De Eetkamer

De Bleek 19 7622 LJ Borne Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Een huiselijke sfeer

De Eetkamer is een klein en gezellig restaurant in het centrum van Borne. De naam is niet zomaar gekozen, door de huiselijke sfeer waan je je echt in een eetkamer. Opvallend is de vriendelijkheid van het personeel en de grote glimlach van de gastvrouw die je met open armen verwelkomd. Aan het eten wordt al net zoveel aandacht besteed. Er worden kwalitatief goede gerechten geserveerd waarbij rekening met ieders wensen wordt gehouden.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Reinie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een fijne huiselijk sfeer met vriendelijk en gastvrije bediening. Het eten was heerlijk, we komen zeker nog een keer terug.
gerardm4605 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Bediening was vriendelijk en attent. Een aanrader. Waren hier al twee keer eerder geweest.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Eetkamer. We maakten gebruik van de AH restaurant actie, maar evengoed voelden we ons welkom en kregen we stokbrood met 2 smeerseltjes. Voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren uitstekend, alhoewel ik het sorbetijs erg waterig vond. Minpuntje was dat pilsjes per fles kwamen en niet van de rsp.
Mantra W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Het eten is heerlijk, prima verzorgd, altijd vers en gewoon uitzonderlijk lekker.
De service is uitstekend en vriendelijk. De gastvrouw is zo attent!
De inrichting is van een oude eetkamer, ik vind dat heel gezellig.
kittynagelhout .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Bijzonder gezellig restaurant, de naam zegt genoeg. Gezellig huiselijke uitstraling.
Eten was werkelijk uitstekend, compliment aan de kok en de inkoper. Alles was heerlijk vers bereid.
Personeel was heel aardig, er kwam ons werkelijkniets tekort.
Voor herhaling vatbaar.
Burggraaff1984 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was prima! Heerlijke ossenhaas en ook niet te lang wachten tussen de gerechten door. De uitstraling is een beetje ouderwets maar als het vol zit is het wel een gezellig restaurantje. Bediening niet super.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Altijd vriendelijke en professionele bediening. Complimenten aan de keuken voor wederom voortreffelijk eten. Absolute aanrader!
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was top!!
Gerhard T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Fijne bediening (iets minder formeel mag ook), super eten en gezellige entourage. Prijs was prima. We werden zelfs terug naar ons hotel gebracht!
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Eten zeer goed. Geen lange wachttijden. Ontspannen huiselijke atmosfeer. We gaan zeker nog een keer. Absoluut een aanrader.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De eetkamer is al jaren 1 van mijn favoriete restaurants. Het eten is er altijd heerlijk.
Het is een klein, knus restaurantje waar je je altijd welkom voelt.
De eigenaresse en tevens gastvrouw is altijd vriendelijk.
Een echte aanrader om daar eens een hapje te gaan eten.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk , de sfeer gezellig , de wijn voortreffelijk , het eten smaakte uitstekend ,het dessert feestelijk
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk ! Wij hebben voor de tweede keer in dit restaurant gegeten en wij gaan zeker nog eens terug.
jeanleonon .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Enorm gezellig, heel vriendelijke bediening met veel persoonlijke aandacht voor de gasten en voortreffelijk eten. De ambiance is heel apart, al is het wel klein waardoor je zonder reservering niet binnen kunt stappen.
hans2105 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
AH restaurantactie menu gegeten. Was erg lekker. Op verzoek was er ook een vegetarisch menu beschikbaar. vriendelijke bediening. Aan te bevelen.
h K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Samen met de familie heerlijk getafeld. Drie gangen voor een gunstige prijs met drank. Wij gaan met Kerst weer, een aanrader!
veraslagers .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We zijn al vaak naar de eetkamer geweest ,en hebben daar altijd heerlijk gegeten. Ook nu weer een prima carpaccio, overheerlijke vis en een zalig toetje gehad.
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk, gezellig en gastvrij en smaakvol. ALLES!
Net als eerdere keren zeer geslaagd. Alle tafeltjes gevuld met mensen die aan het genieten waren!
jeanleonon .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een huiselijke ambiance met voortreffelijk eten op een fijne manier opgediend. De ontvangst was hartelijk, de tafel was keurig gedekt.
hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het voorgerecht,het hoofdgerecht en dessert waren alle3 heerlijk.
Alleen de wachttijd mag wel korter, duurde erg lang. Verder hele vriendelijke bediening.