk, de wijn was goed, en we kregen een kan kraanwater, en dat konden we erg waarderen.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor het eerst na 'de verbouwing' gegeten, prima avond, kwaliteit eten en prijs goed in balans, vriendelijk personeel, logistiek valt er veel te verbeteren (zien je letterlijk niet zien en lang wachten op het bestelde eten, als het überhaupt is doorgegeven aan de keuken). Al met al goed gedaan Firma. Voor de verbouwing hadden wij namelijk slechte ervaringen.
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eind mei in de Firma geweest, voor het eerst weer na maanden. Er was van alles veranderd, zo zagen we binnen. Zelf konden we buiten zitten ivm het mooie weer. De bank/stoelen buiten zijn echter niet om lang op te zitten (houten kont!), maar was wel nodig want het duurde eeuwen voordat een eerste en de volgende gangen kwamen.
Het personeel wist geen uitleg te geven bij de kaart, moest alles navragen, we kregen sommige gerechten niet, andere te laat. Het eten was ook flauw en simpel. Terwijl ik hier eerder superlekker gegeten heb. Ik schaamde me bijna dat ik mijn vrienden hiermee naar toe had genomen. Erg jammer, zo'n prachtige plek en dan een belabberde keuken en onwetend personeel...
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We waren hier met de Groupon-actie en we zouden een 4 gangen diner krijgen, maar na het hoofdgerecht kwamen we er achter dat ze de eerste gang waren vergeten. Op zich niet erg, het eten was heerlijk en porties ruim voldoende en het meisje dat bediende dacht goed mee. Wat in andere recensies ook al wordt geschreven: opvallend zijn de achterlijk lange wachttijden. De bediening reageert op zich snel, maar voordat het ook daadwerkelijk op tafel staat/geregeld is, duurt uren of het komt gewoon niet. Het was warm en we hadden een fles witte wijn, maar de wijnkoeler moet nog arriveren. Het geheel komt erg chaotisch over. We wilden graag aan de Waalkade zitten, maar het eerste tafeltje dat we aangeboden kregen, hebben we uitgeprobeerd en we zijn er weer vertrokken. Je zit zo dicht op de andere gasten dat je elkaar niet meer kunt verstaan en erg comfi zit de houten bank niet. De tweede tafel was prima, leuk om zo aan het water te zitten.
Het eten was lekker, vooral het lam is een aanrader. En hoewel we niet echt zoete toetjesmensen zijn, hebben we genoten van het dessert.
J V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Erg lekker gegeten en gedronken. We waren met een flinke groep (16), maar dat was geen enkel probleem. De bediening was vriendelijk en snel. Het eten en drinken was lekker en meer dan genoeg. Zeker aan te raden, bedankt!