De Duvel

Eerste van der Helststraat 59-61 1073 AD Amsterdam Nederland Kaart
31-206757517

Over het restaurant De Duvel

Voor de Duvel niet bang

Bij de Duvel hoef je niet bang te zijn voor hooghartigheid of een saaie sfeer. De bruine bar, sfeervolle lampjes en attente, maar ontspannen bediening maken dit een plek voor een uitstekend avondje uit. De kaart is origineel en recht voor zijn raap. Met hun meatless mondays zijn ze ook nog eens goed voor dier en milieu!

Meer informatie over restaurant De Duvel

Maandag t/m zondag
- Bar 18:00 - 01:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Duvel

Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Helaas niet zo'n goede ervaring. wij bestelden gerookte zalm met roomkaas. Heel weinig en bruine taaie zalm gekregen op een matras van een kilo sla en op 3 armtierige stukjes bruin brood. Jammer jammer jammer. Tevens Thaise soep besteld was erg lekker, helaas met een geroosterd wit broodje met een kuipje roomboter. De combinatie ontgaat mij totaal.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
ALTIJD EEN LEKKERE EN FIJNE ONTSPANNEN PLEK OM TE ETEN. HEERLIJK ETEN!
Gladys G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke, gigantische carpaccio maaltijdsalade gegeten. Ze waren mijn wijn vergeten te brengen en toen kregen we meteen een drankje van het huis. Wij komen zeker terug.
Kitty A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Top personeel.
Sem V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Mooi terras, leuke kaart. Jammer dat er tijdens het diner gerookt mag worden op het terras, dat doet af aan de totaalbeleving. dat is toch niet meer van deze tijd!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, kaart was gevarieerd en betaalbaar, het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het was gezellig druk.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heel goed gegeten en bediend.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuk restaurant op de mooiste locatie in de Pijp. We hebben er echt lekker gegeten en werden op een leuke manier ontvangen en bediend
Terence W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker eten, goede sfeer. Echt prima aanrader
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Als je een bezoekje brengt aan de Pijp, mag je dit restaurant niet overslaan! Echt een aanrader! Vooral de carpaccio, verkrijgbaar als voor /en hoofdgerecht is een topper.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Was gezellig, maar het tempo van opdienen wel erg hoog, waardoor het gevaar bestaat dat je als gast het idee krijgt ook snel weer weg te moeten. Bedankt voor het lekkere eten. gr. Bert Oele.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Prima gegeten en tip service! Leuk om heen te gaan als je wel goed wilt eten maar niet te opgeprikt wilt zitten. Service is top!
Sam R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vrijdagavond gegeten met een vriendin. Veel mensen aan het borrel dus redelijk rumoerig. Ondanks dat wel erg lekker gegeten en een leuke avond gehad. Goede service!
Didier S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Super bediening en lekker eten voor schappelijke prijs.
Elisa N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik had meer 'daghapeten' verwacht, maar het eten was heerlijk en het werd mooi geserveerd.
Daarnaast was de bediening kundig en enorm vriendelijk! Ze maakten gezellige praatjes, zonder dat het storend was. Ik kom snel weer terug.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker buiten gezeten bij infrarood lampen en heerlijk gegeten! Leuke sfeer en prettige bediening. We komen nog eens terug!
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker ongedwongen gegeten, voorgerecht was zeer smakelijk. De carpaccio van het hoofdgerecht lag echter boven op een immense berg salade... prima, maar noem het dan geen carpaccio. Het vlees was wel lekker.
Sofie S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Goede sfeer, lekker eten en hele vriendelijke, vlotte bediening. Ik kom hier altijd graag. De Duvel is echt een aanrader!
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Op een vrijdagavond gegeten met 4 personen, zaak zat helemaal vol. Prima kaart voor een eetcafé, ook goed geprijsde wijnen. Breekbrood met dip vooraf en als hoofd namen we de saté (die érg goed was) en de shortribs (vlees goed, maar de linzen véél te zout). Gin-tonics waren benedenmaats vergeleken met de gemiddelde Amsterdamse horeca, een minpunt.
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Met collega's wederom lekker gegeten.