De Eetkamer

De Bleek 19 7622 LJ Borne Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Een huiselijke sfeer

De Eetkamer is een klein en gezellig restaurant in het centrum van Borne. De naam is niet zomaar gekozen, door de huiselijke sfeer waan je je echt in een eetkamer. Opvallend is de vriendelijkheid van het personeel en de grote glimlach van de gastvrouw die je met open armen verwelkomd. Aan het eten wordt al net zoveel aandacht besteed. Er worden kwalitatief goede gerechten geserveerd waarbij rekening met ieders wensen wordt gehouden.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk ! Wij hebben voor de tweede keer in dit restaurant gegeten en wij gaan zeker nog eens terug.
jeanleonon .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Enorm gezellig, heel vriendelijke bediening met veel persoonlijke aandacht voor de gasten en voortreffelijk eten. De ambiance is heel apart, al is het wel klein waardoor je zonder reservering niet binnen kunt stappen.
hans2105 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
AH restaurantactie menu gegeten. Was erg lekker. Op verzoek was er ook een vegetarisch menu beschikbaar. vriendelijke bediening. Aan te bevelen.
h K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Samen met de familie heerlijk getafeld. Drie gangen voor een gunstige prijs met drank. Wij gaan met Kerst weer, een aanrader!
veraslagers .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We zijn al vaak naar de eetkamer geweest ,en hebben daar altijd heerlijk gegeten. Ook nu weer een prima carpaccio, overheerlijke vis en een zalig toetje gehad.
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk, gezellig en gastvrij en smaakvol. ALLES!
Net als eerdere keren zeer geslaagd. Alle tafeltjes gevuld met mensen die aan het genieten waren!
jeanleonon .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een huiselijke ambiance met voortreffelijk eten op een fijne manier opgediend. De ontvangst was hartelijk, de tafel was keurig gedekt.
hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het voorgerecht,het hoofdgerecht en dessert waren alle3 heerlijk.
Alleen de wachttijd mag wel korter, duurde erg lang. Verder hele vriendelijke bediening.
jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Midden in Borne zit de eetkamer. Een leuke kruidenierswinkel die nu ingericht is als restaurant. Een prettige bediening en we hoefden niet lang te wachten op de drank en het eten. De hoofdgerechten met name de contrefillet en de oesters van varkenshaas waren topie en toen moest nog de overheerlijke parfait komen. Echt suoper gegeten en een gezellige avond met de familie.
boswj02 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Via de restaurantzegels van AH
Het eten was super top en de bediening ook. Zij legde per gang uit wat we kregen wij hebben een geweldige avond gehad bij jullie en komen zeker terug.
Martien W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuke locatie, gezellige sfeer.
Uitstekend eten, goed wijadvies. Te druk voor de bediening.
Lange wachttijd tussen de gangen.
Louis T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We waren hier met de AH actie. Voor 35 euro voor 2 personen een 3 gangen diner. Er was per gang keuze uit 3 gerechten. Stokbrood vooraf. Zeer vriendelijke ontvangst. Prima porties van zeer goede kwaliteit. Heerlijk gegeten en we komen hier zeker nog eens terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Altijd een prima restaurant voor een diner met zijn tweeën of met familie en vrienden. Het restaurant is niet al te groot, maar daardoor juist gezellig. De naam Eetkamer zegt het al. De eigenaresse is zeer voorkomend en de keuken heeft ons nog niet teleurgesteld. Een uitstekend adres!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer lekker gegeten gisteravond! De ossenhaas was werkelijk verrukkelijk! We hadden het 3-gangen menu van de AH. Maar we komen hier zeker nog een keer terug!
gertieleusink .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De ontvangst was perfect. Uitstekende gastvrouwen. Het eten was heerlijk en goede kwaliteit. We gaan daar zeker vaker eten.
ansleusink .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten is altijd prima bij de eetkamer. Keurig verzorgd en een vriendelijke en attente bediening.
Erg aan te bevelen als je een gezellige avond uit wilt.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016

de voorgerechten waren heel smaklelijk en mooi opgemaakt.
hoofdgerecht met 2 vleessoorten vind ik persoonlijk wat minder.
nagerecht voldeed aan de verwachting, prima
johan K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gebruik gemaakt van de AH aktie.
2 menu's voor 35.00 euro. Gelukkig maar!!
Valt het nog wat mee. Het eten niet.
De zalmsalade is hoofdzakelijk een berg veel te zoete salade, door de dressing.
Ook de vis in het hoofdgerecht zwemt in een grote hoeveelheid saus. Lijkt zo uit een knorr potje te komen wat smaak betreft. Niks bijzonders.
Ook het kalfsfilet ligt volop in de jus, ook pakje?. Een flauwe vlakke smaak helaas.
De begeleidende salade in identiek aan de voorgerechten. Alleen andere veel te zoet dressing.
Door de toetjes toch nog een 5 als score.
Bediening goed maar zonder beleving.
Wijn prima.
De AH aktie zou nieuwe bezoekers moeten motiveren opnieuw terug te komen. Dat is bij ons dus niet het geval.
Ben je een beetje handig in de keuken?
Dan kook je beter dan hier in de eetkamer.
Maar misschien was onze verwachting ook te hoog.
Het decor is erg persoonlijk, niet in harmonie mijn inziens. Bij de prominente kastenwand met veel prullaria verwacht je andere meubels. Of andersom!
grietjeberkel .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Eetkamer! We waren met een gezelschap van 7 , waaronder 1 vegetariër, en iedereen was enthousiast over de gerechten. Ook de wijn die geadviseerd werd was lekker en niet duur! Kortom: de eetkamer wordt zeker een van onze favoriete restaurants!
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we voor het eerst bij De Eetkamer in Borne gegeten. (AH driegangenmenu). Een sfeervol restaurant met een mooie kruidenierskastenwand met allerlei artikelen en gebruiksvoorwerpen die vroeger ook in het pand aanwezig waren toen het nog een kruidenierswinkel was. Het restaurant is niet zo groot maar daardoor ook intiem. Er is ook een mooi terras buiten. We konden uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten kiezen. Beiden kozen we voor de gerookte zalm in combinatie met lauwwarme zalm met een lekkere friszoete garnituur.Heerlijk voorgerecht. Als hoofdgerecht kozen we vlees, namelijk varkenshaas en ossehaas met broccoli en een fijne saus vergezeld van gebakken aardappeltjes, witlof met ham en kaas en een groene salade. Ook weer erg lekker allemaal. Mijn wederhelft koos als nagerecht Dame Blanche, super lekker volgens hem, en ik koos koffie, waarbij pindarotsjes, rumbonen en nougat werden geserveerd. De bediening was zeer vriendelijk en alles ging heel vlot. Wij vinden dit restaurant echt een aanrader.