De Eetkamer

Nieuwstraat 5 6431 Hoensbroek Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer

Service met een glimlach

In de Nieuwstraat in Hoensbroek vind je De Eetkamer, waar je terecht kunt voor een voortreffelijk diner. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs is waar het hier om draait. De Eetkamer is een werkervaringsplek voor mensen met een handicap, die hier onder deskundige leiding worden voorbereid op een volwaardige plek in de arbeidsmarkt. Service met een glimlach en heerlijk eten is wat je hier voorgeschoteld krijgt!

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 20:00
Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Was goed verzorgd en vriendelijk was van de ah aktie reden om nog eens terug te gaan we zijn er in het verleden vaker geweest
ans.maurice .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een uitstekende service. Er is niks negatiefs te vermelden over dit restaurant. We zijn er de eerste keer geweest maar dat was vast en zeker niet de laatste keer.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben het weer uitstekend naar onze zin gehad. Vooral het voorgerecht met de garnalen was uit de kunst oftewel heerlijk !
Vinanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk en gezellig restaurant, erg vriendelijk personeel. Eten was ook erg lekker. Een echte aanrader, komen zeker nog een keer terug!
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Was geweldig wat een lieve mensen. Kwaliteit was goed voor wat je moest betalen.Niet twijfelen gewoon daar gaan eten.Je krijgt er geen spijt van.
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel qua bediening, het was wel zeer luid te horen dat het keukenpersoneel kwaad op elkaar was en vloekte. We betaalden met de AH-voucher omgerekend circa 12,50 per persoon, dat is een zeer prima prijs. De gangbare prijs ligt te hoog voor de locatie waar je je bevindt, bijna 25 euro voor 3-gangen waarvan het hoofd- en nagerecht erg eenvoudig zijn, wat niet erg is, is teveel. Ik zou er 18,50 euro van maken. De gerechten waren van prima kwaliteit, niks verkeerds aan. Parkeren kan op zeer korte loopafstand, dat is ook zeer prettig.
hansenmarialaheij .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
met de AH restaurantactie speciaal keuzemenu. Voor elke gang had je 5 keuzes. Het eten smaakte prima
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Heel vriendelijke bediening. Wij zijn dik tevreden.
Happy D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede porties, geen lange wachttijden en super vriendelijk personeel, ook werd er gedacht aan water voor de hond! Nette prijzen. Wc is schoon.
lievencamp .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gewoon goed en lekker gegeten , prima verzorgd en vriendelijke bediening. En de prijs was zeker OK.
Als jullie misschien twijfelen, ZEKER reserveren en gaan. Wij gaan in ieder geval nog eens terug.
HERMAN D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ongelooflijk genoten van het eten aan zeer democratische prijzen.
Fantastische vlotte en zeer vriendelijke bediening!
Wij gaan er zeker terug!!!!!!!!
Giny B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Mooie locatie,het eten was heerlijk de bediening was vriendelijk en het is voor herhaling vatbaar en komen zeker nog eens terug
Arnou S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was prima en vriendelijk, ontvangst was goed, we voelden ons thuis. we kunnen het alleen maar aanbevelen en zullen beslist vaker terug komen.
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten maar met vierpersonen krijg je net zoveel aardappels en frieten en sla als met twee personen bij na vraag deden ze heel moeilijk en kregen we alleen een kommetje frieten geen aanrader voor normale eters.ik vind voor vier personen toch erg weinig twee kleine kommetjes.
marjojetten .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten zoals altijd in een gezellig restaurant. Welk gerecht ik ook kies vind tot nu toe alles lekker wat ik daar besteld heb en prijs valt ook nog mee. We komen zeker weer terug.
Margret N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
eten was lekker, propere keuken want je kon naar binnen kijken , deur stond gewoon open
super bediend geworden
wij hebben leuke avond gehad, voor herhaling vatbaar.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Alles was weer goed verzorgd. Een rustige ambiance, een gezellige sfeer. De bediening was vriendelijk.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij voelen ons altijd heel prettig bij de Eetkamer. Rustig en gezellig en de prijs-kwaliteitverhouding is prima. Bediening is altijd prettig en ongedwongen. Wij komen steeds weer terug.
erik3705 R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We aten hier van het AH menu. Lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Minpuntje: de slagroom bij de chocolademousse was niet goed geklopt. Entourage was wat sober. Super leuke bediening!
R K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zoals altijd zeer tevreden, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Top!
yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was een gezellige avond het eten was zeer lekker, Maar ook de bediening was goed en beleefd en ook de inrichting was zeer netjes en ook erg gezellig.