De Eetalage Eten & Drinken

Blankenburgerstraat 11A 7481 EA Haaksbergen Nederland Kaart

Over restaurant De Eetalage Eten & Drinken

Gevarieerd eten in Haaksbergen

Dit sfeervolle restaurant heeft veel te bieden. Ze serveren gerechten uit de streek, maar je vindt er ook internationale creaties. Bij mooi weer zit je heerlijk op het unieke tuinterras. Wordt het wat kouder buiten? Geen probleem, ga lekker bij de haard zitten om op te warmen. Bij De Eetalage eet je op een mooie, rustige locatie voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant De Eetalage Eten & Drinken

bus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Erlybroekh .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was erg goed. De bediening vlot en erg prettig. Komen hier graag nog eens terug.
We waren met z'n drieën. De een had Mosterdsoep en pannetje Kip "Napoleon" en de anderen Jachtsoep met bospaddestoelen en gestoofd vlees. Alle drie als nagerecht de coupe van het huis. Alle drie vonden we het eten uitstekend en erg lekker.
Gonda P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hadden gereserveerd maar waren te vroeg. Dat was geen enkel probleem! We werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen en kregen gelijk wat te drinken. We voelden ons zeer welkom. Het eten was heerlijk! De eigenaren zijn echt mensen met passie voor hun vak die mensen willen laten genieten. Een aanbeveling!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben hier lekker gegeten. De jacht- en mosterdsoep waren goed van smaak. Het gegaarde vlees van de herfstspecial was lekker mals en ook goed op smaak, we hadden er nog wel wat meer van gelust. Bijgerechten maakten het AH-menu compleet. De ontvangst en bediening waren allervriendelijkst, bij de wijn werd ongevraagd kraanwater op tafel gezet.
Al met al een prima adres met een goede keuken.
Hennie62 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was goed, de wijn paste doen bij het eten maar was wel simpel. De wachttijden waren acceptabel, maar mogen niet langer worden.
De inrichting mag wel wat 'opgeleukt' worden.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een goed restaurant waar je lekker kunt eten voor een schappelijke prijs. Het eten was goed en voldoende. Alleen het was nogal rumoerig, een klein minpuntje dus. Ontvangst en bediening was zeer goed.
Ymmspanjer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zoals altijd weer goed verzorgd. Kennen dit restaurant komen hier ook buiten de actie van AH. Wat ik jammer vind is dat ik de indruk kreeg dat het menu niet veel verschilde van de actieperiode van AH vorig jaar.
Iwan T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Al met al een ervaring die we zeker zullen aanbevelen bij kennissen, familie en vrienden! We werden in een vriendelijke ongedwongen sfeer ontvangen. Onze gastvrouw en tevens de eigenaresse, heeft ons met veel flair en oog voor detail geholpen aan een voortreffelijk smakend driegangenmenu menu. De wild gerechten en seizoen soepen kan ik van harte aanbevelen. Wat betreft de aankleding van de zaak mag het van ons wel wat minder strak en zakelijk. Verder zag de aankleding van het geheel er wel uit als een samenhangend geheel waarin men prima vertoeven kan.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gegeten! Alles zag er verzorgd uit. Personeel was erg vriendelijk maar de wachttijd was lang. Twee mensen in de bediening in een volle zaak is te weinig. Daarom ook werd tot twee keer toe vergeten het ons toegezegde te brengen. Mag de pret niet drukken, we hebben er heerlijk gegeten en hadden voldoende keuzemogelijkheden. De zaak mag wat mij betreft wat opgepimpt worden.
Debjediep .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Het enige minpuntje vond ik dat er heel vaak werd gevraagd of je nog iets wilde drinken.
Verder was de bediening erg vriendelijk en correct. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance
Edenjet .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
keurig restaurant, de gerechten zijn met aandacht bereid, de currysoep is erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we de tongfilet en de asia chicken allebei zeer smakelijk. Het nagerecht was ook leuk opgemaakt en goede verse producten gebruikt.
met de ah actie een koopje!
