De Eetgalerie

Doctor Rivestraat 8 7241 AS Lochem Nederland Kaart

Over restaurant De Eetgalerie

Gewoon gezellig uit eten

Het team van De Eetgalerij verrast je graag met een mooi interieur, een heerlijke menukaart en sublieme wijnen! Met gerechten van over de hele wereld staat er zeker iets op de kaart wat jij lekker vindt. Kom ongedwongen dineren in het centrum van Lochem en beleef een avond om nooit meer te vergeten. Ook aan de kinderen is gedacht met lekkere gerechten voor een zacht prijsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Eetgalerie

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

ilonavanemst .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Eten was erg lekker en goed.
Helaas wel bij 1 iemand het verkeerde geleverd maar als snel kwam het goede.
Vond de bediening niet zo, ze was gehaast, deed een beetje uit de hoogte. Wel vriendelijk.
h.smedinga1 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kaart is voor Iens klanten wel wat te beperkt. Ik zou zelf toch wel opteren voor een grotere keuze in voor- hoofd en nagerechten.
Casper T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het is een gezellig restaurant met een mooie kaart voor de Ah restaurantactie. De champignons in bierbeslag waren heel erg lekker en de trio di mare was ook goed. Daarna hadden we beiden hele malse spareribs, die we beiden een beetje smakeloos vonden.
Het dessert was weer goed en na 1,75 uur gingen we weer weg.
Gezellige avond in een mooi restaurant voor 5 tientjes. (2 witte wijn en twee koffie)
Ienke S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
gezellig restaurant met een prima sfeer en bediening , een aanrader dus.Het menu welke we voor ons hadden was veelzijdig. We hadden enorm veel keuze uit voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Voor de prijs was het kwalitatief goed.
Hoop dat ze volgend jaar van Albert Heijn weer een soortgelijke actie hebben dan gaan we er zeker weer naar toe
Groeten uit Eibergen.
Basjan K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de bonnen van de AH restaurant actie. 3 gangen menu was goed, echter bij het hoofdmenu was er wel wat weinig keuze. Vriendelijke bediening en je kreeg alle tijd om rustig te eten. Het restaurant zat goed vol, maar hier had je totaal geen last van.
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
zeer uitnodigend en vriendelijk bediend, gastvrije en leuke bediening. Eten was goed. Ondanks de drukte niet lang hoeven wachten.
Erik1961 T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al met al was het een teleurstellende avond. Aparte menukaart voor AH actie met eenvoudige gerechten. Voorgerecht simpel wel goed. Hoofdgerecht was slecht. Biefstuk was van slechte kwaliteit, zeer droog vlees. Geen bijpassende groente. Alleen 1 bosje haricots omwikkelt met spek. Daarbij een klein schaaltje niet bijpassende rauwkost. Gelukkig mochten wij bij dessert kiezen voor een kaasplankje. Dat maakte het nog enigszins goed.
Op deze manier is de AH actie niet meer leuk. Met name de kwailteit is t.o.v. vorig jaar erg achteruit gegaan. Voor het totale prijskaartje ( incl alle drank) kunnen wij beter gewoon uit eten gaan.
Riadebest .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een keuze op de menukaart. We hebben allebei iets anders gegeten en het was heerlijk. Vriendelijke en attente bediening! Echt een aanrader!
Ceepee.40 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met vrienden heerlijk gegeten bij de Eetgalerei in Lochem. De sfeer was goed en de inrichting gezellig. Ook het eten was prima in orde. Bediening was top!
Grumpy1 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Mooie presentatie en lekker eten. Vriendelijk en attent personeel. Toen het drukker werd, duurde de bediening wat langer. Zeker een plaats om nog een keer te eten.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant met een ruime keus. De kwaliteit was erg goed. De porties waren ruim en smaakten erg lekker.
Vooraf Champignons Dordogne / Charcuterie Seranoham keurig opgediend.
Hoofdgerecht Varkensmedaillons / Spare ribs werd prachtig en zeer smakelijk geserveerd.
Nagerecht Kletskoppentaartje / Panna cotta was erg lekker.
Afgesloten met cappuccino.
Echte aanrader - wij komen hier zeker terug.
Granaet .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben gegeten met de AH restaurantactie. De ontvangst was hartelijk. De keuze van het driegangenmenu is gevarieerd. Vooral het voorgerecht met drie soorten vlees was erg goed.
Edith M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. De keuze was ruim genoeg, ook vegetarische gerechten kwamen hierin voor. De service was goed; er werd eveneens aandacht besteed aan de verjaardag van mijn partner. Heel attent.

Enige minpunt was dat een van de medewerkers met een emmer sop langs liep. Dat viel op zich niet op, maar de geur van het sop was erg overheersend en deed de beleving van het lekkere eten even tekort. De geur trok snel weg. Niet aanbevelingswaardig om dit vaker te doen. Past niet in de setting.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ontvangst was prima! En ondanks het gegeven dat we er met een restaurantbon van AH zaten, was de service onverminderd goed. Er werden prettige gerechten geserveerd en bij een afwijkende vraag van ons, werd goed geschakeld. Leuk avond gehad. Super!
82-Cecile .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We zijn hier als 5 Brabanders op vakantie via de AH actie geweest, en we kunnen alleen maar zeggen dat het erg goed was. Zeer vriendelijk, ruime porties, grote keuze. Een aanrader voor iedereen die hier in de buurt komt.
Elisabeth K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een tijdje terug heerlijk gegeten en zeer tevreden. Nu viel bijna alles tegen. Voorgerecht ( champignons niet goed ge). Hoofdgerecht zag er niet verzorgd uit, patat hard.
Arno En Judith V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuk restaurant met top bediening!! Die begrijpen hoe het werkt! Eten was lekker en genoeg. Super en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben een fijne avond gehad - eten was goed - bediening hartelijk.
Bij het afrekenen ging het even mis.
Ik kreeg de verkeerde rekening ( in mijn voordeel ) heb dit zelf hersteld.
Melissa F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten en ruime keuze uit verschillende gerechten, zowel vlees als vis. Een restaurant met een hele gezellige en warme sfeer. Bediening was erg vriendelijk en persoonlijk.
Borculo .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op zondagavond 23 oktober lekker gegeten in leuke omgeving. Redelijke keuze in gerechten. Vriendelijke, attente bediening.