De Eekhoorn

Meer informatie over restaurant De Eekhoorn

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De eekhoorn heeft wat vegetarische varianten, waarvan wij er nu weer een paar geproefd hebben. Mijn dochter at een groentekroket en die was niet bijzonder maar wel lekker. Op verzoek werden er uitjes toegevoegd aan haar mayonaise voor de patat. De huisgemaakte andijviesoep mag wat mij betreft nog wat verbeterd worden. De smaak was oké, maar de hoeveelheid andijvie was magertjes. Verder mag de patat wat langer gebakken worden en hoop ik dat het personeel op termijn weer wat vrolijker wordt.
Angelina15 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gezellig op het terras gezeten met een ijsje van Professor Grunschnabel (zonder zuivel) en heerlijk kopje biologische koffie. Veel keus in biologische en vegetarische producten.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Snackbar met diverse biologische producten. Andijviesoep was heerlijk maar poffertjes waren niet erg smaakvol. Koffie was weer goed! Aan het kralingse bos en hertenpark dus locatie is top! Geen aanrader als je bang voor honden bent want er loopt er één los rond.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wij komen er al jaren, samen of met onze (klein)kinderen en het is een feest. Gezellig, attent, goede producten en met een prachtig overdekt terras nu helemaal een geweldige plek. Wij verkiezen het altijd boven de (dure) restaurants die direct aan de Kralingse Plas liggen. Echte Rotterdammers ontmoet je bij de Eekhoorn...
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Na een boswandeling lekker gegeten in restaurant De Eekhoorn. Wij kenden het restaurant nog niet en we waren dan ook aangenaam verrast door de gastvrijheid en het interessante (biologische) aanbod van gerechten. Omdat er ook genoeg ruimte in de, op zich kleine zaak, is voor een tweelingwagen is het zeker een plek om nog eens terug te komen met ons gezin.
Alex A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wij komen al jaren bij de Eekhoorn gelegen op een toplocatie in het Kralingse Bos. Goede patat, super hamburgers, maar ook verse andijvie soep en veel biologische en vegetarische producten. De bediening is verder bij de vriendelijke Pub en Hans in zeer goede handen. N aanrader!
Rears .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
De snacks en ijsjes zijn overheerlijk te noemen. De frietjes zijn lekker maar niet bijzonder. Het decor is erg gezellig en de service is opperbest. Aanrader voor als je in de buurt van het Kralingse bos bent!
Elsgeet .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Heb wel iets met het Kralingse bos en omdat ik niet echt in de buurt woon ben ik dit jaar pas voor de tweede keer in de Eekhoorn geweest. Hier heeft de tijd even stil gestaan en dat voel je ook wanneer je binnentreedt. De gastvrijheid en de gezellige warme inrichting doet je voelen alsof je thuis komt. Let vooral op de suikerpotjes! Broodjes zijn supervers en bovendien biologisch. Huisgemaakte koeken, appeltaart. De vegetarische kroketten zijn superheerlijk en nu zijn er weer de befaamde aspergekroketten dus ik denk dat ik volgende week maar weer even ga!
Parkeren voor de deur en de hond is van harte welkom
Parapluutje .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Heel gezellig eethuisje in het boS bij het hertenkamp de hertenkamp koek is een erg lekkere biologische koek.
Verder hebben ze heerlijke biologische snacks.
Vriendelijke bediening voor mens en dier