Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Eric H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Amanda W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij De Eetkamer van Scheveningen! We werden hartelijk ontvangen met een heerlijk aperitief.
We kozen voor het 4 gangen verrassingsdiner, elke gang werd uitgebreid uitgelegd vol passie. Het waren heerlijke gangen, we hebben genoten! Ze hebben er voor ons een hele gezellige avond van gemaakt!
Adam C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de zorg voor het eten en de ambiance.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeer professioneel en vriendelijk, hoge standaard
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verrassend lekker chefs menu gegeten. Mooie smaakcombinaties die op het eerste gezicht vreemd lijken maar tijdens het proeven volledig tot zijn recht komen. Goed passende wijn erbij geschonken.
Maxim S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Fantastisch! Wat zetten ze hier een geweldige gerechten neer. En dat voor een mooie prijs. Ik zou iedereen aanbevelen hier te gaan eten.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Verrasingsmenu genomen, Mooie gerechten, goede bijpassende wijn, lekker gegeten. Zitplaatsen/tafeltjes dicht bij elkaar daardoor weinig privacy.
Craig H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Uitsekend! Geweldige diensten en leker creative eten in combinatie met een gezelige sfeer. Ook zeer makelijk en veel andacht gegeven aan onze gluten en lactose allergien (toch veel keuzen). Weer een fantastische avond en ervaring, bedankt!
MarcNr30 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ontzettend genoten van de 9+ service! Naast de presentatie van het eten was het ook nog eens erg lekker! De heerlijke wijn maakte het compleet.
De tafel van Nitha K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hardstikke leuk restaurant. Vriendelijke bediening en exclusieve, zalige hapjes. We komen graag terug!
Rob K.
Prima eten en zeer goede ontvangst en receptie. Er gaat verbouwd worden, wordt wat moderner, dat mag wel.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Door hier direct te melden dat wij na dit eerste bezoek ábsoluut en zéker willen en zullen terugkeren naar dit etablissement met onze vrienden, zegt hoogstwaarschijnlijk genoeg: ons diner was een ware ontdekking en heuse belevenis van deze prachtige Haagse parel in Scheveningen.
Dus ga hier vooral dineren, en beleef het zélf !!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
voor het eerst hier gegeten met vrienden, het is werkelijk een geweldig leuk restaurant! Alles klopt: heerlijk eten, hele leuke bediening! De vraag van Iens over de wachttijden, vond ik lastig om hier de juiste formulering in te kiezen. De gerechten kwamen namelijk precies op tijd, heerlijk gezeten van kwart over 6 tot half 12! De perfecte avond uit!
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Samen met partner en vrienden genoten van het het kerstdiner, was echt helemaal geweldig, zalig gegeten en het wijnarrangement was TOP. Wat een supertalent is deze nog jonge kokkin.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e Kerstdag hebben we een heerlijk 6-gangen diner gegeten. De sfeer was goed, de bediening was goed en attent, het eten was super!
Rachel M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij blijven ieder jaar terugkomen, het was weer super!! Wanneer de gastheer uitlegt wat je krijgt, loopt het water in de mond....
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, gekozen voor het verrassingsmenu.
Sfeer is gezellig en bediening heel vriendelijk.
Andre Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Dit keuken personeel en de bediening heeft nog echt liefde voor het vak. Het eten is van zeer hoge kwaliteit en je betaald hier zeker niet de hoofdprijs voor.
mar V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Hier kan ik heel kort over zijn: Eten, inrichting, service, Een hele dikke voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mar
AnnaCrawford .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goed geholpen! Gezien de korte tijd die we hadden i.v.m. een theatershow hadden we helaas geen tijd meer voor het dessert, maar het is een plek waar we zeker nog eens terug komen.