De Eetalage Eten & Drinken

Blankenburgerstraat 11a Haaksbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Eetalage Eten & Drinken

Gevarieerd eten in Haaksbergen

Dit sfeervolle restaurant heeft veel te bieden. Ze serveren gerechten uit de streek, maar je vindt er ook internationale creaties. Bij mooi weer zit je heerlijk op het unieke tuinterras. Wordt het wat kouder buiten? Geen probleem, ga lekker bij de haard zitten om op te warmen. Bij De Eetalage eet je op een mooie, rustige locatie voor een vriendelijke prijs.

Meer informatie over restaurant De Eetalage Eten & Drinken

bus

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Eetalage Eten & Drinken

nel V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Had van AH verwacht dat ze met wat exclusieve restaurants in zee zouden gaan, Dame was heel vriendelijk, wel een wat koude entourage, ook al was het 2 halen 1 betalen, dan had ik echt wel iets beters verwacht voor toch een stevige prijs.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Keuze 3 gangen menu met voldoende keus naar ieders wens. De gerechten waren met zorg bereid in smakelijke combinaties. Heerlijk gegeten.
albert V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Top avond gehad. Zeer goede bediening met mooie smaakvolle gerechten. Met recht een 10 voor de eetalage. De binnenkomst was heel verwarmend, de service soepel en ongedwongen. De chef kookt met liefde! Dank hiervoor.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijn menu. De hamburger mocht iets minder gaar, maar de tong was weer super. Heerlijk gegeten en fijne bediening. We komen terug.
nico.vanderveen1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Na een prettige ontvangst in een langzaam vol lopend restaurant duurde het wel even voordat het eten op tafel stond, zeker na het voorgerecht. maar dat was dan ook voortreffelijk. De bediening en service waren uitstekend, maar de vraag was of bediening en keuken opgewassen waren tegen een vol restaurant terwijl men ook nog een afhaalloket heeft. De sfeer in het restaurant was prettig en rustig, decor en ambiance voldoende maar niet groots: geen gedekte tafels, papieren servetten. Prijs/kwaliteitsverhouding goed/zeer goed..
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was niet heel slecht maar van de restaurants die we geprobeerd hebben was dit de minste. Meer een grand café.We vonden de bediening zeer overdreven.
Suikerboer .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vlotte bediening en zeer lekker eten. Eigenaresse is zeer belanstellenden maakt graag een praatje. Als voorgerecht haddne we de uitstekende currysoep en als hoofdgerecht de perfekte hamburger. Krokant gebakken aardappelen en een frisse salade maakten deze gang af. Als nagerecht een coupe ijs met aardbeien. We komen zeker nog een keertje terug.
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten is voortreffelijk.
Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten! ! Super vriendelijke gastvrouw! Gezellige sfeer en heerlijk eten! !
sylw .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier via de AH restaurantactie gegeten. De inrichting is gedateerd, de sfeer is prima. Ons tafeltje was niet direct beschikbaar, maar dat werd goed opgevangen door de bedienende mevrouw. Heel vriendelijk en service-gericht. Ik denk dat het nog leuker is, als je buiten kunt zitten.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Nooit verwacht in het centrum van Haaksbergen. Verrassend lekkere maaltijd, aandacht voor de klant. Kan zich qua smaak zeker meten met de duurdere restaurants.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Glutenvrij dieet werd keurig verzorgd! Zelfs glutenvrij brood! Al me tal een prima maaltijd voor een nette prijs.
Mogelijkheid van eten op buitenterras is een pre.
laurypost .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We werden erg vriendelijk ontvangen. Eerst wat gedronken, met een stokbroodje er bij. Daarna ruime keuze wb voor-hoofd en nagerecht. Lekker gegeten en niet te lang hoeven wachten tussen de gerechten door. Voor herhaling vatbaar
harold T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zowel de voorgerechten als de hoofd- en nagerechten waren heerlijk. We hebben genoten. De bediening was aardig en kwam precies op het goede moment .
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zeer gastvrij, vriendelijke bediening. Het eten is prima, niet hoogstaand, maar wel lekker.
schonewille .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een ongezellige omgeving ,houten stoelen die niet fijn zaten heb een andere stoel gekregen .
die zat wat beter. Wel een goede gast vrouw.
Maar wij zouden er niet meer naar toe gaan .
j.graaf110 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in de Eetalage eten en drinken . Vriendelijke bediening en goede sfeer .
Het eten was heerlijk , niets op aan te merken . Een echte aanrader voor iedereen .
Een minpuntje vond ik de dure thee wel schattig gebracht in buisjes en aparte mok maar erg prijzig voor kopje thee die overigens wel erg lekker was dat moet ook weer gezegd .
Voor de rest alles super !
Groetjes Anneke de Graaf
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We werden super vriendelijk ontvangen. We hadden gereserveerd om gebruik te maken van de AH-actie. Altijd een beetje spannend of het wat is, maar wat een super leuk en lekker menu hebben ze hier samengesteld. We hebben er echt enorm van genoten en bevelen de Eetalage van harte aan!.
groepie .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben het erg gezellig gehad, was niet zo druk, maar prima bediening, eten vegetarisch was erg goed. Als we in de buurt woonden, gingen we vast nog eens terug.