De Echo

Graaf Florislaan 2 1399 VL Muiderberg Nederland Kaart

Over het restaurant De Echo

Restaurant De Echt serveert smakelijke combinaties, die geïnspireerd zijn op de Franse keuken. Eigenaar Christophe Davoust werkt al ruim 33 jaar als chef-kok. Eerlijk, gedreven en met een scherp oog voor kwaliteit stelt hij hoge eisen aan het eten, drinken en de bediening. Hierdoor voel je je oprecht welkom. De kaart presenteert klassiekers en moderne gerechten, alles even mooi opgemaakt. De natuurrijke omgeving is ontspannend en inspirerend, daarom is de speciale ruimte De Raadtkamer beschikbaar voor zakelijke en persoonlijke bijeenkomsten.

Meer informatie over restaurant De Echo

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

Bert H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijk in het zonnetje gezeten met een pittige espresso en een groot stuk appelgebak op een leisteen met verschillende soorten fruit en een kletskop van mint. Wat een goed begin van de dag! Ga zo door.
Klarien M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wat een verschil tussen de website en werkelijkheid. Om een aantal dingen te noemen: welkom heten is een onderdeel van gastheerschap, totaal ongemotiveerde bediening, andere gasten hebben ook voor ons gevraagd of we iets mochten drinken en gedrag naar gasten was op zijn minst wonderlijk.

Een vuur op het terras werkt best sfeerverhogend, maar als de rook de verkeerde kant opgaat, zou je hem kunnen verplaatsten ipv foto's van maken voor weet ik voor wat voor doel.

