Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

7,2
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Heerlijk gegeten op een leuke locatie. Boven verwachting. Keuze uit twee gerechten voor iedere gang. Zeer vriendelijk personeel.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
De sfeer was uitstekend, de bediening was correct en vriendelijk.
Het eten was bijzonder lekker en keurig opgediend.
Het is zeker een restaurant om naar terug te gaan en aan anderen door te geven.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Sfeervolle inrichting, ruime tafeltjes, je zit niet dicht bij andere gasten waardoor je privacy hebt. Met mooi weer kun je buiten op het terras eten. Wij hadden de rosé huiswijn, iets droog, erg lekker. Als voorgerecht het "stellendammertje". Het was een zeer kleine porti als je het vergelijkt met "stellendammertjes" in andere horeca gelegenheden. Garnaaltjes waren lekker, gefrituurd 'onbekend' balletje bleef qua smaak ook onbekend, zalm was erg flauw. Op de vraag of het had gesmaakt werd netjes gereageerd, het zou worden doorgegeven aan de kok. Als hoofdgerecht hadden we Black Angus, keurig naar wens gebakken en met heerlijke patat. Nagerecht Dame Blanche, modern gepresenteerd en vergezeld van een heerlijke abrikozencrème. Wij maakten gebruik van de AH spaarzegelactie en betaalden voor 2 personen incl. 3 glazen wijn 53 euro. We raden de Duinrand zeker aan.
Biancakoreman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Er loopt constant iemand rond die vraagt of het naar wens is, en of je nog wat te drinken wilt, prima! Keurig netjes na het voorgerecht de vraag of het hoofdgerecht al mag komen of dat we nog even wilde wachten. En keurig komen ze dat nog eens checken. Prima service en dat verwacht je bijna niet van een "strandtent", maar het is echt een heel goed restaurant. Aanrader!
Barneveld .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Een prachtige locatie waar de Duinrand is gevestigd. Prima hartelijk personeel en een eigenaar die zichtbaar hart voor zijn zaak heeft.
We maakten gebruik van de AH-actie, maar dat deed absoluut geen afbreuk aan de kwaliteit van het eten of de bediening.
Een echte aanrader.
Brio .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Mijn man en ik hebben gisteren in dit restaurant gegeten. Wij gingen voor de maaltijdsalade, ik nam een vissalade en mijn man een rib-eye salade. €17.50 voor een klein bordje vissalade vond ik vrij prijzig, vooral toen bleek dat deze voornamelijk uit ijsbergsla bestond, wat stukken gerookte zalm naar de forel en tonijn was het zoeken. Bij mijn man dito hetzelfde volle maag van de ijsbergsla maar weinig verdere inhoud. Daar alles ook behoorlijk droog was, vroeg naar olie en azijn. Ze keken raar op en azijn was niet beschikbaar.
Bediening was niet goed op elkaar afgesteld, liepen te vaak langs maar als je drank wilde bestellen, liep er één op helft van de bestelling weg. Kortom hoge winstmarge voor de Duinrand maar weinig kwaliteit. Het restaurant ligt op een mooie locatie, maar of de mensen terugkomen?
Aardenl .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Lokatie prima, sfeervol ingericht. Keuze gemaakt uit het menu samengesteld voor de AH actie. Voorgerecht en nagerecht prima. Biefstuk echter wat taai. Bediening liet direct van het begin lang op zich wachten. 50 min. na binnenkomst een drankje vind ik aan de lange kant. Tijdens het eten niet gevraagd of we nog iets wilden drinken of dat alles naar wens was.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Hier gegeten met zijn 3en. Bij aankomst werden we heel goed ontvangen door de gastvrouw, zij heeft ons ook de rest van de avond geholpen. Hele vriendelijke bediening, die zie je niet overal meer. Inrichting is ook top, alles klopt met elkaar en ziet er zeer netjes uit. Als voorafje kregen we heerlijke broodjes met 3 verschillende dipjes, dat begon al goed.
Als hoofdgerecht had ik de biefstuk, de biefstuk was echt perfect gebakken met heerlijke aardappeltjes en ratatouille erbij. Als nagerecht: sorbetijs met vers fruit, amandelkrul en slagroom. De rest van de gasten van mijn tafel heeft ook heerlijk gegeten en we raden alle 3 dit restaurant aan!!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Lekker gegeten hier, goeie aspergesoep. Vangst van de dag ; griet was iets te droog maar verder prima. Mooie locatie met springkussen en terras.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Met een groter gezelschap, 20 man, hier onlangs gegeten, buffetvorm. De bediening is vrolijk en attent, iedereen op tijd een drankje. Het buffet is uitgebreid en goed van kwaliteit, vers en op tijd aangevuld. Zo is de salade zonder dressing die er apart naast wordt geserveerd, zodat je zelf kunt kiezen. Er is voldoende keuze, bv varkenshaas, zalm, spies kipsaté of varkenssaté etc. Frites lekker. Toe bv fruitsalade etc. Locatie is prima en er is voldoende parkeergelegenheid. Dit was een zakelijke gelegenheid, maar alles nodigt uit om er nog eens privé terug te komen.
