De Eyserhof

Wittemerweg 7 6287 Eys Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Eyserhof

Pbroek .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wanneer Hemelvaart, Bevrijdingsdag en het eerste zomerse weer samenvallen, dan is het een knappe prestatie dat de keuken toch ook op het einde van de avond nog zulke heerlijke gerechten op tafel weet te toveren. Het wachten waard! Tip aan andere ouders: neem wat spullen mee om de kinderen een uurtje bezig te houden terwijl je geniet van je kloosterbier, de sfeer en het uitzicht en wacht op het lekkers. Ook vind ik het een goed teken dat op het einde van zo'n drukke dag niet alles van de kaart meer beschikbaar is en zelfs de limonade op is (hadden we anders ook meer groenten gekregen?) Tot slot: ideaal het 'boevenbordje' voor onze jongste met losse tand, die mocht lekker van de anderen mee-eten voor zover hij wilde eten.
René H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een verjaardagsdiner met vrienden. Keuzemenu 3 gangen. Mijn partner koos voor aspergesoep en die was naar tevredenheid. Ik koos voor ravioli met bospaddestoelen. De smaak was goed, maar zowel portie als presentatie viel tegen. Twee grote ravioli's met daarboven op een beetje rucola en één gedroogd tomaatje. De hoofdgerechten waren beide naar wens. Als visgerecht griet en als vleesgerecht ossenhaas met portsaus. Voldoende groente erbij en heerlijke frites. Als nagerecht de keuze uit een kaasplankje en een aardbeiencombinatie. Het kaasplankje was niet bijzonder, maar het zoete nagerecht was overheerlijk. Aardbeitjes met ijs, slagroom en rode saus, een genoegen. De bediening was vriendelijk, maar het tempo lag heel laag. We hadden geen haast, dus dan kan het.
Annewinkens .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vandaag gaan eten bij Eyserhof. Het eigenlijke plan was om ergens anders te gaan eten, maar wegens omstandigheden ging dat niet, en werd dit de tweede keus.
Eigenlijk ging het bij de reservering al mis; men moest hard nadenken of er wel plaats voor ons was. Prima, maar vol is vol, en ze hadden ons beter nee kunnen verkopen. Om kwart over zeven onze bestelling geplaatst, en pas om kwart OVER 8 (!!!) kwam het voorgerecht, na twee keer vragen. De gasten schuin en recht achter ons - die er al langer zaten dan wij - hadden óók nog geen gerechten ontvangen. Achteraf sprak de bediening over grote drukte, terwijl er de hele avond ongeveer de helft van de plaatsen niet bezet was geweest. Maar ja, ieder zijn ding.
Nou goed, het voorgerecht stak prima in elkaar. Wij hadden allevier iets anders, wat allemaal prima in de smaak viel. De Val Dieu was iets aan de zoete kant, en de tijgergarnalen waren eerder ondergedompeld in dan bedruppeld met saus, maar het geheel smaakte prima. Het hoofdgerecht (dat ook zo'n half uur op zich liet wachten) was ook prima. De kalfsschnitzel was lekker maar een beetje dof van smaak, en de zaak heeft een vrij aparte kijk op een 'hamburger', maar het was lekker eten. Het toetje en de koffie na hebben we echter achterwege gelaten... Na 2,5 uur wilden we graag naar huis.
De omgeving (prachtige golfbaan en oude koeienstal pal naast het terras) is prachtig, wat dus erg de moeite waard is. Het personeel is aan de jonge kant en dus ook hier en daar onervaren - na een dik kwartier kwam er eens iemand kijken of we misschien wilden bestellen.

