Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

7,1
svtveld S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Prima restaurant, prima gegeten op het terras. Goede, vriendelijke bediening. Lekker in het zonnetje 2 goed klaargemaakte Angus steaks en prima desserts.
certificaatgoud2011 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Tijdje hier niet geweest. Wat is het een mooie zaak geworden! Van oud bruin en donker naar modern, open en gezellig, Mooi ingericht met oog voor detail. Hoge tafels en lage tafels aan het raam. Echt een aanwinst zo! Eten was prima verzorgd. Grotchampignon en uiensoep vooraf. Hoofdgerecht sateh en slibtong. Mooi gebakken, lekkere frietjes. We hebben het geweldig naar onze zin gehad. Meisje van de bediening was leuk en spontaan moet wel nog e.e.a. leren maar maakt bij zo'n dametje niet uit. Je komt voor de gezelligheid. 1 klein minpuntje dat ze erg karig waren met het stokbrood bij het voorgerecht werd het niet standaard gereserveerd en we moesten voor 8 stukjes € 5, bijbetalen.