De Eetkamer

De Bleek 19 7622 LJ Borne Nederland Kaart

Over restaurant De Eetkamer

Een huiselijke sfeer

De Eetkamer is een klein en gezellig restaurant in het centrum van Borne. De naam is niet zomaar gekozen, door de huiselijke sfeer waan je je echt in een eetkamer. Opvallend is de vriendelijkheid van het personeel en de grote glimlach van de gastvrouw die je met open armen verwelkomd. Aan het eten wordt al net zoveel aandacht besteed. Er worden kwalitatief goede gerechten geserveerd waarbij rekening met ieders wensen wordt gehouden.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zaterdag 17:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Veraslagers .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We zijn al vaak naar de eetkamer geweest ,en hebben daar altijd heerlijk gegeten. Ook nu weer een prima carpaccio, overheerlijke vis en een zalig toetje gehad.
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk, gezellig en gastvrij en smaakvol. ALLES!
Net als eerdere keren zeer geslaagd. Alle tafeltjes gevuld met mensen die aan het genieten waren!
Jeanleonon .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een huiselijke ambiance met voortreffelijk eten op een fijne manier opgediend. De ontvangst was hartelijk, de tafel was keurig gedekt.
Hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het voorgerecht,het hoofdgerecht en dessert waren alle3 heerlijk.
Alleen de wachttijd mag wel korter, duurde erg lang. Verder hele vriendelijke bediening.
Jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Midden in Borne zit de eetkamer. Een leuke kruidenierswinkel die nu ingericht is als restaurant. Een prettige bediening en we hoefden niet lang te wachten op de drank en het eten. De hoofdgerechten met name de contrefillet en de oesters van varkenshaas waren topie en toen moest nog de overheerlijke parfait komen. Echt suoper gegeten en een gezellige avond met de familie.
Boswj02 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Via de restaurantzegels van AH
Het eten was super top en de bediening ook. Zij legde per gang uit wat we kregen wij hebben een geweldige avond gehad bij jullie en komen zeker terug.
Martien W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuke locatie, gezellige sfeer.
Uitstekend eten, goed wijadvies. Te druk voor de bediening.
Lange wachttijd tussen de gangen.
Louis T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We waren hier met de AH actie. Voor 35 euro voor 2 personen een 3 gangen diner. Er was per gang keuze uit 3 gerechten. Stokbrood vooraf. Zeer vriendelijke ontvangst. Prima porties van zeer goede kwaliteit. Heerlijk gegeten en we komen hier zeker nog eens terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Altijd een prima restaurant voor een diner met zijn tweeën of met familie en vrienden. Het restaurant is niet al te groot, maar daardoor juist gezellig. De naam Eetkamer zegt het al. De eigenaresse is zeer voorkomend en de keuken heeft ons nog niet teleurgesteld. Een uitstekend adres!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer lekker gegeten gisteravond! De ossenhaas was werkelijk verrukkelijk! We hadden het 3-gangen menu van de AH. Maar we komen hier zeker nog een keer terug!
Gertieleusink .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De ontvangst was perfect. Uitstekende gastvrouwen. Het eten was heerlijk en goede kwaliteit. We gaan daar zeker vaker eten.
Ansleusink .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten is altijd prima bij de eetkamer. Keurig verzorgd en een vriendelijke en attente bediening.
Erg aan te bevelen als je een gezellige avond uit wilt.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016

