De Eeuwige Jachtvelden

Plein 14 2511 CR Den Haag Nederland Kaart
31-703020931

Over het restaurant De Eeuwige Jachtvelden

Brasserie De Eeuwige Jachtvelden in Den Haag is een rustpunt voor toeristen en inwoners. Buiten op het royale terras mis je niets van het komen en gaan van hooggeplaatste gasten van de Tweede Kamer en het Binnenhof. In het restaurant is de sfeer altijd hartverwarmend. Je kunt hier zeven dagen per week terecht voor koffie, ontbijt, lunch, borrel en diner. Met broodspecialiteiten van de lokale meesterbakker en de beste ingrediënten van het seizoen is het menu goed van smaak.

Meer informatie over restaurant De Eeuwige Jachtvelden

Gelegen dichtbij het centraal station
  • : Parkeergarage onder het plein

Zondag t/m donderdag 9:00 - 01:00 uur
Vrijdag en zaterdag 9:00 - 01:30 uur

Patty S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hadden het geluk om in de stromende regen toch beschut buiten te kunnen zitten om zo vermaakt te worden met de taferelen buiten en de gezelligheid van het personeel van de Eeuwige Jachtvelden.
Prima AH-3-gangenmenu alleen de tomatensoep was iets te koud en weinig inspirerend, rest was lekker! Goede presentatie!Leuke avond gehad.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hadden hier gereserveerd omdat ik een volle spaarkaart van de Albert Heijn actie had, dus 2 drie gangen menu's voor de prijs van een. Het menu was aangepast dus je kon niet van de kaart kiezen, dat vonden we in eerste instantie een beetje jammer maar goed, zij hebben toch heel sympathiek het menu wat wij kozen 1x berekend. Dus het kwam nog goed...Jongen die ons bediende binnen (ontvangst) reageerde een beetje aanvallend.
Het eten was uiteindelijk erg lekker! Carpaccio en lamskoteletten en de zalm (van mijn tafelgenoot) waren goed van kwaliteit. Dame die ons buiten verder bediende was geweldig! Heel alert en vriendelijk en professioneel.
Die AH actie heb je dus bij nader inzien niet veel aan, want je bent heel beperkt in de keuze van de gerechten, jammer.
mkkooijman .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk op het terras gezeten vanwege het mooie weer,al waren de rieten stoelen niet zo comfortabel. Het eten was er snel,ondanks de drukte en heerlijk! Aardige bediening,kwamen telkens vragen of het smaakte! Een restaurant om zeker nog een keer terug te komen????
petertaal .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Mooi centraal gelegen resaurant met groot terras.
Het keuzemenu voor de AH-actie is prima. Qua keuze en qua smaak..

