De Eetalage Eten & Drinken

Blankenburgerstraat 11A 7481 EA Haaksbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetalage Eten & Drinken

Gevarieerd eten in Haaksbergen

Dit sfeervolle restaurant heeft veel te bieden. Ze serveren gerechten uit de streek, maar je vindt er ook internationale creaties. Bij mooi weer zit je heerlijk op het unieke tuinterras. Wordt het wat kouder buiten? Geen probleem, ga lekker bij de haard zitten om op te warmen. Bij De Eetalage eet je op een mooie, rustige locatie voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant De Eetalage Eten & Drinken

bus

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk genoten, eten was heerlijk, vlotte bediening en prijs kwaliteitverhouding prima.
Ook de rode huiswijn was van goede kwaliteit en lekker soepel.
Komen zeker nog eens terug.
Is aanrader.
Francis72 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was lekker, maar niet bijzonder. Borden waren mooi en verzorgd opgemaakt met stronkje witlof omwikkeld met spek en een gestoofd peertje. Gastvrouw deed duidelijk haar best. Sfeer van het restaurant was wat ongezellig.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben hier een 3 gangen menu gegeten met de AH restaurantactie. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Ze deed erg haar best om ons een fijne avond te bezorgen. Het eten was daarnaast ook nog eens heerlijk. We hebben absoluut een plezierige avond beleefd en komen zeker weer terug.
Migh .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Via de ahrestaurantactie reserveerden we bij de Eetalage in Haaksbergen. We werden zeer vriendelijk ontvangen en ook verder was de bediening erg attent. Het driegangenkeuzemenu zag er aantrekkelijk uit en dat bleek ook verder zo te zijn. We kozen als voorgerecht voor mosterdsoep en een soort kalkoencarpaccio. Beide waren erg lekker. Daarna nog een bijzonder vegetarisch gerecht met spinazie en geitenkaasjes gerold in flensjes en een visgerecht, beide heerlijk. Tot slot kregen we nog elk een verschillend dessert met ijs, chocoaldemoussse,etc. wat het geheel completeerde. Je kon proeven en zien dat er veel aandacht aan elk bord was besteed. We kunnen de Eetalage van harte aanbevelen.
jannietenhag .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wat een gezellige woensdagavond! Attente eigenaresse, erg betrokken, duidelijk haar tentje, lief voor gasten, zo ook de opmaak en smaak op de borden: perfect gegeten en een hele leuke avond gehad!
ppmkranendonk .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Evenals vorige bezoeken aan restaurant De Eetalage, hebben we weer voortreffelijk gegeten. De bediening was weer vriendelijk en correct.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Paar weken geleden zijn wij hier geweest. Lang over getwijfeld om een reactie te schrijven. Maar nu toch besloten om dat te doen! Wat een vervelende opdringerige gastvrouw. Vreselijk overdreven! Ze deed openlijk naar tegen het personeel. Die konden werkelijk niets goed doen terwijl wij en de andere gasten hun juist leuk vonden. Vervelende schreeuwende, rondrennende kinderen in het restaurant waar zij als opdringerige gastvrouw niets van zei. 1x nooooit meer weer
Jocelyn T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten!
Gastvrouw is super vriendelijk en een leuk ontvangst!
Eten was heerlijk en de tijd tussen de gerechten was prima!!

Zeker de moeite waard om er te gaan eten!
erlybroekh .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was erg goed. De bediening vlot en erg prettig. Komen hier graag nog eens terug.
We waren met z'n drieën. De een had Mosterdsoep en pannetje Kip "Napoleon" en de anderen Jachtsoep met bospaddestoelen en gestoofd vlees. Alle drie als nagerecht de coupe van het huis. Alle drie vonden we het eten uitstekend en erg lekker.
Gonda P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hadden gereserveerd maar waren te vroeg. Dat was geen enkel probleem! We werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen en kregen gelijk wat te drinken. We voelden ons zeer welkom. Het eten was heerlijk! De eigenaren zijn echt mensen met passie voor hun vak die mensen willen laten genieten. Een aanbeveling!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben hier lekker gegeten. De jacht- en mosterdsoep waren goed van smaak. Het gegaarde vlees van de herfstspecial was lekker mals en ook goed op smaak, we hadden er nog wel wat meer van gelust. Bijgerechten maakten het AH-menu compleet. De ontvangst en bediening waren allervriendelijkst, bij de wijn werd ongevraagd kraanwater op tafel gezet.
Al met al een prima adres met een goede keuken.
hennie62 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was goed, de wijn paste doen bij het eten maar was wel simpel. De wachttijden waren acceptabel, maar mogen niet langer worden.
De inrichting mag wel wat 'opgeleukt' worden.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een goed restaurant waar je lekker kunt eten voor een schappelijke prijs. Het eten was goed en voldoende. Alleen het was nogal rumoerig, een klein minpuntje dus. Ontvangst en bediening was zeer goed.
ymmspanjer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zoals altijd weer goed verzorgd. Kennen dit restaurant komen hier ook buiten de actie van AH. Wat ik jammer vind is dat ik de indruk kreeg dat het menu niet veel verschilde van de actieperiode van AH vorig jaar.
Iwan T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Al met al een ervaring die we zeker zullen aanbevelen bij kennissen, familie en vrienden! We werden in een vriendelijke ongedwongen sfeer ontvangen. Onze gastvrouw en tevens de eigenaresse, heeft ons met veel flair en oog voor detail geholpen aan een voortreffelijk smakend driegangenmenu menu. De wild gerechten en seizoen soepen kan ik van harte aanbevelen. Wat betreft de aankleding van de zaak mag het van ons wel wat minder strak en zakelijk. Verder zag de aankleding van het geheel er wel uit als een samenhangend geheel waarin men prima vertoeven kan.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gegeten! Alles zag er verzorgd uit. Personeel was erg vriendelijk maar de wachttijd was lang. Twee mensen in de bediening in een volle zaak is te weinig. Daarom ook werd tot twee keer toe vergeten het ons toegezegde te brengen. Mag de pret niet drukken, we hebben er heerlijk gegeten en hadden voldoende keuzemogelijkheden. De zaak mag wat mij betreft wat opgepimpt worden.
debjediep .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Het enige minpuntje vond ik dat er heel vaak werd gevraagd of je nog iets wilde drinken.
Verder was de bediening erg vriendelijk en correct. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance
edenjet .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
keurig restaurant, de gerechten zijn met aandacht bereid, de currysoep is erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we de tongfilet en de asia chicken allebei zeer smakelijk. Het nagerecht was ook leuk opgemaakt en goede verse producten gebruikt.
met de ah actie een koopje!
aanrader, ook zonder actie korting.
yvonne_voortman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen, gratis brood met smeerseltjes, gratis karaf water, waar niet om gevraagd hoefde te worden.
Eten zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk. Gekozen voor currysoep met bosui en paprika, gebakken tongfilet gegarneerd met groente en creme brulee met vanilleijs, slagroom en vers fruit. Mijn partner koos voor mosterdsoep, spies van varkenshaas met satésaus en verse aardbeien met slagroom en vanilleijs. Erbij nog gebakken aardappeltjes en patat en salade.
Goed eten voor een prima prijs.
hogemans.g .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met restaurantbonnen is het dineren bij de Eetalage net zo lekker en gezellig als voorheen. We waren met 4 personen (2 kaarten) en werden hartelijk ontvangen. Keuze uit 3 voor- 3 hoofd- en 3 nagerechten. Vlees, vis of met kaas. Voldoende tijd gehad om ontspannen te eten. Gerechten waren prima. Was voor ons al een bekend adres en komen zeker nog terug.