De Eeuwige Jachtvelden

Plein 14 2511 CR Den Haag Nederland Kaart
31-703020931

Over restaurant De Eeuwige Jachtvelden

Brasserie De Eeuwige Jachtvelden in Den Haag is een rustpunt voor toeristen en inwoners. Buiten op het royale terras mis je niets van het komen en gaan van hooggeplaatste gasten van de Tweede Kamer en het Binnenhof. In het restaurant is de sfeer altijd hartverwarmend. Je kunt hier zeven dagen per week terecht voor koffie, ontbijt, lunch, borrel en diner. Met broodspecialiteiten van de lokale meesterbakker en de beste ingrediënten van het seizoen is het menu goed van smaak.

Meer informatie over restaurant De Eeuwige Jachtvelden

Gelegen dichtbij het centraal station
  • : Parkeergarage onder het plein

Zondag t/m donderdag 9:00 - 01:00 uur
Vrijdag en zaterdag 9:00 - 01:30 uur

Tim M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk eetcafé, met een beperkte keus aan gerechten (hamburgers, hotdogs, saté, salades) die wel erg goed worden klaargemaakt voor een hele schappelijke prijs. Wat mij betreft een van de fijnste plekken aan het plein ook qua service en sfeer.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op 16 september zijn we wezen lunchen bij deze leuke tent
Op een verhoogd terras , zodat we leuk mensen konden kijken genoten we van een flamkuchen met zalm , pesto en rucola , wat herlijk klaargemaakt is, met daarbij een heerlijke Chardonnay
Zeer prettige bediening, leuke lokatie, lekker eten!
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Na een tapasplankje in een ander tentje, volgden we de avondzon richting De eeuwige jachtvelden; een prachtige locatie op het Plein. Mijn tafelgenoot is vegetarisch en er is volop keuze. Ik koos voor een Burger met pulled pork en deze was heerlijk! €13.50 zeer schappelijk. Mijn tafelgenoot nam een quiche er deze was prima, met een verse salade. Het personeel mag echt wel meer alerter zijn: we moesten echt zwaaien voor een drankje. Al bij al prima gegeten en heerlijk gezeten op een (verwarmd) terras.
Culi-ed .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Niet een echt restaurant. Veel jongeren om even wat te drinken. Kaart eenvoudig. Gekozen voor carpaccio en een sateschotel. Niet erg bijzonder doch wel smakelijk. Mojito Inside Out is wel lekker maar zijn 8 euro niet waard. Bediening is weinig geinteresseerd. Niet voor herhaling.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Heerlijk gelunchd bij De Eeuwige Jachtvelden. Dit keer eens de Ossenworst op Bara knapperig gallega brood met een crème van piccalilly en gefruite uitjes voor mij en mijn lunchgenote had de Pittige makreel salade, met zoetzure komkommer, bos-ui met wortel/gember dressing. Dat was echt genieten.
De bediening was erg vriendelijk en adequaat, zoals altijd (en dus eigenlijk een hoger cijfer waard), maar wat krap kennelijk, want er was niet steeds iemand om aandacht aan te vragen.
En ja het decor is het Plein, bij zo'n heerlijk zonnetje. En dat is altijd prima!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gisterenavond hier gegeten. Eerst een witte wijn op het terras genomen (goed toeven met de heaters in je rug). Daarbij hadden we het charcuterie plankje besteld. Dit was een tegenvaller. Taai vlees en niet lekker van smaak (2 van de 3 soorten). De Sauvignon Blanc is overigens goed aan te raden. Vervolgens hebben we binnen een Turks brood besteld. Deze was helaas uitverkocht. Als alternatief werd het bolletje voorgesteld met mierwortelcrème en boter. Deze was lekker en warm. Het hoofdgerecht tweemaal de saté was een tegenvaller. Het bord was rommelig opgemaakt, de hoeveelheid eigengemaakte frietjes viel tegen (ook het formaat, het leek wel of dit de laatste waren). Ook de smaak was niet geweldig. Bediening was vriendelijk. Eeuwige Jachtvelden is voor ons prima borrelen maar voor het eten ga ik voortaan wel een deur verder.
Valentein_de_ruiter .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Heerlijk gegeten! Mijn vriendin had de gebakken sliptong. Die was lekker van smaak. Ik had de ribeye. Die was perfect gebakken, lekker sappig met een heerlijke smaak. Als dessert hadden we mogito inside out: een creatie van limoensorbet, rum, bacardi, citroengras. En verder de pure chocoladetaart die erg lekker was. Verder was de bediening super snel en vriendelijk. Samen met de ambiance een fijne avond gehad!
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
De eeuwige jachtvelden heeft een alert en snelle bediening. Dat is fijn wanneer de terrassen vol zitten. Het eten is maar zo-zo. Vorige week even een snel hapje, met soep van de dag en krokante shell crab. Waar de pompoen was gebleven in de pompoen-kokossoep, Joost mag het weten. En de krokante shell crab bleek een gefrituurde, vette hap. Voortaan houden we het bij een drankje, want het is wel altijd gezellig bij 'de jachtvelden'.
Nilüfer G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wat een deceptie! Vriendin bestelde het broodje kaas, en dat bestond uit 2 sneetjes bruin brood, 2 plakken kaas en blaadje sla. Niks erbij qua rauwkost, geen kuipje boter. Mijn makreelsalade van €14,50 was volgens de kaart pittig en met zoet-zure komkommer. De peper was afwezig en de komkommer was noch zoet, noch zuur. Gewoon komkommer. Bestek werd niet gebracht (want een salade eet je immers met je handen). Gelukkig begreep de dame in de bediening het wel, en kwam zij met bestek. Maar hier kom ik niet meer terug.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Lekker ongedwongen, prima kwaliteit, aan de prijzige kant.