winthont .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Afgelopen zaterdag - bij toeval - met z'n viertjes gegeten bij de Duinrand. Wat een voortreffelijk restaurant is dit zeg! In één woord: geweldig. Een overzichtelijke - en zorgvuldig samengestelde - kaart, vriendelijke en deskundige bediening, perfecte akoestiek - zodat je plezierig kunt converseren - en prijzen die niet doen vermoeden dat hier een uiterst bekwame chef-kok de scepter zwaait. Interesse en toewijding, ja en dan gaat 't allemaal 'als vanzelf'. Een aanrader!
mstevenaart S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Bij de vorige recensent kunnen wij ons helemaal aansluiten. Afgelopen donderdag, de mooiste dag van de week lekker met de hond naar de Maasvlakte en omstreeks 16.00 uur aangeland bij de Duinrand. Door het overlijden van onze vorige hond waren we ruim een jaar niet meer geweest. Het restaurant is prachtig opgeknapt en ze hebben blijkbaar een chef - Kok aangetrokken van de Bilderberg Hotels. Nou, dat was te merken. We zaten net tussen lunch en diner in. Dus (op advies) begonnen met heerlijk oerbrood (met sausjes) en witte wijn en daarna ieder een (ook zalm en beaf) maaltijdsalade. De kleine. Nou ja, klein. Nog even nagevraagd of dit echt de kleine salade was, want voor ons was het een complete maaltijd. Uiteraard weer een wit wijntje erbij. Zelfs een toetje kon er niet meer in.
En dan de GASTVRIJHEID. Inderdaad. Met hoofdletters. Want de jonge dame die ons bediende zat geloof ik vanaf haar 3e jaar al (via haar ouders) in de horeca en dat was te merken ook. Passie en dienstverlening ten top. Ze werd een beetje verlegen van ons compliment daarover, maar het was helemaal terecht. Waar vindt je ze nog? Nou: bij de Duinrand in Oostvoorne. We komen steeds van ver, maar terugkomen doen we zeker.
Topklasse. Daar kunnen veel horecazaken in Nederland een voorbeeld aan nemen.
Ninie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
De aankondiging op Facebook, dat de Duinrand 19 september a.s. onderdeel is van een Walking Dinner in Oostvoorne deed mij eraan herinneren, dat ik me had voorgenomen iets te schrijven over het vorig actieweekend van dit Paviljoen, nl. het Sushiweekend. Zaterdag 30 augustus heb ik met man, dochter en een aantal van haar vrienden genoten van heerlijke Japanse gerechtjes in een sfeervolle ambiance. De waarheid dient gezegd, ik ben geen echte kenner, echter onze tafelgenoten schromen niet zich soms meerdere keren per week aan de Sushi te wagen, en hiervoor bezoeken zij zaken in en buiten de regio. Ook zij hebben genoten en konden de maaltijd zeer waarderen. De geadviseerde wijn paste er goed bij
Zoals gebruikelijk bij onze etentjes op de Duinrand was ook deze keer de bediening attent, vriendelijk en vlot. Een stel betrokken jonge mensen is daar aan het werk.
Hoewel het deze avond, behalve voor een paar diehards geen weer was om buiten op het mooie terras te eten hadden we een heerlijke avond. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anna68 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Gisteren zijn we gaan eten bij restaurant de Duinrand. We kwamen af op de goede recensies. Helaas was onze ervaring niet positief. De prijs van het eten is redelijk hoog (de drank overigens niet). Je mag dus wel wat verwachten. Het ene hoofdgerecht was Black Angus. Dat had niet de volle smaak die je mag verwachten. Het werd neergelegd op doorgekookte groenten. Het andere hoofdgerecht was zeebaars en gamba. De hoeveelheid vis was mager. Het was neergelegd op zure doorgekookte groenten. Daarnaast lag een gegrild tomaatje en een stukje gegrilde courgette. Er werd geen salade of groente bij geserveerd, alleen friet.
Als toetje hadden we Dame blanche. Dat wordt leuk geserveerd. Het wordt niet in een coupe gedaan, maar op een groot bord geserveerd. De chocoladesaus was lekker. Het ijs en de slagroom niet. Helaas werd het te laat geserveerd waardoor het ijs half gesmolten was en het schaaltje chocoladesaus was nog net lauw ipv warm.
