De Eetkamer van Scheveningen

Marcelisstraat 255A 2586 RV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

tram 1/9 Bus 22
  • : ja voor de deur wel betaald. Na 2 uur mogelijk bij de betaalautomaat fysiek te verlengen, slechts eenmaal met parkline

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag van 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Serge B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima sfeer en bediening maar helaas ging in de keuken niet alles goed. Een hoofdgerecht was vergeten en kwam derhalve 10 minuten later. Wel netjes excuses en een drankje aangeboden gekregen. Eten was overigens prima met heerlijke zelfgemaakte friet. Voortreffelijk groentengarnituur maar wel op elk bordje hetzelfde. We gaan er zeker nog een keertje heen...dat wel hoor!
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Uitstekend restaurant waar goed en met liefde wordt gekookt. Voortreffelijke bediening, heerlijke wijn ook. Wat ons betreft een echte aanrader!
Farah M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, mooie combinaties en mooi op het bord. Vriendelijke attente en vlotte bediening. Lekker glas rodewijn
We gaan zeker terug.
Christiaan W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Top sfeer en top eten tegen redelijke prijs!
Mai-Lu E.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk eten en een lieve bediening! De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend! Ook fijn dat ze bij elk gerecht vertellen wat het is en hoe het bereid is.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het viel ons niet tegen. Integendeel zelfs. We hadden hier al eerder voortreffelijk gegeten en waren benieuwd of dat deze keer ook zo zou zijn. En dat was zo! We vinden de Eetkamer van Scheveningen het beste restaurant van Scheveningen.
Ann D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker eten van een hoog niveau ,gebracht met de nodige uitleg .Zeer vriendelijke bediening.
Hugan A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten was weer erg bijzonder en erg lekkere wijnen. We hebben gekozen voor een 3gangen menu met bijpassende wijnen. Gastheren waren attent en vriendelijk. Goede kennis van producten.
Joanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Top restaurant
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten! 3 gangen verrassings menu. Mooie combinaties en met veel zorg bereid!
Kom graag weer een keer!
Tony B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een fantastische ervaring. High end food met een normale attitude. Gewoon doen!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Deze week [14-04-18] is de nieuwe kaart ingegaan, en wat heb ik genoten. Wat bij mij vooral is blijven hangen was het dessert. Wat eigenlijk best verbaaswerkend is omdat ik niet zo van desserts hou. Ik had als dessert de magnum van rabarber met witte chocolade en wat was dit geniaal! Ook erg fijn dat de chefs rekening met mij hielden omdat ik zwanger ben. De alcohol vrije wijn is trouwens ook goed aan te raden.
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijke avond gehad! Vrolijke en kundige bediening. Het eten was fantastisch en de wijn paste er perfect bij. Zeker een aanrader!
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wij hebben genoten van het heerlijk etentje op 8 April!
Familie de Kiefte
Tinco Y.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Erg leuke zaak en heerlijk eten. We hadden een 4 gangen menu met bijpassende wijnen, vaak dan valt een van de gerechten tegen of is de wijnkeuze so so, hier niet het geval! een echte aanrader en ga hier zeker weer eten.
Marisa A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk diner, mooie gerechten, gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Hier komen we terug!
Markus P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Excellent dinner and service.
Edgar D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
fantastisch gegeten, een aanrader. er zat wel iets teveel tijd tussen de gerechten maar het was uiteindelijk het wachten waard!
L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ze hebben in 2013 een publieksprijs gewonnen en maken dat naar mijn mening nog steeds waar. Zeer bijzondere smaak combinaties. Goed restaurant voor mensen die glutenvrij moeten eten. Ze maken alles zelf en weten dus wat er in een gerecht zit.
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018