De Eetgalerie

Doctor Rivestraat 8 7241 AS Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetgalerie

Gewoon gezellig uit eten

Het team van De Eetgalerij verrast je graag met een mooi interieur, een heerlijke menukaart en sublieme wijnen! Met gerechten van over de hele wereld staat er zeker iets op de kaart wat jij lekker vindt. Kom ongedwongen dineren in het centrum van Lochem en beleef een avond om nooit meer te vergeten. Ook aan de kinderen is gedacht met lekkere gerechten voor een zacht prijsje.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Eetgalerie

• Kom je met de auto?
    Achter Schouwburg Lochem, tegenover de bibliotheek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Francis F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk en correct. De wachttijd was iets langer omdat mensen die tijdig in het nabij gelegen theater moesten zijn iets voorkeur genoten. Dat was voor ons echter geen probleem.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Voor de eerste keer gegeten.
Dit is een restaurant waar nog tijd is voor de gasten. Wat voel je je hier welkom. Heerlijk gegeten. Porties ruim voldoende. Komen hier zeker terug.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Leuk restaurant met gevarieerde kaart.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Gezien alle hoge cijfers waren onze verwachtingen misschien iets te hoog. Voorgerechten waren redelijk, knoflooksoep best lekker, trio di mare vond ik niet bijzonder. De zelfgemaakte garnaal/krab salade wat waterig. Rolletje zalm op brood was gewoon een plakje zalm op brood. Het hoofdgrecht was prima, mixed grill, vrij veel vlees en lekker smakend. Garnituur patat en wat sla met dresssing. Patat mocht iets knapperiger. Nagerecht warme kaneelcake viel erg tegen. Binnen in de cake was de kaneel verbrand .....en de slagroom is een goedkope spuitbus dat zou ik zelf nooit doen, zelfs thuis gebruiken we dat niet. Al met al ok maar het mag kwalitatief allemaal wat naar een hoger plan getrokken worden. Personeel is zondermeer vriendelijk.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gisteren een "tafeltje vol" gegeten, met 2 gangen van elk 7 koude en warme tapas. Alle gerechtjes smaakte prima.
Als dessert kaneelcake van bakker Ten Broeke, een must als je Lochem bezoekt. De bediening was vriendelijk en heel attent, wij komen hier zeker terug.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH spaaractie! erg vriendelijk personeel met leuke humor. Fijne sfeer, gemoedelijk maar professioneel.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met vrienden waren we bij de eetgalerie. We werden ontzettend vriendelijk ontvangen. Er heerste een leuke, gezellige sfeer met fantastische gastvrouw(en).
Heerlijk gegeten. Al met al een heel gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
fsenkm .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was smakelijk, er heerste een gezellige sfeer, er was een prettig geluids niveau de bediening was vlot en de auto moest je een paar straten verderop parkeren. De laatste opmerking was nodig om de 120 tekens vol te maken!
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Gezellige gelegenheid. Helaas zaten we dicht bij de deur wat af en toe voor kou en extra drukte zorgde (mensen die in en uitliepen, en mensen die daar ook hun jas moesten ophangen of pakken en aandoen.
bartdebruyn .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Via AH hier geboekt en prima gegeten. Het AH keuze menu had voldoende keuzes. Leuk gelegen bij Schouwburg en Bibliotheek in een rustig straatje.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gemoedelijke sfeer. Goed eten. Bediening oke. Goede prijskwaliteit verhouding. Leuke ambiance. Waren hier voor het eerst en het kan maar zo dat we nog eens terug komen.
Ronald &francis G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
wat een leuk en sfeer vol restaurant.
goede bediening die precies aanvoelen wat je nodig hebt.
eten was ook erg lekker. kortom zeer gezellige avond gehad.
echt helemaal af.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
afgesproken met ons gezin van 6 personen. Een van de kids kwam later ivm studie in een andere stad. wij (5 personen) hadden ons voorgerecht al op (en ons hoofdgerecht besteld), toen duidelijk werd dat ook nummer 6 nog zou komen. er werd meteen aangeboden om ons hoofdgerecht 'uit te stellen' zodat we gezamenlijk konden eten! Super gewoon. En ook heel erg lekker gegeten! Zeker een aanrader!
Lenneke F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik vond het helemaal top! Gezellige bediening mooi restaurant en heerlijk gegeten..
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de tussenpozen tussen de gangen was precies goed. We hadden via de AH actie gereserveerd en genoeg (lekkere) keuze!
Robelien N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten is er erg goed en de keuze voor het AH menu was prima voor ieder wat wils. We waren met ze 10e en je kan eigenlijk maar voor 8 man met de actie mee doen maar we kregen gewoon de korting voor 10 super klantvriendelijk. Personeel was ook erg vriendelijk.
René J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ondanks de drukte werden wij heel vriendelijk ontvangen en kregen direct een tafel. Wij zaten gezellig. De bediening was heel vriendelijk en deed haar uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Zichtbaar hadden alle gasten het naar de zin en genoot men van het eten. Het eten was voortreffelijk. Alle gangen waren even smakelijk en wij hebben genoten! Het was een gezellig avondje uit. Wij komen graag weer terug.
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Om te beginnen: het eten was prima!
We waren met vier en één ah restaurantkaart. Men zei dat het 'geen probleem was, dat onze vrienden ook van het ah menu kozen'. Dat was € 32,50. Onze vrienden wilden echter saté van de á la carte kaart, want dat stond niet op het ah menu. Er werd aanhoudend aangedrongen op het toch kiezen van de varkensmedallions van het ah menu en daar zou dan pindasaus bij geserveerd worden, 'geen probleem'. De á la carte kaart was echter duidelijk goedkoper en onze vrienden persisteerden dus om daar van te willen kiezen en zo geschiedde. Dat was niet prettig en ging naar wij vermoedden om het maken van meer omzet; het ah menu zonder spaarkaart zou meer opgeleverd hebben dan de á la carte kaart.
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Leuk en sfeervol aangekleed restaurant. Men had op onze dineravond problemen met de verlichting, deze veranderde regelmatig van sterkte.
Aparte kaart voor AH-klanten, met voldoende keus. Heerlijke gerechten en mooie aankleding van de borden. Jammer dat, waarschijnlijk de eigenaresse, zo gehaast overkomt, hierdoor veroorzaakt zij onrust in het restaurant. Ook vergeet ze weleens wat, zoals doekjes voor handen bij spareribs en een mandje stokbrood.
Maar ondanks dit komen we zeker terug.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Weer gegeten in dit leuke restaurant. Het eten was lekker. Altijd vriendelijk persoon. Het enige nadeel was dat het druk was en daardoor duurder het wat langer dan anders dat we de gerechten kregen.