Over restaurant De Dukdalf

Heerlijke streek- en seizoensgebonden producten

Aan de haven van Woerden met een prachtig zicht op het water genieten van Frans-internationale lunch- en dinergerechten op niveau. Chef-koks Jan Willem en Raymond hebben een verfijnd palet en maken zoveel mogelijk gebruik van streek- en seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant De Dukdalf

M_hoornstra .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijk, vlotte bediening in een gezellige, rustige sfeer met mooi uitzicht over de Haven. Heerlijk genoten van de zeer goed samengestelde en bereidde gerechten, met een goed glas wijn. Zeker een aanrader.
MarkRollof .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Verjaardag met ouders gevierd bij de Dukdalf. Gebruik gemaakt van AH aktie.
Geweldige smaakvolle gerechten, echt verwennerij voor de smaakpapillen! We werden hartelijk ontvangen, alleen dezelfde serveerster maakte een foutje met mijn hoofdgerecht: ik kreeg niet wat ik had besteld, dit was voor mij verder geen probleem.
Desalniettemin liet de medewerkster met haar non verbale communicatie duidelijk merken dat ze over het noteren van de bestellen een andere mening had: de rest van de avond heeft ze onze tafel niet meer bediend. Ruim 20 minuten na beëindiging hoofdgerecht heb ik haar collega maar gevraagd om ons nagerecht op te nemen.
Erg jammer, we waren erg verbaasd over deze onprofessionele manier van doen. Je geeft dan onnodig een heel vervelend signaal af naar je gasten, in onze optiek.
Dit was wel jammer, maar het eten was heel erg lekker. Comfortabel tafelen in een sfeervolle ambiance, een absolute aanrader!
A. D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
doordat we gebruik maakten van de Albert Heijn Actie [ 2e diner gratis] hebben we voordelig en uitstekend gegeten. We konden uit het maandmenu onze keuze maken, In lange tijd niet zo lekker gegeten. Met onze wens iets eerder [wegens afspraak elders ] te vertrekken werd volop rekening gehouden. Ook de bediening was peerfect. Hier komen wij zeker terug. Chapeau!
Eelco110 S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op een hele leuke locatie aan de rand van het centrum van Woerden verrassend lekker gegeten. Uitstekende adviezen m.b.t. wijn keuze bij de gerechten. Wij hadden de pech dat verschillende vriendengroepen aan diverse tafels elkaar kenden en dat dat ook luid met elkaar werd gedeeld tijdens ons hoofd gerecht. Het werd tijdelijk een staande receptie. Uiteindelijk bleef het door de ruimte wel rumoerig. Wel heerlijk gegeten en gedronken met uiterst vriendelijke bediening!
Hein D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben met 4 personen het maandmenu van oktober gegeten, waarin er een keuze was tussen vlees en vis,
de gerechten zijn van uitzonderlijke kwaliteit. De huiswijnen zijn aan te bevelen, de kennis en de aandacht van de
gastvrouw is goed verzorgd.
DonLeone .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hier gegeten met familie en de AH-actie kaarten gebruikt. Er is geen vrije menukeuze, men is gebonden aan het Maandmenu. Dit maandmenu biedt voldoende keuze dus vlees, vis en gevogelte. De gerechten zijn van goede kwaliteit en doen zeker niet onder voor de vrije menukeuzes (we zijn hier eerder geweest zonder AH-actie).
De meesten van ons kozen voor vis (op lage temperatuur gegaarde grietfilet, op de huid gebakken kabeljauw). De gerechten worden fraai geserveerd. Voor ons was de maaltijd voldoende, ik kan mij voorstellen dan een grote eter niet geheel aan zijn trekken komt. De geserveerde wijnen harmonieerden goed bij de verschillende gerechten en gangen. De bediening is vriendelijk en geeft voldoende aandacht, ondanks dat de bezetting m.i. aan de lage kant was (ze liepen het vuur uit hun sloffen). Het uitzicht over de haven is mooi, zorg dat je bij het reserveren een tafeltje aan het raam neemt.
Jan-Hoen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prettig restaurant dat niet is volgepropt met tafels en stoelen zodat je geen hinder hebt van je buren. Vooral het hoofdgerecht (wilde eend) was erg lekker.
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor de AH klant is er het karig gehouden maandmenu. Opties zijn vis of eend, je moet er maar zin in hebben. Porties zijn gering , zonder garnituur en weinig smaakvol. De huiswijn is prima. Personeel is bijzonder vriendelijk.
Aanrader? Wat ons betreft niet.
Kooijmania .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vrijdag 7 oktober 2016. Gebruik gemaakt van het IENS arrangement met vier personen. De bediening was buitengewoon vriendelijk, Het wijnarrangement dat we bij de vier gangen hadden genomen was een aangename verrassing. De sommelière (?) bleek niet alleen heel communicatief maar ook deskundig. En tenslotte de gerechten; ondanks dat wij twee gratis menu's kregen had de keuken een aantal voortreffelijke gerechten bereid waarop niets viel aan te merken. Genieten!
Wij komen al meer dan 25 jaar bij de Dukdalf en het wordt hier de laatste jaren steeds beter. We komen zeker weer terug.
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben hier gisteravond met de AH actie echt heerlijk gegeten! Verrassende combinaties, mooi gepresenteerd en erg smaakvol! Ook de gewone prijzen zijn heel redelijk.

