De Eetalage

De Promesse 2 8232 VX Lelystad Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Eetalage

LittleSprouts L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekkere lunch met goede broodjes en saus. Goed sfeertje, casual ingericht.
Fijne toevoeging aan Lelystad!

Ik kom hier zeker vaker terug.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Prima lunchgelegenheid om een lekker broodje te eten. Ik at er een bol met gegrilde kip en avocado, mijn tafelgenoot nam een uitsmijter. Beiden waren prima van smaak, de kip had iets dunner gesneden mogen worden, maar dat is een detail. Hoewel de broodjes lekker waren ontbrak er een wauw gevoel, in zowel de presentatie als de smaak. Dit kregen we wel van het personeel, spontane mensen die je een heel welkom gevoel geven zonder daarbij opdringerig of gemaakt te worden.
Tanimara .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
High tea bij De Eetalage in Lelystad:
Samen met een vriendin een high tea besteld. Wauw! Wat was dat lekker! Je krijgt maar liefst twee etageres: 1 met zoetigheden en 1 met hartige hapjes. De stukjes taart die je krijgt zijn duidelijk zelf gebakken, overheerlijk! Je krijgt fair trade thee met bijzondere smaken zoals earl grey met lavendel. Wij hebben vaker high tea op verschillende locaties besteld (buiten Lelystad), maar dit was een absolute topper!
Vinhon .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
vanmiddag wezen lunchen in de eetalage
sandwich gerookte kip en sate zoals het hoort hadden we genomen.
sandwich was wel redelijk van smaak, kip was wel iets aan de dikke kant gesneden voor de sandwich er zat geen rook smaak aan de kip en was koud.
sate zoals het hoort was de sate beetje aangebrand en kroeppoek was hard.
service was goed ...

Whitney S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Lekker geborreld vandaag bij de eetalage, super vriendelijke bediening , en de keuken denkt ook graag mee.Dus conclusie toptent.. En we komen zeker terug!
Gitte P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Tot nu toe waren wij redelijk tevreden over deze lunchtent, ook al zijn de gerechten redelijk aan de prijs. Maar vorige week zijn wij totaal afgekapt!
Het bestelde broodje met gerookte zalm was voorzien van teveel peper en werd teruggestuurd. De serveerster was begripvol en bood de juiste service aan en vroeg of wij een nieuw broodje wenste. Vervolgens kwam ze terug met het huidige broodje want de keuken accepteerde ons afgekeurde broodje niet, er was niets mis mee. Er zat slechts een kleine hoeveelheid peper op om de zalm smaak te geven. Dit is al een aparte beslissing, gerookte zalm heeft genoeg smaak van zichzelf. Daarnaast zat er zoveel peper op dat het meer dan zichtbaar was. Het lag zelfs volop op het bord.
Wat volgde was een gênante discussie met de nog steeds vriendelijke serveerster. Want zij werd steeds teruggestuurd naar onze tafel namens de keuken. Eerst kregen wij geen nieuw broodje en later was er een half nieuw broodje mogelijk. Inmiddels hadden wij onze buik vol van de hele discussie en deze klantontvriendelijke behandeling dit de keuken. Ons verzoek om met de desbetreffende persoon of de manager te spreken werd overigens niet gehonoreerd.
En bij het aftekenen diende wij nog steeds het broodje te betalen.

Drie keer raden waar wij volgende gaan lunchen!