De Ertepeller

Slobbengorsweg 149 3351 Papendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Ertepeller

Hoogwaardige cuisine met uitzicht

Mark en Arjan omschrijven hun restaurant als vernieuwend, stijlvol en toegankelijk. Deze jonge mannen hebben al behoorlijk wat ervaring en prijzen op hun naam staan. Dit is een hoogwaardige cuisine waar heerlijkheden als coquille, Anjou duif en ganzenlever op de kaart staan. Een chique decor en uitzicht over de rivieren past daar uitstekend bij. En die naam? Inwoners van Papendrecht werden vroeger Ertepellers genoemd omdat ze handel dreven in doperwten.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Waanzinnig verassende smaaksensaties. Top zaak
Liesbet Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Dit is echt een super fijn restaurant!
Mooie ruimte tussen de tafels, fijne sfeer.
De gerechten zijn allen plaatjes en smaken ook zeer verfijnd.
De bediening is vlot en zeer professioneel. Wij hebben genoten.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wat een perfectie! De gerechten, de bijpassende wijnen en bediening. Echt top en rijp voor een michelinster! Prijs-kwaliteit is prima. Jammer dat er geen terras is. Wellicht alleen voor het aperitief?
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wat een aanwinst voor Papendrecht. We komen hier zeker graag een keer terug. Prachtige borden en heerlijke amuses. Echt een feestje!
kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Geweldig gegeten en gedronken! Wat een smaaksensatie. Service is subliem en de sfeer daarbij nog beter! Prijs/kwaliteit is hier prima in verhouding. Prachtig uitzicht, daarvoor erg jammer dat ze niet over een terras beschikken. Toch zal ik hiervoor een bezoekje niet schuwen. Ga zo door!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker gegeten. Gerechten missen op kleine onderdelen nog wat verfijning en harmonie. Bediening is jong, professioneel en trots op hun werk. Inrichting zeer smaakvol. Tijdens ons bezoek (lunch vrijdag) waren we de enige gasten. Dat voelt wat vreemd aan.
Marie-Jose N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer bijzondere smaaksensaties, prachtig opgemaakte borden. Voortreffelijk wijnarrangement. Topavondje uit!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
prachtig restaurant, mooie gerechten en prettige bediening.
Andre en Jose V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Uiterst tevreden over het eten en de zeer vriendelijke bediening.
Locatie : Uitstekend
Han K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Mooi ingericht, prachtige lampen en ook nog kunst erbij. Eten was uitstekend, bediening idem. Top locatie met top uitzicht.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wat een fantastische culinaire ervaring! Bij een prachtig uitzicht mogen genieten van het heerlijke 8-gangen menu met een geweldig bijpassend wijnarrangement. De sympathieke gastheer en een vriendelijke, kundige sommelier zorgen voor een complete ervaring. Hier komen we gegarandeerd nog een keer terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Kwaliteit en creativiteit zeer goed
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wat een geweldige prestatie van het hele team, niets dan lof voor de keuken en se rekening. Verrassend goede wijn/spijs combinaties en een mooie zaak.volgens mij zeker een Michelin ster waardig, grote klasse.
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
In een prettige omgeving hier op Valentijnsdag heerlijk gegeten. De bediening was erg goed, professioneel maar ook hele vriendelijk en gastvrij.. het eten was super en de bij passende wijn heerlijk net goede uitleg. Kortom een aanrader!
Mati V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ik vond goed
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gisteren geweest. Ik heb gereserveerd en een digitale bevestiging gekregen. Toch ontstond er nogal wat verwarring toen we ons meldden, omdat er kennelijk twee zaken met twee systemen achter een voordeur zijn. Nadat we onze plek gekregen hadden verliep het verder goed. We hebben alle 3 een 4 gangenmenu genomen. De 4 amuses vooraf waren qua smaak wat eentonig, een overheersende belegen kaassmaak. Niet vies, maar zou doorbroken moeten worden door een ander ingrediënt. De bereidingen van ganzenlever (de anderen hadden de langoustine), de inktvis-kabeljauw combi, de eend met saus en toebehoren waren alle prima. Het dessert origineel en smakelijk. De friandises bij de koffie waren nog niet helemaal goed: op één na niet heel veel smaak. Hiet zit nog wel een verbeterpuntje. Met het bier ging het een keer mis, ik kreeg de 2e keer geen barleywine maar een IPA. Geen punt van gemaakt. Het personeel was nogal stijfjes. Onervaren ? Uiteraard had men de ingredientendeclaratie uit het hoofd geleerd en werd die keurig afgedraaid. daar stond de verrassende vraag "Wat is grappa?" van een serveerster tegenover. Tenslotte: de locatie biedt een mooi uitzicht op water en lichtjes, maar het is verder wel een desolate uithoek.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Op aanbeveling bezocht tijdens lunchuur. Weliswaar geen kleine kaart dwz beperkt aanbod. Dat wil niet zeggen, dat datgene dat als lunch kon worden besteld van verrassende kwalitieit was. Radijs in Thaise soep was heel spannend en goed. Bediening zeer, ik herhaal, zeer betrokken en behulpzaam. Ambience was ruim voldoende en prettig.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastisch gegeten en wat hangt er een fijne sfeer. Het personeel doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen.
adri B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening die erop gebrand is dat je niets ontbreekt. Mooie wijnen die uitstekend combineren met de spijzen.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Uitstekende lunch. Heerljke gerechten. Mooie amuses en wijnen.