De Engel

Burgemeester Wallerweg 2 3991 DM Houten Nederland Kaart

Over het restaurant De Engel

Hemelse creaties

Restaurant - Zalen “De Engel” is gevestigd in het gezellige “Oude Dorp” van Houten, in een sfeervol monumentaal pand uit 1802. Met een knusse bar, á la carte restaurant en diverse zalen (15-400 personen) heeft “De Engel” alle faciliteiten in huis voor een heerlijk diner, ongedwongen samenzijn, zakelijk evenement of spetterend feest.
De enthousiaste keukenbrigade staat voor u klaar om u te verwennen met verrassende creaties. Of u nu kiest voor de proeverij, à la carte dineren of een intiem diner, alles smaakt even hemels.

Meer informatie over restaurant De Engel

Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was zeer goed. Een originele keuken. Hele goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Je moet we een beetje de tijd nemen, maar dan krijg je ook wat. Al je uit gaat eten heb je meestal toch geen haast.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een aanrader, lekker gegeten. We hebben hier vanwege de Albert Heijn restaurantaktie bon gegeten maar komen zeker terug. Prima prijs voor een driegangenmenu.
leeroy25 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was een heerlijke maaltijd waar eigenlijk niets op aan te merken goede smaken. En een prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Smakelijke vismaaltijd.
Gezellige sfeer.
Vriendelijke bediening.
Goed toegankelijk voor elektrische rolstoel; rolstoeltoilet aanwezig; onderrijdbaar tafeltje.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Stoelen te hoog rest top!
Pierre Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer sfeervol ingericht restaurant met vriendelijke en goede bediening en smakelijke, mooi opgediend gerechten. Absoluut een aanrader!
R L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
heerlijk gegeten, goede kwaliteit en borden mooi opgemaakt. Ook het personeel was prettig in de omgang, ze bleven vriendelijk ook al was het druk. Zeker een aanrader.
nellievernooijliefde .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Eten was zeer goed alles werd smakelijk op gediend .
De bediening is zeer vriendelijk !
Ik zou zeker mensen adviseren om daar te gaan eten
Riek V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuk, sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, met uiterst vriendelijke bediening....................
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk eten, mooie inrichting en goede sfeer. Heel vriendelijk personeel die ook een praatje maken met de klant!
Wij vinden het een aanrader.
Lidy L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima gegeten, met deze aktie is het aantrekkelijk om drie gangen te nemen, anders zou voor mij twee gangen volstaan omdat ik de voorgerechten aan de prijzige kant vind gezien de rest van de kaart.
Izabellap1 P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het was tied!
tessa.vanbeekhuizen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel en we hebben erg lekker gegeten.

Wij wilde graag koffie/thee in plaats van een dessert, dit is apart op de bon gezet. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt maar wellicht doordat we met de AH actie kwamen.

Verder een leuk restaurant met prima parkeergelegenheid
peter.haring .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vrij keuzemenu uit de kaart. Ruime keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en het dessert. Alles heeft zeer goed gesmaakt. Zeker aan te bevelen.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Glutenvrij brood was top! Hoofdgerecht vonden we niet verrassend. Jammer dat we diner niet konden uitbreiden. Als toetje had ik Dame Blanche. IJs was veel te koud en niet romig. Van De Engel beter gewend! Bediening is nog steeds super vriendelijk.
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk en er werd de tijd genomen om ons uit te leggen wat er vandaag aan gerechten van de dag waren. De bediening is professioneel en heeft een prima weerwoord. De gerechten zijn van een goede kwaliteit en een juiste omvang. Een aanrader om een gezellig en ontspannen te genieten van een goed diner.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De kwaliteit van het eten was er origineel en smaakvol. De bediening was attent en pleziering. Sfeer was goed. Al met al was onze ervaring boven verwachting; we gaan zeker een keer terug.
dickwitmont .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima ontvangst. Maakten gebruik van de AH aktie. Goed geregeld. Mochten gewoon van de menukaart bestellen. Eten goed en mooi opgemaakt.
Attente bediening.
Toke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was goed, voor een goede prijs. Lekkere frites. Saté was erg licht, maar lekker. Het aantal asperges in onze voorgerechten vonden wij aan de magere kant. Bediening erg prettig en persoonlijk.