De Eetkamer

Nieuwstraat 5 6431 Hoensbroek Nederland Kaart

Over restaurant De Eetkamer

Service met een glimlach

In de Nieuwstraat in Hoensbroek vind je De Eetkamer, waar je terecht kunt voor een voortreffelijk diner. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs is waar het hier om draait. De Eetkamer is een werkervaringsplek voor mensen met een handicap, die hier onder deskundige leiding worden voorbereid op een volwaardige plek in de arbeidsmarkt. Service met een glimlach en heerlijk eten is wat je hier voorgeschoteld krijgt!

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Laddie H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij waren een maand geleden met 4 personen geweest zijn nu terug gekomen met 6 personen.
Het was weer geweldig , een ieder vond het overheerlijk.
Zeer correcte bediening.
Petje af voor het personeel.
Robonink .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten. Echter er was weinig smaak aan de zalm. De saté was super. De bediening verdiend alleen maar complimenten. Hoeveelheid was ook in orde.
Catharina L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten bij de huiskamer Hoensbroek was weer geweldig goed verzorgd en lekker klaargemaakt, we komen terug. Ook de bediening voortreffelijk. Een aanrader
Jostokoch .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De keuze was wel beperkt maar toch voldoende het eten was lekker en goed verzorgd,en in de bediening allemaal spontane mensen.We zullen zeker terug gaan.
Laddie H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Laddie Hribar,

Zeer vriendelijk personeel.
Heel behulpzaam.
De gerechten zijn perfect op smaak gemaakt.
Dit is echt een aanrader, wij komen zeer zeker nog eens terug.
Andre-christa .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
de ontvangst was hartelijk en er wrd duidelijk uitgelegd uit welke gerechten we konden kiezen(ah-actie) Voorgerecht was heerliuk en ook de rest smaakte voortreffelijk! Bediening was erg attent.kortom weer een heerlijk diner gehad.Kom hier weer terug!
Svenwissing .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Voor ons hadden hadden ze bij naastgelegen restaurant een extra kinderstoel geregeld.
Mathieu En Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was super. Zeer aan te bevelen , kom zeker nog eens terug . Dat geld ook voor de andere personen die mee waren. Echt heel super
Jmlwfens .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Elk gerecht was voortreffelijk de wijn en andere drank was de juiste koeling was allemaal goed. De bediening was goed en had kennis van zaken. Het was er gezellig en zag er modern uit. Ik zou het iedereen kennen aanrade en is voor mij zo snel mogelijk weer een bezoek waard.
Vogelaar50 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij vonden alle gerechten lekker alleen was de bediening wat traag maar dit kan ook komen door de aanvoer van uit de keuken verder was alles perfect echt een aanrader en voor herhaling vatbaar
Hans61A A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016

Vlotte bediening , regelmatig aandacht of alles naar wens is , gezellig , voor het eerst bloemkoolsoep gegeten , fijn dat er op afspraak geboekt wordt dan is er altijd plaats , wij hebben nu hier 2 maal gedineerd ( uit Pijnacker ) als we weer in de buurt komen dan willen we zeker opnieuw hier dineren .
Linekedijkstra .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk voor gerecht, lekker na gerecht alleen de biefstuk was van binnen nog te rauw.
We hadden medium besteld maar toch te rauw. Neemt niet weg dat we daar gewoon blijven
gaan eten, want dat doen we altijd al ook zonder A.H voucher.
Godelinde76 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
de vega spaghetti (hoofdgerecht) was heerlijk. de tortilla's als voorgerecht vond ik meer een snack voor in de bioscoop. na afloop was de rekening veel te laag (15.20 ipv 63 euro) en dat heb ik aangegeven. zelf hadden ze het niet gezien...
Biancaw1983 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eenvoudig restaurant. Gerechten zijn goed maar niet bijzonder. Service prima alleen jammer dat we vol moesten betalen voor een keuze buiten het ah menu om.
Eric260 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, en als je van chocolade houdt, zeer zeker het Chocolate dream dessert bestellen :)
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was wederom een hele prettige ervaring zowel de sfeer als het eten. Alles kan en men doet totaal niet moeilijk. In andere locaties voel je wel dat je met een voucher komt, hier totaal niet.
John J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De biefpuntjes waren goed bereid en heerlijk op smaak, de portie was meer dan voldoende, de bediening was vriendelijk en voorkomend,chapeau een echte aanrader
Willems10 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voorgerecht was heel lekker. Hoofdgerecht was minder. Kwaliteit van vlees was slecht. Veel pees. En je moest p.p. €3.50 bijbetalen voor de bief.
Na aangegeven te hebben dat de kwaliteit slecht was werd hier vervolgens niets mee gedaan. Toch €3.50 bijbetalen. Toetje was lekker!!!
Reneeke89 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Eten was prima, echter de biefstuk puntjes heb ik lang op moeten knabbelen waren erg taai. Eten kwam snel en hebben niet lang hoeven wachten tussen de gerechten door.
Hj.smits1945 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
het eten was uitstekend. Lekker en meer dan genoeg. De bediening erg vriendelijk kwam geregeld vragen of we nog wat nodig hadden