De Eetkamer

Schoolstraat 31 5801 BN Venray Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • tartaar van dorade 'asian style', kaviaar van soya
      steak tartare klassiek
      Franse vissoep, toast, rouille, kaas
  • Hoofdgerechten
    • kabeljauw met kreefenjus
      grilled ribsteak met lookboter
      zeebaarsfilet, wortel / gembercrème
  • Nagerecht
    • kaas
      nutellaparfait met caramelcrème en hazelnootcrumble
      chocolade moelleux

Over het restaurant De Eetkamer

De Eetkamer is ingericht in blauw en wit zoals de zee en het schuim. De Normandische / Bretonse keuken omschrijft zich als klassiek, ongecompliceerd met een no-nonsens mentaliteit en is vooral sterk in gerechten met vis en schaaldieren. De bediening weet een perfecte balans tussen correct en informeel te bereiken, versterkt door de Franse chansons op de achtergrond. Kijk uit naar het garnalenfeest en lobsterday!

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Maandag en Dinsdag gesloten

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer

Catrien L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
PLONIA T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gebruik gemaakt van AH kaart. Heel attent dat er een fles kraanwater aangeboden wordt
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hebben de recensies gelezen van de Eetkamer. Vol goede verwachtingen zijn we er vorige week vrijdag geweest.
De ontvangst was slecht: we moesten maar een plaatsje zoeken in de grote ruimte, zonder dat er iemand van de bediening meeging.
Op de vraag of er nog meer gasten zouden komen, werd afwijzend gereageerd. Men had diverse reserveringen afgewezen omdat er te weinig personeel was. Dus hebben we daar die avond alleen in die grote ruimte gezeten. Niet sfeervol!
Wat het eten betreft: Dat was goed van smaak maar het gerecht dat ik kreeg, was minimaal. Te duur voor wat je kreeg.
Al met al zijn we niet tevreden.
Isabelle H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten was echt heerlijk en vooral de bediening was heel goed. Attent en vriendelijk. Echt een aanrader.
Therese D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We maakten gebruik van het AH menu. Het voorgerecht was hoopgevend, maar het hoofdgerecht viel tegen
N. Ook de kaasplank als toetje bestaand uit twee soorten kaas. Dat viel ook tegen. De bediening was niet efficiënt we moesten erg lang wachten bij ieder gerecht. De witte huiswijn was prima.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten !!!
Derya P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was goed maar we moesten hier helaas erg lang op wachten. Gemiddeld een uur per gang. Op het voorgerecht bijna 1,5 uur moeten wachten! Vriendelijke bediening!
Britte S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hebben lekker gegeten maar moesten erg lang wachten op het eten.....
Josephine B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
gewoon heerlijk eten in een prima relaxte omgeving, attente bediening en met deze actie ook heel betaalbaar
Gertie C.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heel gezellig gegeten met een vriendin. Kreeftenmenu. Echt heerlijk. Lekker buiten gezeten. Zeer vriendelijke bediening.
Tonia V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Was lekker voor herhalen
Sabrine N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker eten. Bediening was ok en naar ons gevoel soms lang wachten op wat je had besteld.
Ralf J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Aanrader ! het op vis georiënteerde restaurant heeft een compacte kaart en allerlei mogelijkheden een menu te kiezen. Ons verassingsmenu van 32,50 herbergt 5 gangen die elk van uitstekende kwaliteit waren zowel qua versheid, precisie, opmaak en niet te vergeten de uitstekende smaak. de knoflook safraansaus was wellicht meer voor het oog dan daadwerkelijke toevoeging qua smaak maar verder kom ik niet bij mijn opmerkingen. Mooie wijnen die betaalbaar zijn ( vanaf 23,50 ) de siciliaanse grillo ( 27,50 ) door ons genuttigd was verfijnd en paste bij de gerechten. ( zowel onze voorkeur vooraf en advies chef )
Venray heeft met dit restaurant weer n topper erbij wat ons betreft. We gaan zeker een keer terug !
René S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten en was erg lekker zowel voor hoofd en nagerecht, porties hoofdgerecht "de termidor" en de bijgaande salade mag wel wat groter, voldoende gegeten door de aanvulling met frites (met "goede mayo")
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fijne ambiance en super gastvrouw!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij zijn er goed bediend en hebben ons ook een goed menu aangeboden.
Het is voor herhaling vatbaar. Zal het ook aan vrienden en bekenden aanprijzen.

Jan en Gerda
Norbert F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk eten bij de eetkamer. Franser kan bijna niet. Superverse schaaldieren, mooi opgemaakt. Uiterst vriendelijke bediening. Kleine maar fijne wijnkaart. Onovertroffen mouleux
Els E.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
heerlijk gegeten. Het was echt een perfect match. Harold kookt de sterren van de hemel. Een aanrader voor wie van kreeft en asperges houdt.
Pepijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017