Over het restaurant De Dukdalf

Heerlijke streek- en seizoensgebonden producten

Aan de haven van Woerden met een prachtig zicht op het water genieten van Frans-internationale lunch- en dinergerechten op niveau. Chef-koks Jan Willem en Raymond hebben een verfijnd palet en maken zoveel mogelijk gebruik van streek- en seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant De Dukdalf

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

Niels E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk maandmenu gegeten. Vooraf pulled pork en als hoofd zijlende en short rib. Dat was al geweldig maar het toetje van chocolade was echt de kroon op de avond! Komen zeker terug!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De gerechten zijn smaakvol. We kozen het maandmenu. We genoten met name van de zijlende en shortrib. Ons enige kommentaar is de bijgerechten, deze zijn minimaal. De wijnkeuzes zijn heerlijk.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig en lekker gegeten.
c.j. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De bediening was correct,het maandmenu viel ons mee
De gerechten zagen er prima uit en smaakten erg lekker.
De locatie heeft een mooi uitzicht op de haven.
Al met al een aanrader.
Pieter_Tijsterman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is niet goedkoop maar ook niet heel duur. Je krijgt wel kwaliteit voor je geld dus een prima prijs-kwaliteitverhouding. Geen grote porties. Dit restaurant is een aanrader.
tjiger .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Sommige tafeltjes zonder kleedjes en tegen de bar geplaatst. Onze indruk was dat dit voor AH klanten was gereserveerd. Toch selectief?
Eten en service maakte alles goed.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
eten was redelijk maar niet super. de kwaliteit is tov eerdere bezoeken achteruit gegaan. bij voorgerecht overheerste de eendenlever de overige ingrediënten. bij het hoofdgerecht naast het goede vlees zeer weinig begeleiding in groenten en (in dit geval verse chips). daarnaast is het lang wachten tussen de gangen of de mogelijkheid om af te rekenen. wijnen sluiten goed aan op de gerechten.
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heeft alles voor een prima restaurant, maar laat behoorlijk wat steken vallen. Het ergste is dat mijn partner geen vlees eet en er in het visgerecht toch vlees gekomen was (ze kwam erachter tijdens het eten van het vlees). Dit hoort en kan echt niet, zeker omdat het al fout was gegaan tijdens de amuse en toen netjes en snel gecorrigeerd was. Ook wordt er geen aandacht meer aan je besteed, ik had best wel wat friet of een extra glas wijn willen bestellen, maar om aandacht te krijgen van de bediening was lastig, dus het is niet gebeurd. Het eten wat we kregen was daarentegen wel goed van kwaliteit en smaak, ook de prijs (zeker in combinatie met AH-actie was prima), maar aan vegetariërs en pescatariërs of mensen met allergieën zou ik wil aangeven dat je hier beter niet kan eten aangezien hier geen zorg en aandacht aan word besteed.
M D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke gerechten, mooie opmaak. Lekkere bijpassende wijnen. We hebben een culinaire reis gemaakt en erg genoten.
De prijzen van de wijnen zijn stevig.
kooijmania .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Alweer voor de derde keer in korte tijd naar de Dukdalf. Iedere keer weer een klein feestje. Heerlijke gerechten, prettige bediening, mooie wijnen en een gunstige prijs. Ook op donderdag lekker druk en dat is een goed teken. Ga zo door!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk keuze menu (vlees/vis)
Bediening was vriendelijk en goed en het eten erg lekker.

Het maandmenu is wisselend, dus je misschien aankomende maand weer
michagoudsmit .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gebruik gemaakt van de AH deal een meer dan uitstekende avond met eten op topniveau. Ook mijn partner genoot van elke hap.
aafkehagg .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eten was goed, drie gangen menu van Albert Heijn actie. Enige minpuntje is de hoeveelheid, zeker hoofdgerecht was erg minimaal.
Chris En Nel V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goed samengesteld menu. Vriendelijke zeer correcte bediening en een prima ambiance.
Alle ingrediënten voor een heerlijk avondje eten dus aanwezig.
Ingeborg W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij werden prima ontvangen. De gerechten waren niet alleen mooi om te zien, maar smaakte ook erg goed! Heerlijke amuse tussendoor.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
8 december 2016 werden wij ( met onze AH bonnen) met z'n vieren hartelijk ontvangen. Onze jassen werden voor ons opgehangen. We kregen de maandelijkse menukaart en konden kiezen tussen vis of vlees zowel voor het voor- als hoofdgerecht. We kozen voor tartaar met rundvlees en kreeft en ook voor de parelhoen met eendenlever. Het dessert bestond uit cheesecake en notenijs. Alles werd heel verzorgd en kunstig opgediend en smaakte ook uit de kunst, dus voortreffelijk. Koffie met huisgemaakte koekjes en brownies toe. Al met al de complimenten aan de kok en we gingen zeer tevreden huiswaarts.
Parelmoer .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Hartelijke ontvangst en bediening, gezellig ingerichte ruimte, voortreffelijk, verrassend eten. Voor herhaling vatbaar! De tafels waren allen goed bezet, ik zat bij de deur en zag dat iedereen voldaan en tevreden wegging. Ook aandacht voor het afscheid door de bediening. Ik heb geen enkel negatief punt kunnen ontdekken bij de Dukdalf.
M_hoornstra .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
gevarieerde en mooi uitziende gerechten bij het 3-gangenmenu. Wij hebben o.a. genoten van parelhoen als hoofdgerecht en een heerlijk toetje met cheesecake en ijs. Een heerlijke witte wijn van Sicilië maakte het compleet
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijk, vlotte bediening in een gezellige, rustige sfeer met mooi uitzicht over de Haven. Heerlijk genoten van de zeer goed samengestelde en bereidde gerechten, met een goed glas wijn. Zeker een aanrader.