Zeker een aanrader om nog eensteeds terug te gaan.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Neergestreken voor een lunch. Bediening was aardig en vlot. Dat het lang (dik 30 min) duurde voor mijn bestelling op tafel kwam terwijl het volgens mij niet zo druk was, reken ik ze niet aan; ik ga er vanuit dat de keuken gewoon sloom is.
Tomatensoep kwam goed heet in een klein pannetje. Aardig soepje, maar erg kaal. Okay, het was vegetarisch, dus geen balletjes ofzo erin, maar toch zou er wel iets meer "vulling" in mogen.
Van de tosti met gehakt, cheddar en jalapeno salsa had ik meer verwacht. Echt gehakt bijvoorbeeld (gewoon een dun laagje gebakken gekruid vers gehakt; is niet zo moeilijk of kostbaar) en niet een plakje Pain de Provence broodbeleg. De cheddar was vast zo dun dat het is opgelost tijdens het toasten; nergens te bekennen, ook qua smaak niet. De jalapeno salsa leek op salsadip uit een potje van de supermarkt.
Het was op zich niet onsmakelijk, maar ook niet meer dan dat helaas.
Mijn oordeel over mijn lunch bij de Eeuwige Jachtvelden is dan ook niet meer dan matig.
Sven O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten viel tegen: De kaas had geen smaak, de soep was te zout, de vegaburger te droog en de cappuccino mwah.... Bediening is vriendelijk en locatie is top.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prima gegeten en gedronken bij de Eeuwige Jachtvelden. Vriendelijke bediening, lekker buiten drankjes doen en mensen kijken, huiswijn van redelijke prijs kwaliteit verhouding. Salade met gamba's echt superlekker en de hamburg prima, lekker hete frieten erbij, de tarte tatin, toetje, beetje kleffe hap, dat kan beter, ijsbolletje met extra's weer erg lekker. En op het plein is het supergezellig!!
Addie P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Met AH actie hier gegeten. Geen aanrader !! De AH actie gaat kennelijk aan zijn eigen succes ten onder want de menuprijs was opgetrokken naar € 29,50 per persoon. Als we de gerechten van het menu gewoon van de kaart genomen hadden waren we zeker niet op € 29,50 uitgekomen. Dit was kennelijk nodig omdat het 2e menu gratis moest worden gegeven. Tomatensoep: heel gewoontjes. Salade lekker (maar wat kan je daar aan verknoeien?). De burgers: zeer matig en storend dat je als hoofdgerecht alleen voor burgers (vlees, vis of vega) kon kiezen. Nagerecht: Tarte tatin was geen tarte tatin maar een omgekeerd klef appelcake/taartje. Heel jammer. Voor 4 personen 100,00 euro kwijt zijn terwijl er 2 menu's gratis zijn, valt tegen zeker als de kwaliteit te wensen over laat. Gelukkig was de wijn wel erg lekker.
Anuschka V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We waren geen makkelijke groep, van gedachten veranderen, tafel wisselen, veel vragen, de jongens bleven meer dan vriendelijk en geduldig. Ronduit lief. Persoonlijk vond ik de visburger niet lekker, broodje klef, weinig groente en smaakmaker erop, ceasar salade met gamba's was heerlijk! desserts heerlijk. Van de tafelgenoten hoorde ik ook zeer tevreden geluiden.
Judy V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Hier met een AH korting gegeten. Dit restaurant valt onder €€ categorie, m.a.w. in de categorie € 22,50 voor een menu. Bij binnenkomst werden we medegedeeld, dat men de menu-prijs had aangepast naar € 29,50. We hadden geen trek om daar ter plekke discussie over te voeren, maar zullen er ook niet meer terugkomen. 43€ incl 1 water, 1 biertje, en 2 koffie is veel te veel betaald voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt.
atv .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten was niet bijzonder. Niet vies ofzo maar niks bijzonders. Gewoon tomatensoep uit blik of diepvries zonder extra toevoeging. Friet en broodjes vegetarischen hamburger. Allemaal heel standaard
jsvr87 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was een zeer gezellig avond. Goede service! Alleen was het wat koud omdat voor alles open stond. Het is nog geen zomer! ;)
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Ik bestelde een hot dog met gefruite uitjes, maar kreeg een hotdog vol zuurkool. Ik gaf dit netjes aan bij de bediening en kreeg enkele minuten later een verfrommeld broodje hotdog met gedroogde uitjes uit een pak en extreem veel mosterd terug. De zuurkool zat nog in het broodje. Wat een domper! De rest van het eten was best Ok, maar met deze service kom ik niet meer terug.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke kaasfondue met veel groenten erbij. Lekkere witte wijn en leuke en vriendelijke bediening.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk eetcafé, met een beperkte keus aan gerechten (hamburgers, hotdogs, saté, salades) die wel erg goed worden klaargemaakt voor een hele schappelijke prijs. Wat mij betreft een van de fijnste plekken aan het plein ook qua service en sfeer.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op 16 september zijn we wezen lunchen bij deze leuke tent
Op een verhoogd terras , zodat we leuk mensen konden kijken genoten we van een flamkuchen met zalm , pesto en rucola , wat herlijk klaargemaakt is, met daarbij een heerlijke Chardonnay
Zeer prettige bediening, leuke lokatie, lekker eten!
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Na een tapasplankje in een ander tentje, volgden we de avondzon richting De eeuwige jachtvelden; een prachtige locatie op het Plein. Mijn tafelgenoot is vegetarisch en er is volop keuze. Ik koos voor een Burger met pulled pork en deze was heerlijk! €13.50 zeer schappelijk. Mijn tafelgenoot nam een quiche er deze was prima, met een verse salade. Het personeel mag echt wel meer alerter zijn: we moesten echt zwaaien voor een drankje. Al bij al prima gegeten en heerlijk gezeten op een (verwarmd) terras.
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Niet een echt restaurant. Veel jongeren om even wat te drinken. Kaart eenvoudig. Gekozen voor carpaccio en een sateschotel. Niet erg bijzonder doch wel smakelijk. Mojito Inside Out is wel lekker maar zijn 8 euro niet waard. Bediening is weinig geinteresseerd. Niet voor herhaling.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Heerlijk gelunchd bij De Eeuwige Jachtvelden. Dit keer eens de Ossenworst op Bara knapperig gallega brood met een crème van piccalilly en gefruite uitjes voor mij en mijn lunchgenote had de Pittige makreel salade, met zoetzure komkommer, bos-ui met wortel/gember dressing. Dat was echt genieten.
De bediening was erg vriendelijk en adequaat, zoals altijd (en dus eigenlijk een hoger cijfer waard), maar wat krap kennelijk, want er was niet steeds iemand om aandacht aan te vragen.
En ja het decor is het Plein, bij zo'n heerlijk zonnetje. En dat is altijd prima!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gisterenavond hier gegeten. Eerst een witte wijn op het terras genomen (goed toeven met de heaters in je rug). Daarbij hadden we het charcuterie plankje besteld. Dit was een tegenvaller. Taai vlees en niet lekker van smaak (2 van de 3 soorten). De Sauvignon Blanc is overigens goed aan te raden. Vervolgens hebben we binnen een Turks brood besteld. Deze was helaas uitverkocht. Als alternatief werd het bolletje voorgesteld met mierwortelcrème en boter. Deze was lekker en warm. Het hoofdgerecht tweemaal de saté was een tegenvaller. Het bord was rommelig opgemaakt, de hoeveelheid eigengemaakte frietjes viel tegen (ook het formaat, het leek wel of dit de laatste waren). Ook de smaak was niet geweldig. Bediening was vriendelijk. Eeuwige Jachtvelden is voor ons prima borrelen maar voor het eten ga ik voortaan wel een deur verder.