De Eetgelegenheid

Woensdag en Donderdag
Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag 18:0

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
René V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijk genoten van het vier gangen verrassingsmenu. Zelf ben ik vegetariër en kreeg een fantastisch aangepast menu, met hele verrassende gerechten. Het tussengerecht hadden we alle vier de gevulde pasta met Rypenaer en truffel. Behalve het lekker eten, verdient Nancy als gastvrouw een pluim! Zij maakte onze gezellige avond helemaal compleet.
Mart I.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Leuke lokatie om gezellig een hapje en drankje tegen een betaalbare prijs te gebruiken. De gastvrije en prettige bediening maakt een bezoek compleet.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, fijne ambiance, goede service en het gevoel dat je als gast welkom bent.
Gekozen voor het menu de Bommelaar. Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

CiskaD .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige ongedwongen sfeer. Bommels 3-gangen menu. Salade met rib-eye en pruimencompõte, verrassend zilt en zoet. Parelhoen van het hoofdgerecht was heerlijk mals, lekkere groentes en een zoetige saus. Dessert witte chocola met aardbeientaartje, vanille-ijs met chocoladesaus. Alles was heerlijk, pure smaken en zeker geen standaard gerechten. Vriendelijke bediening, de kok komt af en toe langs en maakt met iedereen een praatje. Je voelt je er op je gemak, gemoedelijke sfeer en de kwaliteit van het eten is echt wel wat meer als standaard. Een iets hoger prijssegment, maar dat hebben we er graag voor over. Tot de volgende keer!
Vdskrimpen .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We kwamen per toeval in dit restaurant terecht. De ontvangst was hartverwarmend. We voelden ons direct erg welkom. Er was prima voldaan aan ons verzoek om bij het raam te kunnen eten. Het eten was subliem. Zacht en zeer smaakvol. We kregen uitgebreide uitleg bij elk gerecht. Buiten dat het heerlijk was, was het ook een lust voor het oog. Alle lof. Verder werden we keurig herinnerd aan de parkeermeter. Je voelt hier nog de liefde voor het restaurantvak.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
deze zaak zo'n drie jaar geleden na terugkeer vakantie bezocht met een onvergetelijke herinnering. Vandaag wederom. En opnieuw. Wat een instituut. Bestaat er geen mogelijkheid deze mensen levenslang subsidie te geven?
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Met 6 personen gegeten voorafgaand aan een wijnproeverij aan de overkant.
Gezien de korte tijd die beschikbaar was, werd hier rekening meegehouden.
Nette bediening, leuk restaurant
IlsV .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het restaurant heeft een mooie ambiance, vriendelijke bediening met echt nog aandacht voor de klant en verder vooral genoten van de heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Het verassingsmenu is een echte aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Leuk klein restaurant met prettige bediening, eten is van een goede kwaliteit, Prijsnivo iets hoger segment, kwamen hier langs bij einde van onze camper vakantie. Adres is het onthouden waard.
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Op 28 juni hebben wij gedineerd bij de Eetgelegenheid. We werden hartelijk ontvangen in dit smalle, maar licht, sfeervol en met oog voor detail ingerichte restaurant. De bediening is vriendelijk en ter zake kundig. De meeste lof verdient echter de keuken. Wij hadden het driegangen verrassingsmenu, dus mag niet verklapt worden wat wij gegeten hebben ;-), maar het smaakte voortreffelijk. Bij iedere gang wordt een passende wijn geschonken.
Dit kleine maar zeer fijne restaurant in het mooie Zaltbommel is een absolute aanrader!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Vriendelijk en gastvrij werden wij ontvangen en naar tafel gebracht. Wij kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Dat was uitstekend! Alle gerechten waren met zorg klaargemaakt. Vooral de jus en sausjes sprongen er uit. Vooral de Spaanse Tempranillo Gran reserva wijn vonden we erg lekker. Het restaurant is warm en vriendelijk ingericht, met kunst aan de muur. We vertrokken zeer tevreden.
Frank_keizer .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Onverwachts met zijn vijven binnengevallen op een maandagavond. Goede ouderwetse gastvrijheid, heerlijk menu, alles naar wens. Ook de wijnkaart is ons goed bevallen. Van harte aanbevolen!
MCM87 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Heerlijk gegeten op een mooie nazomerdag. De menukaart is niet heel uitgebreid, maar wat erop staat is heel smaakvol! De gastvrijheid is op een huiselijke, doch correcte manier heel plezierig.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Erg gezellig, huiselijk en gemoedelijk restaurant. Gewoon goed eten en een leuke gevarieerde kaart. Dit geldt ook zeker voor de wijnen: onalledaagse wijnkaart, leuk!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
met een groep van zes wezen eten. Verrassingsmenu of niet? Toch maar gekozen voor a la carte. Vooraf had ik de ravioli, gevuld met Nederlandse kaas en met een truffelsaus. Als hoofdgerecht de roodbaarsfilet met een saus mossel. Beide gerechten waren voortreffelijk. Dessert : kaasplankje! Dit restaurant, gelegen op een mooie lokatie in het oude Zaltbommel is zeker een bezoek waard.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Om onze trouwdag te vieren met een dinertje, zijn we met onze volwassen dochters afgereisd naar Zaltbommel. We waren nieuwsgierig geworden door de recensies hier op de site en wilden graag zelf eens poolshoogte nemen.
We werden hartelijk ontvangen en de gastheer wist nog precies dat ik me bij het reserveren de gelegenheid van onze komt had laten ontvallen en feliciteerde ons met onze huwelijksverjaardag.
We kregen een fijne ronde tafel in het midden van de zaak. Een zaak die prettig licht is ingericht, leuke accenten heeft om naar te kijken (kunst aan de muur bijvoorbeeld) en waar het prettig voelt.
Na de gekozen drankjes de kaart en wat uitleg erbij voor de gerechten die de chef-eigenaar buiten de kaart voor die avond had bedacht. In overleg met de gastheer kozen drie van ons voor een menu van de chef, waarbij die zijn gang mocht gaan. De wat minder avontuurlijke dochter bestelde vanaf de kaart en werd daarbij deskundig geadviseerd door de gastheer.

