De Faam

Hamseweg 5 3828 AA Hoogland Nederland Kaart

Over het restaurant De Faam

Een plek om te genieten

Een plek waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat, dat merk je al bij binnenkomst. De menukaart is gevuld met bekende gerechten waar iedereen dol op is. Pure smaken, gemaakt van de beste producten en met de grootste zorg bereid. Of je nou aanschuift voor een uitgebreide lunch of diner, de kwaliteit is altijd top. Genieten!

Meer informatie over restaurant De Faam

Bushalte voor de deur. U kiest stadsbus 2 (richting Nieuwland via Hoogland) Halte de Bik uitstappen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A1 Neem afslag 12-Bunschoten-Spakenburg naar N199 richting Amersfoort Kies onderaan de afslag richting Amersfoort via Bunschoterstraat/ N199 Ga rechtdoor over 2 rotondes, volg Bunschoterstraat Sla bij het eerste kruispunt met stopli

Maandag t/m Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant De Faam

• Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Jammer, dat de curry niet meer op de kaart staat. Niettemin weer heerlijk gegeten. Voor mij vielde keuze op twee onderdelen van het wildmenu: het wildduo en het stoofpotje. Beide gerechten smaakten heerlijk. Partner koos voorde ribeye als voorgerecht en de ossestaartpuntjes als hoofd. Ook aan die kant weer smullen. De geadviseerde rode wijn smaakte prima en vormde een goede match met de gerechten. Afgesloten met een frenchkoffie en toetje obv citroen. Kortom, weer heerlijk gegeten, in een sfeervolle omgeving, tegen een aantrekkelijke prijs.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening! Schoonvader was jarig en kreeg ook een vuurwerktoetje, super! Eten was lekker.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Enthousiaste jongen van de bediening!!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk vegetarische gerechten gegeten! Ook het vleesgerecht was prima. Een echte aanrader zoals altijd. Gezellige drukte in bargedeelte, restaurant en aparte zaaltjes.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was lekker en de bediening vakkundig. Er werd erg goed rekening gehouden met mijn notenallergie.
Verder ziet het restaurant er gezellig uit en het aanbod op de menukaart is gevarieerd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Service was goed. Vriendelijk personeel. Ontspannen om te eten. Eten was lekker. Mooie locatie. Terras voor wanneer het lekker weer is. Ligt wel dicht aan de weg, dus dat is minder voor wie dat vervelend vind.
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel. We hebben er heerlijk gegeten (lunch).
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekker gegeten in prettige omgeving. Dicht bij huis.
Beperkte, maar goede kaart.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vegetarische lasagne te zout en te vet. Spareribs niet gemakkelijk van het bot af en niet mals. Bediening vriendelijk. Salade en broodje vooraf smakelijk.
Mariël N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lamsvlees was heerlijk. De curry en de burger vielen goed in de smaak. Bediening was vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Goede service! Lekker eten! Voor herhaling vatbaar!
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We kwamen hier voor het eerst en waren positief verrast. Het was rustig en we werden vriendelijk ontvangen met een lekker warm broodje, paprika boter en tafelwater (niets van dit alles werd in rekening gebracht). We bestelden mixed grill, de hamburger van lamsvlees met tzatziki en feta en de maiskip gewikkeld in spek en gevuld met dadels. De serveerster was zo eerlijk ons te zeggen dat het niet nodig was er 3 keer salade bij te bestellen en ze had gelijk. 2 bakjes salade erbij was meer dan genoeg. We hoefden niet erg lang te wachten en het eten overtrof onze verwachtingen: het was uitstekend.
Dit is geen goedkoop restaurant maar de prijs/kwaliteit verhouding is volgens ons zeer goed. We zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Mondriaanplein .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Voor de tweede maal hier gegeten. Eten en service zijn prima. We moesten dit keer iets langer wachten voordat de tafel werd afgeruimd. Het restaurant zat dan ook helemaal vol. Voor de rest een echte aanrader. Vriendelijk personeel.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super lekker gegeten, erg vriendelijk, echt de mopeite waard
stanny_heijster .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Voor de eerste keer bij de Faam gegeten. Ja we gaan er zeker vaker naar toe. Hadden wel last van 2 nogal luidruchtige echtparen die eerst in het café ingedronken hadden en daarna kwamen eten.
Maar wij kregen direct van de overigens geweldige ober een andere tafel.........Al met al een aanrader!!!!!
Stephanie C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij hebben lekker gegeten en het is zeer betaalbaar! Het personeel is vriendelijk en het restaurant heeft een goede uitstraling.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij werden gastvrij ontvangen en prima bediend aan onze tafel door Anouk en Patrick. Dank voor de gezellige avond, we komen zeker terug
Jeannette-hoogland52 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Met een uitstekende bediening. We zien niet vaak dat er zoveel service wordt verleend! Kortom het eten/bediening/ambiance was top en komen snel weer terug.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ossenhaaspuntjes en frites erg smakelijk en heel goed gebakken met daarnaast een heel vriendelijke bediening.
Gewoon een heel fijn verblijf daar en kom zeker terug.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk eten! Het menu is niet heel groot maar genoeg lekkers om uit te kiezen. Vlees is heerlijk! Toetjes Iden dito. Het personeel is vriendelijk.