Voor ons dus absoluut niet voor herhaling vatbaar, maar wellicht kwam het door de 'drukte'.
Naud1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Op 1 aug. vierden we ons Gouden Huwelijksfeest bij De Eyserhof in Eys.
De vooraf gemaakte afspraken werden volledig waargemaakt. Perfecte organisatie!!
Het werd zodoende voor ons een bijzondere,onvergetelijke dag .
Alles was immers goed geregeld en tot in de puntjes verzorgd.
Trichters .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Te veel pretenties. Dat is wat ik voelde toen ik hier op een mooie vrijdagavond ging eten. Relikwie uit de jaren dat nouvelle cuisine nog normaal was. Bij de uitgebreide beschrijving van het kabeljauw gerecht werd op een groot leeg bord een klein stukje kabeljauw opgediend (5 x 5 cm) met daaronder verscholen onder meer enige spekjes. Gelukkig (!?) werd daarnaast nog een puntzak friet neergezet. Het bestelde mooi beschreven voorgerecht van de kaart met brood was al even karig: nauwelijks twee stukjes stokbrood per persoon met zeer beperkt smeersel. Tot overmaat van ramp stopt de keuken ook op deze mooie zomeravond al om 20.00 uur, waarna het terras al vrij snel ontruimd wordt en het kontakt met de mooie omgeving wordt verbroken. Teleurstellende ervaring.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
dagje weg met de collegae. Na wat gehark op de golfbaan een keuze menu van 3 gerechten. Voorgerecht was voor mij een tomatensoep die goed beviel. Half zongedroogde tomaatjes in een verder prima soep. Brood dat erbij geserveerd was dito. Toen mijn hoofd gerecht. Mixed gril. Vlees helaas droog en erg karig. Geen specifieke gril smaak aan te herkennen, wat opzicht jammer is. Nagerecht was een kaas plateau. jammer van de keuze want ze hebben geen onderscheidende smaken op het palet (ik blief geen blauwadder kaas, maar de keuze kan klaarblijkelijk niet ruimer). de bediening trok het niet echt, maar als je opgemerkt was, dan waren ze er ook vol overgave. Kortom, een aantal aandachtspunten, maar geen slechte zaak.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Heerlijk gegeten (pompoen soep, ravioli, rundburger,spaghetti voor kids), subliem uitzicht, heerlijk ontspannen en rustig in de zaak... Verborgen paradijsje?
Lekker007eten .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
We hebben hier een lekkere sate gegeten nadat we gebruik hebben gemaakt van de golfbaan. Het personeel doet heel goed hun best en let op de kleine dingen. Jammer dat het hier niet zo heel druk is, maar dat is natuurlijk ook wel een klein voordeel wanneer je echt honger hebt.
Barendbentink .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Een van de nieuwere zaken is dit restaurant. Leuk en trendy ingericht!
Kaart is vrij beperkt, maar wat je er kunt eten is toegankelijk dus voor iedereen wel iets. Alleen hebben wij erg lang moeten wachten op ons eten dat ook nog eens tegenviel omdat het niet goed gekruid was (volgens mij totaal geen kruiden)
Wat wel een pluspunt is zijn de koeien die je al verwelkomen, en natuurlijk de golfbaan die er erg goed bijligt!
Mooi ingerechte zaak en leuke eigenaar!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Gisterenmiddag heb ik met een vriendin uitgebreid geluncht bij De Eyserhof. Als voorgerecht een aspergesoep die prima smaakte, maar waarin geen asperges zaten (8). Het hoofdgerecht was asperges op klassieke wijze, met hollandaisesaus en ham (9) en als toetje een stuk warme apfelstrudel met een bolletje ijs en wat slagroom (8). Bij het eten heb ik 2 glazen verse jus (10) en veel gratis kraanwater gedronken. We zaten buiten op het terras met een schittend uitzicht op het dal. Met mooi weer een prachtige plek om (lang) te zitten!
BenClaassens .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Met ons gezelschap van 30 mensen heb ik eerst kennisgemaakt met de golfsport op de "short golfbaan". Heel leuk en interessant om dit te doen in een omgeving waar Limburg op zijn mooist is! De accommodatie is nieuw, prachtig gelegen en sfeervol met veel natuurlijke materialen ingericht. De bediening is spontaan, attent en correct, je voelt je echt een gast. Het drie gangen menu, voor mij tomatensoep ( puur en krachtig) , vegetarische lasagne ( met o.a. spinazie, gegratineerd met kaas ) en ijs als dessert was met zorg bereid. Dat zie je met vegetarische gerechten niet vaak! Heerlijk! De espresso van Blanche Dael maakte het feestje compleet! Kortom: genieten met een heel goede prijs/kwaliteitverhouding.
Martinair .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Leuk nieuw hip restaurant op een van de mooiste plekjes in het Heuvelland. Prachtig uitzicht en de mooie koeien krijg je er gratis bij. Leuke jonge bediening, super vriendelijk en klantgericht! Menu kaart nog beperkt maar wat ze serveren is goed. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Heerlijke koffie! Aanrader, we komen zeker terug!
Kuipers .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Wat een heerlijke plek voor ons allemaal! Het eten was lekker, mooi op het bord opgediend en in de avondzon is het echt genieten op het terras. Zeker aan de rand van de golfbaan waar de reiger landde in de vijver en dan tegelijk met de koeien eten, wauw wat 'n beleving! De jonge ondernemer vertelde ons dat de shortgolfbaan voor iedereen te bespelen is en het materiaal om te spelen aanwezig is, jong en oud!
Wij komen hier snel terug binnen 'n paar weken en hopen dat we dan al met ons hele gezin kunnen golven. Top!
Arlo P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013

Net geopend:

Landgoed Eyserhof, oude caré boerderij in een nieuw jasje.

Locatie prachtig gelegen op een van de mooiste plekjes in het Zuid-Limburgse Heuvelland. Je waant je bij mooi weer in Toscane.
Smaakvol, hip en eigentijds ingerichte locatie, zowel binnen in het restaurant als buiten op het terras.
Het eten is kwalitatief goed, maar even zo belangrijk, niet standaard er wordt creatief gekookt.
Bediening vlot, spontaan jong en enthousiast.
Zeker een aanrader
Geiske .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Wat is de Eyserhof in Eys een prachtige plek geworden voor hapje of drankje. In de testfase - later volgen driegangen menu's - al een prachtige plek met dito uitzicht. Waar zit je op een mooi, zonnig terras met zicht op de koeien en stier (heel dichtbij) en aan de rand van een intieme golfbaan? Een aanwinst voor Eys! En het eten: ook al een aanrader. Eenvoudige kaart met lekkere saté (veel en uitstekend vlees, lekkere saus), salade met lekker kaasje en spekjes en bijv. inktvisringen en scampi met aardappelchips omwikkeld en een zeer royaal kaasplankje waar het hele gezin van mee eet. Goede wijn (lekkere Italiaanse rosé gris), lekker lokaal bier. Echt top! En de zon scheen ook nog om half negen 'savonds op het terras. Ga snel zelf kijken. De golfbaan gaat overigens pas over een paar weken open.
Verdoffen .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Dit restaurant is gevestigd in een mooie hoeve die ligt aan de Mergellandroute in Eys.

We hebben hier met hele familie gegeten en gedronken, het eten was erg lekker en werd mooi gepresenteerd.

De bediening was vriendelijk en attent.

Al met al een aanrader voor iedereen, jong en oud.
We hebben ons hier echt vermaakt en ze zullen ons snel weer zien.