De Eetkamer

De Bleek 19 7622 LJ Borne Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Een huiselijke sfeer

De Eetkamer is een klein en gezellig restaurant in het centrum van Borne. De naam is niet zomaar gekozen, door de huiselijke sfeer waan je je echt in een eetkamer. Opvallend is de vriendelijkheid van het personeel en de grote glimlach van de gastvrouw die je met open armen verwelkomd. Aan het eten wordt al net zoveel aandacht besteed. Er worden kwalitatief goede gerechten geserveerd waarbij rekening met ieders wensen wordt gehouden.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

• Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was top!!
Gerhard T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Fijne bediening (iets minder formeel mag ook), super eten en gezellige entourage. Prijs was prima. We werden zelfs terug naar ons hotel gebracht!
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Eten zeer goed. Geen lange wachttijden. Ontspannen huiselijke atmosfeer. We gaan zeker nog een keer. Absoluut een aanrader.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De eetkamer is al jaren 1 van mijn favoriete restaurants. Het eten is er altijd heerlijk.
Het is een klein, knus restaurantje waar je je altijd welkom voelt.
De eigenaresse en tevens gastvrouw is altijd vriendelijk.
Een echte aanrader om daar eens een hapje te gaan eten.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk , de sfeer gezellig , de wijn voortreffelijk , het eten smaakte uitstekend ,het dessert feestelijk
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk ! Wij hebben voor de tweede keer in dit restaurant gegeten en wij gaan zeker nog eens terug.
jeanleonon .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Enorm gezellig, heel vriendelijke bediening met veel persoonlijke aandacht voor de gasten en voortreffelijk eten. De ambiance is heel apart, al is het wel klein waardoor je zonder reservering niet binnen kunt stappen.
hans2105 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
AH restaurantactie menu gegeten. Was erg lekker. Op verzoek was er ook een vegetarisch menu beschikbaar. vriendelijke bediening. Aan te bevelen.
h K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Samen met de familie heerlijk getafeld. Drie gangen voor een gunstige prijs met drank. Wij gaan met Kerst weer, een aanrader!
veraslagers .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We zijn al vaak naar de eetkamer geweest ,en hebben daar altijd heerlijk gegeten. Ook nu weer een prima carpaccio, overheerlijke vis en een zalig toetje gehad.
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk, gezellig en gastvrij en smaakvol. ALLES!
Net als eerdere keren zeer geslaagd. Alle tafeltjes gevuld met mensen die aan het genieten waren!
jeanleonon .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een huiselijke ambiance met voortreffelijk eten op een fijne manier opgediend. De ontvangst was hartelijk, de tafel was keurig gedekt.
hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het voorgerecht,het hoofdgerecht en dessert waren alle3 heerlijk.
Alleen de wachttijd mag wel korter, duurde erg lang. Verder hele vriendelijke bediening.
jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Midden in Borne zit de eetkamer. Een leuke kruidenierswinkel die nu ingericht is als restaurant. Een prettige bediening en we hoefden niet lang te wachten op de drank en het eten. De hoofdgerechten met name de contrefillet en de oesters van varkenshaas waren topie en toen moest nog de overheerlijke parfait komen. Echt suoper gegeten en een gezellige avond met de familie.
boswj02 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Via de restaurantzegels van AH
Het eten was super top en de bediening ook. Zij legde per gang uit wat we kregen wij hebben een geweldige avond gehad bij jullie en komen zeker terug.
Martien W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuke locatie, gezellige sfeer.
Uitstekend eten, goed wijadvies. Te druk voor de bediening.
Lange wachttijd tussen de gangen.
Louis T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We waren hier met de AH actie. Voor 35 euro voor 2 personen een 3 gangen diner. Er was per gang keuze uit 3 gerechten. Stokbrood vooraf. Zeer vriendelijke ontvangst. Prima porties van zeer goede kwaliteit. Heerlijk gegeten en we komen hier zeker nog eens terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Altijd een prima restaurant voor een diner met zijn tweeën of met familie en vrienden. Het restaurant is niet al te groot, maar daardoor juist gezellig. De naam Eetkamer zegt het al. De eigenaresse is zeer voorkomend en de keuken heeft ons nog niet teleurgesteld. Een uitstekend adres!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer lekker gegeten gisteravond! De ossenhaas was werkelijk verrukkelijk! We hadden het 3-gangen menu van de AH. Maar we komen hier zeker nog een keer terug!
gertieleusink .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De ontvangst was perfect. Uitstekende gastvrouwen. Het eten was heerlijk en goede kwaliteit. We gaan daar zeker vaker eten.