Over het restaurant De Expeditie

Een vernieuwend lunch- en eetcafé, of zoals ze het hier zelf graag noemen een happerij en tapperij. Er is een menukaart waar je kunt kiezen uit gerechten van over de hele wereld. Bijvoorbeeld een Zwitserse kaasfondue of voor de wat meer exotische gast een Egyptische gevulde paprika. Een culinaire expeditie midden in het centrum van Deventer. Klinkt spannend, maar voor een lekkere bak koffie met een goed stuk gebak kun je hier ook terecht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Expeditie

Op loopafstand van het station

Openingstijden keuken
Maandag: 12:00 - 21:00 uur
Dinsdag & woensdag: 11:00 - 21:00 uur
Donderdag: 11:00 - 21:30 uur
Vrijdag & zaterdag: 10:00 - 21:30 uur
Zondag gesloten
Natafelen ? Geen probleem het restaurant sluit wanneer u naar huis gaat!

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Expeditie

Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met groepje vrienden gegeten. Eten was top: goed bereid, ruim voldoende, leuk gepresenteerd. Niets op aan te merken. De service was ook top: vragen hoe het smaakt, leuke uitleg bij gerechten, vragen hoe snel we volgende gang willen. Ook niets op aan te merken. De sfeer van het restaurant; ze hebben echt geprobeerd er wat van te maken, maar het is donker, de tafeltjes te klein, ik kon m’n tas niet fatsoenlijk kwijt, het is het gewoon niet.. zo ontzettend jammer, want eten en service is echt goed!
John V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een leuk restaurant! Uitgebreide kaart met nette prijzen. Verrassings menu, keuze menu of a la carte, allemaal betaalbaar. Lekker gegeten, goede bediening. Punt voor verbetering, de rode huiswijn. Ondanks dat een aanrader!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant met prima eten en zeker niet duur! De bediening was perfect bij elke gang wordt gevraagd of de kok al met de volgende gang kan beginnen zo bepaal je zelf het tempo, TOP!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Gezellig en leuk restaurant! Een aanrader voor iedereen, personeel is vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker nog een keer terug.
Calvin R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was zeer goed en de bediening zeer vriendelijk.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de derde keer heerlijk gegeten bij de Expeditie. Prima prijs en een prettige/vriendelijke bediening.
A.E. Galle V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
In een gezellige rustige sfeer met vriendelijke persoonlijke bediening genoten we een drie gangen menu. Leuk opgemaakt en goed van smaak. Geen standaard gerechten en dat is verrassend.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Nanna V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten van iedereen was lekker. Ik had roti genomen en deze was erg goed. Maar ook de sate, de fish en chips en de burger waren goed.Kortom, wij komen graag terug. Lekkere kaart.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Vanavond heerlijk 3 gangenmenu gegeten. Veel keuze en smaakvol gepresenteerd. Erg vriendelijke gastvrouw met hart voor de zaak.
Heerlijke sangria en een glaasje kraanwater erbij is geen enkel probleem.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeker voor die prijs uitstekend eten
Dominicus B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gelegenheid prima voor vrienden, partner of familie. We hebben en werkelijk verrukkelijk 3 gangen verrassingsmenu genoten van de chef. Veel waar voor je geld.
Nico Bolscher, Duiven
Aaaa V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuk prijsje.
Personeel is super gastvrij en er hangt een goede sfeer.
Nieuwe inrichting is echt heel mooi geworden.
Echte aanrader, wij komen zeker terug!
Marjoke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een leuke zaak, met een leuke inrichting. Prima personeel. Maakte wel een paar foutjes, maar corrigeerde die direct. We hadden satéschotel en lekkerbekschotel. Dus dat deze auto was prima, allebei gerechten waren ook prima lekkere patat, maar ikzelf vond het lekkerbek tegenvallen. Dat was een diepvries lekkerbek, zoals Iglo ook heeft. Dat was jammer.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel, nieuwe gezellig interieur en super heerlijk eten voor een spotprijs. Wij zijn groot fan geworden!
Yrsa P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Al meerdere keren bij de Expeditie gegeten voor lunch en diner. Altijd lekker eten voor een leuke prijs. Bediening is heel aardig en staat altijd voor je klaar. Echt een heel gezellig restaurant die ik aan iedereen kan aanraden!
Mascha R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Geweldig gegeten, ook zeer veel kennis over glutenvrije gerechten. We hebben ons buikje rond gegeten met al dat lekkers. Zeer vriendelijke bediening en ook zeer competent. Kleine prijzen voor werelds eten!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Met vrouw en zus daar voor het eerst gegeten, maar zeker niet voor het laatst! Broodje pulled pork heerlijk, aziatische tonijnsla verrukkelijk, oosterse varkenshaas excellent.
En wat een schat van een bediening! De volgende keer dineren en de wijn proeven, hmmm (denk ik)
Chef_86 V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Een middag in het gezellige Deventer, bij aankomst vanaf het centrumgarage zagen we een leuk terras en besloten om hier te lunchen voor de middag. Leuk authentiek pand midden in de winkelstraat, naast hun heerlijke lunch/diner kaart en bom volle dranken kaart heb je ook de optie om zelf een broodje samen te stellen (Dit is zeker een aanrader). Buikjes vol tassen leeg dus daar moest wat aan gebeuren. Na het mooie centrum van Deventer te hebben gezien en niks anders lekkers op ons pas was gekomen
Besloten we terug te keren naar de expeditie, want tijdens de lunch hadden we hun diner kaart ook gezien.
De gastvrouw herkende ons nog van de middag, ik had het vis pannetje en me vriendin het 3gangen verrassings menu voor 17,50
Bom vol zaten we, overheerlijk gegeten en gedronken en heel gastvrij bediend.
John V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Heerlijk gegeten in de Expeditie, Deventer. Fijne en vriendelijke service in een mooie ambiance. De menukaart gaat ver voorbij een eetcafe. Dit is een fantastisch restaurant.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Ik ben zelf heel erg gek van hun surf en turf , varkenshaas met zalm .. je denkt misschien wat een gekke combi maar het is echt een topper ..