De Eetkamer

De Bleek 19 7622 LJ Borne Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Een huiselijke sfeer

De Eetkamer is een klein en gezellig restaurant in het centrum van Borne. De naam is niet zomaar gekozen, door de huiselijke sfeer waan je je echt in een eetkamer. Opvallend is de vriendelijkheid van het personeel en de grote glimlach van de gastvrouw die je met open armen verwelkomd. Aan het eten wordt al net zoveel aandacht besteed. Er worden kwalitatief goede gerechten geserveerd waarbij rekening met ieders wensen wordt gehouden.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:00 - 21:30

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer

• Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alle opmerkingen die ik zou willen maken heb ik in de vragenlijst ingevuld.
De rumoerigheid zal niet te veranderen zijn in het interieur.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met vrienden bij de Eetkamer.
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben een gezellige avond Met vrienden gehad. Heerlijk gegeten kortom een geslaagde avond.kom niet aan de 120 tekens maar het voorafgaande zegt genoeg.
jacob K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer goed gegeten in een leuke locatie heel vriendelijk personeel zeker aanbevolen voor een avondje uit,als wij in de buurt zijn komen wij beslist terug.
C.L. H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een gezellige aankleding van dit restaurant. Klein, maar niet te klein. Keurige en vriendelijke bediening. Goed aandacht aan geschonken. De gerechten mooi opgediend, en goed van kwaliteit.
Een aanrader. Vooral door de ruime keuzemogelijkheid van de AHkaart.
thedi .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
In een gemoedelijke sfeer hebben wij hier met zijn zessen (zus, twee broers + "aanhang") mogen genieten van een heerlijke maaltijd en de Twentse gastvrijheid. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en mede daardoor was de prijs-kwaliteitsverhouding zeer gunstig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en het is een leuk en warm ingericht restaurant. Was een leuke gezellige avond. Voor herhaling vatbaar.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
De gerechten waren heel goed en de eigenaresse en ander personeel waren erg vriendelijk , hier komen we zeker nog eens terug , een aanrader.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Mijn partner en ik hebben heerlijk gegeten in de Eetkamer. Wij werden gastvrij ontvangen, de bediening was goed en het eten was heerlijk. Ik vind eigenlijk dat ze wel een soort van ster verdienen.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellige knusse locatie, goede bediening en uitstekend eten....wat wil je nog meer.
Ook aan de gerechten van de AH restaurant actie wordt niet beknibbeld....gewoon zeer goed !!!
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wat hebben wij genoten van het heerlijke menu via de AH restaurant actie. Helemaal niets op aan te merken!
Zoals mijn vader het noemde: een 10 met griffel!
Brigitte W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima restaurant, alleen jammer dat je niet spontaan kan komen.
Het is altijd al weken volgeboekt..
Zegt natuurlijk al genoeg maar toch jammer.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Klassieke gerechten van goede kwaliteit. Vis was helaas aan de droge kant en ossenhaas iets te doorbakken, maar de knoflooksaus bij het brood en de chocoladesaus bij de dame blanche waren verrukkelijk. Fijn dat er veel groenten als bijgerecht worden gegeven, waarbij de broccoli perfect (met bite) was klaargemaakt en ook de gebakken aardappelpartjes waren erg lekker.
KirstenBman .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Kleinschalig restaurant waardoor er veel persoonlijke aandacht is. Personeel heel vriendelijk en het eten was heerlijk. Goede porties ook. Zeker een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Een zeer gezellig restaurant n een authentieke ambiance waar heerlijke maaltijden worden opgediend door vriendelijk personeel. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer.
t.schalke .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Sfeervol restaurant met geweldig goede keuken. Prachtige 3 en 4 gangenmenu's. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Ook het menu van de AH restaurantactie was heerlijk en goed verzorgd. Goede huiswijn en lekker Brand bier. Goed te bereiken met de auto. Reserveren is gewenst. Vriendelijke eigenaresse. Zeker een restaurant om nog eens terug te gaan!
René S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een goed restaurant .Een aanrader. Vooraf warm stokbrood met een opvallend lekkere kruidenboter en knoflooksaus. Voor het AH menu kozen wij als hoofdgerecht ossenhaas . De bereidingswijze was zoals wij besteld hadden nl.rare. En het was echte ossenhaas, geen bavette of diamanthaas. Deze zijn vaak aan de taaie kant. Onze ossenhaas was prima van kwaliteit. Voorgerecht en nagerecht waren ook goed. We komen zeker terug.
Hermien H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben genoten van de heerlijke gerechten. Het hoofgerecht bestond uit een goede verhouding vlees en garnituur. De bediening was vriendelijk en deskundig.
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, we hadden het A H menu, leuke huiselijke ongedwongen zweer,de jongeman die bediende moet nog veel leren
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima plek waar we vaker (blijven) komen. Heerlijke carpaccio, een zalige ossenhaas en een prima mokka parfait als nagerecht. Klasse Joost!
Ria en Michel