De Dwarsligger

Maandag 11:00 - 18:00
Dinsdag en Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 18:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
N F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Komen al wat jaartjes bij de dwarsligger en zitten er altijd heerlijk! Broodje warm vlees is ons favoriet ! Service is goed decor wat oud mag wel vervangen worden!
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vandaag hier eens gelunched
het werd een club sandwich en een portie bitterballen cola en groene ijs thee.
Wij hebben genoten en het naar ons zin gehad aardige bediening goed eten flotte service alles gewoon goed
ook zitten op het terras
Wij komen hier zeker nog eens terug !
Ronneke .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Even tussen het winkelen door een snelle hap bij De Dwarsligger. Vandaag gekozen voor het alom geprezen broodje bal en mijn tafelgenoot koos voor 2 sneetjes brood met kroket. Helemaal niks mis mee. Zalige 'huisgemaakte' bal met broodje. De toegevoegde waarde van de enorme hoeveelheid jus waarin mijn bal dreef begreep ik niet helemaal. Ik drink geen vet. Mijn tafelgenoot mag bepaalde dingen niet eten en het personeel kwam er niet uit of bepaalde ingrediënten er nou wel of niet inzaten. En dit ging over het garnituur (bolletje salade) bij haar lunch. Derhalve het garnituur gelaten voor wat het was. Minpunt is de deur. Er zit een dranger op maar die is losgemaakt omdat de deur zo zwaar is??? Vooral ouderen hebben dan last met de deur open en dichtdoen. Het was een continue heen en weer lopen om de deur dicht te doen. Tip: haal er een vakman bij want op de tocht zitten is niet lekker.
Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen mening, maar de opmerking in een voorgaande recensie dat HET personeel bestaat uit een 12 jarig jongetje is tendentieus en niet terecht
Dat jongetje is m.i. de zoon van de hardwerkende eigenaar die in de vakantie af en toe meehelpt en zijn handen(overigens professioneel) uit de mouwen steekt.
Verder is de dwarsligger een gezellige lunchroom met lekkere broodjes,soep,koffie etc. en een vlotte en attente bediening
Wij komen er al ca.10 jaar en nog steeds met plezier
Het wat "rommelige" interieur uit het verleden wordt gaandeweg steeds beter en er is zelfs sprake van een echte huisstijl.
Famreitsma .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Heerlijk geluncht met mijn vrouw en 2 kids. Zelf had ik een broodje varkenslever met ui en spek. De varkenslever werd apart in een klein pannetje opgediend. Zag er alleen al geweldig uit. Mijn vrouw en zoon hadden een tosti met brie. (ja verschil moet er zijn). Mijn andere zoon een frietje. De bediening was uiterst vriendelijk. Na afloop van het eten kregen de kids nog een speeltje ook. Zeer kindvriendelijk en gastvrij! Kortom echt een aanrader! We komen zeker snel terug.
Patron65 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Altijd prima voor een aangename lunch of brunch.Ruime keuze op de kaart en de broodjes zijn prima.
Wel stevig aan de prijs,maar dat zal wel aan de locatie liggen.
Personeel was een 12jarige jongetje wat erg zijn best deed,maar vond het wel wat vreemd overkomen,nog niet eerder meegemaakt.
Staat niet erg proffessioneel icm de rest.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Vandaag voor het eerst in meer dan een jaar weer eens trek in een stokbroodje lever, spek en ui. Ik heb dit in het verleden hier vaker gegeten, en het was altijd erg lekker.
Zo niet vandaag.... Het stokbroodje werd gebracht, en het dreef in de jus. Er stond zeker 5mm jus op het bord, ook het meegeleverde bolletje salade en stukjes komkommer dreven erin. Het broodje was gewoon zompig. De lever was veel te ver doorgebakken en dus droog. Het geheel was smakeloos. Zelfs met peper en zout werd het niet beter doordat de lever gortdroog was. De ontbijtspek was ook vrij smakeloos. Dus al met al een enorme tegenvaller.
Op de vraag " heeft het gesmaakt" heb ik melding gemaakt van de enorme plas jus, en dat was ook zichtbaar, want na het eten lag het bord nog steeds vol met jus, waar de salade in dreef, en nog een deel van het broodje want dat smaakte me door de jus helemaal niet meer. Het was meer een soep geworden. De serveerster zou het doorgeven. En dat was dus dat.
De cappucino was prima.
Echt heel jammer.
Culi-ed .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Even na of tijdens het winkelen eenvoudig maar heerlijk eten. Aanrader zijn de Satéschotel en Hamburger verschikkelijk. Voldoende bediening. Leuk en eenvoudig restaurant met een klein buiten terras welke door de ligging naast de tram iets minder aantrekkelijk is geworden. Binnen knus en gezellig.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Hamburger Verschrikkelijk
Veel voor weinig en nog lekker ook !
Heel vriendelijke bediening.
Een fijne tussenstop tijdens het winkelen.