De Eetkamer

Nieuwstraat 5 6431 Hoensbroek Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Service met een glimlach

In de Nieuwstraat in Hoensbroek vind je De Eetkamer, waar je terecht kunt voor een voortreffelijk diner. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs is waar het hier om draait. De Eetkamer is een werkervaringsplek voor mensen met een handicap, die hier onder deskundige leiding worden voorbereid op een volwaardige plek in de arbeidsmarkt. Service met een glimlach en heerlijk eten is wat je hier voorgeschoteld krijgt!

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 20:00
Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten maar met vierpersonen krijg je net zoveel aardappels en frieten en sla als met twee personen bij na vraag deden ze heel moeilijk en kregen we alleen een kommetje frieten geen aanrader voor normale eters.ik vind voor vier personen toch erg weinig twee kleine kommetjes.
marjojetten .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten zoals altijd in een gezellig restaurant. Welk gerecht ik ook kies vind tot nu toe alles lekker wat ik daar besteld heb en prijs valt ook nog mee. We komen zeker weer terug.
Margret N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
eten was lekker, propere keuken want je kon naar binnen kijken , deur stond gewoon open
super bediend geworden
wij hebben leuke avond gehad, voor herhaling vatbaar.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Alles was weer goed verzorgd. Een rustige ambiance, een gezellige sfeer. De bediening was vriendelijk.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij voelen ons altijd heel prettig bij de Eetkamer. Rustig en gezellig en de prijs-kwaliteitverhouding is prima. Bediening is altijd prettig en ongedwongen. Wij komen steeds weer terug.
erik3705 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We aten hier van het AH menu. Lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Minpuntje: de slagroom bij de chocolademousse was niet goed geklopt. Entourage was wat sober. Super leuke bediening!
R K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zoals altijd zeer tevreden, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Top!
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid .Her drinken en eten werd snel en goed geserveerd.Al met al hebben we ons in de Eetkamer prima kunnen amuseren ...Veel dank aan de deze vriendelijke mensen.
gr..
yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was een gezellige avond het eten was zeer lekker, Maar ook de bediening was goed en beleefd en ook de inrichting was zeer netjes en ook erg gezellig.
Catharina L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
zoals eerdere keren weer heerlijk gegeten .Ontvangst zeer vriendelijk evenals het personeel.We hebben alweer voor volgende maand gereserveerd
Laddie H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij waren een maand geleden met 4 personen geweest zijn nu terug gekomen met 6 personen.
Het was weer geweldig , een ieder vond het overheerlijk.
Zeer correcte bediening.
Petje af voor het personeel.
robonink .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten. Echter er was weinig smaak aan de zalm. De saté was super. De bediening verdiend alleen maar complimenten. Hoeveelheid was ook in orde.
Catharina L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten bij de huiskamer Hoensbroek was weer geweldig goed verzorgd en lekker klaargemaakt, we komen terug. Ook de bediening voortreffelijk. Een aanrader
jostokoch .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De keuze was wel beperkt maar toch voldoende het eten was lekker en goed verzorgd,en in de bediening allemaal spontane mensen.We zullen zeker terug gaan.
Laddie H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Laddie Hribar,

Zeer vriendelijk personeel.
Heel behulpzaam.
De gerechten zijn perfect op smaak gemaakt.
Dit is echt een aanrader, wij komen zeer zeker nog eens terug.
andre-christa .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
de ontvangst was hartelijk en er wrd duidelijk uitgelegd uit welke gerechten we konden kiezen(ah-actie) Voorgerecht was heerliuk en ook de rest smaakte voortreffelijk! Bediening was erg attent.kortom weer een heerlijk diner gehad.Kom hier weer terug!
svenwissing .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Voor ons hadden hadden ze bij naastgelegen restaurant een extra kinderstoel geregeld.
Mathieu En Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was super. Zeer aan te bevelen , kom zeker nog eens terug . Dat geld ook voor de andere personen die mee waren. Echt heel super
jmlwfens .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Elk gerecht was voortreffelijk de wijn en andere drank was de juiste koeling was allemaal goed. De bediening was goed en had kennis van zaken. Het was er gezellig en zag er modern uit. Ik zou het iedereen kennen aanrade en is voor mij zo snel mogelijk weer een bezoek waard.
vogelaar50 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij vonden alle gerechten lekker alleen was de bediening wat traag maar dit kan ook komen door de aanvoer van uit de keuken verder was alles perfect echt een aanrader en voor herhaling vatbaar