Meer informatie over restaurant De Echoput

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Lift aanwezig , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,4/10
Service8,1/10
Decor7,9/10
Duur
Dirk V. 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij kwamen om een huwelijksdag te vieren, hadden dit bij de reservering aangegeven. Hier is helaas geen enkele aandacht aan geschonken. Buiten op terras waren geen kussens aanwezig op de houten stoelen, moesten wij zelf om vragen. Prosecco was niet aanwezig dus dan maar dure champagne. Amuses in een soort grasbak, zag er niet verzorgd uit en was vlak van smaak. Voorgerecht kreeft zag er mooi uit, maar de smaak was heel egaal. 2e gerecht klein stukje rode poon werd op een groot bord geserveerd, visueel waren de verhoudingen totaal zoek. Hoofdgerecht van reegeit was erg smakelijk en zag er mooi uit. Nagerecht van framboos met viool zag er perfect uit en smaakte erg goed. De koffie werd zonder overleg aangevuld met een grote hoeveelheid friandises die wij wel moesten betalen maar niet hebben gebruikt. In het interieur van het restaurant was geen verse bloem te vinden, moet je wel van houden zo steriele omgeving. Wij vinden de kwaliteit van dit restaurant en bediening achteruit gegaan. Jammer van deze bijzondere avond . Gasten Corrine en Dirk.
Demelza_vg . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ontvangst was prima, nette bediening.
We hebben ons laten verrassen door de kok (keuken) met een Gastronomisch Diner, wat ons zeer goed is bevallen. Onze 1e keer dus niet veel om te vergelijken, maar wat we kregen was allemaal even lekker en apart; van begin tot eind. Zeker een 10 waard maar zoals ik al schreef geen diners om mee te vergelijken. Normaal staan we binnen een uur weer buiten; deze diner heeft uiteindelijk een uur of drie geduurd. De pauzes tussen de gerechten waren perfect; niet vervelend lang. Het was ook een genot het personeel in actie te zien, allemaal perfect. Zeker een aanrader!
Francismeijnen . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Was helemaal top: verrassingsmenu geserveerd in uitstekend tempo, originele smaaksensaties en opmaak. We komen zeker nog een keer terug!
Josekaptein . Bourgondiër (2 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op terras, na toch wel eventje wachten, wijn besteld. Een wat onhandige ober. Daarna 4 gangen menu besteld met kaasplateau( erg lekker). Bij mooi weer is het niet mogelijk om buiten te eten. ( erg jammer). Het eten was lekker, maar met aanvulling voldoende, anders wat weinig. Hoofdgerecht wild erg lekker.
Bediening in het begin voldoende aanwezig, tempo van bediening was ook goed. Er bij geserveerde wijnen goed. Het moet toch mogelijk zijn gewoon water geserveerd te krijgen. Zeker op de Veluwe, waar het water uitstekend is.
De afsluitende koffie werd ongevraagd geserveerd met allerlei lekkers. Wenselijk is een keuze. Na een diner heeft niet iedereen behoefte aan een uitgebreide dure koffie. We hebben hier iets van gezegd. Dit hoefden wij niet te betalen. Op het eind van de avond, weinig personeel meer aanwezig. Na het afrekenen stilletjes vertrokken. Niemand die meer aandacht aan ons gaf of vroeg of alles naar wens was.
Jammer van zo'n restaurant, gemiste kans. We missen toch de gastvrijheid, duidelijkheid in kosten, aandacht, zorgvuldigheid, bij een beter restaurant.
Els D. 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Eten was super. Ook de bediening heel attent.
We hadden een 3 gangen menu gekozen. Door alle hapjes er om heen ben je echt wel goed gevuld na het eten. Het is natuurlijk niet goedkoop, maar wel een beleving die we niet hadden willen missen.
Enb . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voortreffelijk gegeten. Vooral de pulpo en de black angus waren bijzonder goed, maar ook de kreeft en reebok waren heerlijk. Alle smaken in balans en verfijnd. Iets meer groenten waren voor mij wel welkom geweest. Als dessert beiden de souffle besteld en deze voldeed aan alle verwachtingen. Prachtig luchtig en fris gerecht, knap gedaan! Bij elk gerecht de voorgestelde wijn gedronken, mooie combinaties. Al met al een fikse rekening, maar nog wel in verhouding. Huis-champagne veuve clicquot wel erg aan de prijs voor een klein glaasje. Ook jammer dat je niet na 20.00 uur kunt reserveren, maar absoluut een heerlijke, complete avond gehad!
