Over het restaurant De Dukdalf

Heerlijke streek- en seizoensgebonden producten

Aan de haven van Woerden met een prachtig zicht op het water genieten van Frans-internationale lunch- en dinergerechten op niveau. Chef-koks Jan Willem en Raymond hebben een verfijnd palet en maken zoveel mogelijk gebruik van streek- en seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant De Dukdalf

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

wilma68 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was fantastisch zomerweer, 30 graden bij aankomst en 27 graden bij vertrek om 22.30 uur, dus dan kan je avond eigenlijk al niet meer 'kapot'. Je zit bij De Dukdalf mooi (buiten) aan het haventje van Woerden en zit tot laat in de zon; helemaal perfect.
Het enige minpuntje vond ik de ietwat gehaaste bediening, er was weinig tijd voor het stellen van vragen en men was niet flexibel in het combineren van gerechten van de kaart (onder bijbetaling uiteraard) met de gerechten van het zgn Iens menu. dat is jammer. Dit zijn wij anders gewend.. Verder niets dan lof!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Het was prettig in het zonnetje buiten te dineren.Ook leuk uitzicht over een jachthaven.Voor het voorgerecht kregen we twee hapjes, best lekker! Het voorgerecht was een klein stukje vis in een koude gazpacho( koude tomatensoep) met crème en kruiden. Hoofdgerecht behoorlijk stuk vis (Rog) met asperges en veel kruiden met zwarte rijst.Het nagerecht was ijs met aardbeien en mijn tafelgenoot was daarover content en ik nam het dessert van kaas met wat bijbetaling.Binnen anderhalf uur waren wij klaar, kwam ook dat er weinig tafeltjes bezet waren en er werd snel opgediend en afgeruimd.
voogdj D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Rogvleugel en asperges in dit AH gerecht waren respectievelijk rauw tot nauwelijks beetgaar. Verder goed, zij het dat het netter is bij de mondeling aangeboden chocolaterie bij de koffie ook de prijs te noemen.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De dukdalf weet altijd weer verrassende heerlijke combinaties te maken met bijzondere producten. Een van de beste restaurants die Utrecht eo rijk is. Heerlijk eten, goede wijn en nette service.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met onze jarige dochter. Tussen haar woonplaats Utrecht en Oegstgeest een prima plek voor ons om samen te komen. gezellige sfeer, prima bediening met vuurwerk bij het dessert... leuk!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Goed smaken die mooi matchen.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
eten was zonder meer goed samenstelling pulled pork voorgerecht was uit de kunst.. alternatief voor chocoladedessert prima ingevuld. leuk avondje uit. komen zeker nog terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Presentatie leuk, maar TE weinig garnituur bij hoofdgerecht. Dessert : kaasplankje (met bijbetaling!): goed dat de deur niet openging, anders waren de 5 wel lekkere stukjes kaas van het bord gewaaid.
j.a.vanroon V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
lekker gegeten
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met de AH actie geweest. Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.
1 vreemd moment. Bij navraag (per mail) achteraf blijkt het volgende:
We bestelden na het toetje 2 cappuccino. We kregen (ongevraagd) daar een plankje met friandices (8 snoepjes) bij met de woorden: "hierbij wat lekkers". Dit blijkt de Dukdalf standaard te doen, maar zet dan wel €4,50 extra op de bon.
Het is vervolgens, volgens de Dukdalf, aan de klant om dit af te wijzen. Vinden wij niet helemaal netjes.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Beperkte kaart (niet alleen voor AH-driegangendiner, maar ook voor overige klanten.
Wel prima kwaliteit en goede service.
F. H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geen op of aanmerkingen.
Alles was top, heerlijke geadviseerde wijnen bij voor- en hoofdgerecht.
Correcte, vriendelijke bediening en uitgebreide uitleg betreffende de inhoud van de gerechten.
Wij hebben genoten.
Een aanbeveling waard.
Niels E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk maandmenu gegeten. Vooraf pulled pork en als hoofd zijlende en short rib. Dat was al geweldig maar het toetje van chocolade was echt de kroon op de avond! Komen zeker terug!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In het kader van de AH restaurantactie hier gegeten. Gastvrije bediening en de opmaak van de gerechten is gewoon erg goed.Vooraf een amuse , heerlijk vers brood met roomboter uit Nieuw-Zeeland (!) en heel belangrijk, gratis kraanwater , nadat ik erom gevraagd heb. Pluspuntje voor de Dukdalf ! Alle tafels zaten vol en er was niets meer vrij. Het was weliswaar zondagavond maar toch. Mijn vrouw en ik hadden een genoeglijk avondje uit. Kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De gerechten zijn smaakvol. We kozen het maandmenu. We genoten met name van de zijlende en shortrib. Ons enige kommentaar is de bijgerechten, deze zijn minimaal. De wijnkeuzes zijn heerlijk.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig en lekker gegeten.
c.j. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De bediening was correct,het maandmenu viel ons mee
De gerechten zagen er prima uit en smaakten erg lekker.
De locatie heeft een mooi uitzicht op de haven.
Al met al een aanrader.
Pieter_Tijsterman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is niet goedkoop maar ook niet heel duur. Je krijgt wel kwaliteit voor je geld dus een prima prijs-kwaliteitverhouding. Geen grote porties. Dit restaurant is een aanrader.
tjiger .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Sommige tafeltjes zonder kleedjes en tegen de bar geplaatst. Onze indruk was dat dit voor AH klanten was gereserveerd. Toch selectief?
Eten en service maakte alles goed.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
eten was redelijk maar niet super. de kwaliteit is tov eerdere bezoeken achteruit gegaan. bij voorgerecht overheerste de eendenlever de overige ingrediënten. bij het hoofdgerecht naast het goede vlees zeer weinig begeleiding in groenten en (in dit geval verse chips). daarnaast is het lang wachten tussen de gangen of de mogelijkheid om af te rekenen. wijnen sluiten goed aan op de gerechten.