Over het restaurant De Dukdalf

Heerlijke streek- en seizoensgebonden producten

Aan de haven van Woerden met een prachtig zicht op het water genieten van Frans-internationale lunch- en dinergerechten op niveau. Chef-koks Jan Willem en Raymond hebben een verfijnd palet en maken zoveel mogelijk gebruik van streek- en seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant De Dukdalf

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Dukdalf

stefan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Zaterdagavond hebben wij in dit prachtige aan de Woerdense haven gelegen restaurant gegeten. Het ontvangst was zeer welkom en aangenaam! Nadat we door de vriendelijke dame naar onze tafel zijn begeleid, besluiten we de avond te beginnen met een mooi aperitief (we hebben immers wat te vieren). We besluiten te kiezen voor het 4-gangen maand menu inclusief wijn arrangement. Prettig hieraan is dat je in het voor en hoofd gerecht keuze heb tussen vis of vlees. En in het dessert is er een optie om kaas te nemen. De borden zijn prachtig opgemaakt, bij de wijnen krijgen we een leuke uitleg!
Leuk om te vermelden is dat als je binnen komt er al een leuk schaaltje met worst en olijven staat, en dat je brood krijgt!
De prijs kwaliteit is helemaal top!
Wij hebben onze complimenten aan het personeel doorgegeven, en willen onze ervaring graag delen met andere.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij De Dukdalf!
Na bijna 15 jaar in de regio te wonen, nog nooit bij De Dukdalf gegeten. Door de Lekker (magazine) werd toch onze interesse gewekt: een nieuwe chef.
Wat een topervaring! We werden zeer gastvrij ontvangen en ook onze kinderen waren meer dan welkom. We waren met acht personen en zaten aan een gezellige ronde tafel.
De bediening was professioneel en zeer vriendelijk. Vooral Wendy, de eigenaresse, maakte indruk op ons. Niets was onmogelijk, te moeilijk of lastig. Aanpassingen in het menu of andere gerechtjes voor de kinderen waren geen probleem.
De keuken verraste ons met heerlijke gerechten. We kozen vooraf voor o.a. coquille, zwezerik en tartaar van rund. Fantastische Meursault erbij gedronken. Als hoofdgerecht hadden we fazant en kabeljauw: geweldig bereid en heerlijk! Daarbij een fles Pouilly Fuissé, ook heerlijk.
Desserts ook van hetzelfde hoge niveau evenals de koffie met lekkere huisgemaakte friandises.
Woerden heeft er een topper bij.... Ik durf zelfs te zeggen het beste restaurant van Woerden!
Wij komen zeker terug!
marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Echt heel lekker gegeten. Bijzondere gerechten en ook nog eens heel mooi opgediend. Een dikke pluim voor de kok! Allervriendelijkste ontvangst door attent personeel. Gezellige sfeer en inrichting, zachte achtergrond muziek zodat je ook een normaal gesprek kunt voeren met je disgenoten.
We komen hier zeker terug!
Gabri V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Eten is echt fantastisch goed! Menu van de chef besteld en geen seconde spojt van gehad. sterrenniveau tegen betaalbare prijs. Wow!
Susan U.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was koud binnen. Het eten was niet echt warm. Brood kregen we toen t voorgerecht al op was. Akoestiek zeer slecht. Mede tafelgenoten amper te verstaan. De tijd tussen de gerechten was wel erg lang. Om half acht waren we gestart en om kwart over elf zaten we aan het nagerecht. Bij de koffie had ik zo’n trek in iets zoets. Er zat niets bij. Toen ik er naar vroeg kon ik dat kopen voor €2,70. .......Bij t betalen bleken we de verkeerde rekening te hebben. Tijdens t eten liep er n fotograaf rond die ongevraagd foto’s nam. Dat hadden we meteen moeten zeggen. Foutje van ons. Later veel gehakketak met de eigenaar. Foto waar wij breeduit opstonden zou in de Telegraaf komen te staan. Dat wilden wij niet. Er wordt nu n nieuwe foto gemaakt. Al met al hier komen wij hier niet meer terug.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We konden elkaar niet verstaan. In de ruimte was veel lawaai. Het brood was te laat. Het voorgerecht hadden we al op. De boter zagen we pas staan toen al he eten op was. Dit was ons niet verteld. We kregen na afloop een verkeerde nota. We vonden het eten aan de koude kant. We vonden het erg lang duren voor ons volgende gerecht kwam. De CV stond uit. We hadden het koud. Tijdens ons eten werd er een foto gemaakt van ons zonder te vragen! De volgende dag heb ik de eigenaar van het restaurant gevraagd waarom dit was. Hij wilde dit niet vertellen waarom. Op mijn aandringen heeft hij alleen de Telegraaf genoemd. Ik heb zelf de telegraaf gemaild. De foto kreeg ik toegezonden en wij stonden op de foto terwijl de eigenaar van het restaurant beweerde dat de foto werd gemaakt van een andere tafel. De mailwisseling met de eigenaar van het restaurant was niet erg vriendelijk. Dit is de laatste keer dat wij dit restaurant hebben bezocht
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
