De Engel

Burgemeester Wallerweg 2 3991 DM Houten Nederland Kaart

Over het restaurant De Engel

Hemelse creaties

Restaurant - Zalen “De Engel” is gevestigd in het gezellige “Oude Dorp” van Houten, in een sfeervol monumentaal pand uit 1802. Met een knusse bar, á la carte restaurant en diverse zalen (15-400 personen) heeft “De Engel” alle faciliteiten in huis voor een heerlijk diner, ongedwongen samenzijn, zakelijk evenement of spetterend feest.
De enthousiaste keukenbrigade staat voor u klaar om u te verwennen met verrassende creaties. Of u nu kiest voor de proeverij, à la carte dineren of een intiem diner, alles smaakt even hemels.

Meer informatie over restaurant De Engel

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant De Engel

J.G. D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goed restaurant, Lekker eten. Sla wat sprieterig.
Julia M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Als je de buitenkant ziet verwacht je niet hoe mooi het er van binnen uit ziet! Super mooie inrichting en ook super fijn dat ze een eigen parkeer plek hebben. Het eten was heeerlijk, heb enorm genoten. Alleen jammer dat je best lang moest wachten tot er iemand kwam om een bestelling op te nemen of om je eten te brengen. Verder helemaal top!
S.L. V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We hebben lekker gegeten. Service was prettig. Men was flexibel in het aannemen van onze Giftfor2 bon. Er stonden wat aparte dingen op het menu, dat maakte het verassend.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Gezellig restaurant. Zeer goed eten, knap dat deze mensen samen zulk hoog niveau leveren qua gerechten en gastvrijheid! Komen graag nog eens terug!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prima gegeten, goede kaart, voor ieder wat wils en prima bediening.
L.I. B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Het eten was voortreffelijk en de bediening was ook top. Eerlijkheidshalve dient mij wel te zeggen dat het op ma.av. erg rustig is waardoor er sowieso van wachttijd géén sprake is en dat wij de enige eters/gasten waren die avond.

Mijn advies is als het op ma.av. altijd zo is, wat in meeste restaurants het geval is, deze op de ma.av. gesloten te houden wat ook weer kostenbesparend werkt.
M G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk geluncht. Rustig en de bediening was erg vriendelijk. Het is alleen jammer dat er weinig zon op het terras komt, maar in de zomer is het dan goed te vertoeven.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wij hadden gekozen voor de proeverij en dat was heerlijk!
Ook de vegetarische schotels zagen er geweldig uit en smaakten prima!
Roy en Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gisteren wezen eten...matig hoor. Nee, hier komen wij nooit meer, erg teleurstellend. Weinig uien in de uiensoep (?!), de kalfsmuis ... echt een onvoldoende. En crème brulee hoort volgens mij enigszins lauw te zijn. Wel goede bediening en vriendelijk.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
1 menu van de drie was het vlees rauw ( moest medium zijn.)
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Er zaten grote graten in de heek en de kreeft was taai. Verder goed verzorgd en smakelijk.
Voorgerechten en nagerechten prima!
Loethe O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Alweer heerlijk gegeten. Het menu heeft een heel goede prijs/kwaiteitsverhouding. Lat wel een plekje over voor de nagerechten...
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voor de eerste keer in De Engel. Heerlijk gegeten en een vlotte en zeer attente bediening. Top !
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Aardige bediening, verzoek naast de kaart geen probleem.
Loethe O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was meer dan een jaar geleden dat ik bij De Engel had gegeten: het was altijd een gezellig restaurant, maar het eten was matig tot redelijk met veel kant en klaar ingekochte ingrediënten. Wat er nu gebeurd is, weet ik niet: nieuwe kok? Het menu was compacter, maar alle gerechten waren perfect klaargemaakt, alles kwam uit eigen keuken, alles was heel erg lekker en met een originele twist. Ik heb gesmuld van de perfecte hollandaisesaus bij de zalm. Een tien, wat mij betreft! We gaan snel weer.
Ela S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk geluncht bij de Engel!
barend W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
smaak en temperatuur waren uitstekend
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Jammer dat als t.g.v verbouwing keuken dit niet gemeld wordt. Via de web site .kaart was aangepast naar minimale keuze.
Kaeye V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Het eten was lekker en de service was goed. Ook zagen de borden er goed verzorgd uit. Er was nu niet zoveel keuze vanwege de verbouwing, maar de keuze die er was was prima.
Olev K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Ze waren aan het verbouwen n gaven aan een beperkte kaart te hebben. Dat was wat ons betreft prima. Bediening was geërgerd en we moesten enorm lang wachten op de gangen, terwijl het niet eens druk was in de zaak. Salade werd geserveerd toen iedereen het hoofdgerecht al op had. Voorlopig niet meer naar De Engel wat mij betreft