Over het restaurant De Expeditie

Een vernieuwend lunch- en eetcafé, of zoals ze het hier zelf graag noemen een happerij en tapperij. Er is een menukaart waar je kunt kiezen uit gerechten van over de hele wereld. Bijvoorbeeld een Zwitserse kaasfondue of voor de wat meer exotische gast een Egyptische gevulde paprika. Een culinaire expeditie midden in het centrum van Deventer. Klinkt spannend, maar voor een lekkere bak koffie met een goed stuk gebak kun je hier ook terecht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Expeditie

Op loopafstand van het station

Openingstijden restaurant
Maandag: 12:00 - 23:00 uur
Dinsdag & woensdag: 11:00 - 23:00 uur
Donderdag: 11:00 - 00:00 uur
Vrijdag & zaterdag: 10:00 - 00:00 uur
Zondag gesloten
Natafelen ? Geen probleem het restaurant sluit wanneer u naar huis gaat!

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Expeditie

Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Erg lekker gegeten met mijn familie. Lekkere gerechten, goede prijs en prettige bediening, wel was het erg rustig (maandagavond).
Alwin B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten. Leuke (verschillende) gerechten en aardige bediening. De porties waren royaal, maar ook niet te. Wij hadden het keuzemenu. Veel keus en lekkere desserts. En dat voor 22.50 p.p.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Eten was matig, sfeer en personeel super, prijs kwaliteit komt niet over overeen. 50% heeft top gegeten 50% vond het minder
Rozemarijn D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Leuk restaurant met goede bediening en goed eten. De Thaise fried rice was naar mijn mening niet echt fried rice maar alsnog een lekker gerecht.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed eten voor een goede prijs. Ambiance van het restaurant is matig, ook de facilitaire voorziening verdient een update.

Al met al een super gezellig avond gehad met lekker eten!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima restaurant met ruime keuze en heel mooi geprijsd!
cobi.hooijmaijers .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fijne avond met vriendelijke en behulpzame bediening. Wachttijd tussen gerechten werd aangepast aan onze wensen, precies goed dus.
Grote porties en gebruik van verse producten
evelinedebeer .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding is precies goed. De bediening is uiterst vriendelijk, ze willen rekening houden met je wensen. De verlichting vind ik ongezellig, te felle kroonluchters.
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
personeel heeft goede inzicht n de humor van de klant en speelt daar goed op in. We hebben een hele gezellige avond gehad.
je kon zelf de wachttijd van je gerechten bepalen, wat wij als prettig hebben ervaren.
Dennie D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goede porties, gevarieerde gerechten en zeer attentvol richting de klant en meedenkend. Al met al een zeer positieve ervaring en een aanrader.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuk om na een bezoek aan Deventer te gaan eten. Lekker gegeten.
Mooie centrale ligging midden in centrum van Deventer. Nette prijzen.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik zou het iedereen aanraden om te gaan eten bij de expeditie.
Het eten is super. Ook de bediening is vriendelijk en behulpzaam.
En dat allemaal.voor een zacht prijsje!!!
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening. Prima lunch voor deze prijs!
Wieteke O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Eten was goed te doen, had alleen thuis hetzelfde kunnen bereiden. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje, het was binnen nogal koud!
N.C. de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een zacht prijsje. Erg attent en vriendelijk personeel. Fijn dat er gevraagd wordt of je al toe bent aan de volgende gang en dat het dan niet al te lang duurt wanneer de gang gewenst is. Super eten, mooi verzorgd, zachte prijs en mooie wijn- en bierlijst.
We komen terug!
Henny O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Met ons vieren gegeten: Jammer dat mijn vlees niet goed gelukt was en sommige patatjes van een tafelgenoot niet. Maar super dat ze daarna 25% korting gaven op het vlees. Verder heerlijk gegeten en zeker de moeite waard om terug te komen, zeker ook qua prijs - kwaliteit en de setting. Gelukkig de tafels niet te dicht op elkaar waardoor je lekker kunt kletsen met je tafelgenoten.
Thari H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Was erg lekker, ook niet duur voor een 3 gangen menu. Ook de bedienden waren aardig en vroegen netjes of alles naar wens was.
shae-lynn S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Na een enerverende dag heerlijk gegeten. Bediening was vlot en de sfeer zat er goed in. Ook de gerechten waren erg lekker! Helaas was in het hoofdgerecht van één van mijn tafel genoten koriander verwerkt, wat niet op de kaart stond. Dit lust zij niet waardoor het voor haar minder lekker was. Wat ook jammer was dat nog niet alle nieuwe gerechten van de kaart geserveerd konden worden. Maar al met al een hele gezellige avond gehad met lekkere gerechten!
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat een verrassing! Samen met vrienden uit Deventer gegeten in dit restaurant. Wij, Hilversummers, hadden het uitgezocht op IENS en onze vrienden bleken het niet te kennen. We hebben alle vier genoten van de heerlijke gerechten. De pulled pork met mangochutney was om je vingers bij af te likken. Het hoofdgerecht dat we kozen was een kippannetje. Het nagerecht een dessert Expeditie, bestaande uit een combinatie van drie kleine desserts.
Een lekker glas huiswijn erbij en het was een topavond.