De Eetkamer

De Bleek 19 7622 LJ Borne Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Een huiselijke sfeer

De Eetkamer is een klein en gezellig restaurant in het centrum van Borne. De naam is niet zomaar gekozen, door de huiselijke sfeer waan je je echt in een eetkamer. Opvallend is de vriendelijkheid van het personeel en de grote glimlach van de gastvrouw die je met open armen verwelkomd. Aan het eten wordt al net zoveel aandacht besteed. Er worden kwalitatief goede gerechten geserveerd waarbij rekening met ieders wensen wordt gehouden.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:00 - 21:30

Uitmuntend
9,1
9,1
Meine K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Voor de derde keer hier gegeten. Het eten is super. Goede bediening en een rustige omgeving.
Wij komen hier zeker terug.
gea40 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig restaurantje in huiselijke sfeer. UItstekend gegeten, uitstekende bediening, gastvrij en knus. Om de 120 tekens verplicht af te maken. Een aanrader.
Tucker .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten. Zowel ossenhaas als varkenshaas prima bereid met uitgebreid garnituur. Ook de voorgerechten (Franse uiensoep en carpaccio smaakten voortreffelijk. De mokka parfait als nagerecht sloot de maaltijd perfect af.
Gezellige plek, attente en snelle bediening.
Margo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening. De carpaccio is een echte aanrader, een beetjes 'anders' dan bij de meeste andere restaurants. De inrichting van het restaurant, klein, gemoedelijk en huiselijk. wij gaan er zeker nog eens terug.
André M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
In een sfeervolle omgeving, eerst buiten op het terras en vervolgens knus binnen, heerlijk samen gegeten.
Met name het rundvlees was verrukkelijk. Dank en tot spoedig ziens.
Coquille .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit van de gerechten. Prima verzorgd en meer dan genoeg. Bij het hoofdgerecht worden diverse soorten groenten, een salade en gebakken aardappeltjes geserveerd. De damme blanche van het dessert is ouderwets lekker door de goede kwaliteit chocoladesaus erbij.
Bertie K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben super lekker gegeten in een gezellige ouderwetse ambiance.
Het was vroeger een kruidenierswinkeltje waar ik samen met mijn moeder
boodschappen ging doen. Was echt terug in de tijd. Hartstikke leuk.
Zeker voor herhaling vatbaar
Manon W.
Dikke 10.
Een intiem restaurant waar veel rust uit straalt.
Dit vind je ook weer in de bediening.
Vriendelijk en de keuken is ook top.
Een echte aanrader. .
Lucie C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Mooie tafel voor acht personen stond klaar. Communiceren was hierdoor goed mogelijk Plezierige avond met vrienden Prima maaltijden . Helaas alleen huiswijn
Voor herhaling vatbaar
kees V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel prettig restaurant met attente bediening en heerlijk eten, een koopje voor deze uitgebreide goed verzorgde maaltijd met de AH restaurant zegels! daarom een goede fooi dubbel en dwars waard.
Ine P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vaker De Eetkamer bezocht, gerechten altijd goede kwaliteit, service perfect. Enigste minpuntje bij grote gezelschappen erg rumoerig ivm kleine ruimte.
Hedy M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Met de AH bonnen is de prijs- kwaliteit verhouding prima.
Wij waten er met vrienden. Voor een intiem etentje samen met je partner is dit een knus restaurant.
angeliek G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het was perfect, goed gegeten fijne sfeer.
en zeker een aanrader voor andere gasten.
Het was voor ons de eerste keer maar komen ook zeker terug.
jan J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ontvangst was vriendelijk,de gerechten waren zeer goed van kwaliteit,echt een aanrader,gezellige ruimte
Wij komen zeker nog een keer terug.
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
lekker eten en prettige, vriendelijke bediening. allen mag er iets vaker gekekenn/gevraagd worden of men nog iets wil drinken.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij hebben hier prima gegegen in de heel plezierige ambiance van de voormalige kruidenierszaak met nog de antieke vakkenwand aanwezig. Aan de verfijnde opmaak van de gerechten en een stijlvolle persoonlijke bediening werd duidelijk zorg besteed. Aanbevolen
erica W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een prettige ontvangst, alles naar wens keuze uit drie gerechten met de AH aktie, men kwam met regelmaat kijken of alles naar wens was, zeer de moeite waard we komen weer terug een 10 met een griffel
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima gegeten in een prettige omgeving! Wij maakten gebruik van een AH bon en hadden keuze uit meerdere gerechten. Het eten smaakte prima en was ruim voldoende. Vriendelijke bediening. Wij hebben een fijne avond gehad.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een hele prettige omgeving. De bediening was uitmuntend en heel attent. We kunnen geen minpunten benoemen. Komen zeker nog een keer terug
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Goede hoeveelheid. Menu als bij eetcafe. De kok is wel wat te royaal met het zout.