aanrader, ook zonder actie korting.
Yvonne_voortman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen, gratis brood met smeerseltjes, gratis karaf water, waar niet om gevraagd hoefde te worden.
Eten zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk. Gekozen voor currysoep met bosui en paprika, gebakken tongfilet gegarneerd met groente en creme brulee met vanilleijs, slagroom en vers fruit. Mijn partner koos voor mosterdsoep, spies van varkenshaas met satésaus en verse aardbeien met slagroom en vanilleijs. Erbij nog gebakken aardappeltjes en patat en salade.
Goed eten voor een prima prijs.
Hogemans.g .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met restaurantbonnen is het dineren bij de Eetalage net zo lekker en gezellig als voorheen. We waren met 4 personen (2 kaarten) en werden hartelijk ontvangen. Keuze uit 3 voor- 3 hoofd- en 3 nagerechten. Vlees, vis of met kaas. Voldoende tijd gehad om ontspannen te eten. Gerechten waren prima. Was voor ons al een bekend adres en komen zeker nog terug.
Leferink6 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We waren met 4 personen. Ieder had een ander menu. 2 varkensspiezen met resp. champignonsaus en pindasaus. Verder tongfilet met witte wijnsaus; verder vegetarisch gerecht, bestaande uit flensje gevuld met spinazie en overbakken met oude kaas.
Voorgerecht: mosterdsoep/kalkoenfilet.
Toetje: aardbeien met ijs en slagroom.
Alles overheerlijk en voor herhaling vatbaar.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten van het AH menu. Goede bediening, en een gastvrouw die zeer attent is en niets ontgaat. top. best een aanrader
Annafrederik .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het visstoofpotje was over heerlijk de bediening was goed en de sfeer was prettig. We komen gauw terug.
Het is echt een aanrader.
Saar J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gastvrije ontvangst en de bediening is een prettige ervaring . Ondanks dat we wat vroeg waren mochten we direct een plaatsje uitzoeken. De keuze op de speciale kaart voor ah diner actie is prima. We hebben heerlijk gegeten en zouden hier vrienden nog weleens kunnen gaan eten.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Haaksbergen is een leuke plaats en de Eetalage ligt gezellig in het centrum. Wij hadden een actie arrangement en konden voor het 3-gangen diner kiezen uit 3 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. We kozen een lekkere soep vooraf en de tongfilet. Toe een zomer toetje: aardbeien met vanille bolletje en slagroom. Het was goed verzorgd tegen een redelijke prijs.
Zeerot .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hadden de tongfilet en de varkensspies en vooraf de mosterdsoep.
Smaakten allemaal heerlijk. Geen overdreven hoeveelheid bijgerechten. Rode wijn was ook erg goed.
De bediening was erg vriendelijk en attent. Wij zouden er zeker nog een keer naar toe gaan!
Marie-Anne E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Hartelijke eigenaresse die zo erg haar best deed dat het overdone overkwam. Wilde ook graag de regie houden en kon mijn kritiek niet goed horen. Deed belerend. Het voorgerecht was wel aardig. Maar de tong smaakte nergens naar, net als de saus. Teleurstellende ervaring. Maar misschien leggen wij de lat te hoog. HET Restaurant op zich zag er prima uit.
Beste mevrouw, onze gasten kiezen altijd iets lekkers van het AH restaurant actie menu, waar u voor kwam. Uw verlate aankomst en 'even nog naar de supermarkt' gedurende het diner, werden door ons goed opgevangen. Wanneer u aangeeft tijdens het diner dat de tong uit de frituur komt, dan laten wij u graag weten dat wij, net als u, de lat iets hoger leggen.

Reactie van proever:

Wij kwamen een kwartiertje later en dat was gelukkig voor u geen enkel probleem. Ook ving u het 'even naar de supermarkt' perfect op.
Dat laat onverlet dat ik de bereiding van de tong erg teleurstellend vond. Aan uw reactie in het restaurant merkte ik al dat u beledigd was.
Yvonnepleister65 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten bij de eetalage, en de bediening was super!
Door de actie van AH en natuurlijk van de Eetalage zijn we voor een spotprijsje uit eten geweest,en het was super gezellig.
Je had keuze uit 3 gerechten en dat was zeker voldoende