De Eetalage Eten & Drinken

Blankenburgerstraat 11a Haaksbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetalage Eten & Drinken

Gevarieerd eten in Haaksbergen

Dit sfeervolle restaurant heeft veel te bieden. Ze serveren gerechten uit de streek, maar je vindt er ook internationale creaties. Bij mooi weer zit je heerlijk op het unieke tuinterras. Wordt het wat kouder buiten? Geen probleem, ga lekker bij de haard zitten om op te warmen. Bij De Eetalage eet je op een mooie, rustige locatie voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant De Eetalage Eten & Drinken

bus

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Eetalage Eten & Drinken

Monique S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Verrassend gevarieerde kaart. Interessant herfstmenu. Wederom heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen. Ook lekkere wildgerechten op de kaart.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldige ontvangst! Heerlijk gegeten! Fantastische gastvrouw en bediening! Goede adviezen m.b.t. menu... wij komen hier zeker terug!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De atlantische tong was verrukkelijk! De wildpeper smaakte mijn man prima. De voor en nagerechten waren ook uitstekend! Complimenten zijn hier zeker op de plaats en we komen ook zeker weer????
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke gastvrouw zeer allert!
Inrichting te kil, stylist zou misschien een tip kunnen zijn.
Eten goed maar kan beter ook qua presentatie!!!
adrivandoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eerlijk en goed eten! Ruime keuze in het ah menu wat goed inspeelde op de tijd van het jaar.
Wij komen zeker terug ook zonder ah spaarkaart.
rozaliendonders .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren met 4 personen en hadden verschillende gerechten, alles was even lekker. Gerechten werden toegelicht en alles was mooi opgediend. De gastvrouw doet enorm haar best om het iedereen naar de zin te maken. Heerlijke avond gehad, voor herhaling vatbaar!
nel V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Had van AH verwacht dat ze met wat exclusieve restaurants in zee zouden gaan, Dame was heel vriendelijk, wel een wat koude entourage, ook al was het 2 halen 1 betalen, dan had ik echt wel iets beters verwacht voor toch een stevige prijs.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ruime keuze op het aangeboden menu, goede toelichting op de gerechten.
Genoten van deze avond en reden voor een volgend bezoek.
Een aanrader
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Keuze 3 gangen menu met voldoende keus naar ieders wens. De gerechten waren met zorg bereid in smakelijke combinaties. Heerlijk gegeten.
albert V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Top avond gehad. Zeer goede bediening met mooie smaakvolle gerechten. Met recht een 10 voor de eetalage. De binnenkomst was heel verwarmend, de service soepel en ongedwongen. De chef kookt met liefde! Dank hiervoor.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijn menu. De hamburger mocht iets minder gaar, maar de tong was weer super. Heerlijk gegeten en fijne bediening. We komen terug.
nico.vanderveen1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Na een prettige ontvangst in een langzaam vol lopend restaurant duurde het wel even voordat het eten op tafel stond, zeker na het voorgerecht. maar dat was dan ook voortreffelijk. De bediening en service waren uitstekend, maar de vraag was of bediening en keuken opgewassen waren tegen een vol restaurant terwijl men ook nog een afhaalloket heeft. De sfeer in het restaurant was prettig en rustig, decor en ambiance voldoende maar niet groots: geen gedekte tafels, papieren servetten. Prijs/kwaliteitsverhouding goed/zeer goed..
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was niet heel slecht maar van de restaurants die we geprobeerd hebben was dit de minste. Meer een grand café.We vonden de bediening zeer overdreven.
Suikerboer .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vlotte bediening en zeer lekker eten. Eigenaresse is zeer belanstellenden maakt graag een praatje. Als voorgerecht haddne we de uitstekende currysoep en als hoofdgerecht de perfekte hamburger. Krokant gebakken aardappelen en een frisse salade maakten deze gang af. Als nagerecht een coupe ijs met aardbeien. We komen zeker nog een keertje terug.
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten is voortreffelijk.
Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten! ! Super vriendelijke gastvrouw! Gezellige sfeer en heerlijk eten! !
sylw .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier via de AH restaurantactie gegeten. De inrichting is gedateerd, de sfeer is prima. Ons tafeltje was niet direct beschikbaar, maar dat werd goed opgevangen door de bedienende mevrouw. Heel vriendelijk en service-gericht. Ik denk dat het nog leuker is, als je buiten kunt zitten.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Nooit verwacht in het centrum van Haaksbergen. Verrassend lekkere maaltijd, aandacht voor de klant. Kan zich qua smaak zeker meten met de duurdere restaurants.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Glutenvrij dieet werd keurig verzorgd! Zelfs glutenvrij brood! Al me tal een prima maaltijd voor een nette prijs.
Mogelijkheid van eten op buitenterras is een pre.
laurypost .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We werden erg vriendelijk ontvangen. Eerst wat gedronken, met een stokbroodje er bij. Daarna ruime keuze wb voor-hoofd en nagerecht. Lekker gegeten en niet te lang hoeven wachten tussen de gerechten door. Voor herhaling vatbaar