De Emsterie

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant De Emsterie

Anjuli H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Leuk lunchconcept, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een aanwinst voor het dorp Emst , fijne bediening , goede wijn behoeft geen krans . wij hopen zeker nog eens aan te schuiven.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Al vaak langs de Emsterie gereden en vaak gedacht het ziet er van de buitenkant gezellig uit. Samen met een vriendin wezen lunchen. Het smaakte allemaal erg lekker en we hebben heerlijk op het terras van het zonnetje genoten. Als enig minpuntje: Na de soep kregen we de gerechtjes in één keer gebracht, hierdoor koelen de warme gerechtjes wel snel af. Misschien handiger om eerst de koude gerechtjes te geven en daarna de warme? In ieder geval iets om even over na te denken.

Al heel vaak lekkere mosterdsoep gegeten maar deze spande de kroon ( en dat is echt knap!!!)

groeten Annet van As
Jorina Z.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We waren zeer tevreden sommige van ons waren er nog niet geweest, we hebben ons laten verrassen door de menukaart . Alles was heerlijk een min puntje de platen waar het eten op lag was net iets te vroeg af gekeold.Maar verder perfect
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Familie tafereel was weer subliem! En leuke bediening als kers op de taart :)
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Een super fijne avond gehad! Heerlijk gegeten perfecte service en TOP meiden in de bediening. Eten was super super lekker. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Gerriedeboer D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We werden er vriendelijk ontvangen en alles werd goed uitgelegd
het eten was heerlijk echt een aanrader
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We waren de Hekserie gewend. Nu personeel vrij afstandelijk, niet echt persoonlijke aandacht. Alleen het hoognodige. Eten was goed, lokatie vonden we minder gezellig .
Dijo S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
perfect eten lekker ongedwongen.aanrader proeverij vlees.Lekker van smaak,vriendelijke bediening.Zeker voor herhaling vatbaar.
lida B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
heerlijk gegeten erg gezellige sfeer. alleen de ruimte aan tafel v.met 5 personen aan een tafel van vier tegen een muur in de hoek was niet praktisch.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten, niets om op aan te merken.
Vriendelijke bediening !
Een aanrader!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We kwamen bijna 3 kwartier te laat en al tegen het einde van de avond, maar werden hartelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten: de gerechten van proeverij waren goed op smaak, afwisselend en vers. Ook met de glutenallergie van onze 2 vrienden werd zeer goed rekening gehouden. We komen niet uit de buurt, maar we zijn zeer aangenaam verrast deze avond. Nogmaals onze complimenten!
Suusie Q.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vanavond heerlijk gegeten, bij de Emsterie, super vriendelijke bediening. Hoewel vrijwel alle tafels bezet waren toch heel intiem gegeten met z'n allen. Hoewel het restaurant misschien niet ingericht is op kinderen werd er alles aan gedaan om hen het naar hun zin te maken. Voor ons maar 10 minuutjes fietsen dus we komen hier zeker terug.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel goed gegeten in een restaurant dat tot de laatste tafel bezet was, en waar de bedieners en de keuken daartegen volledig opgewassen bleken. Geen lange wachttijden en voldoende aandacht voor de gasten. Voor herhaling vatbaar.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Er werd mbt het eten goed ingespeeld op mijn zwangerschap. Ook was de tafel versierd en werden we attent door het personeel gefeliciteerd vamwege o ze trouwdag.
Hans V.
Uitstekend restaurant
Komen zeker terug
Max En Ali L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het eten was zeer goed volop keuze en een echte aanrader het tafereel.
Bediening zeer vriendelijk en netjes.
De inrichting van het restaurant heel mooi en netjes
Drankkaart ongelofelijk veel keuze bier als ook cocktails .
Doe de tafereel inclusief drinken want gezien de prijs is het erg gunstig.
Mieppppp N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten. Een heerlijk ruim en prettig restaurant . En zeker niet onbelangrijk gezellig energiek personeel. Het is aan te raden om te reserveren maar het is zeer zeker de moeite waard , ons ga je hier vaker zien.
Nelly P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor de tweede keer gegeten in dit prettige restaurant.
Goede bediening, als het wat drukker is heb ik het gevoel dat de bediening het overzicht een beetje kwijt raakt. Maar een aanrader zeer zeker en wij komen dit jaar zeker weer!
ESther K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor 't eerst hier gegeten, buiten drankje gedronken en alvast de kaart bekeken. Gekozen voor het proeverijmenu, was een goede keuze! Van alle gerechtjes op de kaart een kleinere versie, voor ons uiteindelijk toch nog wat teveel :-) Smaakte heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.