De Eetkamer

Wagenaarstraat 13 4331 CX Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Romantisch en idyllisch

Het restaurant voor een romantische avond. De sfeer is onvergetelijk. Artistiek opgemaakte Zeeuws-Franse gerechten en een warme ambiance te midden van de idyllische middeleeuwse straatjes van het oude Middelburg.

Restaurant de Eetkamer is de plek om indruk te maken op je dinergenoot.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer

Elvira S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Wederom een culinair feestje, een bijzonder lekkere wijn uit Moldavië...een ontspannen avond met gastvrouw en gastheer die hun vak goed verstaan...we komen graag terug...
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was voor ons de eerste keer. We hebben heerlijk gegeten. Ook de wijnen waren supergoed op het eten afgestemd. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Bijzonder goed gegeten.
Heerlijke gerechten en goede bijpassende wijnen.
Ook vriendelijke bediening!
Zeer de moeite waard
De tafel van Jane D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, in een warme hartelijke sfeer met heel veel aandacht vootr alle gerechten.
Lourens D.
Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten. Het was klasse.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Keuken is klassiek en van een hoog niveau. Wij hadden beef wellington als hoofdgerecht, was perfect klaargemaakt. Vooraf coquilles en krab, waren beiden erg lekker. Inrichting is klassiek en past bij het restaurant. Bediening was zeer attent.
Agent007 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Na een prettige ongedwongen ontvangst kregen we de tafel op een verhoging toegewezen. Om 18:30 uur waren we de eerste gasten, maar niet veel later liep de zaak vol. Na een heerlijke amuse werden we verwend met fantastische garnalen kwartet bestaande uit kleine gerechten. Ook het hoofdgerecht was van hoge kwaliteit. Wij hadden de beef wellington...een heerlijke runderhaas verpakt in een korstdeeg. Ook de zeeduivel was perfect. Als dessert gekozen om de zoete gelukjes te delen met tafelgenoten, een echte aanrader, prachtig opgemaakt met als "sidedish" een kleine sorbet met een suikerspin. De Eetkamer is niet goedkoop, maar wel heerlijk gegeten.
Joop T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wat een heerlijke sensatie alles paste bij elkaar en wat een fijne bediening!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Goed restaurant, onzeeuwse kwaliteit, porties beetje benepen, goede wijnservice, goede desserts
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Verrukkelijke smaken, warm vriendelijke bejegening, inrichting klassiek en verzorgd (iets minder mijn smaak maar goed!), soms wat lang tijd tussen de gerechten maar wat je krijgt ziet er fantastisch uit en is heerlijk!!
johan D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
GOED
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eten en bediening is fantastisch zeker een aanrader
Willem Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Restaurant ligt op een mooie locatie in het centrum van Middelburg. Weinig parkeermogelijkheden in de nabijheid. Restaurant is rustig ingedeeld en aangekleed. Nog echte gedekte tafels. Menukaart is mooi compact en gevuld met exclusieve gerechten. Er wordt veel aandacht besteed aan de opmaak van de schotels. Gebruikt verse producten met veel smaak. Keurig bedient door gastheer en -vrouw met een duidelijke uitleg van het geserveerde. Het enige minpuntje acht was de wat langer wachttijd tussen de gangen door een drukke avond voor de kok.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Een heerlijke avond..
We hebben genoten.
Prachtig opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Fijne uitleg aan de tafel. De tafels zijn prachtig gedekt.
Je voelt je echt welkom.
Een ideaal restaurant voor een romantische avond.
Wij komen hier zeker terug.
Marilyn V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Alles smaakte super vers en verfijnd. De kok heeft echt passie voor zijn vak en de bediening zeer professioneel en vriendelijk. Wij hebben een geweldige avond gehad.
Désiré G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We kozen het 5-gangendiner: een aanrader. Superlekker eten! Zeer vriendelijke en correcte bediening! Rustig en prachtig kader! Het was genieten, genieten, genieten, waarvoor heel veel dank!
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een pareltje in Middelburg!
Zeer vriendelijk, leuke setting, uitstekende kok.
Het menu met aangepaste wijnen is een aanrader.
Kirsten F.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zeer kundige en vriendelijke bediening, heerlijke wijnen, gerechten die perfect op smaak zijn gebracht, fijne entourage en een prettige sfeer. Echt een aanrader!
André T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Hier staat iemand die kan koken! Mooie borden, geen getrut. Bediening was terughoudend en perfect. Mooie wijnkaart. Prijs aan de hoge kant maar goed in verhouding met de kwaliteit.
Wilbert M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016