De Eeterij

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jetska .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Afgelopen week hier met 7 mensen zelfs 2 keer gegeten. Het menu was heerlijk! Prijs/kwaliteit uitstekend.
Goulashsoep voortreffelijk. Lekker stukje vis met heerlijke warme groenten en ruim voldoende! Vriendelijke bediening. Keuken en bediening kon de grote drukte goed aan. We hebben nooit lang hoeven wachten. Zeker aan te bevelen!!
Marianneke85 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Lekker eten voor een mooi prijsje. Je moet hier geen wonderen verwachten, maar gewoon lekker eten zonder fratsen kun je hier zeker. Wij zijn hier al regelmatig geweest en we gaan altijd met een goed gevoel en een buikje vol weg. De carpaccio is hier zeer lekker. Wij zijn meestal voor 2 personen zo'n 40 euro kwijt ( voor- en hoofdgerecht en een tweetal drankjes).
Het beste wat je kunt verwachten voor de prijs die je ervoor betaald.
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Eigenlijk een beetje een tegenvaller, wat kan je nou helemaal mis doen in een eetcafé met een sateh. Eigenlijk het standaard gerecht voor een eetcafé. Nou, wij hebben het ontdekt, gooi een smaakarme saus over voorgegaard vlees en je kunt het toch nog verknallen. De erbij geserveerde (verse) salade sloot ook al niet aan bij de smaak. Jammer hoor, maar de bediening was goed, we zaten buiten dus keken we op winkels in een middelmatig dorpscentrum, niet écht een topdecor maar daar kunnen ze niets aan doen.