Aalstein . Gastronoom (54 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het restaurant bij dit 5-sterrenhotel blijft de uitschieter van een arrangement van diner/hotel. Kamers prima,maar het ontbijt (zoals al vaker gemeld) ver beneden niveau voor een 5-sterrenhotel. Het diner was weer een avond uit. Prachtige gerechten; ruim voldoende fantasie in de keuken; voortreffelijke wijn en een prettige bediening. Maar omdat er niet velen alleen van het restaurant gebruik zullen maken ,wordt het eens tijd dat het management van het ontbijt echt beter wordt!!
ChrisBH . Bourgondiër (2 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ondanks de mooie kreten van de Echoput (het pretendeert onder meer een "toprestaurant" te zijn) werd al vroeg op de avond duidelijk dat dit restaurant absoluut niet de ambitie heeft om de in het verleden behaalde ster(ren) weer terug te krijgen. Buitengewoon teleurstellend! De bediening was prima, maar ik vraag me af of in de keuken nog steeds een chefkok staat die "een passie heeft voor wijn-spijs combinaties". Wellicht had hij (of zij) een slechte dag, dat is natuurlijk zeer wel mogelijk.

Het hotel is goed, maar iedereen die (ook) komt voor het "multi-sensorisch dineren, waarbij alle zintuigen worden betrokken in het proces van proeven" raad ik sterk af zijn geld uit te geven in het restaurant. Het is in mijn optiek een slim gekozen marketingterm die werkelijk nergens op slaat. De prijs/kwaliteit verhouding is compleet zoek en absoluut niet in het voordeel van de klant.

Laat ik positief afsluiten. Het (in ons geval) volledige gastronomische menu (á 70 euro p.p. exclusief het wijnarrangement) mag dan tegenvallen, het bedienend personeel van de Echoput (zowel in het restaurant als in het hotel zelf) is erg vriendelijk. We hebben een prettig verblijf gehad in het hotel.
Frankbots . Bourgondiër (2 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Geen michelinster waardig.
We wilden buiten eten, maar dat kon niet vanwege de weersvoorspellingen: onzin want zowel buienradar als weeronline gaven gunstige, droge en aangename voorspellingen deze avond. Ze hadden er blijkbaarw geen zin in.
Amuses matig,
voorgerecht duur en slecht: octopus (€ 20,- per persoon) was taai en kon in een holle kies.
Hoofdgerecht was redelijk tot goed. (Ook niet goedkoop: een half hoofdgerecht voor €25,- per persoon)
Wijnen waren goed , maar ook duur: ik ken een van de wijnhuizen, die werd geserveerd: ongeveer 8x over de kop vind ik wel veel.
Kortom geen aanrader.

AlexDH . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Met vrienden overnacht in het hotel, en 's avonds daar ook gegeten. Het was een warme avond, zodat we op het terras dineerden. Voor mij was het een voorgerecht met krielaardappels en gepocheerde kwarteleieren, daarna een prima stuk reebok, en tenslotte aardbeien met rode biet. Dat klinkt veel simpeler dan het was en smaakte; het zag er goed uit en de smaken en geuren waren mooi in balans. Ook kregen we er goede wijnen bij door een vrolijke sommelier die wist waar hij het over had. De bediening was zonder meer vriendelijk en goed. Een aanrader!
RencaAvoralok . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij hadden wild als hoofd gerecht en dat was uitstekend. Mals. Maar de andere gerechten waren ook lekker. Sfeer en bediening is gezellig. Aanrader.
Wimbank . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Bijzonder prettige bediening -leuke jongeman met veel kennis van de wijnen en eten- en wederom uitstekend van kwaliteit.
Stefan B. Gastronoom (28 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekker gegeten na het fietsen en heerlijk bijgetankt!
Leuk restaurant met gezellige sfeer
Het 3 gangen menu was verrassend lekker, waarbij overheerlijke reebok
De wijnen erbij waren goed uitgezocht en prima te betalen
QuaSSia . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, echt een avondje uit. De bediening was erg goed, wel verbaasde we ons over de outfit van een van de medewerkers, iedereen zag er erg netjes uit, maar een persoon liep in vreemde (niet gestreken) pakje. Afgezien hiervan, was het voor ons een top avond, het eten was fantastisch en de borden waren mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen zijn zeker een aanrader. Al met al zijn we erg tevreden en voldaan vertrokken.
