De Echo

Graaf Florislaan 2 1399 VL Muiderberg Nederland Kaart

Over het restaurant De Echo

Restaurant De Echt serveert smakelijke combinaties, die geïnspireerd zijn op de Franse keuken. Eigenaar Christophe Davoust werkt al ruim 33 jaar als chef-kok. Eerlijk, gedreven en met een scherp oog voor kwaliteit stelt hij hoge eisen aan het eten, drinken en de bediening. Hierdoor voel je je oprecht welkom. De kaart presenteert klassiekers en moderne gerechten, alles even mooi opgemaakt. De natuurrijke omgeving is ontspannend en inspirerend, daarom is de speciale ruimte De Raadtkamer beschikbaar voor zakelijke en persoonlijke bijeenkomsten.

Meer informatie over restaurant De Echo

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

• Bar , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Was een prima etentje met onze vrienden erg lekker en verrassend het surprise menu. Alleen de bediening was zeer matig , weinig beleeft en erg onervaren , alles werd van tafel geruimd terwijl we nog daar nog gezellig zaten te natafelen, zo van en nu weg wezen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Aangename kennismaking met dit restaurant. Prima prijs kwaliteit verhouding, goede bediening, een heerlijke avond uit. Het terras lijkt mij ook heerlijk. Ik heb alleen moeite met de prijs van een flesje water als je ook flessen wijn besteld. We hebben prima drinkwater, zet bij bestelling van een fles wijn een karaf water op tafel. Na de 1e fles water is er op verzoek wel een karaf geplaatst, dus keurig. Wij komen zeker terug.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Men hanteert een weekmenu. Nu stond er een Chinese kok in de keuken. We konden weliswaar van de kaart kiezen, doch dan bestond de kans dat niet alles er zou zijn. Dus voor het 5-gangen menu van deze kok gekozen.
Tot onze verrassing allemaal voor ons veelal lekkere gerechtjes en geheel afwijkend van wat men verstaat onder "eten bij de Chinees".
anja R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het aspergemenu was verukkelijk. Vriendelijke en attente service.. De bediening was attent. We Koken graag weer terug.
Carel B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
John D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastisch gegeten, verse erwtensoep, traditionelen boeuf bourguignon, franse huiswijn onder de €20
heerlijke beleving voor mooie prijs.
Bedankt Chef! genieten.
Carel B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wat een geweldig leuk restaurant! Heerlijk eten tegen een alleszins redelijke prijs. De bediening was zeer plezierig, maar niet overdreven.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Na een bloedhete dag, gereserveerd in dit restaurant. Wij kregen een kaart met een aantal mogelijkheden om een drie gangen menu samen te stellen. Ik koos voor de oesters. Die waren er niet en de aanbevelingen op het drie gangen menu, behoorde niet bij het drie gangen menu?? Nou ja. Dan viel de keus op de krabsalade, de kalfs entrecote en het kaasplankje. De bediening was bijzonder aardig en toen de duisternis inviel werd er nog een extra kaarsje bijgezet. De borden bleven donker en het eten was onzichtbaar. Bijgelicht met een Iphone konden wij zien wat wij aten. Daar zijn toch andere oplossingen voor! De wijn was in orde, maar het geheel viel wat tegen.
Misschien de volgende keer beter
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Aanvankelijk leek het ons meer een eetcafé, maar toen we het menu konden bekijken besloten we te blijven. Leuke gerechten met verrassende combinaties. Pulpo met granaatappel, mooie garnering, prima brood, ook het buikspek met grote doperwten werd heerlijk gevonden. Kan water, goede wijn en bieren, zeer aardige bediening en bij een buitje regen konden we zonder problemen het toetje binnen nuttigen. Buiten vond ik de sfeer aangenamer dan binnen, aangezien het interieur nogal donker is. Maar verder een aanrader!
Ha T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Lekker gegeten. Leuke combinaties van producten. De smaken wat "los" van elkaar binnen het voorgerecht waardoor hrt iets minder er uit sprong. Service perfect en lekker buiten in het zonnetje gezeten op een rustig kruispunt.
markboos .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellig en deskundig personeel. Goede bijpassende wijnen. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Op de muur staan de dagverse producten beschreven.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Leuk restaurant en we wilden eerst die bitterbal waar een vorige recensent het over had proeven natuurlijk. Lekker maar ook heel groot :-). Goede borrelhapjeskaart dus leuk om op het terras te zitten met een hapje van een of ander maar we kwamen voor het eten. Goede kaart en lekker eten. Voorgerecht met buikspek en paksoi erg lekker. Kraanwater op verzoek; ja dat vinden we ook fijn. Bediening erg aardig. Komen we nog eens terug van de zomer want leuk te doen op de fiets vanuit Almere en dan wil ik nog wat meer van die borrelkaart!
Rogier L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Met z'n drieeen vanavond heerlijk gegeten waaronder een perfect voorgerecht van Tabouleh en de aanrader op de kaart: Tournedos!! Prima wijnen op de wijnkaart maar bovenal SUPER bediening!!!
Een aanrader waar wij zeker terugkomen (lees voor om zullen rijden)
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
3-gangen lunch via Groupon gehad. keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Mijn vriend en ik hadden verschillende gerechten, en alle gerechten hebben goed gesmaakt.
Heerlijk brood ook vooraf! Enige tegenvaller vond ik de bijbestelde salade, die nogal zurig smaakte (te veel azijn gebruikt denk ik). Dat is wellicht een kwestie van smaak. Verder prima!

