Over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Voor velen een favoriet

Op loopafstand van het strand vind je dit knusse restaurant. Je proeft dat hier met kennis wordt gekookt, maar ook met enorm veel passie. Elke hap klopt en als het einde in zicht komt wil je eigenlijk niet dat het ophoudt. Hier bewijzen ze dat goed Frans eten niet van ver hoeft te komen.

Meer informatie over restaurant De Eetkamer van Scheveningen

Eter12 F.
Anita O.
Kidusebout .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant, aardige, enthousiaste bediening. En het eten was van hoog niveau, mooie opmaak. Ik was ook afgegaan op de goede recensies, die helemaal terecht waren. Kortom heerlijk!
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op loopafstand en nu pas ontdekt. Met dochterlief van net 8 en manlief gegeten. Prima bediening en met name de ontspannen aandacht voor onze dochter was echt geweldig. Goede gerechten met mooie opmaak op de borden. Witte port op juiste temperatuur en goede huiswijn. Dessert zag er prachtig uit en was ook heerlijk. Daarnaast vlot maar niet te haastig. Wij komen zeker een keer terug !
Debbie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteravond hier gegeten. Voor- en hoofdgerechten waren heerlijk. Het dessert echter was niet goed van smaak en textuur. Ook miste er een element op het bord. Bij navraag hierna werd verteld dat ze dit vergeten waren te halen bij de winkel. Ik had het prettig gevonden als dit voor de bestelling vermeld zou worden. Bij het afruimen van de borden gaven wij aan dat het dessert niet goed van smaak was. Later werd er teruggekoppeld dat het dessert inderdaad mislukt was en dat ze vergeten waren om het te proeven voor het uitserveren. Echter moesten wij wel 1 dessert afrekenen. Jammer!Was netjes geweest om dit niet op de bon te zetten. Gemiste kans...
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Etentje van het werk hier gereserveerd omdat de prijs/kwaliteit verhouding ons goed leek. We zijn niet teleurgesteld! De ontvangst was vriendelijk en we kregen nog wat extra's zoals een amuse vooraf en een likeurtje bij de koffie. Over het eten ook niets dan goeds. Binnen het keuzemenu had ik de zalm vooraf en de heilbot als hoofdgerecht, die beiden goed combineerden met de Sauvignon blanc van het huis. De huisgemaakte frites hoorden misschien niet zo bij het hoofdgerecht, maar waren wel perfect gefrituurd en niet te versmaden. Ook het dessert was heerlijk, vooral de brownie - vers uit de oven. De bediening was goed en efficiënt. Kortom: een aanrader!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten hier. Aan alle gerechten was veel zorg besteed en alles smaakte echt fantastisch ! Zeker een aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vlak voor het doek dreigt te vallen voor toneelgroep De Appel in Scheveningen kennis gemaakt met dit zeer sympathieke restaurant. Reden om ook in de toekomst naar Scheveningen te gaan, ook zonder theater: 'vaut le voyage!'
Cholleboom .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De huiskamer is een niet echt ongezellige bruine cafe dat nu dienst doet al restaurant en geen cafe meer is. Het meubilair is oud en aan slijtage onderhevig zo ook de aankleding aan de wanden. wij zaten achter een wijnkoelkast met daarachter een zeer tochtige keldertrap deur en hadden het koud. De gerechten beloven veel op papier maar veel is het niet wat gepresenteerd wordt. Heel veel cremetjes met een smaakje doen het papieren gerecht uitkomen maar echt smaakvol is het niet. Ook de zak patat hoort niet in een restaurant, een puree of wat linzen past veel beter bij de visgerechten. Een beetje goedkoop. De wijn geschonken per glas is goed. De bediening is heel vriendelijk. Voor ons een tegenvaller, geen tweede keer naar dit logement..
Olaf P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima restaurant. Geen poespas, heerlijk eten, prima bediening. Passend wijnarrangement.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Goed eten voorzien van goede uitleg over de gerechten, prettige bediening, uitstekend eten
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Een juweeltje in Scheveningen.
Gejobo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De service is met 1 woord geweldig. Het personeel heeft duidelijk hart voor de zaak en de gasten en er is verstand van zaken. Er wordt uitgebreid uitgelegd wat er op je bord ligt. Je hebt echt het gevoel of alles speciaal voor jou gedaan wordt. De prijs/kwaliteit verhouding is super. Een hoofdgerecht is niet veel duurder dan elders, terwijl je beduidend meer waar voor je geld krijgt.
Olafkooij .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met 4 personen het Verrassingsmenu genoten. Maar dan 1x vegetarisch en 1x zonder vis/schaal-/schelpdieren en 2x 'normaal'. Het was allemaal zeer goed verzorgd en chapeau! voor de alternatieven binnen het Verrassingsmenu. Mooie bijpassende wijnen en een ontspannen professionele bediening.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vanaf de ontvangst loopt alles prima. Eerst een heerlijke amuse op basis van geitenkaas, dan een keuze uit de, weliswaar beperkte maar toch voldoende keus biedende menukaart. De voorgerechten carpaccio van heilbot en eendenborst rouleau zijn zeer smakelijk en het opdienen op de borden is een plaatje. Wel zou de carpaccio van iets minder sausjes voorzien kunnen worden. Hoewel iedere saus past, is het geheel net iets teveel van het goede.
Voor de hoofdgerechten viel de keus op de dorade en de sucadesteak, andermaal fraai opgediend en behoorlijke porties. De bereiden en smaak waren prima, vis- en vleessmaken kwamen goed tot hun recht.
Ook de desserts waren dik in orde. Opvallend was dat moeiteloos de samenstelling van een dessertgerecht kon worden aangepast (en nog klopte ook). De keuken weet dus goed op dit soort wensen in te spelen.
Wij dronken de huiswijn bij het eten. Zonder meer goed van smaak en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Lof voor de bediening. Ontspannen, vriendelijk en behulpzaam.
Dit restaurant is echt een absolute topper voor met aandacht bereid eten, originele smaken en presentaties tegen een alleszins aanvaardbare prijs. Houden zo!
Diederick N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellige bruine kroegsetting, verder niet erg bijzonder. Het eten en met name de bediening steekt daar bij af, beter dan de ambiance doet vermoeden. Erg lekker en betaalbaar gegeten met zeer kundige bediening. Zeker een aanrader!
Manger1 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gezellig gegeten, eten prima in orde, bediening zeer attent en vriendelijk. Een "vers" glas wijn ipv een van een fles "van gisteren": geen probleem. Goede prijs kwaliteit.
Sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eetkamer van Scheveningen ligt iets verder van het strand maar is zeker de moeite van de wandeling waard. Lekker eten met een vriendelijke (no nonsens) bediening. Mooie gerechten qua smaak combinatie en opmaak. Goede wijn per glas met goed advies.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Eten en service waren geweldig voor een betaalbare prijs. Zeker aan te raden voor een rustig avondje uit in de buurt van het strand!