Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

• Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gewoon goed
TvW .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een verrassing! Attente bediening, gezellige sfeer. Alle tafels gereserveerd. De ober zei dat ze net een nieuwe kaart hadden.
Mooie wijnen. Heerlijke amuse. Gerechten mooi opgemaakt. Wij gingen voor de kabeljauwhaas. Alhoewel bord goed verwarmd was, koelde de kabeljauw erg snel af. Jammer.
Toe een overheerlijke espresso!
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Alles bij elkaar prima voor de prijs van € 70 voor 2 personen. De gerechten langzaam gegaarde entrecote en (specialiteit van de chef) lamsschenkel werden goed bereid en verzorgd geserveerd. Jammer dat de smaak van eekhoorntjesbrood bij de schenkel onnodig werd verdrongen door de sereh.
Maurice G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
28/02/2017 heerlijk genoten van een 3 gangen menu met wijnen bij de eetkamer van Scheveningen. De gerechten waren fantastisch! Ook de service was van een hoog niveau, een gedetailleerde beschrijving bij iedere wijn en ook een mooie uitleg over de geserveerde producten. Al met al een top avond! Ons volgende bezoek staat al gepland.
Maurice G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
28/02/2017 geweldig genoten van een 3 gangen menu met wijnen bij de eetkamer van Scheveningen. De gerechten waren fantastisch! Ook de service was van een hoog niveau, een gedetailleerde beschrijving bij iedere wijn en ook een mooie uitleg over het geserveerde product. Al met al een top avond! Ons volgende bezoek staat al gepland.
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super goed restaurant met een beperkte maar wel heel goede kaart. Heerlijk gegeten.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een klein en persoonlijk restaurant met een gezellige sfeer. Bediening was erg vriendelijk en kundig. Het eten was heerlijk en werd prachtig gepresenteerd. Echte aanrader!
Jaimy D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement gehad. Service was erg goed, en bij alles kregen we een uitgebreide uitleg. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Pareltje op onverwachte locatie!
LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellige en huiselijke sfeer. De kaart is niet groot, maar bij alle gerechten loopt het water uit de mond. De bediening geeft een uitgebreide uitleg over de mooie gerechten die je voor je op tafel krijgt. Het eten is uitstekend. We komen hier zeker nog een keer terug!
Marisa A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij de Eetkamer van Scheveningen. Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Ons eerste bezoek is zeer goed bevallen, wij komen dus zeker terug.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. Gastvrij en leuk team!!
Dianne R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Afgegaan op de goede recensies hier een tafel gereserveerd. We waren met 8 personen en hebben genóten van elke minuut en elk gerecht. Bij elk gerecht werd een gedetailleerde toelichting gegeven wat bijna maakte dat het nog beter smaakte. Fijne sfeer , vriendelijke bediening. En dan die gerechten: héérlijk: alles prima en persoonlijk nog nooit zo'n malse lamschenkel gegeten. Echt een aanrader dit restaurant!
Ger P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een mooie uitleg over de gerechten en de wijn. top. Zeker voor herhaling vatbaar.
..........................................................................................................................
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
lekkere gerechten, mooi opgediend. Attente bediening. Verrasingsmenu is aanrader!
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en ook genoten van mooie wijnen. De bediening was erg prettig. De locatie is gezellig en gemoedelijk.
Eter12 F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij zijn hier op een zaterdagavond met 2 personen gaan eten. De ontvangst was zeer vriendelijk en vlot. Over de algehele avond bleef dit zo. De bediening was zeer vrolijk en attent, naar ons, maar onderling leken ze het ook goed te vinden wat een goede uitstraling geeft. We hebben de doradefilet en parelhoen gegeten en we bleven keer op keer tegen elkaar zeggen hoe ontzettend lekker dit was! In tijden niet zo verrassend lekker gegeten. Als toetje heb ik de popcorn gehad en er was een geweldige knetterende ervaring(letterlijk en figuurlijk, want er zaten stukken in wat knisperde op je tong). De sfeer en interieur is heel informeel, maar wel schoon en goed onderhouden. Wij komen hier nog echt wel een keer terug.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben voor de 4e keer gegeten in de eetkamer en we genieten altijd van een 4-gangen verrassingsmenu. Het was zaterdag gewoon weer zalig. Het hoofgerecht was wild zwijn met zuurkool. Wij houden allebei niet van zuurkool dus dat viel een beetje tegen. Ik had ook het wijnarragement erbij genomen. Alles bijelkaar was het puur genieten.
kidusebout .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant, aardige, enthousiaste bediening. En het eten was van hoog niveau, mooie opmaak. Ik was ook afgegaan op de goede recensies, die helemaal terecht waren. Kortom heerlijk!