Service was erg goed, vriendelijke medewerkers die veel aandacht voor de klant hadden. Totdat klanten uit liepen (geen gedag zeggen), dat mag nog wel een verbeterpuntje zijn.
Wel goede uitleg over de gerechten en kennis van wijnen.

Decor is prima. Van buiten zag het er een beetje uit als een simpel café, maar van binnen is het mooi aangekleed. Lekkere stoelen, en voldoende privacy.

Wij kwamen nooit in Muiderberg, maar zijn blij dat we hier een keer hebben gegeten!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Goed verzorgde 3 gangen lunch op de zaterdag voor Pasen. Lichte, prettig ingerichte zaak en mooi opgemaakte, smakelijke gerechten. De vis die we als hoofdgerecht kozen was uitstekend klaargemaakt, evenals de risotto waarop de vis werd geserveerd. Complimenten voor het vegetarische voorgerecht: heel smakelijk. Het andere voorgerecht - met langzaam gegaard buikspek - viel ook goed in de smaak.
De bediening was vriendelijk en attent. Tip voor hen: alles wat je bij de bar bespreekt is duidelijk hoorbaar voor de gasten.....
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Super lekkere lunch genoten op een regenachtige middag in Muiderberg.
Betrof 3 gangen menu met als voorgerecht malse buikspek, hoofd dorade en toe creme brulee van bloedsinaasappelen. Van dat laatste moet je qua smaak houden. Borden zijn mooi opgemaakt en bediening is vriendelijk en alert.
Extra frietje bijbesteld voor 4.50.
Een aanrader om ook s' zomers lekker op het terras te vertoeven.

Katinka E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Twee weken geleden via Groupon hier een drie gangenlunch gebruikt! Wat een heerlijkheden met heel veel aandacht bereid. Gravad lax was lekker van smaak, diamanthaas goed op smaak met heerlijke verse groenten en als extra ene bakje frites erbij! Groenten zoals witte en rode biet smaakte prima. Als toetje een fruitig dessert wat leek op een grand dessert! Wat een verwennerij zo midden op de dag! Komen zeker terug voor het testen van het diner! Bediening aardig , vlot en attent! Decor wat hol, omdat de zaak niet vol was.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Via Groupon hebben we zondag 28 maart geluncht. Het is een open en vriendelijk restaurant , schoon en super mooi in de verf. Op zondag waren er mensen die voor een broodje kwamen, koffie met gebak of voor een mooie drie gangen lunch, en toch was de harmonie daar.
De gravalax, heerlijk !! De risoto helaas veel te lang gekookt, de pieterman filet, heerlijk gebakken, helaas niet helemaal graar vrij. De smaken daar in tegen heerlijk en intens. Misschien omdat de chef kok er niet was, er kunnen nog wel een paar puntjes verbeterd worden maar aan smaak valt niet te twisten en die was uit de kunst.
Mark_Figge .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Vorige week hebben wij hier van een 3 gangen lunch genoten, via een groupon actie. Het restaurant ligt middenin een woonwijk met krappe staten, naast een basisschool. Parkeren is er dus vrij lastig, maar laat je hier niet door tegenhouden. Want deze ongemakjes doen er niet meer toe als je binnen bent om lekker te gaan eten. Binnen is het een gezellige ambiance, die geschikt is voor alle momenten op de dag en een breed publiek. En dan ga je eten en verandert je beeld van dit restaurant direct. De gerechten die deze keuken op tafel zet zijn van een hoger niveau dan de locatie en het decor je in eerste instantie laten verwachten. Ze zijn werkelijk geweldig. Mooie ingredienten met prachtige smaakcombinaties die zeer verfijnd worden opgediend. Het oog wil tenslotte ook wat. Het zijn gerechten die je in hoger segment restaurant verwacht. De bediening is er uitstekend, vriendelijk met humor en kennis van de gerechten en wijnen. De Echo is een echte aanrader.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Met een grotere groep gegeten in de aparte ruimte boven. Het eten was prima bereid, en ook voor de grote groep leuk geserveerd en warm (dat lukt niet elk restaurant). De algemene mening was dat het eten lekker was en de locatie leuk- hoewel het boven duidelijk nog niet klaar is met losse electriciteitsdraden en ongeschilderde muurdelen. Beneden ziet er wel mooi en af uit. De service aan de tafels was netjes.