Over het restaurant De Dukdalf

Heerlijke streek- en seizoensgebonden producten

Aan de haven van Woerden met een prachtig zicht op het water genieten van Frans-internationale lunch- en dinergerechten op niveau. Chef-koks Jan Willem en Raymond hebben een verfijnd palet en maken zoveel mogelijk gebruik van streek- en seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant De Dukdalf

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De dukdalf weet altijd weer verrassende heerlijke combinaties te maken met bijzondere producten. Een van de beste restaurants die Utrecht eo rijk is. Heerlijk eten, goede wijn en nette service.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met onze jarige dochter. Tussen haar woonplaats Utrecht en Oegstgeest een prima plek voor ons om samen te komen. gezellige sfeer, prima bediening met vuurwerk bij het dessert... leuk!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Goed smaken die mooi matchen.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
eten was zonder meer goed samenstelling pulled pork voorgerecht was uit de kunst.. alternatief voor chocoladedessert prima ingevuld. leuk avondje uit. komen zeker nog terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Presentatie leuk, maar TE weinig garnituur bij hoofdgerecht. Dessert : kaasplankje (met bijbetaling!): goed dat de deur niet openging, anders waren de 5 wel lekkere stukjes kaas van het bord gewaaid.
j.a.vanroon V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
lekker gegeten
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met de AH actie geweest. Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.
1 vreemd moment. Bij navraag (per mail) achteraf blijkt het volgende:
We bestelden na het toetje 2 cappuccino. We kregen (ongevraagd) daar een plankje met friandices (8 snoepjes) bij met de woorden: "hierbij wat lekkers". Dit blijkt de Dukdalf standaard te doen, maar zet dan wel €4,50 extra op de bon.
Het is vervolgens, volgens de Dukdalf, aan de klant om dit af te wijzen. Vinden wij niet helemaal netjes.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Beperkte kaart (niet alleen voor AH-driegangendiner, maar ook voor overige klanten.
Wel prima kwaliteit en goede service.
F. H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geen op of aanmerkingen.
Alles was top, heerlijke geadviseerde wijnen bij voor- en hoofdgerecht.
Correcte, vriendelijke bediening en uitgebreide uitleg betreffende de inhoud van de gerechten.
Wij hebben genoten.
Een aanbeveling waard.
Niels E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk maandmenu gegeten. Vooraf pulled pork en als hoofd zijlende en short rib. Dat was al geweldig maar het toetje van chocolade was echt de kroon op de avond! Komen zeker terug!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In het kader van de AH restaurantactie hier gegeten. Gastvrije bediening en de opmaak van de gerechten is gewoon erg goed.Vooraf een amuse , heerlijk vers brood met roomboter uit Nieuw-Zeeland (!) en heel belangrijk, gratis kraanwater , nadat ik erom gevraagd heb. Pluspuntje voor de Dukdalf ! Alle tafels zaten vol en er was niets meer vrij. Het was weliswaar zondagavond maar toch. Mijn vrouw en ik hadden een genoeglijk avondje uit. Kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De gerechten zijn smaakvol. We kozen het maandmenu. We genoten met name van de zijlende en shortrib. Ons enige kommentaar is de bijgerechten, deze zijn minimaal. De wijnkeuzes zijn heerlijk.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig en lekker gegeten.
c.j. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De bediening was correct,het maandmenu viel ons mee
De gerechten zagen er prima uit en smaakten erg lekker.
De locatie heeft een mooi uitzicht op de haven.
Al met al een aanrader.
Pieter_Tijsterman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is niet goedkoop maar ook niet heel duur. Je krijgt wel kwaliteit voor je geld dus een prima prijs-kwaliteitverhouding. Geen grote porties. Dit restaurant is een aanrader.
tjiger .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Sommige tafeltjes zonder kleedjes en tegen de bar geplaatst. Onze indruk was dat dit voor AH klanten was gereserveerd. Toch selectief?
Eten en service maakte alles goed.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
eten was redelijk maar niet super. de kwaliteit is tov eerdere bezoeken achteruit gegaan. bij voorgerecht overheerste de eendenlever de overige ingrediënten. bij het hoofdgerecht naast het goede vlees zeer weinig begeleiding in groenten en (in dit geval verse chips). daarnaast is het lang wachten tussen de gangen of de mogelijkheid om af te rekenen. wijnen sluiten goed aan op de gerechten.
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heeft alles voor een prima restaurant, maar laat behoorlijk wat steken vallen. Het ergste is dat mijn partner geen vlees eet en er in het visgerecht toch vlees gekomen was (ze kwam erachter tijdens het eten van het vlees). Dit hoort en kan echt niet, zeker omdat het al fout was gegaan tijdens de amuse en toen netjes en snel gecorrigeerd was. Ook wordt er geen aandacht meer aan je besteed, ik had best wel wat friet of een extra glas wijn willen bestellen, maar om aandacht te krijgen van de bediening was lastig, dus het is niet gebeurd. Het eten wat we kregen was daarentegen wel goed van kwaliteit en smaak, ook de prijs (zeker in combinatie met AH-actie was prima), maar aan vegetariërs en pescatariërs of mensen met allergieën zou ik wil aangeven dat je hier beter niet kan eten aangezien hier geen zorg en aandacht aan word besteed.
M D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke gerechten, mooie opmaak. Lekkere bijpassende wijnen. We hebben een culinaire reis gemaakt en erg genoten.
De prijzen van de wijnen zijn stevig.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk keuze menu (vlees/vis)
Bediening was vriendelijk en goed en het eten erg lekker.

Het maandmenu is wisselend, dus je misschien aankomende maand weer