De Duvel

Eerste van der Helststraat 59-61 1073 AD Amsterdam Nederland Kaart
31-206757517

Over het restaurant De Duvel

Voor de Duvel niet bang

Bij de Duvel hoef je niet bang te zijn voor hooghartigheid of een saaie sfeer. De bruine bar, sfeervolle lampjes en attente, maar ontspannen bediening maken dit een plek voor een uitstekend avondje uit. De kaart is origineel en recht voor zijn raap. Met hun meatless mondays zijn ze ook nog eens goed voor dier en milieu!

Meer informatie over restaurant De Duvel

Maandag t/m zondag
- Bar 18:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant De Duvel

Sanne F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten was over-heerlijk! Daar hoefden we helemaal niet lang op te wachten. De drankjes duurden vaak wel lang en stonden dan bij de bar op ons te wachten, terwijl we het eten al hadden. Wij raden iedereen aan om hier te eten en dan ook nog eens in de gezellige Pijp!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Tijdens het diner moest een van ons wat lang op een besteld drankje wachten
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Een plek, waar we graag eten. Een gezellig eetcafé met een goede keuken en normale prijs. Goede wijnen. Vriendelijk personeel.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Goed eerlijk eten met oog voor details mooi opgemaakt en vooral lekker
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Hier weer eens gegeten met een Groupon. De start beloofde weer veel goeds: relaxt eetcafé, sympathieke bediening en een heerlijke (iets te dure) Spaanse droge witte wijn. Maar daarna ging het bergafwaarts. Het bestelde (warme) brood werd tegelijkertijd geserveerd met het voorgerecht. Beetje vreemd. Vraag dan op z'n minst of je het vooraf wil of bij het voorgerecht. Het voorgerecht zelf (1x de carpaccio en 1x de flammenkuchen) viel tegen. Bij beide voorgerechten overheerste de balsamico. Als er een ingrediënt overheerst, denk ik altijd dat men iets te verbergen heeft. Gelukkig was de steak met patat weer goed. Medium gebakken was hier echt medium gebakken. Met het nagerecht (1x de chocolate heaven en 1x het kaasplankje) kun je natuurlijk niet zoveel fout doen. Hoewel ik de prijzen van de nagerechten aan de hoge kant vindt als je er zonder Groupon zou gaan eten. Al met al niet slecht, maar we waren beter gewend, dus dan valt het uiteindelijk toch allemaal wat tegen.
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goed eten, prettige bediening en relaxte sfeer.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Helaas niet zo'n goede ervaring. wij bestelden gerookte zalm met roomkaas. Heel weinig en bruine taaie zalm gekregen op een matras van een kilo sla en op 3 armtierige stukjes bruin brood. Jammer jammer jammer. Tevens Thaise soep besteld was erg lekker, helaas met een geroosterd wit broodje met een kuipje roomboter. De combinatie ontgaat mij totaal.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
ALTIJD EEN LEKKERE EN FIJNE ONTSPANNEN PLEK OM TE ETEN. HEERLIJK ETEN!
Gladys G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke, gigantische carpaccio maaltijdsalade gegeten. Ze waren mijn wijn vergeten te brengen en toen kregen we meteen een drankje van het huis. Wij komen zeker terug.
Kitty A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Top personeel.
Sem V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Mooi terras, leuke kaart. Jammer dat er tijdens het diner gerookt mag worden op het terras, dat doet af aan de totaalbeleving. dat is toch niet meer van deze tijd!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, kaart was gevarieerd en betaalbaar, het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het was gezellig druk.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heel goed gegeten en bediend.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuk restaurant op de mooiste locatie in de Pijp. We hebben er echt lekker gegeten en werden op een leuke manier ontvangen en bediend
Terence W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker eten, goede sfeer. Echt prima aanrader
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Als je een bezoekje brengt aan de Pijp, mag je dit restaurant niet overslaan! Echt een aanrader! Vooral de carpaccio, verkrijgbaar als voor /en hoofdgerecht is een topper.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Was gezellig, maar het tempo van opdienen wel erg hoog, waardoor het gevaar bestaat dat je als gast het idee krijgt ook snel weer weg te moeten. Bedankt voor het lekkere eten. gr. Bert Oele.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Prima gegeten en tip service! Leuk om heen te gaan als je wel goed wilt eten maar niet te opgeprikt wilt zitten. Service is top!
Sam R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vrijdagavond gegeten met een vriendin. Veel mensen aan het borrel dus redelijk rumoerig. Ondanks dat wel erg lekker gegeten en een leuke avond gehad. Goede service!
Didier S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Super bediening en lekker eten voor schappelijke prijs.