De Eetkamer van Scheveningen

Marcelisstraat 255A 2586 RV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

tram 1/9 Bus 22
  • : ja voor de deur wel betaald. Na 2 uur mogelijk bij de betaalautomaat fysiek te verlengen, slechts eenmaal met parkline

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag van 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Marian S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten! 3 gangen verrassings menu. Mooie combinaties en met veel zorg bereid!
Kom graag weer een keer!
Tony B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een fantastische ervaring. High end food met een normale attitude. Gewoon doen!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Deze week [14-04-18] is de nieuwe kaart ingegaan, en wat heb ik genoten. Wat bij mij vooral is blijven hangen was het dessert. Wat eigenlijk best verbaaswerkend is omdat ik niet zo van desserts hou. Ik had als dessert de magnum van rabarber met witte chocolade en wat was dit geniaal! Ook erg fijn dat de chefs rekening met mij hielden omdat ik zwanger ben. De alcohol vrije wijn is trouwens ook goed aan te raden.
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijke avond gehad! Vrolijke en kundige bediening. Het eten was fantastisch en de wijn paste er perfect bij. Zeker een aanrader!
Tinco Y.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Erg leuke zaak en heerlijk eten. We hadden een 4 gangen menu met bijpassende wijnen, vaak dan valt een van de gerechten tegen of is de wijnkeuze so so, hier niet het geval! een echte aanrader en ga hier zeker weer eten.
Marisa A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk diner, mooie gerechten, gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Hier komen we terug!
Markus P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Excellent dinner and service.
Edgar D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
fantastisch gegeten, een aanrader. er zat wel iets teveel tijd tussen de gerechten maar het was uiteindelijk het wachten waard!
L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ze hebben in 2013 een publieksprijs gewonnen en maken dat naar mijn mening nog steeds waar. Zeer bijzondere smaak combinaties. Goed restaurant voor mensen die glutenvrij moeten eten. Ze maken alles zelf en weten dus wat er in een gerecht zit.
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Prima in alle opzichten
Paola C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig en lekker gegeten
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
komen hier regelmatig en iedere keer weten ze je weer te verassen met culinaire hoogstandjes en zalige bijpassende wijnen, echt een aanrader!
Roxanne B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was heerlijk en verrassend! Mooie samenstelling van gerechten met veel aandacht voor presentatie. Wij gaan nog eens terug :-).
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor de tweede keer met heel veel smaak en plezier hier gegeten. Zeer goede smaakcombinaties, fijne wijn, heel aardig personeel. Echt een grote aanrader!
Lonneke L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, bijzonder lekkere snaakcombinaties! Prettige, vriendelijke bediening die de tijd neemt om uit te leggen en een praatje te maken. Aanrader!
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie combinaties en mooi op het bord. Vriendelijke attente en vlotte bediening. We gaan zeker terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Nota bene in de 'tourist trap' Scheveningen aangenaam verrast. Voor een meer dan redelijke prijs hele mooie gerechtjes gegeten. Zelfs mijn vrouw die vegetariër is, heeft genoten van met pompoen gevulde ravioli met kastanjejus. Eén klein puntje, de rode wijn mag best gekoeld worden. Door de in mijn ogen te hoge temperatuur werd de smaak wat vlak.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met onze eetclub (9 personen).
Aparte gerechten op mooi opgemaakte borden.
De bediening was erg attent.
Prijs/ kwaliteit was goed.

Wel gezellig ingericht maar de koude en harde wind was voelbaar voor de personen die tegen de muur op een (verder wel comfortabele) bank zaten.
Gewoonlijk zal je daar waarschijnlijk niets van merken maar nu dus wel.

Omdat het toilet ook tijdelijk (ongeveer een uur) buiten gebruik was vanwege een rioleringsprobleem buiten het pand werd ons gratis 2 flessen wijn aangeboden vanwege het ongemak. Zeer attent!

Wij komen zeker nog eens terug.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Met 4 personen genoten van het drie gangen verrassingsmenu. Qua hoeveelheid goed, lekkere en verrassende smaken. We genoten van de ontspannen sfeer en vonden het fijn dat we niet tegen de muziek op hoefden te praten. Goed vonden we de karaf duinwater, in plaats van 6,- voor een fles mineraalwater. De 'gewone' ambiance van deze eetkamer zou nog wat meer naar het niveau van de gerechten gebracht kunnen worden.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018