De Eetwinkel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Eetwinkel

Louiz V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijke avond gehad. Attente bediening, heerlijk en eerlijk eten en fijne huiskamersfeer. De chef bereidde nog speciaal een zuurkool-bitterbal voor mij, omdat ze hadden begrepen dat ik gek op zuurkool ben!
gsavelkoul S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wij aten voor de verbouwing regelmatig bij dit restaurant en waren erg tevreden. Helaas is na de verbouwing zowel de kwaliteit van het eten als van de bediening behoorlijk verslechterd. Dat was ook duidelijk te merken aan het behoorlijk afgenomen bezoekersaantal. Er lopen een aantal jonge mensen rond, die duidelijk geen horecaervaring hebben. Het is moeilijk hun aandacht te krijgen omdat ze meer met elkaar bezig zijn, dan met de gasten. Vragen over wijn konden zij niet beantwoorden en we werden onaangenaam op onze schouder getikt als zij langs kwamen om te vragen of we nog iets te drinken wensten. Dit was zeer onplezierig en onprofessioneel. Het eten was lauw. Als de eigenaars dit zullen veranderen willen wij hier weer graag terugkomen en genieten van de kwaliteit van voor de verbouwing.
T K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Kleinschalig, goede sfeer. We komen hier graag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
bosdijk .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Knusse huiselijke ambiance waarbij je toch genoeg privacy hebt. Je kijkt vanaf je tafel de keuken in zodat je ziet wat er gemaakt wordt. Eten is echt geweldig. We hebben 2x voor een 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Beide keren van hoog niveau en ware smaaksensatie. Ik raad het iedereen aan. Wel even van te voren reserveren.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Ik ga vaker eten bij de Eetwinkel ook vanwege hun concept van een betaalbare, kwalitief hoogwaardige maaltijden, die je ook als afhaal kunt bestellen.
Vanwege mijn goede ervaringen heb ik uitje van mijn afdeling in de knusse entourage van de Eetwinkel gepland. Gekozen voor een Italiaans buffet, heerlijk gegeten en ook mijn collega's waren uitermate tevreden.
De Eetwinkel heeft een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en Bjon en Lesly geven overal hun persoonlijke touch aan, de kleine knusse zaak wordt met passie gerund.