Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Eveline G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Waanzinnige avond. Prachtige, maar vooral heerlijke gerechten met bijpassende wijnen. Hier kom ik zeker terug. Dank!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij vonden de hoeveelheid kabeljauw en kalfswang wel erg minimaal.
Verder hebben wij heerlijk gegeten en niets aan te merken.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Voor het eerst hier gegeten op 1711-2017 daarbij aangemoedigd door de goede recensies op internet. Daarmee was niets teveel gezegd. Prima gerechten; gekonfijte zalm en sucadestoof voor en daarna rib-eye en de zeebaars en het smaakte uitstekend. Prima bereidingswijze en geslaagde combinaties en dat alles voor een alleszins redelijke prijs en dat op fietsafstand van huis. We komen terug!
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitgenodigd door goede vrienden kom je nog eens ergens. Wel vaker op Scheveningen geweest maar nooit in deze buurt, voor ons totaal nieuw.
Best leuke omgeving met een gezellige winkelstraat iets verderop, en heel makkelijk (en betaalbaar) parkeren vlak tegenover de ingang van het restaurant.
Het welkom is heel hartelijk en de jassen worden keurig aangenomen. Het restaurant is precies goed verlicht en de akoestiek is ook helemaal goed. Het meubilair is eenvoudig maar niet storend.
Bediening is heel prettig en accuraat. Na de bestelling wordt ingedekt. Servies en bestek prima, mooi wit katoenen servet, wijnglas is goed van vorm/evenwicht maar mag wat mij betreft zonder zo'n gekraald drinkrandje - detail-.
Een heel originele amuse (ik zal het niet verklappen). Een verbluffend eenvoudige maar uitzonderlijk verfijnde smaakcombinatie.
Dit was de opmaat voor de overige gerechten, die allen zonder meer Michelin-sterwaardig zijn.
Ik zie hieronder uitsluitend top-recensies dus ik leid hieruit af dat het door ons ervaren niveau geen uitzondering maar regel is.
Waar blijft de recensie de dames en heren Michelin inspecteurs?
Kan nooit lang meer duren. Voordeel is dat het nu nog zeer betaalbaar is.
Henri H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten, bediening top. Ze praten over gerechten met beleving en zo smaakt het ook.
Verassingsmenu is een aanrader.
Robert Paul V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zowel ontvangst als bediening en smaak palet meer dan voortreffelijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prachtige, met aandacht gemaakte gerechten en een leuke, gemoedelijke sfeer
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekende gerechten. Fijne smaken. Prachtige opmaak. Vriendelijke bediening. Top!
Antoinette M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Genoten van een heerlijk verrassingsmenu met 3 gangen en een heerlijk witte wijn uit de Marlborough. De gastheer is zeer vriendelijk en de gerechten waren verrassend qua smaak en mooie schilderijtjes.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
heerlijk relaxed zalig en apart eten!!
Hannes K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goed eten en eersteklas service, het beste restaurant in Scheveningen. Prijs upscale, maar oké voor Scheveningen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Pareltje waar je niet voorbij mag lopen. Heerlijk eten, leuke sfeer met idem bediening. Daarbij een goede prijs kwaliteit verhouding: helemaal top!
erik K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
één keer per jaar komen we van ver naar scheveningen strand en eten we vaste prik in dit restaurant. o zo lekkere gerechten en een feest met bijpassend wijnarrangement
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten, fijne service. Verassingsmenu inclusief wijntjes is een aanrader. Ze leggen alles uit. Verstand van zaken
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een heerlijke avond uit waarop we heerlijk verwend zijn! Vier-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement genomen, een echte aanrader. De eend van de 3e gang was wat taai, dit werd zonder problemen opgelost en we kregen een vervangende gang met een zeer smakelijke rib-eye.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden heel plezierig ontvangen door de gastheer. Het eten was erg goed en origineel.
Een prima ervaring.
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
heerlijk gegeten! super vriendelijke bediening en een goede uitleg van wat er op je bord lag, hoe het bereid was en hoe je het het beste kon eten.
Daan H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geweldig gegeten vanavond. Gezellige indeling ze nemen de tijd voor je en leggen alles uit wat op je bord ligt en hoe het bereid is. Vooraf de coquilles met buikspek alles goed smaak combi met wijn was perfect. Hoofdgerecht was de bouillabaisse. de griet coquille en langoustines waren in combinatie met de bouillon heerlijk op
Smaak. Echt top gegeten
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer, klassiek maar wel relaxed. Een huiskamer sfeer, maar toch ook een avondje uit. Service was top en het eten echt van hele goede kwaliteit. Zeker een aanrader!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer en uitstekende service. Een echte huiskamer sfeer die tegelijkertijd een avondje uit is.

Zeker een aanrader!