De Eetgalerie

Doctor Rivestraat 8 7241 AS Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetgalerie

Gewoon gezellig uit eten

Het team van De Eetgalerij verrast je graag met een mooi interieur, een heerlijke menukaart en sublieme wijnen! Met gerechten van over de hele wereld staat er zeker iets op de kaart wat jij lekker vindt. Kom ongedwongen dineren in het centrum van Lochem en beleef een avond om nooit meer te vergeten. Ook aan de kinderen is gedacht met lekkere gerechten voor een zacht prijsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Eetgalerie

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Robelien N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten is er erg goed en de keuze voor het AH menu was prima voor ieder wat wils. We waren met ze 10e en je kan eigenlijk maar voor 8 man met de actie mee doen maar we kregen gewoon de korting voor 10 super klantvriendelijk. Personeel was ook erg vriendelijk.
René J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ondanks de drukte werden wij heel vriendelijk ontvangen en kregen direct een tafel. Wij zaten gezellig. De bediening was heel vriendelijk en deed haar uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Zichtbaar hadden alle gasten het naar de zin en genoot men van het eten. Het eten was voortreffelijk. Alle gangen waren even smakelijk en wij hebben genoten! Het was een gezellig avondje uit. Wij komen graag weer terug.
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Om te beginnen: het eten was prima!
We waren met vier en één ah restaurantkaart. Men zei dat het 'geen probleem was, dat onze vrienden ook van het ah menu kozen'. Dat was € 32,50. Onze vrienden wilden echter saté van de á la carte kaart, want dat stond niet op het ah menu. Er werd aanhoudend aangedrongen op het toch kiezen van de varkensmedallions van het ah menu en daar zou dan pindasaus bij geserveerd worden, 'geen probleem'. De á la carte kaart was echter duidelijk goedkoper en onze vrienden persisteerden dus om daar van te willen kiezen en zo geschiedde. Dat was niet prettig en ging naar wij vermoedden om het maken van meer omzet; het ah menu zonder spaarkaart zou meer opgeleverd hebben dan de á la carte kaart.
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Leuk en sfeervol aangekleed restaurant. Men had op onze dineravond problemen met de verlichting, deze veranderde regelmatig van sterkte.
Aparte kaart voor AH-klanten, met voldoende keus. Heerlijke gerechten en mooie aankleding van de borden. Jammer dat, waarschijnlijk de eigenaresse, zo gehaast overkomt, hierdoor veroorzaakt zij onrust in het restaurant. Ook vergeet ze weleens wat, zoals doekjes voor handen bij spareribs en een mandje stokbrood.
Maar ondanks dit komen we zeker terug.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Weer gegeten in dit leuke restaurant. Het eten was lekker. Altijd vriendelijk persoon. Het enige nadeel was dat het druk was en daardoor duurder het wat langer dan anders dat we de gerechten kregen.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten smaakte heerlijk. Het moment van bestellen liet wel even op zich wachten maar ging niet ten koste van vriendelijkheid en sfeer.
Betty P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, Ruime keus, ons favoriete voorgerecht stond ook op de kaart (Champignons in bierbeslag). We komen vast en zeker nog eens terug in het mooie Lochem.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, hele prettige bediening, geen enkele druk om je snel weg te werken, maar toen het toetje even snel moest komen uit tijdsdruk was het er onmiddellijk. Ruime keuze uit het speciale AH menu, heerlijk gegeten.
pjv22 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hadden het AHrestaurantmenu. Dit kost 32.90 pp. De keuze in de nagerechten was niet groot. De hoofdgerechten waren redelijke keuze. Al waren het niet de meest bijzondere gerechten (varkenshaas/spareribs/biefstuk (+ €5)), zeker niet gelet op de prijs. Ik zou in ieder geval niet deze prijs normaal betalen voor dit 3 gangenmenu. De gerechten waren verder goed bereid. Alles smaakte goed, maar niks bijzonders of een WOW moment gehad. Al met al lekker gegeten in leuke ambience.
Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Vriendelijk personeel, goede service.
Lekkere hapjes, omdat het Kerst was.
Lekker eten, niet standaard.
Mooie inrichting.
jannyhofman .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, maar we vonden het jammer dat er voor vegetariërs niets is te kiezen. De maaltijdsalade was op zich prima en lekker, maar zeker in de winter vind ik een warm hoofdgerecht beter op z'n plaats.
m.weijer1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het eten was goed Trio di mare en Champignons Dordogne ook erg lekker. Spare - ribs waren lekker en de andere hoofdgerechten ook varkenshaasmedaillons en biefstuk.
Maar het kletskoppentaartje dat we al vaker hier hebben gegeten smaakte weer voortreffelijk.
Dit gerecht stond voor zover ik heb gezien niet op de regulier kaart.
ilonavanemst .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Eten was erg lekker en goed.
Helaas wel bij 1 iemand het verkeerde geleverd maar als snel kwam het goede.
Vond de bediening niet zo, ze was gehaast, deed een beetje uit de hoogte. Wel vriendelijk.
h.smedinga1 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kaart is voor Iens klanten wel wat te beperkt. Ik zou zelf toch wel opteren voor een grotere keuze in voor- hoofd en nagerechten.
Casper T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het is een gezellig restaurant met een mooie kaart voor de Ah restaurantactie. De champignons in bierbeslag waren heel erg lekker en de trio di mare was ook goed. Daarna hadden we beiden hele malse spareribs, die we beiden een beetje smakeloos vonden.
Het dessert was weer goed en na 1,75 uur gingen we weer weg.
Gezellige avond in een mooi restaurant voor 5 tientjes. (2 witte wijn en twee koffie)
Ienke S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
gezellig restaurant met een prima sfeer en bediening , een aanrader dus.Het menu welke we voor ons hadden was veelzijdig. We hadden enorm veel keuze uit voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Voor de prijs was het kwalitatief goed.
Hoop dat ze volgend jaar van Albert Heijn weer een soortgelijke actie hebben dan gaan we er zeker weer naar toe
Groeten uit Eibergen.
Basjan K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de bonnen van de AH restaurant actie. 3 gangen menu was goed, echter bij het hoofdmenu was er wel wat weinig keuze. Vriendelijke bediening en je kreeg alle tijd om rustig te eten. Het restaurant zat goed vol, maar hier had je totaal geen last van.
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
zeer uitnodigend en vriendelijk bediend, gastvrije en leuke bediening. Eten was goed. Ondanks de drukte niet lang hoeven wachten.
Erik1961 T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al met al was het een teleurstellende avond. Aparte menukaart voor AH actie met eenvoudige gerechten. Voorgerecht simpel wel goed. Hoofdgerecht was slecht. Biefstuk was van slechte kwaliteit, zeer droog vlees. Geen bijpassende groente. Alleen 1 bosje haricots omwikkelt met spek. Daarbij een klein schaaltje niet bijpassende rauwkost. Gelukkig mochten wij bij dessert kiezen voor een kaasplankje. Dat maakte het nog enigszins goed.
Op deze manier is de AH actie niet meer leuk. Met name de kwailteit is t.o.v. vorig jaar erg achteruit gegaan. Voor het totale prijskaartje ( incl alle drank) kunnen wij beter gewoon uit eten gaan.
riadebest .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een keuze op de menukaart. We hebben allebei iets anders gegeten en het was heerlijk. Vriendelijke en attente bediening! Echt een aanrader!