De Eetgalerie

Doctor Rivestraat 8 7241 AS Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetgalerie

Gewoon gezellig uit eten

Het team van De Eetgalerie verrast u graag met een mooi interieur, een heerlijke menukaart en sublieme wijnen! Met een grote variatie aan gerechten staat er zeker iets op de kaart wat u lekker vindt. Kom ongedwongen dineren in het centrum van Lochem en beleef een avondje 'Gewoon Gezellig Uit Eten'. Maak een keuze uit de a la carte kaart of kies uit de meer dan 40 verschillende tapas gerechten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Eetgalerie

• Kom je met de auto?
    Achter Schouwburg Lochem, tegenover de bibliotheek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Elly B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten. Prima kwaliteit en attente bediening. voor mij was de helft van de porties ook voldoende geweest. Inrichting wat donker en flikkerende led dimlichten, Buiten koffie gedronken . Kortom voor herhaling vatbaar. Restaurant druk bezocht ook met de tapas diners, waar iedereen erg van leek te genieten
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben buiten gezeten. Dus de vraag over de inrichting is niet relevant

Er was zeer vriendelijke bediening,
We hebben echt het gevoel gehad een avondje uit te zijn geweest.
Niks geen haast werk. Lekker de tijd nemen tussen de gangen door.
(In overleg)
Dit restaurant vinden wij een echte aanrader.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
hogemans.g .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer goede sfeer om van de uitstekende keuken te genieten.
miekevantwillert .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Echt heel lekker gegeten! Met de AH actie een speciale kaart met ruime keus uit heerlijke gerechten, ruime porties en heerlijk dessert! Vriendelijke ontvangst en heel aardig personeel!
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Leuk restaurantje. Maaltijd was voor wat betreft voor- en hoofdgerecht redelijk; nagerecht was goed. Inrichting was gezellig.
Ike T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Aanvankelijk reservering via AH-spaaractie. Was echter boekjes vergeten mee te nemen. De man in charge die ons hartelijk ontving ( waarschijnlijk de eigenaar ?) zei dat hij daar niet moeilijk over ging doen. Een aardige geste waardoor deze ondernemer , die echt vanuit de klant denkt, wat mij betreft bonuspunten mee scoort. In een andere gelegenheid in Lochem eerder die week kon dit namelijk niet. We konden ook nog kiezen tussen een drie-gangendiner of een tapasmenu. Ik had het restaurant gekozen juist vanwege de tapas dus de keuze was niet moeilijk. Eerst een mandje breekbrood met drie smeersels ( tomatentapenade, knoflooksaus, kruidenboter) Met name de tomatentapenade was geweldig. Vervolgens eerst 7 koude tapas en daarna de warme tapas. Allen waren lekker al hadden de smaken wat spannender gemogen. De garnalen in knoflookolie bijvoorbeeld hadden wat meer bite mogen hebben. Verder merken ik op dat gehakballen in pinda-saus en frites met mayo nu niet direct aan (spaanse) tapas gelinkt worden. Een patatas bravas bijvoorbeeld was wellicht een betere keuze geweest. Al met al een prima zaak met klantvriendelijke ondernemer, prettig bedienend personeel, mooie prijs-kwaliteitsverhouding. Wij zullen hier nog wel een keer terugkomen om wat andere gerechten te gaan proeven.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het was erg druk en de bediening had moeite om het bij te benen
loes V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heel goede bediening. Het was heel druk maar je hebt het gevoel dat ze precies op het juiste moment aandacht schenken aan jou. Gerechten van de tapas waren goed maar niet heel bij zonder.
We komen graag terug
hans825 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten op rustig terras in het centrum van Lochem.
Uitstekende bediening, hartelijk en vlot
Smaakvolle gerechten
Margo T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, een gezellige avond gehad.
hannieboers .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
heerlijk tapas gegeten. Kwaliteit van het eten is bijzonder goed. We zaten eerst buiten, maar toen het begon te regenen konden we zonder probleem binnen verder eten. Aardige bediening.
jobensamenjody .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Super vriendelijk en gastvrije bediening! Lekkere tapas gegeten! Super restaurant ! We zijn er al een paar keer geweest en komen zeker terug!
javandergrift .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijke gerechten. Leuke bediening. Hoeveelheid eten was meer dan voldoende. Het eten deed niet onder voor een a la carte keuze. Een echte aanrader als je gezellig uit wilt.
a.h. D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
het was heeeeeel goed. we gaan zeker terug naar dit restaurant. de bediening heel goed het eten heel goed al met al een geslaagde avond.
A.A.J. A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed restaurant, lekker gegeten, alles vers, vriendelijk personeel, niet opdringerig, kortom aan te raden!
Gerechten worden mooi opgediend. Alles voldoende.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij waren met de AH bonnen.
Wij vonden het super goed en lekker, wij komen zeker nog een keer terug.
Zeer vriendelijk personeel.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. Leuke inrichting. Misschien iets te weinig licht. Vlotte en vriendelijke bediening en een attente gastvrouw. Kortom: Uitstekend.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hadden om 18.30 gereserveerd op 29 juli, maar wilden graag de vrouwen zien voetballan. Dag ervoor gevraagd
of het eerder kon. Om 1700 lekker buiten gegeten. In rap tempo werd de maaltijd opgediend, zodat wij eind 1e helft en de hele 2e helft konden zien. Chapeau voor de Eetgalerie in Lochem.