De Eetgalerie

Doctor Rivestraat 8 7241 AS Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetgalerie

Gewoon gezellig uit eten

Het team van De Eetgalerie verrast u graag met een mooi interieur, een heerlijke menukaart en sublieme wijnen! Met een grote variatie aan gerechten staat er zeker iets op de kaart wat u lekker vindt. Kom ongedwongen dineren in het centrum van Lochem en beleef een avondje 'Gewoon Gezellig Uit Eten'. Maak een keuze uit de a la carte kaart of kies uit de meer dan 40 verschillende tapas gerechten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Eetgalerie

• Kom je met de auto?
    Achter Schouwburg Lochem, tegenover de bibliotheek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was in een woord verrukkelijk van voor tot en met nagerecht .service was prima.zeer vriendelijk. Ga hier zeker nog een keer terug
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben lekker gegeten en als we nog een keer in de buurt komen gaan we zeker nog een keer.
De bediening was zeer vriendelijk en goed.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ruime keus uit heerlijke gerechten! Vriendelijk personeel! Buiten op het terras gegeten, het was perfect! Zeker een aanrader!
sjanellie .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
eten was erg lekker bediening erg vlot en vriendelijk
wij komen zeker nog een keer terug
het enige wat is miste was het extra bordje voor de botjes van de spare ribs en misschien een bakje water voor de handen
hanmarkerink .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Kwaliteit totaal prima.
Broodmandje vooraf door ons aldus apart besteld, was erg lekker. Vervolgens soep waarbij ook brood geserveerd werd, was wat veel.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Kenden EETGALLEREI als en reataurant met een uitstekende kwaliteit en goede prijs-kwaliteit en dat in een rustige sfeervol restaurant.
Max O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heel lekker eten maar ontzettend lang wachten voordat je eten krijgt. We hebben na 1 uur en 45 minuten pas het hoofdgerecht gekregen.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Je kunt er lekker en gezellig eten! Een goede gevarieerde kaart, keuze genoeg. Ik raad dit restaurant van harte aan!!
JosevanderMeer .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Vriendelijk gastvrij personeel. Tempo ligt wat hoog mag wat rustiger. Tafels iets dicht op elkaar maar voor ons geen bezwaar.Wij hebben gekozen voor een tapas maaltijd. Deze was zeer goed verzorgd en zeer uitgebreid. Restaurant zat gezellig vol. Een echte aanrader.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Personeel en gastvrouw ,zeer vriendelijk. Ambiance ,uitstekend.
Voorgerecht : heerlijk en fraai opgediend
Hoofdgerecht: niet spectaculair.
Nagerecht: geen kwaliteitsijs en spuitbus slagroom.
Door de AH aktie is het oke,maar zeker geen volle prijs waardig.
Echt jammer, bij andere akties van restaurants, was het voor ons zoiets ,hier komen wij terug, Bij De Eetgalerie,niet meer. Nogmaals gewoon jammer want verder heeft het restaurant alles en zou na een eerste kennismaking een aanzet kunnen zijn om er vaker te gaan dineren.
a I.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Echt heerlijk gegeten. Ze hebben hier een speciale menukaart voor de AH actie (erg leuk). De Spareribs zijn echt top (aanrader) en de Biefstuk, oei wat lekker en zo mals. Wij komen hier zeker een keertje terug.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker gegeten. Sfeer en inrichting prima. Bediening uitstekend.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prettig, gezellig en goede maaltijd en bediening!
Francis F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk en correct. De wachttijd was iets langer omdat mensen die tijdig in het nabij gelegen theater moesten zijn iets voorkeur genoten. Dat was voor ons echter geen probleem.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Voor de eerste keer gegeten.
Dit is een restaurant waar nog tijd is voor de gasten. Wat voel je je hier welkom. Heerlijk gegeten. Porties ruim voldoende. Komen hier zeker terug.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Leuk restaurant met gevarieerde kaart.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Gezien alle hoge cijfers waren onze verwachtingen misschien iets te hoog. Voorgerechten waren redelijk, knoflooksoep best lekker, trio di mare vond ik niet bijzonder. De zelfgemaakte garnaal/krab salade wat waterig. Rolletje zalm op brood was gewoon een plakje zalm op brood. Het hoofdgrecht was prima, mixed grill, vrij veel vlees en lekker smakend. Garnituur patat en wat sla met dresssing. Patat mocht iets knapperiger. Nagerecht warme kaneelcake viel erg tegen. Binnen in de cake was de kaneel verbrand .....en de slagroom is een goedkope spuitbus dat zou ik zelf nooit doen, zelfs thuis gebruiken we dat niet. Al met al ok maar het mag kwalitatief allemaal wat naar een hoger plan getrokken worden. Personeel is zondermeer vriendelijk.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gisteren een "tafeltje vol" gegeten, met 2 gangen van elk 7 koude en warme tapas. Alle gerechtjes smaakte prima.
Als dessert kaneelcake van bakker Ten Broeke, een must als je Lochem bezoekt. De bediening was vriendelijk en heel attent, wij komen hier zeker terug.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH spaaractie! erg vriendelijk personeel met leuke humor. Fijne sfeer, gemoedelijk maar professioneel.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met vrienden waren we bij de eetgalerie. We werden ontzettend vriendelijk ontvangen. Er heerste een leuke, gezellige sfeer met fantastische gastvrouw(en).
Heerlijk gegeten. Al met al een heel gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!