De Eetalage Eten & Drinken

Blankenburgerstraat 11A 7481 EA Haaksbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetalage Eten & Drinken

Gevarieerd eten in Haaksbergen

Dit sfeervolle restaurant heeft veel te bieden. Ze serveren gerechten uit de streek, maar je vindt er ook internationale creaties. Bij mooi weer zit je heerlijk op het unieke tuinterras. Wordt het wat kouder buiten? Geen probleem, ga lekker bij de haard zitten om op te warmen. Bij De Eetalage eet je op een mooie, rustige locatie voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant De Eetalage Eten & Drinken

Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
laurypost .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We werden erg vriendelijk ontvangen. Eerst wat gedronken, met een stokbroodje er bij. Daarna ruime keuze wb voor-hoofd en nagerecht. Lekker gegeten en niet te lang hoeven wachten tussen de gerechten door. Voor herhaling vatbaar
harold T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zowel de voorgerechten als de hoofd- en nagerechten waren heerlijk. We hebben genoten. De bediening was aardig en kwam precies op het goede moment .
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zeer gastvrij, vriendelijke bediening. Het eten is prima, niet hoogstaand, maar wel lekker.
schonewille .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een ongezellige omgeving ,houten stoelen die niet fijn zaten heb een andere stoel gekregen .
die zat wat beter. Wel een goede gast vrouw.
Maar wij zouden er niet meer naar toe gaan .
j.graaf110 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in de Eetalage eten en drinken . Vriendelijke bediening en goede sfeer .
Het eten was heerlijk , niets op aan te merken . Een echte aanrader voor iedereen .
Een minpuntje vond ik de dure thee wel schattig gebracht in buisjes en aparte mok maar erg prijzig voor kopje thee die overigens wel erg lekker was dat moet ook weer gezegd .
Voor de rest alles super !
Groetjes Anneke de Graaf
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We werden super vriendelijk ontvangen. We hadden gereserveerd om gebruik te maken van de AH-actie. Altijd een beetje spannend of het wat is, maar wat een super leuk en lekker menu hebben ze hier samengesteld. We hebben er echt enorm van genoten en bevelen de Eetalage van harte aan!.
groepie .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben het erg gezellig gehad, was niet zo druk, maar prima bediening, eten vegetarisch was erg goed. Als we in de buurt woonden, gingen we vast nog eens terug.
Herma T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij gaan hier vaker uit eten. Werden ontvangen als oude bekenden wat erg prettig overkomt. Eigenaresse refereert aan vorige bezoeken. Brood met knofloofboter en tapenade van het huis. Daarna keus uit een aantal overzichtelijke menu's en men kan ook van de kaart bestellen. Men heeft alle vrijheid. Gerechten worden smakelijk gepresenteerd en in het juiste tempo geserveerd. Een aanrader dit restaurant
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk genoten, eten was heerlijk, vlotte bediening en prijs kwaliteitverhouding prima.
Ook de rode huiswijn was van goede kwaliteit en lekker soepel.
Komen zeker nog eens terug.
Is aanrader.
Francis72 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was lekker, maar niet bijzonder. Borden waren mooi en verzorgd opgemaakt met stronkje witlof omwikkeld met spek en een gestoofd peertje. Gastvrouw deed duidelijk haar best. Sfeer van het restaurant was wat ongezellig.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben hier een 3 gangen menu gegeten met de AH restaurantactie. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Ze deed erg haar best om ons een fijne avond te bezorgen. Het eten was daarnaast ook nog eens heerlijk. We hebben absoluut een plezierige avond beleefd en komen zeker weer terug.
Migh .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Via de ahrestaurantactie reserveerden we bij de Eetalage in Haaksbergen. We werden zeer vriendelijk ontvangen en ook verder was de bediening erg attent. Het driegangenkeuzemenu zag er aantrekkelijk uit en dat bleek ook verder zo te zijn. We kozen als voorgerecht voor mosterdsoep en een soort kalkoencarpaccio. Beide waren erg lekker. Daarna nog een bijzonder vegetarisch gerecht met spinazie en geitenkaasjes gerold in flensjes en een visgerecht, beide heerlijk. Tot slot kregen we nog elk een verschillend dessert met ijs, chocoaldemoussse,etc. wat het geheel completeerde. Je kon proeven en zien dat er veel aandacht aan elk bord was besteed. We kunnen de Eetalage van harte aanbevelen.
ppmkranendonk .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Evenals vorige bezoeken aan restaurant De Eetalage, hebben we weer voortreffelijk gegeten. De bediening was weer vriendelijk en correct.
jannietenhag .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wat een gezellige woensdagavond! Attente eigenaresse, erg betrokken, duidelijk haar tentje, lief voor gasten, zo ook de opmaak en smaak op de borden: perfect gegeten en een hele leuke avond gehad!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Paar weken geleden zijn wij hier geweest. Lang over getwijfeld om een reactie te schrijven. Maar nu toch besloten om dat te doen! Wat een vervelende opdringerige gastvrouw. Vreselijk overdreven! Ze deed openlijk naar tegen het personeel. Die konden werkelijk niets goed doen terwijl wij en de andere gasten hun juist leuk vonden. Vervelende schreeuwende, rondrennende kinderen in het restaurant waar zij als opdringerige gastvrouw niets van zei. 1x nooooit meer weer
Jocelyn T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten!
Gastvrouw is super vriendelijk en een leuk ontvangst!
Eten was heerlijk en de tijd tussen de gerechten was prima!!

Zeker de moeite waard om er te gaan eten!
erlybroekh .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was erg goed. De bediening vlot en erg prettig. Komen hier graag nog eens terug.
We waren met z'n drieën. De een had Mosterdsoep en pannetje Kip "Napoleon" en de anderen Jachtsoep met bospaddestoelen en gestoofd vlees. Alle drie als nagerecht de coupe van het huis. Alle drie vonden we het eten uitstekend en erg lekker.
Gonda P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hadden gereserveerd maar waren te vroeg. Dat was geen enkel probleem! We werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen en kregen gelijk wat te drinken. We voelden ons zeer welkom. Het eten was heerlijk! De eigenaren zijn echt mensen met passie voor hun vak die mensen willen laten genieten. Een aanbeveling!