De Eetkamer van Scheveningen

Marcelisstraat 255A 2586 RV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

tram 1/9 Bus 22
  • : ja voor de deur wel betaald. Na 2 uur mogelijk bij de betaalautomaat fysiek te verlengen, slechts eenmaal met parkline

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag van 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

JP H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wat een heerlijk gezellig tentje is dit. We hebben ons laten verassen met het verassingsmenu. Wat een smaak sensatie. En personeel is erg vriendelijk en niet te stijf. Aanrader!
Raf V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, alles was lekker van het 3 gangen verrassingsmenu. Dit restaurant is een echte aanrader! wij komen hier zeker eens terug
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat een ontdekking! Super knus, gezellig, vriendelijke bediening en het eten... holy ... echt genoten van de kunstwerkjes! Prijs - kwaliteit dik in orde. Love it!
Caspar V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten. We hebben het 5 gangen verrassingsmenu genomen en alle gerechten waren bijzonder, lekker en met een veelheid aan ingrediënten die je niet in veel restaurants zal vinden. Top!
Wilbert L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Uitstekend. Voor herhaling vatbaar, zal get zeker aanbevelen bij anderen. Heerlijk eten, leuke spontane bediening, we hebben genoten.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
gepassioneerde vakmensen welke er elke keer weer een feestje van maken
Gulik255 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zaterdagavond met zijn vieren een 5 gangen verrassingmenu genomen. Het smaakte zoals gewoonlijk voortreffelijk en de keuken laat ons elke keer weer versteld staan van de combinaties die ze serveren. Niks anders dan lof voor Jasper en zijn team.
Gulik255 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vanavond hier weer gegeten en het was weer subliem. Jasper en de crew bedankt voor het heerlijke eten en gezelligheid. Tot de volgende keer maar weer.
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Bij toeval weer bij jullie gegeten. De vorige keer was met vrienden (zie resencie 13-6-2015). Lief en ik kozen voor een 4-gangen verrassingsmenu en dit was ECHT verrassend. Een heerlijke amuse en alle gerechten een smaakbeleving in je mond. Vriendelijke bediening en bij elk gerecht wordt uitgelegd, wat er op je bord ligt. Dit zijn zoveel verschillende smaken, zodat je het snel vergeet, wat men zei. Vandaar denk ik, dat zowat niemand in zijn/haar resencie schrijft, wat men precies gegeten heeft, haha...maar de moeite waard!
Rudolph E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Onze avond was in alle opzichten zeer geslaagd!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Een gezellig restaurant, heerlijk eten en top personeel! Geen hoogdravende gerechten maar verrassend goed. Een aanrader voor iedereen!
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Lekker eten, goede service. Aanrader
Suzan__ .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Als je de buitenkant ziet denk je aan een eetcafé van redelijke kwaliteit, maar niks is minder waar! Echt heerlijk en verrassend gegeten. Alles was van even goede kwaliteit. Het is dat we niet in de buurt wonen, anders zouden we hier heel vaak gaan eten!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk gegeten na een stranddag. Prettige ontvangst en mooie menukeuze. De wijn, die aanbevolen werd was voor ons een schot in de roos. Helemaal tevreden terug naar ons hotel.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Laatste keer dat we hier aten was 7 jaar geleden. Sindsdien is de kwaliteit gelijk gebleven of zelfs verbeterd. Enorm lekker gegeten, en bovendien super service
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk eten en de eigenaar staat open voor een praatje en geeft of vraagt aan de kok na welke bijzondere smaken of groentes er in de gerechten zitten.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Bijzonder smakelijk gegeten. Alle gerechten van het verrassingsmenu waren even lekker en met recht verrassend!
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Mooi opgemaakte gerechten. De kwartel met magnum van Iberico was heerlijk! Mooie bijpassende wijnen. Een fijne avond dus.
Ilona J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Hoewel het eten erg goed was en de kaart interessant, was de wachttijd veel te lang. Wij hadden de tijd, maar zelfs toen duurde het erg lang eer het voorafje arriveerde en nog langer voor het hoofdgerecht.
Dat is jammer, het doet afbreuk aan het geheel. De inrichting is niet in overeenstemming met de menukaart en de kwaliteit, ook jammer. De eetkamer heeft alles in zich om een gerenommeerd restaurant te worden.
Serge B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima sfeer en bediening maar helaas ging in de keuken niet alles goed. Een hoofdgerecht was vergeten en kwam derhalve 10 minuten later. Wel netjes excuses en een drankje aangeboden gekregen. Eten was overigens prima met heerlijke zelfgemaakte friet. Voortreffelijk groentengarnituur maar wel op elk bordje hetzelfde. We gaan er zeker nog een keertje heen...dat wel hoor!