De Eenhoorn

Markt 1 4501 CJ Oostburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Eenhoorn

Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Mede naar aanleiding van de vele goede recensies hebben wij hier met Pinksteren een dag gelogeerd en gedineerd. En wij werden niet teleurgesteld. Zonder iemand van de crew tekort te willen doen willen wij expliciet het gastheerschap van de eigenaar vermelden. Absolute klasse en helaas nog maar zelden in de huidige horecawereld te vinden. Wij kozen voor de asperges met gerookte zalm en garnaaltjes, een kreeftensoep en een vissoep, een hele kreeft en koffie toe. Alle gerechten waren perfect bereid en smaakten voortreffelijk. Was er dan geen minpunt? Toch wel, want de prijs van het door ons samengestelde menu lag op het niveau van een restaurant met minimaal een Michelin ster, en was dus wat aan de forse kant. Combineer je het diner met een overnachting dan wacht er een ontbijt op je dat zijn weerga niet kent. In een woord: fantastisch! Wij komen hier zeker terug!
Robertch .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
10 op 10
Ongelooflijk, waar vind je nog een restaurant als de Eenhoorn.
Gewoon puur en eerlijk eten.
Slibtongen waren er dit moment niet, omdat ze te mager zijn, zei de jonge gastheer.
In plaats daarvan adviseerde hij kabeljauw of een zeebaars. Enkel de zeebaars wordt op zijn geheel geserveerd, ik weet niet of dat een probleem is, anders gaat de kabeljauw beter zijn.
Dit is een restaurant waar ik weg gaat zonder het gevoel dat er tegen me gelogen is.
Prijs -kwaliteit : prima !!
Nergens anders vind je zo'n goede keuken en zo'n goede bediening.
Gewoon eerlijk,
Toonbots58 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
2 nachten in Oostburg in hotel-restaurant De Eenhoorn verbleven. Een heel attente en vriendelijke bediening in dit keurig nette hotel. Het eten is van uitstekende kwaliteit. Het ontbijt overtreft je stoutste verwachtingen. Hier wordt je nog echt als gast ontvangen en behandeld. Iets waaraan het in de randstad vaak ontbreekt. Mocht je in Zeeuws-Vlaanderen willen eten/overnachten? De Eenhoorn in Oostburg is een echte aanrader!!!
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Op uitnodiging van mijn ouders kom ik hier regelmatig eten. Ook deze keer was het eten weer uitstekend. De Eenhoorn zal niet verrassen maar maar heeft een prettige, voorspelbare, constante kwaliteit. De gastheer is correct en wordt pas echt enthousiast als hij met trots (terecht!) kan vertellen over de producten die hij serveert. Vandaag genoten van een voorgerecht met mooie zalm, paling en haring. Als hoofdgerecht een heerlijk gebakken zeebaars. Na een lekker roomijsje met verse aardbeien. De enige dissonant waren de wat slappe frietjes.

Kortom: ben je de onzin op een bedje van flauwekul weer eens beu en wil je gewoon goede producten, een stevige portie en goed klaargemaakt: De Eenhoorn.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Wij eten al jaren regelmatig bij de Eenhoorn, zoals ook afgelopen vrijdag 7 juni 2013, en we waren weer zeer tevreden. We namen beiden kreeftensoep voor, heel goed van smaak, daarna nam mijn partner, tarbot en ik gebakken zwezerik, vergezeld van warme en koude groenten, friet en aardappel croquetten. Het eten is altijd zeer goed klaargemaakt en traditioneel, ook aan de kaart is al jaren
niet veel veranderd, maar wat je er eet is gewoon goed. De bediening is wat stug, maar goed, de inrichting ouderwets, degelijk. Zeker een aanrader. Erika
Eyes .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer die tevens eigenaar van het hotel is. . Als aperitief vis asorti, maar omdat wij dit niet lusten, kregen we kroketjes, en zelfgemaakte chips. Soep kwam in een klein pannetjes, Steak was zo mals als boter, groente lamsoor nog nooit gegeten maar was heerlijk, Frisse salade erbij en gratin. Hij kwam ook nog vragen of we nog aanvulingen wilde maar voor ons was dit voldoende. Misschien niet zo goedkoop maar men krijgt echt waar voor zijn geld qua eten en service. Geen restuarant voor jong publiek, Rustige muziek, knus met haardvuur waar men nog kan nagenieten met koffie. Top.
Adrianus V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Het ziet er allemaal erg 50-er jaren uit, maar op den duur heeft dat juist zijn charme. Het belangrijkste is de service en het eten en die zijn beide uitstekend. Voor de vermelde €35,- (gemiddelde menuprijs) kan je hier niet terecht. Wij betaalden (incl drankjes) zowat het dubbele.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Bij een verblijf aan de Zeeuwse kust, loont een bezoek aan de eenhoorn de moeite, omdat je langsheen de kust en in de dorpjes meestal de klassieke brasserieformules aantreft.
Oostburg is een klein stadje, maar met een restaurant met klasse nl de eenhoorn