Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Anja S.
Hannes K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goed eten en eersteklas service, het beste restaurant in Scheveningen. Prijs upscale, maar oké voor Scheveningen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Pareltje waar je niet voorbij mag lopen. Heerlijk eten, leuke sfeer met idem bediening. Daarbij een goede prijs kwaliteit verhouding: helemaal top!
erik K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
één keer per jaar komen we van ver naar scheveningen strand en eten we vaste prik in dit restaurant. o zo lekkere gerechten en een feest met bijpassend wijnarrangement
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten, fijne service. Verassingsmenu inclusief wijntjes is een aanrader. Ze leggen alles uit. Verstand van zaken
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een heerlijke avond uit waarop we heerlijk verwend zijn! Vier-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement genomen, een echte aanrader. De eend van de 3e gang was wat taai, dit werd zonder problemen opgelost en we kregen een vervangende gang met een zeer smakelijke rib-eye.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden heel plezierig ontvangen door de gastheer. Het eten was erg goed en origineel.
Een prima ervaring.
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
heerlijk gegeten! super vriendelijke bediening en een goede uitleg van wat er op je bord lag, hoe het bereid was en hoe je het het beste kon eten.
Daan H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geweldig gegeten vanavond. Gezellige indeling ze nemen de tijd voor je en leggen alles uit wat op je bord ligt en hoe het bereid is. Vooraf de coquilles met buikspek alles goed smaak combi met wijn was perfect. Hoofdgerecht was de bouillabaisse. de griet coquille en langoustines waren in combinatie met de bouillon heerlijk op
Smaak. Echt top gegeten
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer, klassiek maar wel relaxed. Een huiskamer sfeer, maar toch ook een avondje uit. Service was top en het eten echt van hele goede kwaliteit. Zeker een aanrader!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer en uitstekende service. Een echte huiskamer sfeer die tegelijkertijd een avondje uit is.

Zeker een aanrader!
Tia V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Uitstekend restaurant, met een chef kok die duidelijk weet wat hij doet. Heerlijk gegeten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk verrassingsmenu, onverwachte maar zeer lekkere smaken, zeer mooi en origineel gepresenteerd. Zeer vriendelijke bediening. Perfecte maaltijd in een aangenaam kader.
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fantastisch gegeten en top service
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het verrassingsmenu was echt verrassend. Bijzondere gerechten en goed verzorgd.
els K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
heerlijk gegeten. leuk die openslaande ramen zo zit je binnen maar toch een beetje buiten. kokkin deed goed haar best en kom zelfs aan tafel vragen of alles naar wens is. prijs kwaliteit is goed.
Ngoc H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Super lekker gegeten. Boven onze verwachtingen. Service was ook goed. Wij komen zeker terug.
Bruno B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geweldige ervaring rijker! zeker een aanrader.
bertdenennie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Op 22 juli jl. weer eens met zijn tweeën gegeten bij de Eetkamer van Scheveningen. Ook deze keer werden we niet teleurgesteld. Integendeel. We begonnen met een glas huiswijn (Montgravet Sauvignon Blanc en Cum Laude Rose Granache; beide uitstekend) en een broodplankje om op het gemak te bekijken wat we zouden gaan eten. In die tussentijd werd ons een heerlijke amuse gebracht, gebaseerd op komkommer! Deze keer kozen we geen menu, maar een hoofdgerecht: de wekelijks wijzigende specialiteit van de kok. De naam daarvan: Speciaal uit het water (een gerecht voor twee personen). Dit betrof een in een zoutkorst klaargemaakte dorade, die door de ober aan tafel werd "schoongemaakt" en uitgeserveerd. Die smaakte voortreffelijk. Daarbij kregen we ieder een langwerpig bord, waarop verschillende groentes lagen, sausjes, en .... uitstekend klaargemaakte grietfilets. Ook de bekende "frietzak" ontbrak niet. De huiswijn vergezelde al dit heerlijks. Besloten werd met een kopje espresso c.a. De bediening was in alle opzichten pico bello! Kortom: hier komen we graag weer terug!
gulik255 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Was in een woord gewoon weer SUPER. Een vijfgangen verrasingsmenu genomen en alles was perfect. De bediening is vrienelijk en ze weten war ze over praten. Jasper en je team, bedankt maar weer en tot ziens.