Absolute aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!
E.kempen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het was een heerlijk diner via de Albert Hein Restaurant bonnen. Het eten was zeer gevarieerd en zag er prachtig verzorgd uit. Bediening was heel vriendelijk. Prijs - kwaliteitsverhouding is heel goed, ook als je geen kortingsactie gebruikt. Gezellige locatie.
Toonbots58 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met z'n viertjes hier gegeten. Bediening erg vriendelijk, het eten uitstekend, mooi uitzicht op het haventje, maar toch verliep alles anders dan we verwacht hadden.
Erg lang moeten wachten op de kaart; er waren tekort kaarten zo werd ons verteld. Twee van de vier voorgerechten waren niet besteld, van het hoofdgerecht kwam er eentje verkeerd door. Als goedmaker werd ons een gratis desert aangeboden.
Bij het afrekenen constateerde ik dat men zich tekort deed. Het aantal biertjes wat berekend werd was te kort. Ondanks dat het eten van prima kwaliteit was en de bediening heel vriendelijk, zal het toch wel even duren voordat we hier weer gaan eten. Jammer!
Jill W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Onze eerste ervaring met de Dukdalf was er eentje om niet snel te vergeten. Bediening die overal in meedenkt en adviseert, een chef die op de eerste dag van het nieuwe menu de zaken perfect op orde heeft en een sommelier met een enorm talent om de gerechten aan te vullen met bijpassende wijnen. Meest opvallend gerecht voor ons was het dessert met Mango, yoghurt-kerrieijs, zoete aardappel en kardemom. Een smaakexplosie die onverwacht is maar perfect combineert ! Een enorm compliment voor dit, in mijn optiek, onderschatte restaurant is op zijn plaats. Enige dissonant is de aankleding van het buitenterras, dat iets sfeervoller ingericht had mogen zijn. Gelukkig doet dat niets af aan de smaak en kwaliteit van het eten !
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was zooo heerlijk om hier te eten! Het eten was geweldig, extra amuse en voorgerecht, nette bediening, mooie locatie aan het water en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij hebben een heerlijke avond gehad en raad het anderen zeer zeker ook aan!
Maaikevaneck .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met uitzicht op ondergaande zon, de mooie huizen en de bootjes, hebben we genoten van het heerlijke eten. Goede porties, een onverwachte amuse, goed op elkaar afgestemde smaken en vriendelijke goedlachse bediening. TOP!
Beatrix61 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was heerlijk en je kon kiezen uit 2 voorgerechten 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten ook kon je een tussen gerecht kiezen maar dat hebben wij niet gedaan. Bediening was vriendelijk en legde goed uit wat je op je bord had gekregen.
De sfeer was perfect mooi weer dus zaten we buiten aan en boven het water.
Victoire1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, het voorgerecht de terrine van parelhoen en eendenlever een aanrader, net als de overige gerechten, de service was prima en niets te veel moeite. Het decor: Heerlijk aan het water van de Woerdense haven met een prachtige zonsondergang.
Lschneiders .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben weer super gegeten! Super service, heerlijk eten, lekkere wijn.
Helemaal top dus:) We komen snel weer langs!!!