Het werd een zeer gemoedelijke avond waarin we vooral culinair hebben genoten! Echt zalig gekookt! Mooie verse spullen, goed gegaard en fantasierijk gepresenteerd. En vooral belangrijk: prachtige smaken aan de gerechten.
Het door de gastheer gepresenteerde wijnarrangement paste uitstekend bij de gerechten en hij was steeds attent in bijschenken en zorgen voor voldoende kraanwater.
Na afloop nog geruime tijd met de chef-eigenaar gekletst en ontdekt dat hij in een paar van mijn lievelingszaken heeft gekookt, die uit mijn favorietenlijstje waren verdwenen nadat hij er was weg gegaan.
Dit was dus een uitstekende gelegenheid voor De Eetgelegenheid!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Vanwege goede recensies op de site hier vandaag terecht gekomen. Erg lekker gegeten (wilde eend en mijn vriendin had steak met stroganoffsaus welke goed smaakte maar niet direct naar stroganoffsaus). Dessert (rood fruit met witte chocolade) was ook erg lekker. De bediening vond ik erg correct en behulpzaam. Aandacht voor de klanten (en zijn wensen) en niet opdringerig. Het is geen entertainment zoals mensen in eerdere reviews schrijven. Maar daar ga ik persoonlijk ook niet voor naar een (goed) restaurant. Tenslotte de prijs kwaliteit verhouding vond ik ook goed. Het niet goedkoop maar men krijgt waar voor zijn geld (vind ik persoonlijk belangrijker dan voor een dubbeltje op de eerste rang).
Dianatmg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Onderweg naar huis van vakantie zijn we per toeval bij dit restaurant beland. Bij aankomst viel me meteen al op dat het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam is. De kok had per ongeluk een verkeerd gerecht gemaakt maar dat hadden ze zelf al ontdekt. Meerdere excuses dat mijn eten wat langer op zich liet wachten. Maar het duurde echt niet lang en het eten was heerlijk!! Fouten kunnen overal gemaakt worden als het maar netjes wordt opgelost, ik vond dat hier prima gedaan. Wij kunnen lekker eten echt waarderen en hebben hier dan ook zitten genieten! Het is niet echt een restaurant voor kinderen maar ze waren heel attent voor onze zoon van 4, dus ook hij had het naar zijn zin.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Wat een ontvangst ! Gereserveerd per telefoon en je komt er uren later aan en ze weten je voornaam nog .... top. Het eten is er geweldig maar vooral de bediening en het enthousiasme van de eigenaar maken de avond. Leuk de olijfolie in die mooie blikken. We zaten wat achteraf door de drukte in het voorste deel van de zaak maar verder een aanbeveling waard.
Penny B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Voor mijn moeders 65e verjaardag reserveerden wij een tafel voor 7 personen en gaven aan dat mijn zoon glutenvrij moet eten. Al bij binnenkomst stonden glutenvrije zoutjes voor bij het aperitief op tafel, zeer attent. We bestelden a la carte en hebben allemaal heerlijk gegeten. Er is ruime keuze; chef Roberto kookt uit de Franse keuken, maar geeft daar een internationale draai aan. Als voorgerecht had ik een frisse panna cotta van geitenkaas met goudreinet en pruim. Mijn hoofdgerecht was hert en dat was heerlijk mals en werd vergezeld door verschillende bereidingen van pastinaak. De wijnkaart bood een ruime keuze en de bediening gaf goede tips. Zeer gastvrij personeel en voor zoon was geen enkele moeite te veel. We hebben niets hoeven vragen, het personeel wist precies wat het inhoudt om glutenvrij te moeten eten. Erg fijn adres waar je echt welkom bent en waar de chef puur en erg goed goed kookt.