De Eendracht

Zondag 9.00 - 0.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Eendracht

chrvanlienden .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Op zaterdagavond is het natuurlijk altijd druk en levendig. We kregen een redelijk rustig tafeltje om 18.00 uur maar later werd het drukker en rumoeriger. De bediening gaf op een gegeven ogenblik aan dat de hectic in de keuken groot was. De dessert kaasplankjes kwamen op een later moment toch tevoorschijn en werden met heerlijke port genuttigd. De prijs is redelijk, en de bediening is aardig. Telkens dezelfde ober aan tafel schept ook een band. Ze vroeg wat de reden was van onze komst. Dat hebben we gedeeld, en volgend jaar kiezen we zoals gebruikelijk weer een ander restaurant om te proberen.
Guusje V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Slechte service op het terras, duurde lang, tafel werd niet afgeruimd. Wat we bestelde was er niet. Biefstuk medium besteld, werd bijna rauw geserveerd. Teruggegeven en zonder enig excuus opnieuw gebakken. Jammer, eindelijk een mooie tent in Maarssen..maar helaas
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Een fantastische aanwinst voor Maarssen! Kwaliteit en sfeer en voor ieder wat lekkers op de kaart!
Makkelijk centraal te bereiken.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Toen wij aankwamen moesten wij toch wel even wachten op iemand die de tafel zou kunnen aanwijzen.
Er was een gedeelte waar een feest aan de gang was en daar kwam veel luide muziek vandaan terwijl in ons gedeelte ook nog muziek aan stond. Dit overstemde elkaar.
Het eten is voor een eetcafé behoorlijk prijzig. De kwaliteit van het eten was overigens goed.
suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Super plek en mooie inrichting, erg gezellig en prijs kwaliteit zeer goed!
Gezonde en lekkere lunch en leuke plekjes om te zitten.
Parkeren is Top! kan achter op eigen parkeerplaats!
Ga er zeker nog een keer heen!
Froukje H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. Er was een pubquiz en daardoor was het wel erg rumoerig.
Wij hadden een tegoedbon maar kwamen niet aan het bedrag.
Er werd erg moeilijk gedaan om een nieuwe tegoedbon te schrijven over het restant.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Afgelopen kerst hier met ons gezin gedineerd (chique, gezellig, heerlijk eten, echt kerst!) en nu voor de tweede keer hier gegeten. Nu voor de lunch aangezien mijn vrouw sinds enige tijd in Maarssen werkt. Zeer geslaagd, zoals wij het ook kennen uit Abcoude. Heel fraai interieur, maar veel belangrijker nog de heel attente (en alerte!) bediening en superlekker eten. Door iets teveel wijn (heerlijke Grüner Veltliner, aan verslaafd geraakt tijdens de skivakantie in Oostenrijk) daarna wel weer wat moeizaam aan het werk ;-). Top mensen, ga zo door!
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ik heb hier heerlijk geluncht met mijn schoonzus en zus. Gezellig ingericht, vriendelijk personeel, uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Akoestiek is verbeterd sinds de vorige keer dat ik hier was. Aanrader!
Krik B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Mooie kaart met lekker eten, met name de hamburger en de vis waren echt goed. Prachtig oud pand aan het water met stijlvol interieur en hele vriendelijk bediening.
Ook een geinig barretje voor een biertje met vrienden.
Kom snel terug voor ontbijt of lunch!!
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Mooi pand - gezellige sfeer
Mooie kaart - goed eten (Lindenhoff!)
Attente vriendelijke bediening
Prijs - kwaliteit ++
Aanrader !!
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Was hier de tweede keer: acoustiek is nu veel beter, je kunt goed, rustig praten met elkaar zonder dat je je buurman hoort. De inrichting is mooi, en strak, mag van mij wel een paar gezellige posters op de muur. Het eten is net als bij hun andere bedrijf in Abcoude echt mega goed: alle vlees is van de Lindenhoff waar wij zelf ook op zaterdag komen en dat is echt super goed. De bediening vonden we ook heel attent. We komen terug
Loeke R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Koude luchtstroom
Erg hol en gehorig daardoor
Eten was echt goed
Bank en stoelen niet zo comfortabel; wat hard. Misschien met wat kussens op te lossen.
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Lekker eten, leuke en gastvrije bediening, gezellige ambiance en gratis parkeren achter het restaurant.
AnneMieke W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prijs -kwaliteit niet in verhouding.
C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Een klein gedeelte in het midden zag er goed uit wat meubilair betreft. Het overige was op snackbar niveau. Verder was het rumoerig omdat er geen demping plaatsvindt door kale vloer,wanden etc..
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een super mooie locatie met leuke zithoekjes en heerlijke lunchgerechten op de kaart en de bediening is vriendelijk.
lydia L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten met een goede sfeer. Drankjes duurde wat lang voor ze gebracht werden en de portie van de carpaccio aan de grote kant. De gerechten goed op smaak en ruime keuze in vegetarisch vlees of vis. Een zeer aan te raden restaurant.
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hebben gezellig gegeten. Maar de akoestiek was vreselijk . We zaten achterin het restaurant en om ons heen was een waaier van geluid.
Overigens vonden we onze eerste tafel niet prettig (tocht), dat werd prima opgelost.
We komen zeker terug, maar vragen dan een plekje voor in het restaurant
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vanavond voor het eerst gegeten in de Eendracht. Van start met een lekkere Gruner Veltliner en een broodje met truffelboter, een uitstekend begin. Als voorgerecht kregen we een mooie selectie met oa Gerookte zalm en carpaccio met truffel, erg lekker. Als hoofdgerecht gekozen voor een Tournedos, medium-rare met bernaise. Deze was prachtig gegaard en mooi mals, een van de betere in Maarssen! De groente en friet waren ook erg lekker en het glaasje Malbec maakte het geheel compleet. Als nagerecht gegaan voor de coupe stroopwafel. Ook deze was goed en de lava-cake super lekker (volgens de tafelgenote). Al met al een zeer goede eerste ervaring. De bediening was ook top, attent, vriendelijk, professioneel maar fun. Wij komen hier zeker weer terug, aanrader.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Goede atmosfeer, leuke locatie en interessante gerechten voor een goede prijs. Portiegrootte had iets ruimer gekund.