De Eetkamer

De Bleek 19 7622 LJ Borne Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Een huiselijke sfeer

De Eetkamer is een klein en gezellig restaurant in het centrum van Borne. De naam is niet zomaar gekozen, door de huiselijke sfeer waan je je echt in een eetkamer. Opvallend is de vriendelijkheid van het personeel en de grote glimlach van de gastvrouw die je met open armen verwelkomd. Aan het eten wordt al net zoveel aandacht besteed. Er worden kwalitatief goede gerechten geserveerd waarbij rekening met ieders wensen wordt gehouden.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer

Tiessina S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima gegeten in een prettige ambiance.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eten, en op speciaal verzoek ivm afspraak om 20 uur extra snel geserveerde 3 gangen maaltijd.
Erg gastvrij en plezierig.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de allerlaatste keer gebruik gemaakt van de restaurantactie van AH. Voor de tweede keer bij dit restaurantje en ongeveer hetzelfde gegeten. Heerlijk. Constante kwaliteit, dus. Alles was prima bereid en kwam netjes op tafel. Enig minpuntje: de pepersaus was zo lekker, dat ik er nog wel wat van had gelust... Kortom, aanrader en we komen zeker terug.
gmkouwenhoven .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Puur eten in huiselijke sfeer, geen overdreven chic gedoe. Keuze menu met de ah restaurantactie was eenvoudig en lekker.
gh.tegeler .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede wijn behoeft geen krans. Toppie ! Gewoon goed..... Misschien iets meer verlichting wenselijk. Het eten smaakt er echter niet minder om !
Bertus D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was geweldig! Het diner was helemaal perfect en bediening was goed.
Het was er druk en hebben daardoor even gewacht tot er een tafel vrij was. Even later werden we naar de tafel gebracht. Het eten was heel erg goed bereid en geweldig op gemaakt. Er was voldoende.
Het is een heel gezellig restaurant met het gevoel dat je in een kruidenierswinkel van vroeger zit, maar ook dat je in de eetkamer van vroeger zit. Het is geweldig ingericht.
Nicolette H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, gerechten zagen er zeer aantrekkelijk uit en waren ook heel smakelijk. Ook de vegetariër in ons gezelschap was zeer content met haar hoofdgerecht . Er is ons slechts eenmaal gevraagd of we nog iets wilde drinken, hetgeen we als prettig hebben ervaren. Kortom, voor herhaling vatbaar!
ankieveldscholten .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We moesten even wachten voordat ze de bestelling opnamen maar het eten daarentegen was overheerlijk.
We hadden allemaal wat andere gerechten gekozen maar iedereen was zeer tevreden.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alle opmerkingen die ik zou willen maken heb ik in de vragenlijst ingevuld.
De rumoerigheid zal niet te veranderen zijn in het interieur.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met vrienden bij de Eetkamer.
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben een gezellige avond Met vrienden gehad. Heerlijk gegeten kortom een geslaagde avond.kom niet aan de 120 tekens maar het voorafgaande zegt genoeg.
jacob K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer goed gegeten in een leuke locatie heel vriendelijk personeel zeker aanbevolen voor een avondje uit,als wij in de buurt zijn komen wij beslist terug.
C.L. H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een gezellige aankleding van dit restaurant. Klein, maar niet te klein. Keurige en vriendelijke bediening. Goed aandacht aan geschonken. De gerechten mooi opgediend, en goed van kwaliteit.
Een aanrader. Vooral door de ruime keuzemogelijkheid van de AHkaart.
thedi .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
In een gemoedelijke sfeer hebben wij hier met zijn zessen (zus, twee broers + "aanhang") mogen genieten van een heerlijke maaltijd en de Twentse gastvrijheid. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en mede daardoor was de prijs-kwaliteitsverhouding zeer gunstig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en het is een leuk en warm ingericht restaurant. Was een leuke gezellige avond. Voor herhaling vatbaar.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
De gerechten waren heel goed en de eigenaresse en ander personeel waren erg vriendelijk , hier komen we zeker nog eens terug , een aanrader.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Mijn partner en ik hebben heerlijk gegeten in de Eetkamer. Wij werden gastvrij ontvangen, de bediening was goed en het eten was heerlijk. Ik vind eigenlijk dat ze wel een soort van ster verdienen.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellige knusse locatie, goede bediening en uitstekend eten....wat wil je nog meer.
Ook aan de gerechten van de AH restaurant actie wordt niet beknibbeld....gewoon zeer goed !!!
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wat hebben wij genoten van het heerlijke menu via de AH restaurant actie. Helemaal niets op aan te merken!
Zoals mijn vader het noemde: een 10 met griffel!
Brigitte W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima restaurant, alleen jammer dat je niet spontaan kan komen.
Het is altijd al weken volgeboekt..
Zegt natuurlijk al genoeg maar toch jammer.