Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Inge R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden al om 17.00 uur gereserveerd in verband met een voorstelling in het circus theater. Hier werd goed rekening mee gehouden gedurende het diner. Zij hielden de tijd voor ons in de gaten. De gerechten waren super en de uitleg erbij was erg prettig. Een persoonlijke en gemoedelijke sfeer, met culinaire gerechten. Een absolute aanrader.
ratking H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Alweer erg lekker en gezellig gegeten bij de eetkamer. Alle gerechten worden met zorg bereid en mooi opgediend. Er worden lekkere wijnen geschonken bij de gerechten. De bediening is hartelijk. Het restaurant geeft inderdaad de besloten sfeer van een huiskamer wat wij als heel prettig ervaren. Warm en gezellig.
Tobias W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement dat wij namen bleek in twee opzichten verrassend: een heel bijzondere combinatie van gerechten en smaken en ongelooflijk smakelijk.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eten was fantastisch zowel de smaak als de presentatie.
a. S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Was weer af, voelt of je thuis bent, niks opdringerig met goede uitleg van de gerechten en een en al vriendelijkheid, voor ieder een aanrader.
Gunther en Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
heerlijk gegeten, wij eten vaak in sterrenrestaurants de smaak die we hier ervaarden kwam er zeker wel in de buurt, de volgende keer laten we ons weer verrassen
ronald E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gewoon goed
TvW .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een verrassing! Attente bediening, gezellige sfeer. Alle tafels gereserveerd. De ober zei dat ze net een nieuwe kaart hadden.
Mooie wijnen. Heerlijke amuse. Gerechten mooi opgemaakt. Wij gingen voor de kabeljauwhaas. Alhoewel bord goed verwarmd was, koelde de kabeljauw erg snel af. Jammer.
Toe een overheerlijke espresso!
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Alles bij elkaar prima voor de prijs van € 70 voor 2 personen. De gerechten langzaam gegaarde entrecote en (specialiteit van de chef) lamsschenkel werden goed bereid en verzorgd geserveerd. Jammer dat de smaak van eekhoorntjesbrood bij de schenkel onnodig werd verdrongen door de sereh.
Maurice G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
28/02/2017 heerlijk genoten van een 3 gangen menu met wijnen bij de eetkamer van Scheveningen. De gerechten waren fantastisch! Ook de service was van een hoog niveau, een gedetailleerde beschrijving bij iedere wijn en ook een mooie uitleg over de geserveerde producten. Al met al een top avond! Ons volgende bezoek staat al gepland.
Maurice G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
28/02/2017 geweldig genoten van een 3 gangen menu met wijnen bij de eetkamer van Scheveningen. De gerechten waren fantastisch! Ook de service was van een hoog niveau, een gedetailleerde beschrijving bij iedere wijn en ook een mooie uitleg over het geserveerde product. Al met al een top avond! Ons volgende bezoek staat al gepland.
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super goed restaurant met een beperkte maar wel heel goede kaart. Heerlijk gegeten.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een klein en persoonlijk restaurant met een gezellige sfeer. Bediening was erg vriendelijk en kundig. Het eten was heerlijk en werd prachtig gepresenteerd. Echte aanrader!
Jaimy D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement gehad. Service was erg goed, en bij alles kregen we een uitgebreide uitleg. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Pareltje op onverwachte locatie!
LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellige en huiselijke sfeer. De kaart is niet groot, maar bij alle gerechten loopt het water uit de mond. De bediening geeft een uitgebreide uitleg over de mooie gerechten die je voor je op tafel krijgt. Het eten is uitstekend. We komen hier zeker nog een keer terug!
Marisa A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij de Eetkamer van Scheveningen. Ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Ons eerste bezoek is zeer goed bevallen, wij komen dus zeker terug.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. Gastvrij en leuk team!!
Dianne R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Afgegaan op de goede recensies hier een tafel gereserveerd. We waren met 8 personen en hebben genóten van elke minuut en elk gerecht. Bij elk gerecht werd een gedetailleerde toelichting gegeven wat bijna maakte dat het nog beter smaakte. Fijne sfeer , vriendelijke bediening. En dan die gerechten: héérlijk: alles prima en persoonlijk nog nooit zo'n malse lamschenkel gegeten. Echt een aanrader dit restaurant!
Ger P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een mooie uitleg over de gerechten en de wijn. top. Zeker voor herhaling vatbaar.
..........................................................................................................................