Jan.klabbers . 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Erg pretentieus, terwijl het eten middelmatig bleek. Het duurde bijna een uur voordat we zelfs de menukaart maar in handen hadden (een uur!), en toen het eten eenmaal kwam (nog een uur verder) bleek de vis van mijn vrouw nog rauw, terwijl mijn reerug okay was, maar nou ook weer niet bijzonder goed - terwijl de prijzen toch anders doen vermoeden. Voor mijn dochter hadden ze de kleine kaart kunnen tonen, maar dat was bij niemand opgekomen. Ook merkwaardig is dat er veel bediening in de zaal loopt, maar dat niemand echt bedient... Kortom, geen goede beurt, al vond ik het wel geschikt dat ze ons diner uiteindelijk niet in rekening brachten.
Marcel C. Gastronoom (23 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met 4 personen hadden we een Zomer Diner arrangement incl overnachting geboekt. Bij het arrangement hoorde een 3-gangenmenu dat naar wens uit te breiden was met een extra gang. Dit hebben we gedaan. Een keuzemenu is het niet, maar de gerechten die we kregen waren prima in orde. Het voorgerecht was harder, het extra tussengerecht rode poon, hoofdgerecht lam (waarbij mijn vrouw die geen lamsvlees lust, tot haar vreugde reerug kreeg). Het toetje was aardbeien met rode biet. Naar wens werd er huiswijn geschonken. Het tempo van opdienen was prima en ook de uitleg die we kregen was duidelijk. Achteraf hebben we koffie genomen waar een behoorlijke adder onder het gras bleek te zitten. Wat is het geval: als er koffie (of thee) besteld wordt, wordt dit begeleid door lekkernijen. Daar is niets mis mee, maar achteraf blijkt dat er voor deze koffie maar liefst € 34,00 afgerekend moet worden. In oud geld bijna Hfl 75,00! Bij het uitchecken hebben we een klacht ingediend die op zich keurig is opgelost door de verantwoordelijke dame (rekening verlaagd). Het blijkt dat de gasten verwachten dat koffie is zoals deze wordt geleverd en dat men klaagt als het lekkers er niet bij zit. Dat zou betekenen dat alle gasten terugkerend zijn?! Ons advies was dat de klant een keuze moet hebben tussen "gewoon" koffie of uitgebreide koffie met een toelichting van de financiële consequenties. Dan kan de gast zelf bewust kiezen in plaats van onaangenaam verrast worden. Verder nog wat aanmerkingen over het ontbijt: beide koffiemachines niet bijgevuld met bonen, onvoldoende broodbeleg (kaas / worst), geen roerei meer, geen gekookte eieren, bepaalde theesoorten niet voorradig en werden ook niet aangevuld na opmerking hierover. Excuus was dat alle gasten ineens allemaal kwamen ontbijten? Met een "wordt case scenario" moet toch rekening gehouden worden lijkt mij. Al met al waren onze verwachtingen van een 5 sterren hotel klaarblijkelijk te hoog. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de klachten serieus aangehoord zijn en dat er compensatie is aangeboden.
Gardmatt . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het eten met bijpassende wijnen was van top niveau. Gevarieerd en goed in balans. Mooie borden, een plaatje om naar te kijken. De bediening was uitstekend en attent. Alleen op één gerecht moesten we vrij lang wachten.
Inekegenietgraag . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten in prachtige ambiance in de bossen. Terras fijn. Parkeren naast de deur. Mooi opgemaakte borden met originele en zalige smaakcombinaties. Ze hebben het hier begrepen!
Judith.vannitsen . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten was goed, maar we hadden er meer van verwacht.
Het wijnarrangement 99 euro voor 2 personen was veeeeel te duur. Er werd niet bijgeschonken!
Arianne R. Gastronoom (12 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Ik kan niet anders zeggen dat het eten heerlijk was! We kregen een vegetarisch vijfgangenverrassingsmenu, en mijn man had daarbij bijpassende wijnen. Hij was daar zeer over te spreken. Sommige smaken verrasten ons zeer, zoals een zuur gerecht met augurk en een andere met groene asperges en sinaasappel. We waren hier voor ons huwelijksjubileum en het was een geslaagde avond. Dus: als je iets te vieren hebt, dan is dit een geweldige locatie!