De Egelantier

Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
met de kerst gegeten, restaurant is erg gedateerd binnenkomst ging al erg knullig maar dat kan als er veel mensen te gelijk komen.
De voorgerechten gingen wel maar het hoofdgerecht zowel vis als vlees hadden na bereiding te lang in een (warmte kast) gestaan en waren uitgedroogd.
Bediening redelijk vriendelijk maar knullig
Kortom niet lekker gegeten en geen adres om nog een terug te gaan
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Kerstmenu, alles is goed, vanaf amuse t/m de koffie. Eruit sprongen de carpaccio met tonijn en ganzenlever, en als hoofdgerecht een hertenbiefstuk met mooie wildsmaak, zoon was het met mij eens, echtgenote smulde van de tournedos met cantharellen. Genoten van een Sauvignon Blanc uit Zuid-Afrika, en een volle AOC Montagne-Saint-Émilion. Vlotte, vrolijke bediening, professioneel. T.g.v. Kerstmis een goed muziektrio in een Jazzy stijl, maar een normaal gesprek was goed mogelijk. Kortom een gezellige avond, je kunt duidelijk merken dat de eigenaren hart voor hun business hebben.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
We reden door het plaatsje Wijdenes en zagen mensen op het terras buiten zitten. En omdat het toch rond 17:00h was, hebben we de auto geparkeerd en op d menu kaart gekeken. Dat klonk allemaal interessant. Na een rondje gelopen te hebben door Wijdenes, een tafeltje aan het raam genomen. In het midden van de zaal staat een grote open haard met stoelen er om heen. De dame die ons hielp was een echte doortastende west fries. We hebben het 3 gangen menu gekozen. En na het verkrijgen van de rode Port en de Bitter Lemon kwam al gauw een amuse van Eendenlever. Echt smakelijk. De rest van de gerechten werden geserveerd door een alleraardigst Indiaas meisje. De eerste gang was een salade van gerookte zalm en asperges. Een aparte combinatie en lekker. Vervolgens hadden we het lamsstoofpotje met couscous. Ook weer een bijzondere combinatie. Als dessert kregen we een Earl Grey bavarois met ijs en slagroom. Het hele menu was 27,50 € en dat was het dubbel en dwars waard. De service was zeer goed. Het decor was leuk maar niet echt bijzonder, maar had wel een dorpse sfeer.
Een restaurant om zeker voor terug te komen en de 9 voor het eten is vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Wat een juweeltje van een restaurant! Het aperitiefje bij de open haard was erg gezellig en onze drankjes werden vergezeld van lekkere zoute koekjes en olijfjes. Het eten was geweldig, goed bereid en prima verzorgd. Het kaasplankje dat we na genomen hebben was geweldig, goede smaken en zeker geen kleine porties. We hebben een fantastische avond gehad met zeer goed eten. En de prijs/kwaliteit verhouding was prima!