In het donker een beetje verscholen gelegen aan de prachtige waterkant in een ronde naar het water gedraaide zaal worden mooie seizoensgerechten als fazant, hert en parelhoen geserveerd maar ook andere verassende combinaties zoals coquilles met foie gras heeft de hoge verwachtingen meer dan waar gemaakt. Ook voor de BoB was er een mooi slokarrangement bedacht zodat er wel geproefd kon worden van de wijn spijs combinaties.
Een aanrader, ik ben benieuwd hoe het er in andere seizoenen uitziet aan het water!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Kom hier al jaren. Prima keuken, wederom heerlijke gerechten. Deze keer maandmenu (tonijn vooraf, hert als hoofd en kaasplankje toe). Altijd lekker hier, prima service. Fijn adres!
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke avond gehad in ontspannen sfeer. Heerlijke gerechten en vriendelijk personeel. Een aanrader in het centrum van Woerden!
cegmpals .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ook op een erg rustige maandagavond heerlijk gegeten met erg goede bediening. We begonnen met een amuse, een heerlijke stukje pate gevolgd door een stukje wilde eendenborst met verschillende bereidingen van biet daarna een erg mooi tussengerecht van garnaal met curry schuim. Het herfstachtige hoofdgerecht rogvleugel met paddenstoelen smaakte ook superlekker. Alle gerechten werden begeleid door heerlijke wijnen uitgeserveerd door een kundige vriendelijke dame. We hebben een zeer geslaagde avond gehad en komen zeker weer terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Weinig op het bord voor een lunch. Geen frites, geen aardappelen, alleen maar het vlees voor 24 euro. Waarde op het bord nauwelijks 4 euro! Voor frites moet extra worden betaald! Prijs kwantiteit verhouding ver zoek!!!!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Amuse was heerlijk en mooi opgemaakt, net als onze voor- en hoofdgerechten. De wijnen erbij ook voortreffelijk.
De ambiance is rustig, ongedwongen en heel comfortabel.
De bediening is doorgaans uitstekend. Vanavond was het niet perfect i.v.m. een nieuwe kracht die ingewerkt werd. Wij vonden dan helemaal niet erg, want de jongeman was heel voorkomend, eerlijk en voorzag ons na navraag alsnog van de informatie en dergelijke.
Bij de Dukdalf kun je echt heel ontspannen genieten van prachtige gerechten en wijnen. Dit restaurant is verreweg het beste restaurant in Woerden.
Pauline A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuk restaurant, sfeervol gelegen aan het haventje van Woerden.
Niet al te groot. Prima eten, goede bediening.
Terras ziet er goed uit, helaas slecht weer.
Goede prijs- kwaliteits verhouding
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was fantastisch zomerweer, 30 graden bij aankomst en 27 graden bij vertrek om 22.30 uur, dus dan kan je avond eigenlijk al niet meer 'kapot'. Je zit bij De Dukdalf mooi (buiten) aan het haventje van Woerden en zit tot laat in de zon; helemaal perfect.
Het enige minpuntje vond ik de ietwat gehaaste bediening, er was weinig tijd voor het stellen van vragen en men was niet flexibel in het combineren van gerechten van de kaart (onder bijbetaling uiteraard) met de gerechten van het zgn Iens menu. dat is jammer. Dit zijn wij anders gewend.. Verder niets dan lof!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Het was prettig in het zonnetje buiten te dineren.Ook leuk uitzicht over een jachthaven.Voor het voorgerecht kregen we twee hapjes, best lekker! Het voorgerecht was een klein stukje vis in een koude gazpacho( koude tomatensoep) met crème en kruiden. Hoofdgerecht behoorlijk stuk vis (Rog) met asperges en veel kruiden met zwarte rijst.Het nagerecht was ijs met aardbeien en mijn tafelgenoot was daarover content en ik nam het dessert van kaas met wat bijbetaling.Binnen anderhalf uur waren wij klaar, kwam ook dat er weinig tafeltjes bezet waren en er werd snel opgediend en afgeruimd.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Rogvleugel en asperges in dit AH gerecht waren respectievelijk rauw tot nauwelijks beetgaar. Verder goed, zij het dat het netter is bij de mondeling aangeboden chocolaterie bij de koffie ook de prijs te noemen.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De dukdalf weet altijd weer verrassende heerlijke combinaties te maken met bijzondere producten. Een van de beste restaurants die Utrecht eo rijk is. Heerlijk eten, goede wijn en nette service.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met onze jarige dochter. Tussen haar woonplaats Utrecht en Oegstgeest een prima plek voor ons om samen te komen. gezellige sfeer, prima bediening met vuurwerk bij het dessert... leuk!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Goed smaken die mooi matchen.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
eten was zonder meer goed samenstelling pulled pork voorgerecht was uit de kunst.. alternatief voor chocoladedessert prima ingevuld. leuk avondje uit. komen zeker nog terug.