Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Christ V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super goed restaurant met een beperkte maar wel heel goede kaart. Heerlijk gegeten.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Jaimy D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement gehad. Service was erg goed, en bij alles kregen we een uitgebreide uitleg. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Pareltje op onverwachte locatie!
LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Marisa A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij de Eetkamer van Scheveningen. Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Ons eerste bezoek is zeer goed bevallen, wij komen dus zeker terug.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. Gastvrij en leuk team!!
Dianne R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Afgegaan op de goede recensies hier een tafel gereserveerd. We waren met 8 personen en hebben genóten van elke minuut en elk gerecht. Bij elk gerecht werd een gedetailleerde toelichting gegeven wat bijna maakte dat het nog beter smaakte. Fijne sfeer , vriendelijke bediening. En dan die gerechten: héérlijk: alles prima en persoonlijk nog nooit zo'n malse lamschenkel gegeten. Echt een aanrader dit restaurant!
Ger P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een mooie uitleg over de gerechten en de wijn. top. Zeker voor herhaling vatbaar.
..........................................................................................................................
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
lekkere gerechten, mooi opgediend. Attente bediening. Verrasingsmenu is aanrader!
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en ook genoten van mooie wijnen. De bediening was erg prettig. De locatie is gezellig en gemoedelijk.
Eter12 F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij zijn hier op een zaterdagavond met 2 personen gaan eten. De ontvangst was zeer vriendelijk en vlot. Over de algehele avond bleef dit zo. De bediening was zeer vrolijk en attent, naar ons, maar onderling leken ze het ook goed te vinden wat een goede uitstraling geeft. We hebben de doradefilet en parelhoen gegeten en we bleven keer op keer tegen elkaar zeggen hoe ontzettend lekker dit was! In tijden niet zo verrassend lekker gegeten. Als toetje heb ik de popcorn gehad en er was een geweldige knetterende ervaring(letterlijk en figuurlijk, want er zaten stukken in wat knisperde op je tong). De sfeer en interieur is heel informeel, maar wel schoon en goed onderhouden. Wij komen hier nog echt wel een keer terug.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben voor de 4e keer gegeten in de eetkamer en we genieten altijd van een 4-gangen verrassingsmenu. Het was zaterdag gewoon weer zalig. Het hoofgerecht was wild zwijn met zuurkool. Wij houden allebei niet van zuurkool dus dat viel een beetje tegen. Ik had ook het wijnarragement erbij genomen. Alles bijelkaar was het puur genieten.
kidusebout .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant, aardige, enthousiaste bediening. En het eten was van hoog niveau, mooie opmaak. Ik was ook afgegaan op de goede recensies, die helemaal terecht waren. Kortom heerlijk!
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op loopafstand en nu pas ontdekt. Met dochterlief van net 8 en manlief gegeten. Prima bediening en met name de ontspannen aandacht voor onze dochter was echt geweldig. Goede gerechten met mooie opmaak op de borden. Witte port op juiste temperatuur en goede huiswijn. Dessert zag er prachtig uit en was ook heerlijk. Daarnaast vlot maar niet te haastig. Wij komen zeker een keer terug !
Debbie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteravond hier gegeten. Voor- en hoofdgerechten waren heerlijk. Het dessert echter was niet goed van smaak en textuur. Ook miste er een element op het bord. Bij navraag hierna werd verteld dat ze dit vergeten waren te halen bij de winkel. Ik had het prettig gevonden als dit voor de bestelling vermeld zou worden. Bij het afruimen van de borden gaven wij aan dat het dessert niet goed van smaak was. Later werd er teruggekoppeld dat het dessert inderdaad mislukt was en dat ze vergeten waren om het te proeven voor het uitserveren. Echter moesten wij wel 1 dessert afrekenen. Jammer!Was netjes geweest om dit niet op de bon te zetten. Gemiste kans...
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Etentje van het werk hier gereserveerd omdat de prijs/kwaliteit verhouding ons goed leek. We zijn niet teleurgesteld! De ontvangst was vriendelijk en we kregen nog wat extra's zoals een amuse vooraf en een likeurtje bij de koffie. Over het eten ook niets dan goeds. Binnen het keuzemenu had ik de zalm vooraf en de heilbot als hoofdgerecht, die beiden goed combineerden met de Sauvignon blanc van het huis. De huisgemaakte frites hoorden misschien niet zo bij het hoofdgerecht, maar waren wel perfect gefrituurd en niet te versmaden. Ook het dessert was heerlijk, vooral de brownie - vers uit de oven. De bediening was goed en efficiënt. Kortom: een aanrader!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten hier. Aan alle gerechten was veel zorg besteed en alles smaakte echt fantastisch ! Zeker een aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vlak voor het doek dreigt te vallen voor toneelgroep De Appel in Scheveningen kennis gemaakt met dit zeer sympathieke restaurant. Reden om ook in de toekomst naar Scheveningen te gaan, ook zonder theater: 'vaut le voyage!'
Cholleboom .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De huiskamer is een niet echt ongezellige bruine cafe dat nu dienst doet al restaurant en geen cafe meer is. Het meubilair is oud en aan slijtage onderhevig zo ook de aankleding aan de wanden. wij zaten achter een wijnkoelkast met daarachter een zeer tochtige keldertrap deur en hadden het koud. De gerechten beloven veel op papier maar veel is het niet wat gepresenteerd wordt. Heel veel cremetjes met een smaakje doen het papieren gerecht uitkomen maar echt smaakvol is het niet. Ook de zak patat hoort niet in een restaurant, een puree of wat linzen past veel beter bij de visgerechten. Een beetje goedkoop. De wijn geschonken per glas is goed. De bediening is heel vriendelijk. Voor ons een tegenvaller, geen tweede keer naar dit logement..