Na 2 slokken van een oud glaasje Prosecco en naar een totaal ander menu dan op de site gepresenteerd werd, hebben we de moed opgegeven en zijn na afrekening vertrokken. Is er gevraagd naar de reden? Wat denkt u zelf?
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een jaar geleden was dit een toprestaurant. De chef-kok is echter vertrokkenen dat is duidelijk te merken. De boter van de sliptong a la Meuniere was verbrand, de frietjes slap. De wijn is vlak. De bediening oogt als een chaos. Gelukkig zijn de prijzen aangepast. Maar wat een teleurstelling, in jaren niet zo slecht gegeten.
Bjert O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was gewoon niet lekker ik was er heen gegaan door een wel goede ervaring de laatste keer dat ik er even was met een kennis, er was toen een Chinese kok die naar het bleek niet meer werkzaam was.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bediening prima. Wachttijd prima. We hadden ons van tevoren verdiept in de menukaart online om er zeker van te zijn dat er ook een vegetarisch hoofdgerecht geserveerd werd. In het restaurant bleek de menukaart geheel anders te zijn. Dat was teleurstellend: de enige vegetarische optie was een voorgerecht. Bereiding tournedos van vrienden was matig. Dessert was goed. Wij komen hier niet terug
naomi K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heel hartelijk ontvangen en heerlijk geluncht. We kregen allemaal verschillende Aziatische gerechtjes, die stuk voor stuk heerlijk authentiek smaakten. Ook de wijn was heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding was top! Een echte aanrader!
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Was een prima etentje met onze vrienden erg lekker en verrassend het surprise menu. Alleen de bediening was zeer matig , weinig beleeft en erg onervaren , alles werd van tafel geruimd terwijl we nog daar nog gezellig zaten te natafelen, zo van en nu weg wezen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Aangename kennismaking met dit restaurant. Prima prijs kwaliteit verhouding, goede bediening, een heerlijke avond uit. Het terras lijkt mij ook heerlijk. Ik heb alleen moeite met de prijs van een flesje water als je ook flessen wijn besteld. We hebben prima drinkwater, zet bij bestelling van een fles wijn een karaf water op tafel. Na de 1e fles water is er op verzoek wel een karaf geplaatst, dus keurig. Wij komen zeker terug.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Men hanteert een weekmenu. Nu stond er een Chinese kok in de keuken. We konden weliswaar van de kaart kiezen, doch dan bestond de kans dat niet alles er zou zijn. Dus voor het 5-gangen menu van deze kok gekozen.
Tot onze verrassing allemaal voor ons veelal lekkere gerechtjes en geheel afwijkend van wat men verstaat onder "eten bij de Chinees".
anja R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het aspergemenu was verukkelijk. Vriendelijke en attente service.. De bediening was attent. We Koken graag weer terug.
Carel B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeer gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
John D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastisch gegeten, verse erwtensoep, traditionelen boeuf bourguignon, franse huiswijn onder de €20
heerlijke beleving voor mooie prijs.
Bedankt Chef! genieten.
Carel B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wat een geweldig leuk restaurant! Heerlijk eten tegen een alleszins redelijke prijs. De bediening was zeer plezierig, maar niet overdreven.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Na een bloedhete dag, gereserveerd in dit restaurant. Wij kregen een kaart met een aantal mogelijkheden om een drie gangen menu samen te stellen. Ik koos voor de oesters. Die waren er niet en de aanbevelingen op het drie gangen menu, behoorde niet bij het drie gangen menu?? Nou ja. Dan viel de keus op de krabsalade, de kalfs entrecote en het kaasplankje. De bediening was bijzonder aardig en toen de duisternis inviel werd er nog een extra kaarsje bijgezet. De borden bleven donker en het eten was onzichtbaar. Bijgelicht met een Iphone konden wij zien wat wij aten. Daar zijn toch andere oplossingen voor! De wijn was in orde, maar het geheel viel wat tegen.
Misschien de volgende keer beter
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Aanvankelijk leek het ons meer een eetcafé, maar toen we het menu konden bekijken besloten we te blijven. Leuke gerechten met verrassende combinaties. Pulpo met granaatappel, mooie garnering, prima brood, ook het buikspek met grote doperwten werd heerlijk gevonden. Kan water, goede wijn en bieren, zeer aardige bediening en bij een buitje regen konden we zonder problemen het toetje binnen nuttigen. Buiten vond ik de sfeer aangenamer dan binnen, aangezien het interieur nogal donker is. Maar verder een aanrader!
Ha T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Lekker gegeten. Leuke combinaties van producten. De smaken wat "los" van elkaar binnen het voorgerecht waardoor hrt iets minder er uit sprong. Service perfect en lekker buiten in het zonnetje gezeten op een rustig kruispunt.
markboos .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellig en deskundig personeel. Goede bijpassende wijnen. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Op de muur staan de dagverse producten beschreven.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Leuk restaurant en we wilden eerst die bitterbal waar een vorige recensent het over had proeven natuurlijk. Lekker maar ook heel groot :-). Goede borrelhapjeskaart dus leuk om op het terras te zitten met een hapje van een of ander maar we kwamen voor het eten. Goede kaart en lekker eten. Voorgerecht met buikspek en paksoi erg lekker. Kraanwater op verzoek; ja dat vinden we ook fijn. Bediening erg aardig. Komen we nog eens terug van de zomer want leuk te doen op de fiets vanuit Almere en dan wil ik nog wat meer van die borrelkaart!
Rogier L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Met z'n drieeen vanavond heerlijk gegeten waaronder een perfect voorgerecht van Tabouleh en de aanrader op de kaart: Tournedos!! Prima wijnen op de wijnkaart maar bovenal SUPER bediening!!!
Een aanrader waar wij zeker terugkomen (lees voor om zullen rijden)
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
3-gangen lunch via Groupon gehad. keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Mijn vriend en ik hadden verschillende gerechten, en alle gerechten hebben goed gesmaakt.
Heerlijk brood ook vooraf! Enige tegenvaller vond ik de bijbestelde salade, die nogal zurig smaakte (te veel azijn gebruikt denk ik). Dat is wellicht een kwestie van smaak. Verder prima!

Service was erg goed, vriendelijke medewerkers die veel aandacht voor de klant hadden. Totdat klanten uit liepen (geen gedag zeggen), dat mag nog wel een verbeterpuntje zijn.
Wel goede uitleg over de gerechten en kennis van wijnen.

Decor is prima. Van buiten zag het er een beetje uit als een simpel café, maar van binnen is het mooi aangekleed. Lekkere stoelen, en voldoende privacy.

Wij kwamen nooit in Muiderberg, maar zijn blij dat we hier een keer hebben gegeten!