De Engel

Burgemeester Wallerweg 2 3991 DM Houten Nederland Kaart

Over het restaurant De Engel

Hemelse creaties

Restaurant - Zalen “De Engel” is gevestigd in het gezellige “Oude Dorp” van Houten, in een sfeervol monumentaal pand uit 1802. Met een knusse bar, á la carte restaurant en diverse zalen (15-400 personen) heeft “De Engel” alle faciliteiten in huis voor een heerlijk diner, ongedwongen samenzijn, zakelijk evenement of spetterend feest.
De enthousiaste keukenbrigade staat voor u klaar om u te verwennen met verrassende creaties. Of u nu kiest voor de proeverij, à la carte dineren of een intiem diner, alles smaakt even hemels.

Meer informatie over restaurant De Engel

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 16:00
Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
dickwitmont .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima ontvangst. Maakten gebruik van de AH aktie. Goed geregeld. Mochten gewoon van de menukaart bestellen. Eten goed en mooi opgemaakt.
Attente bediening.
Toke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was goed, voor een goede prijs. Lekkere frites. Saté was erg licht, maar lekker. Het aantal asperges in onze voorgerechten vonden wij aan de magere kant. Bediening erg prettig en persoonlijk.
Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Gisteren gegeten met de AH restaurant actie. Het restaurant heeft geen aparte kaart hiervoor gemaakt, wat ik erg goed vind. Je kon alles van de normale kaart bestellen met bij sommige gerechten een kleine bijdrage, dit staat ook vermeld en is ook logisch. De porties en kwaliteit van de gerechten zijn hetzelfde met de AH restaurant actie als zonder.
Dik G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima gegeten met vrienden, op de AH kaarten, in een gezellige zaak met menu keuzes genoeg en vriendelijke mensen en een nette prijs. Een aanrader dús.
Elise D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
sfeervol restaurant. Goede service. lekkere gerechten. de romige aspergesoep was heerlijk.fijn ook zo n extra broodje vooraf van het huis. Voor herhaling vatbaar.
bram B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een prima restaurant met hele vriendelijke bediening. Ze zetten de bestelling zelf om (bv drie gangenmenu's) om de rekening te verlagen voor de klant. Het eten is van goede kwaliteit en origineel. Door een foutje in de keuken moesten we erg lang wachten op het hoofdgerecht, maar daar kwamen ze hun verontschuldigingen voor aanbieden en kregen we een gratis kopje koffie. Afgezien hiervan zijn de wachttijden niet lang. Als je echt honger hebt, hou er dan rekening mee dat je bv een extra bijgerecht of friet moet bestellen, want de porties zijn redelijk bescheiden. Persoonlijk vind ik dit beter dan teveel eten op tafel zetten. Alles beter dan eten weggooien. Kortom, een aanrader.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was heerlijk terrasweer dus eerst even een uurtje lekker borrelen en daarna gewoon rustig buiten eten! Top! Voor herhaling vatbaar.
Susan P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Een restaurant die zijn gasten niets te kort doet. Met AH restaurant-actie hier gegeten. Geen speciaal menu of kleinere porties voor deze actie, gewoon a la carte bestellen. Zeer smakelijke en bijzondere gerechten, chapeau voor de kok (s). Bediening zeer vriendelijk en niet opdringerig wat drank betreft. Komen hier zeker terug zonder actie, memuprijzen zijn het zeker waard! Ik raad eenieder dit restaurant aan.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met de AH actie hebben we met 2 personen heerlijk gegeten. We konden a la carte eten, wat we heel prettig vonden. Prijs- kwaliteitsverhouding is goed. We gaan vast nog een keer terug.
liaenwim .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening prima en het persoonlijk afscheid komen nemen konden wij zeer waarderen.
Dus kortom alles was prima.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
top gegeten van de a la carte kaart de 5 euro extra voor onderstaand gerecht is aan te bevelen,
Tournedos Middenstuk van de ossenhaas, malste vlees van het rund. Met frites, mayonaise en salade.
gr. H & I
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een avond om niet snel te vergeten. Heerlijk gegeten en zeker niks te kort gekomen. Mooie lijstje met meerdere mogelijkheden. Super, komen zeker terug.
intervision .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Gezellige gelegenheid, leuke bediening. Beetje lange wachttijden.
Eten was redelijk/goed. Beetje zwaar toetje Cheesecake met sinasappelijs. Naar mijn smaak te groot en te massief.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met mijn man en schoonouders heb ik hier gegeten met de ah-restaurantactie. Fijn dat je vrij van de kaart kan kiezen! Wat meteen opviel was dat de gerechtjes erg mooi waren vormgegeven! Vooraf had ik de asperges en die zagen er niet alleen waanzinnig mooi uit, ze waren ook erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de risotto en dat viel behoorlijk tegen. Ten eerste hebben wij langer dan een uur op het hoofdgerecht zitten wachten, ten tweede was de rijst van mijn risotto nog niet gaar genoeg, was de eend niet mals en zoutloos. Dit was dus echt wel een teleurstelling. Als afsluiting had ik een kaneel-cheesecake met vanille ijs (stond niet op de kaart), die wel weer veel goed maakte omdat het gewoon erg lekker was. Maar al met al weet ik niet zeker of ik hier nogmaals zou gaan eten, ik twijfel nog.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ontvangst was hartelijk en de gerechten waren mooi opgemaakt. Niet heel verrassend qua smaken maar zeker de moeite waard om toch te proeven. Vriendelijke bediening die ook in waren voor een praatje en onze opmerking over de rekening. Uiteindelijk prima opgelost. Ambiance is niet mijn smaak, echt een verbeterpunt.
Jan & Tera ..
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
genoten van een uitstekend buffet ter gelegenheid van ons 50 jarig huwelijksfeest! Smakelijke gerechten, attente bediening en prachtige ambiance. Een aanrader!!!
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Goed gegeten, echter de gerechten worden zeer snel achter elkaar geserveerd, waardoor je het gevoel krijgt dat ze je snel weer kwijt willen. Wel erg vriendelijke bediening.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat een fijn restaurant, super bediening, het meisje had er echt zin in, heerlijk eten, we hebben echt een leuke avond gehad. Hier samen met mijn zus gegeten via AH actie, niet aarzelen, hier eten!
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mooi restaurant waar je heerlijk kunt dineren met uiterst prettig personeel. Goede kaart met diverse gerechten.
Goede parkeer gelegenheid.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima gegeten, erg vriendelijke en voorkomende bediening. Het was wel extreem rustig in de zaak, omdat het de avond vóór Koningsdag was. Mooie zaak, ook prachtig (verwarmd) terras. Komen zeker terug, ook zonder ah-actie!