De Engel

Burgemeester Wallerweg 2 3991 DM Houten Nederland Kaart

Over het restaurant De Engel

Hemelse creaties

Restaurant - Zalen “De Engel” is gevestigd in het gezellige “Oude Dorp” van Houten, in een sfeervol monumentaal pand uit 1802. Met een knusse bar, á la carte restaurant en diverse zalen (15-400 personen) heeft “De Engel” alle faciliteiten in huis voor een heerlijk diner, ongedwongen samenzijn, zakelijk evenement of spetterend feest.
De enthousiaste keukenbrigade staat voor u klaar om u te verwennen met verrassende creaties. Of u nu kiest voor de proeverij, à la carte dineren of een intiem diner, alles smaakt even hemels.

Meer informatie over restaurant De Engel

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant De Engel

Klaartje F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een modern ingericht restaurant. Vriendelijke bediening. Netjes maar wel leuk en informeel.
Echt een aanrader en één van de weinige restaurants die op maandag open is.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten ,goede ontvangst
Prima avondje uit eten! In korte tijd zat de zaak vol.
Ondanks dat genoeg aandacht voor de individu.!
BasAnke .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer gezellige sfeer. Eten heel goed. We hadden de tijd , werd gevraagd wanneer we de volgende gang geserveerd wilden hebben ????
Komen zeker nog een keer terug
de-kleinen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima restaurant. Leuke aankleding, gezellig. Heerlijk met vrienden gegeten met de Ah actie. Keus van de hele kaart. Niet te grote kaart. Bediening goed en vriendelijk. Eten leuk opgediend en ook niet te snel achter elkaar. Een echte aanrader!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten was prima, goede bediening, alleen inrichting beetje oubollig. Al met al een gezellige avpnd, voordeel is ook het eigen parkeerterrein
adsmitonline .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met de auto parkeren gaat prima en een karaf leiding water bij het eten was geen probleem.
We hadden een gezellige avond en het eten was top.
gerritvanhussen .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Uitstekende ontvangst. De opstelling van de tafels is goed. Je zat bij vreemden niet direct naast of aan de tafel. Totaal geen idee dat het een aanbieding van A-H was. Keuze uit de hele kaart zonder beperkingen i.v.m. actie van A-H. Een bediening waar menig restaurant een voorbeeld aan kan nemen. Warme borden waarop een gerecht werd gereserveerd dat uitstekend van samenstelling en opmaak was. De drankjes waren van een prijsniveau waar je niet het idee had dat je een aanvulling moest betalen op de exploitatiekosten van het restaurant. We zijn als laatste vertrokken en het is een aanbeveling waard.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het belangrijkste was goed, het eten en de mentaliteit van de serveersters. Er gingen wat kleine dingetjes mis, zoals een verkeerd voorgerecht. Dit werd wel snel opgelost.
Inrichting is erg donker.
Alle kleine dingetjes werden echt dubbel en dwars goed gemaakt door het ontzettend lekkere en goed bereide eten.
Wij zouden zeker terug gaan.
ob .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
2e x dat we hier waren. Heel gastvrij, bij binnenkomst word je al zeer vriendelijk ontvangen. Mooie gevarieerde menukaart. Borden worden heel mooi opgemaakt complimenten aan de kok die dat doet. Kogelbiefstuk prima gebakken! Zeer attente bediening en buitengewoon smaak- en sfeervol ingericht. Vol lof en weer komen weer terug!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Hartelijke ontvangst! Gastvrij! I.v.m. een `Gift for you kado`, super uitleg van het menu! Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! Ruime parkeergelegenheid aanwezig! Top!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Daar kan ik, heel kort over zijn: UITSTEKENDE GERECHTEN éN BEDIENING!

We waren er al eerder en dat gaan we zeker weer eens herhalen.

Met vriendelijke groet, Ad Vos, Nieuwegein.
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij Hebben heerlijk gegeten in Restaurant de Engel in Houten.
Attente bediening, geen vraag was teveel !
Fijn dat je ook naast het Restaurant kunt parkeren.
Kortom een adres om nog eens terug te keren.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten en de bediening was voortreffelijk wel om aan te raden, We hebben heerlijk buiten gezeten en dat was ook goed verzorgt.
C.V. V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Een oude, vertrouwde plek in hartje Oude Dorp van Houten, met aangename familiaire sfeer, rustige omgeving, persoonlijke en correcte bediening, en keurig verzorgd en erg smakelijk eten. Voldoende keuze in gerechten, aantrekkelijk op het bord opgediend, voor ons waren de porties precies groot genoeg. De Engel is echt met zijn tijd meegegaan, maar heeft toch nog een beetje sfeer van vroeger, erg prettig.
Diablo .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance! Ook de bediening was uiterst vriendelijk en gastvrij. Voor herhaling vatbaar!
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was prima in orde. Vlotte en vriendelijke bediening. Rustige sfeer ondanks dat er vele mensen aanwezig waren. De tijd tussen gangen was precies goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
BasAnke .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Met AHbon gegeten gewoon keuze van de menukaart.
Voldoende keuze, prima gegeten met een lekkere huiswijn.
Wat ons betreft een echte aanrader.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De gerechten waren erg smakelijk (eendeborst, kalfslende, vis, en buikspek) en werden mooi gepresenteerd , ook is de bediening erg prettig, de loactie is aangenaam en niet te lawaaiig, kortom: een goede prijs/kwaliteitsverhouding .
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hebben met vrienden genoten van de sfeer en de gerechten die wij geserveerd kregen. Ook vonden wij de opmaak van de gerechten heel erg leuk en creatief waarbij de smaak uitstekend was.
maria.bleijenberg.mb .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gezeten en gegeten daar. gezellig ingericht.
Heel klein min puntje de toilet is laag en krap, voor oudere kan dat een probleempje zijn.