De Engel

Burgemeester Wallerweg 2 3991 DM Houten Nederland Kaart

Over het restaurant De Engel

Hemelse creaties

Restaurant - Zalen “De Engel” is gevestigd in het gezellige “Oude Dorp” van Houten, in een sfeervol monumentaal pand uit 1802. Met een knusse bar, á la carte restaurant en diverse zalen (15-400 personen) heeft “De Engel” alle faciliteiten in huis voor een heerlijk diner, ongedwongen samenzijn, zakelijk evenement of spetterend feest.
De enthousiaste keukenbrigade staat voor u klaar om u te verwennen met verrassende creaties. Of u nu kiest voor de proeverij, à la carte dineren of een intiem diner, alles smaakt even hemels.

Meer informatie over restaurant De Engel

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant De Engel

Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Aardige bediening, verzoek naast de kaart geen probleem.
Loethe O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was meer dan een jaar geleden dat ik bij De Engel had gegeten: het was altijd een gezellig restaurant, maar het eten was matig tot redelijk met veel kant en klaar ingekochte ingrediënten. Wat er nu gebeurd is, weet ik niet: nieuwe kok? Het menu was compacter, maar alle gerechten waren perfect klaargemaakt, alles kwam uit eigen keuken, alles was heel erg lekker en met een originele twist. Ik heb gesmuld van de perfecte hollandaisesaus bij de zalm. Een tien, wat mij betreft! We gaan snel weer.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk geluncht bij de Engel!
barend W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
smaak en temperatuur waren uitstekend
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Jammer dat als t.g.v verbouwing keuken dit niet gemeld wordt. Via de web site .kaart was aangepast naar minimale keuze.
Kaeye V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Het eten was lekker en de service was goed. Ook zagen de borden er goed verzorgd uit. Er was nu niet zoveel keuze vanwege de verbouwing, maar de keuze die er was was prima.
Olev K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Ze waren aan het verbouwen n gaven aan een beperkte kaart te hebben. Dat was wat ons betreft prima. Bediening was geërgerd en we moesten enorm lang wachten op de gangen, terwijl het niet eens druk was in de zaak. Salade werd geserveerd toen iedereen het hoofdgerecht al op had. Voorlopig niet meer naar De Engel wat mij betreft
Sietie D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Zag er prima uit. Ze waren bezig met verbouwing. Geen last van gehad.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Goede bediening, verstand van de gerechten en lekkere huiswijn. Prima om hier je zakelijke dinner te houden. Volgende keer neem ik de Engel zeker in overweging.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Nog nooit hier geweest, het zag er van buitenaf al prachtig verlicht uit, en van binnen is het ook erg sfeervol, ouderwets sjiek gezellig met een moderne touch hier en daar.
De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, en het eten was heerlijk!! Zijn zo helemaal in de kerstsfeer gekomen,! Voor herhaling vatbaar.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De hoeveelheid frietjes en sla voor 4 personen was minimaal. Kwaliteit van het eten was goed. Bediening was adequaat. Meer kan ik er niet over zeggen.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed restaurant met lekker eten. Alles liep op rolletjes.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wachtijd was langer als gebruikelijk, daarvoor kregen wij een drankje aangeboden.
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Weer lekker gegeten. Er is gezocht oplossingen te vinden voor een persoon die lactose intolerantie heeft. De bediening was ongedwongen en correct. Tot een andere keer.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten, maar de porties mogen wel wat groter. Ook mogen sommige medewerkers wel wat alerter zijn op lege glazen, bijgerechten etc.
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten met gastvrije bediening en mooie inrichting ik hou niet van minimi aantallen letters om een restaurant te beoordelen
walbeek5 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker en goed gegeten .Alles volgens wens.Zeer tevreden. Voor herhaling vatbaar . Ook een aanrader voor vrienden en kennissen.
Lidwien L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Sfeervol restaurant. Prima gegeten van de wildkaart. Nagerecht 'petit grand dessert' is een aanrader.
G.J W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten. Niet te grote porties. De eendenborst was heerlijk. Goede attente bediening. Was hier al vaker en altijd goede ervaringen. Ga hier vaker heen.
ton K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Leuk ontvangen in een gezellige omgeving, we hadden een tafeltje bij het raam.
Het personeel was erg vriendelijk.
De menukaart was uitgebreid.
Het eten was echt lekker.
Een aanrader voor iedereen.