De Falafel

Binnenwegplein 7 3012 KA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Falafel

Mart J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Na lange tijd weer een keertje een falafel gekocht bij De Falafel in Rotterdam-Centrum. Wat me opviel dat de winkel nog er hetzelfde uitzag. Ook de groenten waaruit je kon kiezen was zo goed als hetzelfde. Zoals altijd smaakte het wel weer heel goed. De warme gefrituurde balletjes van kikkererwten, de verse groenten en het broodje vormen een perfecte combinatie voor de smaakpapillen. En het is ook nog eens honderd procent vegetarisch. Ik zal zeker blijven terugkomen bij de Falafel.
Jane7 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Redelijk goede falafel, met een redelijk goede saladbar om het broodje verder mee te vullen. De falafelballetjes zijn wel lekker en pittig, maar je krijgt er 4 in een broodje van 4,50, dat is tamelijk duur. De saladbar is redelijk omdat wat er is, is wel goed, maar het is verder niets uitzonderlijks.
Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Heerlijke pita gevuld met uistekende falafel, lekker je eigen garnituren vanuit de salade bar. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Een broodje falafel waarin een paar kleine stukjes falafel zitten die verder niet erg bijzonder zijn en waar je de sla zelf bij moet doen voor 4,50 per stuk is overdreven duur. De smaak was ok. Bediening was vriendelijk