Op een zonnige zondag in februari gingen we maar weer eens op pad. We wisten al dat we later op de avond ergens anders zouden eten in de buurt, voorafgaand nog even een wandeling over het nabije binnenhof. Over het Plein vindt je verschillende eetcafés. Bij een van de terrassen - ja het kon net, frisjes, in de zon - kregen we 10 minuten geen enkel gehoor. Even doorwandelen liet De Eeuwige Jachtvelden zich zien, lekker onder de warmer hadden ze nog een plekje.

De attente bediening hielp ons snel aan een kaart. Lekker een glaasje wijn met een borrelhapje. De hapjes zijn buitenproportioneel duur, 6 minifrikandelletjes kosten per saldo ongeveer een euro per stuk. Het blijft slachtvlees. Het gemiddelde publiek, zo schat ik in, zal hier even van slikken en nog maar een rondje bestellen. De maag knort immers. De kaart zag er mooi uit, leuke gerechten en zeker de moeite nog eens terug te komen.
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Voor een broodje en neen salade met lekker combinaties kun je prima terecht bij de jachtvelden. Organische producten en lekker vers. Al eerder broodje met geitenkaas en pruimencompote en witlofsalade met vijgen en salade geitenkaas (laatste twee nu niet meer op de kaart). Nu salade runderpastrami met dadels en rode uiencompote en salade gerookte forel met artisjok tapenade. Combinaties die bijzonder goed passen. Bediening alert en vriendelijk. Glaasje (kraan)water bij de koffie en goeie decafé. Kortom heerlijke lunchplek op het plein!
C86 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Een van de vele restaurantjes aan het Plein. Van buiten lijkt het vrij klein, vermoedelijk doordat er voor de deur en aan de bar altijd een grote groep mensen staat de borrelen. Daarachter is echter ook nog een eetgedeelte, goed om te weten.
Het menu zag er goed uit, vragen konden door het personeel prima worden beantwoord.
Het eten zelf (hoofdgerechten: pasta en curry) smaakten zoals mag worden verwacht van een restaurant op deze locatie; goede smaak, maar niet bijzonder.
Service was in orde.
Al met al een leuk restarantje om even een hapje te eten.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Leuk terras op het Plein in Den Haag. Lekkere koffie van Illy, broodje makreel met radijs was ook zeer smakelijk. Originele inrichting binnen, toilet was wel een hele toer om te komen.
De trap is niet voor iedereen een makkie... Bediening is vlot, beetje Haags, maar aardig.
Op het Plein een van de betere lunch gelegenheden.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Prima gegeten en vriendelijke bediening. Carpaccio was goed, vis Vd dag (scampi en coquilles) ook lekker. De citroen merengue was meer cheesecake merengue maar smaakte prima.
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Ik heb hier onlangs met vier personen gegeten. Leuke sfeer, goed aangekleed. Mijn kipsaté was lekker, maar de salade zou wat smaakvoller en minder droog kunnen. Verder heb ik de spareribs van mijn tafelgenoot geprobeerd. Tja, als je een fantastisch rek spareribs hebt gekocht moet je dit wel leren klaarmaken. Hij was droog, dat is jammer van zo'n mooi product! Service is zoals je mag verwachten. Kortom: gewoon lekker onbezorgd eten met een biertje/wijntje.
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Lekker low profile en ongedwongen, maar wel heel lekker eten echt een aanrader.
Ben hier via iens terecht gekomen en overtrof mijn verwachtingen.
Sebastian S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Een van de vele cafes restaurant aan 't Plein. Het vormt een prettige afwisseling, leuke niet hippe sfeer. We hebben hier een snelle hap gegeten. Eenmaal risotto en eenmaal de parelhoen. Beide een voldoende maar ook niet meer dan dat. De rode huiswijn was opvallend goed. De bediening was oke, al hielp het niet dat we achter een paal zaten en daardoor ons best moesten doen om de aandacht te krijgen.
Een flink minpunt was de met vlagen langskomende rioollucht.
Mirretje40 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Kerst diner met onze afdeling van defensie in de Eeuwige jachtvelden gehad.
Ik kwam al in deze zaak om te borrelen maar had er nog nooit gegeten.
Ik was wat sceptisch, want ik hou niet van eetcafe's maar dit was een aangename verassing.
Zowel, eten als bediening waren top, jammer dat we door de drukte wat lang op ons nagerecht moesten wachten.
Eigenlijk is het geen eetcafe, maar volwaardig restaurant, moeten ze denk ik wat beter communiceren.

Cactus88 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
We hebben met een grote groep geborreld en gedineerd. Het eten was erg goed. Ik had de dorade en de creme brulee. Een minpuntje vind ik dat het erg lawaaierig is omdat er weinig stof/vulling in de zaak hangt die geluid absorbeert. Verder werd twee keer een verkeerd gerecht uitgeserveerd, maar dat werd goed opgelost.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Ik eet hier regelmatig gezellige zaak perfecte koffie

sinds ca 4 maanden alles(?) biologisch je proeft echt het verschil een uitschieter op het plein