de voorgerechten waren heel smaklelijk en mooi opgemaakt.
hoofdgerecht met 2 vleessoorten vind ik persoonlijk wat minder.
nagerecht voldeed aan de verwachting, prima
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gebruik gemaakt van de AH aktie.
2 menu's voor 35.00 euro. Gelukkig maar!!
Valt het nog wat mee. Het eten niet.
De zalmsalade is hoofdzakelijk een berg veel te zoete salade, door de dressing.
Ook de vis in het hoofdgerecht zwemt in een grote hoeveelheid saus. Lijkt zo uit een knorr potje te komen wat smaak betreft. Niks bijzonders.
Ook het kalfsfilet ligt volop in de jus, ook pakje?. Een flauwe vlakke smaak helaas.
De begeleidende salade in identiek aan de voorgerechten. Alleen andere veel te zoet dressing.
Door de toetjes toch nog een 5 als score.
Bediening goed maar zonder beleving.
Wijn prima.
De AH aktie zou nieuwe bezoekers moeten motiveren opnieuw terug te komen. Dat is bij ons dus niet het geval.
Ben je een beetje handig in de keuken?
Dan kook je beter dan hier in de eetkamer.
Maar misschien was onze verwachting ook te hoog.
Het decor is erg persoonlijk, niet in harmonie mijn inziens. Bij de prominente kastenwand met veel prullaria verwacht je andere meubels. Of andersom!
Grietjeberkel .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Eetkamer! We waren met een gezelschap van 7 , waaronder 1 vegetariër, en iedereen was enthousiast over de gerechten. Ook de wijn die geadviseerd werd was lekker en niet duur! Kortom: de eetkamer wordt zeker een van onze favoriete restaurants!
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we voor het eerst bij De Eetkamer in Borne gegeten. (AH driegangenmenu). Een sfeervol restaurant met een mooie kruidenierskastenwand met allerlei artikelen en gebruiksvoorwerpen die vroeger ook in het pand aanwezig waren toen het nog een kruidenierswinkel was. Het restaurant is niet zo groot maar daardoor ook intiem. Er is ook een mooi terras buiten. We konden uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten kiezen. Beiden kozen we voor de gerookte zalm in combinatie met lauwwarme zalm met een lekkere friszoete garnituur.Heerlijk voorgerecht. Als hoofdgerecht kozen we vlees, namelijk varkenshaas en ossehaas met broccoli en een fijne saus vergezeld van gebakken aardappeltjes, witlof met ham en kaas en een groene salade. Ook weer erg lekker allemaal. Mijn wederhelft koos als nagerecht Dame Blanche, super lekker volgens hem, en ik koos koffie, waarbij pindarotsjes, rumbonen en nougat werden geserveerd. De bediening was zeer vriendelijk en alles ging heel vlot. Wij vinden dit restaurant echt een aanrader.
Tbdevries .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het was top. Heerlijk gegeten en zeer service gerichte mensen met passie voor het vak. Was mij betreft een absolute aanrader.
Ankieveldscholten .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik heb de varkensoester met kruidenkaas gegeten en die was erg lekker, de andere 3 personen hadden de entrecote en deze was ook heerlijk vooral met de rode portjus. Het rode kool bolletje was een goede keuze erbij en de bijgerechten was ook voldoende.Het voorgerecht de vis op sla en de uiensoep waren ook erg lekker. De nagerechten, de koffieparfait, de apfelstrudel en de dame blanche waren ook goed. De wijn vloeide rijkelijk en na een dag fietsen hadden we dit dik verdiend.
Geraldfjr .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We maakten gebruik van de Shell actie, 2 voor de prijs van 1. We konden uit een Shell 3 gangenmenu lijst bestellen, prijs €35,00. Qua gerechten hadden we een beetje het idee van terug in de tijd. Als voorgerecht bestelden we salade met zalm en makreel. Smaak was goed, maar helaas zat er in de makreel nog diverse graatjes. Jammer. Als hoofdgerecht nam ik de vis van de dag en mijn partner een varkenshaas. De witte vis was bedolven onder saus. En ook het bord. Meer saus dan... de vis smaakte daardoor niet meer. "Soppig". Ook de varkenshaas was bedolven onder de ( dezelfde? ) saus. Als je de saus verwijderde was de smaak nog redelijk goed. Beide toetjes waren redelijk tot goed. Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Ook al krijg je het nu voor de helft van de prijs. Het menu was geen €35,00 waard.
De gastvrouw was vriendelijk, maar niet meer dan dat. Echter de vrouw in de bediening verdient meer lof. Uitermate vriendelijk en professioneel.
Als je door de enorme hoeveelheid prullaria heen kijkt dan is het interieur best mooi. Maar het is te veel. Net zoals met het eten... Verbergen onder een laag saus dat komt het eten niet te goede.
Komen wij hier weer terug? Nee !
Elsenard .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
De sfeer was erg goed, lekkere temperatuur en de inrichting was van een ouderwetse kruidenier. Heel leuk genoeg te kijken.
De bediening was heel vriendelijk en het eten voortreffelijk.
Alles goed van temperatuur en op smaak.