Meer informatie over restaurant De Engel

Maandag t/m zondag 10:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Engel

Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Het eten was heerlijk de bediening kan wat vrolijker maar het was wel erg warm al met al was het oké
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het was erg druk vanwege Koningsdag, toch had de bediening het redelijk onder controle en bleven ze zeer vriendelijk
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Vlees was rosé tot rauw en vooraf is niet gevraagd of wij het doorbakken wilde, wat wij absoluut wel wilde. De bediening was matig, omdat ik diverse malen moest wenken en zelfs tweemaal moest opstaan om het personeel te vragen om de vervolgbestelling en drank op te nemen.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
een welkom gevoel, met aandacht voor de gasten. Gezellig en lekker gegeten!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De T Bone steak daar had ik wat meer van verwacht, te veel stukken die lastig te kauwen waren en die heb ik moeten laten liggen. Ik had de herten biefstuk moeten kiezen want die zag er fantastisch uit en was volgens mijn tafelgenoot ook perfect. De Carpaccio als voorgerecht is zeker een aanbeveling.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wederom heerlijk zitten lunchen!!We zijn het wel gewend hier,maar ze maken het iedere keer weer waar!!!!!!
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Over het algemeen zeer goed. Klein minpunt was ons tafeltje die aan de zijkant tussen allerlei tafels (voor grote gezelschappen) was ‘gepropt’. Gezellige drukte is niet erg, maar nu hadden wij moeite om elkaar te verstaan en was het echt te lawaaiig in het begin.
Michèle K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellige lunch, gereserveerd met uitzicht op de markt, in de opkamer.
Vriendelijke bediening.
Broodje met brie en walnoten....lekker maar wel heel karig.
Tafelgenote had maalrijdsalade Carpaccio, vond ze heel lekker, maar wel veel rucola sla.
Verder, het was er druk, wellicht mede daardoor, erg lawaaiig.
Moeite om elkaar te verstaan.
Tobias S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Originele en vooral lekkere gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Bediening was correct en vlot. Zeker de moeite waard!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Hebben heerlijk gegeten.Werden vriendelijk ontvangen en de tafel wisselen voor de voor ons gereserveerde tafel was geen enkel probleem.
Het eten was heerlijk en in een mooi rustig tempo opgediend.
Vriendelijk en aardig personeel.
William V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het duurde even voordat we de kaart kregen. Daarna was de service goed en snel. Het eten was ook heel lekker! We komen hier zeker terug!
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
B. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Héérlijk gegeten, proeverij is een echte aanrader, net als de biefstuk! Bediening is goed, kennis van hetgeen wat ze serveren. Leuke locatie
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Op zaterdagavond met vieren gegeten. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Personeel was vriendelijk en vlot.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Enigszins bij toeval bij de Engel terecht gekomen. 16.30 uur is enigszins moeilijk tijdstip. Echter geen probleem : "u kunt kiezen de lunch of dinerkaart". Wij konden beiden inzien. Wij kozen van de lunchkaart de maaltijdsalade "Royaal". Deze was niet alleen royaal maar ook kwalitatief uitstekend. Lekkere salade en rauwkost met een stukje gebakken vis, gamba', gerookte zalm een Serrano achtige ham, kalfsvlees en Utrechtse kaas. Behoorlijk wat brood met knoflook boter en goede olijf olie. Prettige service aangenaam terras. Kortom een uiterst prettige ervaring.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Prima kip saté gegeten. Royaal bord met 2 spiezen, kom met noodles en oosterse groenten, frites en salade. € 16,75 voor dit gerecht is goed in verhouding.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij hebben hier geluncht op Hemelvaartsdag en waren daar zeer over te spreken. Mijn vrouw had een mix van streekgerechten en ik een heerlijke salade met diverse vissoorten. Allebei erg lekker en heel goed verzorgd. Mooi opgemaakt en smaakvol. Complimenten voor de keuken en de bediening op deze zonnige en dus drukke dag.
Lisavdh .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Vorige week weer heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De bediening was vriendelijk. Hield de drankjes goed in de gaten (lege glazen tijdig bijvullen). Het eten was goed. We zaten op het terras: mooiste en gezelligste plek van wijk bij Duurstede!! Zeker een plek om naar
Terug te komen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
gemengde gevoelens.
Pracht lokatie, nette en vlotte bediening, mooi verzorgde kaart, alles mooi opgediend. Er was overduidelijk veel ervaring opgedaan in het opnoemen van de wijnen, mag wel wat langzamer :-) Biervoorraad ook niets mis mee.
Vegetarische loempia is top! Zeewolf gewoon goed, sate vonden we geen van drieen geweldig, voorzichtig gezegd. Desserts waren dik in orde.
Ik kom er niet zo goed uit: het komt op mij over als een mengvorm van sjiek en eetcafe, maar is het geen van beiden. De prachtige kaart en t wijnaanbod zou ik eerder passend vinden bij een omgeving met gesteven tafelkleedjes. Het meubilair is meer richting eetcafe. Ik begreep dat de kaart kort geleden was veranderd, misschien is er nog een beetje gewenning of aanpassing nodig. Aan de personele inzet zal het niet liggen, die was prima, maar het was ook niet druk, dat wil wel helpen. Als ik terug zou komen zou dat meer voor t bier en de lokatie zijn dan voor t eten.
eatgoodfood .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Prima plek om te eten. Wij hebben daar met 2 personen geluncht. Erg aardige bediening. Ondanks de drukte (het zat binnen een buiten hartstikke vol) werden we netjes op tijd geholpen. Wij namen een hamburger en garnalen kroketten. De hamburger was prima. De garnalen kroket echt heel lekker! Je kreeg er frietjes bij in een keramiek friet bakje, leuk! De wijnkaart was ook erg goed. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar. Klein minpunt: het toilet was niet erg schoon. Het was erg druk, maar dan moet er wat vaker gecondoleerd worden.