De Eetkamer

Wagenaarstraat 13 4331 CX Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Romantisch en idyllisch

Het restaurant voor een romantische avond. De sfeer is onvergetelijk. Artistiek opgemaakte Zeeuws-Franse gerechten en een warme ambiance te midden van de idyllische middeleeuwse straatjes van het oude Middelburg.

Restaurant de Eetkamer is de plek om indruk te maken op je dinergenoot.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer

Gertie D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vanavond heerlijk gegeten en genoten op een prachtige locatie met zeer vriendelijke bediening
Jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben hier al vaker gegeten en iedere keer is het bijzonder goed. Zowel voor- hoofd en nagerecht. Prima wijnen en een zeer vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
ik heb hier altijd heerlijk gegeten en ook vandaag. Toch ben ik teleurgesteld omdat ik geen shouffle kon bestellen omdat het druk was in het restaurant en de oven dus bezet was. Ik vind dat dat niet kan in een restaurant van dit niveau. Ze boden wel hun excuus aan maar ik had liever een gratis drankje(of koffie)aangeboden gekregen dan had ik er geen punt van gemaakt. Verder was alles top.
Mireille W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen en gezellige sfeer. Gerechten mooi opgemaakt en smaakten heerlijk.
De sommelier serveerde lekkere & bijzondere wijnen met een leuke toelichting. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Olga Z.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijke maaltijd. Bijpassend wijnarrangement. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
lekker gegeten , mooi restaurant maar jammer dat er niet veel mensen waren.
goede ontvangst en bediening .
Alwin S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Herkenbaar , oogstrelend en vooral erg lekker...., topkeuken... en gastvrouw Emma is een geweldige gastvrouw. Echt een avond uit!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijke sfeer, zeer vriendelijke bediening, kwaliteit van het eten bovengemiddeld, dessert een topper!!!!
Twan D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Sfeervol, vriendelijk en zeer goede kwaliteit. De klant staat absoluut centraal, erg genoten.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Uitermate sfeervol restaurant met prima prijs-kwaliteitverhouding en zeer gastvrij personeel
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Genotenvan de gerechten, heerlijke smaak en een plaatje op het bord.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De Eetkamer is echt klasse. Zowel de ontvangst, de gerechten, de service, het mooie serviesgoed en de entourage, alles in een ontspannen sfeer. We hebben genoten van deze avond.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk eten, prima kwaliteit, uitstraling en inrichting matig.
Alfred D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Hartelijk ontvangen door de charmante gastvrouw en voortreffelijk gegeten in een stijlvol ingericht interieur. De kaart biedt een goede keuze uit eigentijdse gerechten. Vooraf had mijn tafelgenote terrine van ganzenlever en ik een ceviche van rode tonijn met bijpassend garnituur. Als hoofdgerechten respectievelijk zeebaars en tarbot, beide voortreffelijk gebakken. Het geheel heerlijk begeleid door een fles Rioja de tres viñas van het huis Baron de Ley. Een karaf kraanwater erbij was hier gelukkig geen probleem!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Geweldig gegeten, gerechtjes zagen eruit als kunstwerkjes, smaken subliem, gastheer en gastvrouw uiterst vriendelijk.
Zeker een aanrader.
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekker gegeten maar geen smaakexplosies kunnen ontdekken. Met de waardering bij Iens had ik er veel meer van verwacht. Ik zou het fijnproevers niet aanraden. Ook aan de prijs.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Met een heerlijk weekendje weg, besloten we om heerlijk uitgebreid te gaan eten bij dit uitstekend aangeschreven restaurant. De warme aanbeveling van Michelin maakten zij volledig waar. Aan het begin van de avond was de gastheer enigszins formeel, later ontstond een zeer prettige contactgroei. Het eten was prachtig, heel erg smakelijk en verfijnd! Een restaurant voor hele bijzondere avonden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Eten was heerlijk , voor herhaling vatbaar
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Klassieke keuken maar wel lekker.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018