Over het restaurant De Expeditie

Een vernieuwend lunch- en eetcafé, of zoals ze het hier zelf graag noemen een happerij en tapperij. Er is een menukaart waar je kunt kiezen uit gerechten van over de hele wereld. Bijvoorbeeld een Zwitserse kaasfondue of voor de wat meer exotische gast een Egyptische gevulde paprika. Een culinaire expeditie midden in het centrum van Deventer. Klinkt spannend, maar voor een lekkere bak koffie met een goed stuk gebak kun je hier ook terecht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Expeditie

Op loopafstand van het station

Openingstijden keuken
Maandag: 12:00 - 21:00 uur
Dinsdag & woensdag: 11:00 - 21:00 uur
Donderdag: 11:00 - 21:30 uur
Vrijdag & zaterdag: 10:00 - 21:30 uur
Zondag gesloten
Natafelen ? Geen probleem het restaurant sluit wanneer u naar huis gaat!

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Expeditie

N.C. de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een zacht prijsje. Erg attent en vriendelijk personeel. Fijn dat er gevraagd wordt of je al toe bent aan de volgende gang en dat het dan niet al te lang duurt wanneer de gang gewenst is. Super eten, mooi verzorgd, zachte prijs en mooie wijn- en bierlijst.
We komen terug!
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Met ons vieren gegeten: Jammer dat mijn vlees niet goed gelukt was en sommige patatjes van een tafelgenoot niet. Maar super dat ze daarna 25% korting gaven op het vlees. Verder heerlijk gegeten en zeker de moeite waard om terug te komen, zeker ook qua prijs - kwaliteit en de setting. Gelukkig de tafels niet te dicht op elkaar waardoor je lekker kunt kletsen met je tafelgenoten.
Thari H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Was erg lekker, ook niet duur voor een 3 gangen menu. Ook de bedienden waren aardig en vroegen netjes of alles naar wens was.
shae-lynn S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Na een enerverende dag heerlijk gegeten. Bediening was vlot en de sfeer zat er goed in. Ook de gerechten waren erg lekker! Helaas was in het hoofdgerecht van één van mijn tafel genoten koriander verwerkt, wat niet op de kaart stond. Dit lust zij niet waardoor het voor haar minder lekker was. Wat ook jammer was dat nog niet alle nieuwe gerechten van de kaart geserveerd konden worden. Maar al met al een hele gezellige avond gehad met lekkere gerechten!
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat een verrassing! Samen met vrienden uit Deventer gegeten in dit restaurant. Wij, Hilversummers, hadden het uitgezocht op IENS en onze vrienden bleken het niet te kennen. We hebben alle vier genoten van de heerlijke gerechten. De pulled pork met mangochutney was om je vingers bij af te likken. Het hoofdgerecht dat we kozen was een kippannetje. Het nagerecht een dessert Expeditie, bestaande uit een combinatie van drie kleine desserts.
Een lekker glas huiswijn erbij en het was een topavond.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een heel gezellige verjaardag gevierd.De service was erg vriendelijk en het eten was heerlijk!
Geert G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vriendelijke bediening, met verstand van de gerechten en de extraatjes. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding van de gerechten. Kom zeker terug!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heerlijke gerechten. Behoorlijk breed aanbod van hoofdgerechten, voorgerechten en desserts. Scherpe prijzen. Vriendelijke bediening. Sfeervolle ambiance. Alleen ietwat tochtig.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prettige bediening en heel smakelijke gerechten voor een aantrekkelijke prijs. Een aanrader voor de wat smallere beurs en toch genieten
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met groepje vrienden gegeten. Eten was top: goed bereid, ruim voldoende, leuk gepresenteerd. Niets op aan te merken. De service was ook top: vragen hoe het smaakt, leuke uitleg bij gerechten, vragen hoe snel we volgende gang willen. Ook niets op aan te merken. De sfeer van het restaurant; ze hebben echt geprobeerd er wat van te maken, maar het is donker, de tafeltjes te klein, ik kon m’n tas niet fatsoenlijk kwijt, het is het gewoon niet.. zo ontzettend jammer, want eten en service is echt goed!
John V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een leuk restaurant! Uitgebreide kaart met nette prijzen. Verrassings menu, keuze menu of a la carte, allemaal betaalbaar. Lekker gegeten, goede bediening. Punt voor verbetering, de rode huiswijn. Ondanks dat een aanrader!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant met prima eten en zeker niet duur! De bediening was perfect bij elke gang wordt gevraagd of de kok al met de volgende gang kan beginnen zo bepaal je zelf het tempo, TOP!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Gezellig en leuk restaurant! Een aanrader voor iedereen, personeel is vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker nog een keer terug.
Calvin R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was zeer goed en de bediening zeer vriendelijk.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de derde keer heerlijk gegeten bij de Expeditie. Prima prijs en een prettige/vriendelijke bediening.
A.E. Galle V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
In een gezellige rustige sfeer met vriendelijke persoonlijke bediening genoten we een drie gangen menu. Leuk opgemaakt en goed van smaak. Geen standaard gerechten en dat is verrassend.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Nanna V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten van iedereen was lekker. Ik had roti genomen en deze was erg goed. Maar ook de sate, de fish en chips en de burger waren goed.Kortom, wij komen graag terug. Lekkere kaart.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Vanavond heerlijk 3 gangenmenu gegeten. Veel keuze en smaakvol gepresenteerd. Erg vriendelijke gastvrouw met hart voor de zaak.
Heerlijke sangria en een glaasje kraanwater erbij is geen enkel probleem.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeker voor die prijs uitstekend eten
Dominicus B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gelegenheid prima voor vrienden, partner of familie. We hebben en werkelijk verrukkelijk 3 gangen verrassingsmenu genoten van de chef. Veel waar voor je geld.
Nico Bolscher, Duiven