De Eetwinkel

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Eetwinkel

T K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Kleinschalig, goede sfeer. We komen hier graag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
bosdijk .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Knusse huiselijke ambiance waarbij je toch genoeg privacy hebt. Je kijkt vanaf je tafel de keuken in zodat je ziet wat er gemaakt wordt. Eten is echt geweldig. We hebben 2x voor een 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Beide keren van hoog niveau en ware smaaksensatie. Ik raad het iedereen aan. Wel even van te voren reserveren.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Ik ga vaker eten bij de Eetwinkel ook vanwege hun concept van een betaalbare, kwalitief hoogwaardige maaltijden, die je ook als afhaal kunt bestellen.
Vanwege mijn goede ervaringen heb ik uitje van mijn afdeling in de knusse entourage van de Eetwinkel gepland. Gekozen voor een Italiaans buffet, heerlijk gegeten en ook mijn collega's waren uitermate tevreden.
De Eetwinkel heeft een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en Bjon en Lesly geven overal hun persoonlijke touch aan, de kleine knusse zaak wordt met passie gerund.