Over het restaurant De Eetkamer

Service met een glimlach

In de Nieuwstraat in Hoensbroek vind je De Eetkamer, waar je terecht kunt voor een voortreffelijk diner. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs is waar het hier om draait. De Eetkamer is een werkervaringsplek voor mensen met een handicap, die hier onder deskundige leiding worden voorbereid op een volwaardige plek in de arbeidsmarkt. Service met een glimlach en heerlijk eten is wat je hier voorgeschoteld krijgt!

Meer informatie over restaurant De Eetkamer

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 20:00
Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 21:00

kleingem .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Eten was ok, niet super. Bediening zeer vriendelijk en prettig, prijzen goed. Inrichting eenvoudig, maar doeltreffend...
ans.maurice .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten net zoals de vorige keer. En vriendelijk personeel. We gaan hier vast en zeker nog vaker eten. Het is een echte aanrader. Ook met kleine kinderen. Voor hun is er ook genoeg keuze.
Hanssen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
In een gezellige ambiance met vriendelijk en behulpzaam personeel heerlijk gegeten!

Recensie op zijn minst 120 tekens? Wat een onzin!
p.romgens .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Op het eten geen aanmerking. Smakelijk en ruim voldoende.Vriendelijke bediening.
De wachttijd kan wat korter. In de tweede ruimte was het wel zeer warm.
bakkers1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
heerlijk gegeten goede keuzes vriendelijk personeel mooie ruimte
Goed ontvangen en een leuk plekje voor ons tweeën de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam
Ze namen de tijd om je en goed gevoel te geven, gaan zeker nogmaals terug
Math F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goede keuken,erg lekker gegeten.Leuke entourage en snelle bediening.
Heel vriendelijk personeel .wij komen beslist nog eens terug
GJP H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik moet zeggen, dat het voorgerecht perfect was. Leuk opgediend, heerlijk van smaak: echt niets mis mee. Het hoofdgerecht zag er ook goed uit, maar van de visspies was het middelste stukje vis niet gaar en de biefstuk was zeer beslist niet mals.
Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Altijd prima hier! Vriendelijke bediening. Lekker eten, sociale mensen en erg leuk ondanks de beperkingen. Je ziet merkt en voelt dat ze met plezier werken en dat er een fijne stemming heerst onder het personeel!!
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De eetkamer ken ik om dat ik daar wel eens vaker kom.
Ik vond de kwaliteit goed.
De bloemkoolsoep was lekker en de saté ook.
Als nagerecht had ik flensjes met appelcompote en een bolletje ijs met slagroom.
In De eetkamer blijf ik zeker komen.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bedienend personeel erg attent
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij zijn hier al vaker geweest en hebben het altijd goed naar onze zin. Het eten is goed verzorgd en de bediening is vriendelijk en voorkomend. Oftewel wij zijn zeer tevreden en komen graag terug.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vriendelijk personeel, eten staat snel op tafel. Kwaliteit van het eten is matig en alleen vanwege de AH-actie nog een redelijk goede prijs kwaliteit verhouding
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Was goed verzorgd en vriendelijk was van de ah aktie reden om nog eens terug te gaan we zijn er in het verleden vaker geweest
ans.maurice .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een uitstekende service. Er is niks negatiefs te vermelden over dit restaurant. We zijn er de eerste keer geweest maar dat was vast en zeker niet de laatste keer.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben het weer uitstekend naar onze zin gehad. Vooral het voorgerecht met de garnalen was uit de kunst oftewel heerlijk !
Vinanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk en gezellig restaurant, erg vriendelijk personeel. Eten was ook erg lekker. Een echte aanrader, komen zeker nog een keer terug!
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Was geweldig wat een lieve mensen. Kwaliteit was goed voor wat je moest betalen.Niet twijfelen gewoon daar gaan eten.Je krijgt er geen spijt van.
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel qua bediening, het was wel zeer luid te horen dat het keukenpersoneel kwaad op elkaar was en vloekte. We betaalden met de AH-voucher omgerekend circa 12,50 per persoon, dat is een zeer prima prijs. De gangbare prijs ligt te hoog voor de locatie waar je je bevindt, bijna 25 euro voor 3-gangen waarvan het hoofd- en nagerecht erg eenvoudig zijn, wat niet erg is, is teveel. Ik zou er 18,50 euro van maken. De gerechten waren van prima kwaliteit, niks verkeerds aan. Parkeren kan op zeer korte loopafstand, dat is ook zeer prettig.
hansenmarialaheij .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
met de AH restaurantactie speciaal keuzemenu. Voor elke gang had je 5 keuzes. Het eten smaakte prima
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Heel vriendelijke bediening. Wij zijn dik tevreden.
Happy D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede porties, geen lange wachttijden en super vriendelijk personeel, ook werd er gedacht aan water voor de hond! Nette prijzen. Wc is schoon.