Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

9,2
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fantastisch gegeten en top service
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het verrassingsmenu was echt verrassend. Bijzondere gerechten en goed verzorgd.
els K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
heerlijk gegeten. leuk die openslaande ramen zo zit je binnen maar toch een beetje buiten. kokkin deed goed haar best en kom zelfs aan tafel vragen of alles naar wens is. prijs kwaliteit is goed.
Ngoc H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Super lekker gegeten. Boven onze verwachtingen. Service was ook goed. Wij komen zeker terug.
Bruno B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geweldige ervaring rijker! zeker een aanrader.
bertdenennie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Op 22 juli jl. weer eens met zijn tweeën gegeten bij de Eetkamer van Scheveningen. Ook deze keer werden we niet teleurgesteld. Integendeel. We begonnen met een glas huiswijn (Montgravet Sauvignon Blanc en Cum Laude Rose Granache; beide uitstekend) en een broodplankje om op het gemak te bekijken wat we zouden gaan eten. In die tussentijd werd ons een heerlijke amuse gebracht, gebaseerd op komkommer! Deze keer kozen we geen menu, maar een hoofdgerecht: de wekelijks wijzigende specialiteit van de kok. De naam daarvan: Speciaal uit het water (een gerecht voor twee personen). Dit betrof een in een zoutkorst klaargemaakte dorade, die door de ober aan tafel werd "schoongemaakt" en uitgeserveerd. Die smaakte voortreffelijk. Daarbij kregen we ieder een langwerpig bord, waarop verschillende groentes lagen, sausjes, en .... uitstekend klaargemaakte grietfilets. Ook de bekende "frietzak" ontbrak niet. De huiswijn vergezelde al dit heerlijks. Besloten werd met een kopje espresso c.a. De bediening was in alle opzichten pico bello! Kortom: hier komen we graag weer terug!
gulik255 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Was in een woord gewoon weer SUPER. Een vijfgangen verrasingsmenu genomen en alles was perfect. De bediening is vrienelijk en ze weten war ze over praten. Jasper en je team, bedankt maar weer en tot ziens.
Duncan M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Eten was heerlijk, rustige atmosfeer waarin je goed en verstaanbaar met elkaar kunt praten en de bediening was vriendelijk en kundig. Helaas was de wachttijd tussen de gerechten wel erg lang, hoewel het niet druk was. Ook is het jammer dat je in de buurt maximaal 2 uur mag parkeren.
Hugan A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voor het derde jaar weer hier gegeten tijdens een tripje Scheveningen. We werden erg vriendelijk ontvangen. We hebben gekozen voor een 3-gangen menu met wijn erbij. We hebben heerlijk gegeten. De combinatie van vis/vlees was erg goed. En de wijntjes erbij waren erg goed. Volgend jaar komen we weeeeeer terug.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, zeer gastvrij en vriendelijke. Goede uitleg van alle gerechten bijpassende wijnen.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden al om 17.00 uur gereserveerd in verband met een voorstelling in het circus theater. Hier werd goed rekening mee gehouden gedurende het diner. Zij hielden de tijd voor ons in de gaten. De gerechten waren super en de uitleg erbij was erg prettig. Een persoonlijke en gemoedelijke sfeer, met culinaire gerechten. Een absolute aanrader.
marian H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Alweer erg lekker en gezellig gegeten bij de eetkamer. Alle gerechten worden met zorg bereid en mooi opgediend. Er worden lekkere wijnen geschonken bij de gerechten. De bediening is hartelijk. Het restaurant geeft inderdaad de besloten sfeer van een huiskamer wat wij als heel prettig ervaren. Warm en gezellig.
Tobias W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement dat wij namen bleek in twee opzichten verrassend: een heel bijzondere combinatie van gerechten en smaken en ongelooflijk smakelijk.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eten was fantastisch zowel de smaak als de presentatie.
a. S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Was weer af, voelt of je thuis bent, niks opdringerig met goede uitleg van de gerechten en een en al vriendelijkheid, voor ieder een aanrader.
Gunther en Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
heerlijk gegeten, wij eten vaak in sterrenrestaurants de smaak die we hier ervaarden kwam er zeker wel in de buurt, de volgende keer laten we ons weer verrassen
ronald E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gewoon goed
TvW .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een verrassing! Attente bediening, gezellige sfeer. Alle tafels gereserveerd. De ober zei dat ze net een nieuwe kaart hadden.
Mooie wijnen. Heerlijke amuse. Gerechten mooi opgemaakt. Wij gingen voor de kabeljauwhaas. Alhoewel bord goed verwarmd was, koelde de kabeljauw erg snel af. Jammer.
Toe een overheerlijke espresso!
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Alles bij elkaar prima voor de prijs van € 70 voor 2 personen. De gerechten langzaam gegaarde entrecote en (specialiteit van de chef) lamsschenkel werden goed bereid en verzorgd geserveerd. Jammer dat de smaak van eekhoorntjesbrood bij de schenkel onnodig werd verdrongen door de sereh.
Maurice G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
28/02/2017 geweldig genoten van een 3 gangen menu met wijnen bij de eetkamer van Scheveningen. De gerechten waren fantastisch! Ook de service was van een hoog niveau, een gedetailleerde beschrijving bij iedere wijn en ook een mooie uitleg over het geserveerde product. Al met al een top avond! Ons volgende bezoek staat al gepland.