Het restaurant is modern ingericht. Door het hoge plafond is de akoestiek slecht en is het er lawaaierig als de zaak vol zit.
Uncini .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Vorige week woensdag weer eens naar De Duinrand geweest. Het is een perfecte stop op ons fietsrondje over het eiland Voorne-Putten. We zitten hier graag op het terras, lekker een beetje uit de wind en in de zon. Het is hier al gauw lekker zowel in het voorjaar als in het najaar. 's Middags ga je meestal niet uitgebreid dineren, maar ze hebben een aantal heerlijke maaltijdsalades op de kaart staan! Met een lekker stuk brood erbij hebben we deze keer gekozen voor een salade Anne Rose en een salade met Beef Teriyaki. 1 x vis en 1 x vlees dus. Gezond en heerlijk! De salades werden vlot geserveerd, gelukkig hoefden we niet lang te wachten. Heel fijn want we hadden best wel trek. De tip om een lekker glas witte huiswijn erbij te nemen was een goede! Het smaakte voortreffelijk. De bediening was vlot en uitermate vriendelijk. We komen zeker terug!
Gul D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Mooi restaurant, wel wat aan de prijs. Bediening prima. Eten smaakt heerlijk. Ook voor kinderen gezellig ivm springkussen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Heerlijk op het terras gezeten, uit de wind. Zon of schaduw - het is er allemaal. De hoek met loungebanken op het terras is uniek. Je kunt hier tot laat in de avond heerlijk buiten zitten. Wordt het fris? Geen probleem, doen ze de kachels even voor je aan. De lunchkaart bevat een aantal heerlijke maaltijdsalades, waarvan die met geitenkaas mijn absolute favoriet is. De bediening is perfect. Leuke, vlotte jonge dames, die met passie voor de zaak hun werk doen. Het gaat allemaal snel en kundig. Zonder poeha, maar wel met gevoel. De klant is koning. De keuken is van grote klasse. Chefkok Jeroen verstaat zijn vak buitengewoon en komt met een aantal verrassende gerechten. De Black Angus steak is superbe.
De zaak is niet lang geleden heel erg mooi verbouwd en heeft werkelijk een geweldige upgrade ondergaan. Was het vroeger een strandpaviljoen met bar, nu is het werkelijk een schitterend restaurant geworden met prachtige inrichting. Zoals gezegd is ook het terras een geweldige plek. En inmiddels ook officieel trouwlocatie. De mooie zaal en schitterende naastgelegen tuin biedt mogelijkheden voor geweldige feesten en partijen.
Kortom: De Duinrand is een echte aanrader!
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Hierheen naar toe genomen door vrienden die als inwoners van Oostvoorne weten waar je goed kunt eten! Het oude 'Duinrand' zoals ik dat uit mijn jeugd kende is onherkenbaar veranderd. Van een wat oubollige strandtentje is het nu een strak, modern interieur. Mooi, maar de echte 'duinsfeer' is verdwenen...
Op het eten niets aan te merken: een mooie rumpsteak, en een nagerecht van twee chocolade-varianten. De bediening oogt wat gewoontjes en weinig persoonlijk, al scheelde het dat onze vrienden één van de dames kenden. Van onze twee speelse honden werd geen probleem gemaakt. Conclusie: je kunt hier prima eten maar erg opwindend is het niet!
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Met 4 personen dit restaurant gekozen vanwege de goede recensies. Na plaats te hebben genomen buiten hebben we even moeten wachten op de bediening. Het drinken kwam vrij snel en gelijk werd de bestelling opgenomen. Prima... maar... toen begon het wachten. Pas na ongeveer 45 minuten kregen we ons bord opgediend, het was overigens niet druk. Toen moesten we nog wachten op bestek. Dit werd samen met de servetten in een mandje op tafel gezet. Ik vond dit erg vreemd.
Het eten was goed. Twee keer de vegetarische courgette schotel. Goed heet opgediend en erg smaakvol. Ook de biefstuk puntjes en saté waren goed. Helaas was de bijgeleverde kroepoek zo taai dat er geen doorkomen aan was. Beetje jammer. Dit ook aangegeven bij de bediening die ook toegaf dat een andere klant dezelfde klacht had.
het dessert was uitstekend. Mijn crème brûlée was huisgemaakt en de touch van basilicum erg lekker. Ook de choco trio en sorbet waren erg lekker.
Al met al, eten uitstekend maar de bediening was erg slordig en stuntelig. Dit houd me echter niet tegen om hier nog eens te gaan eten.
svtveld S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Prima restaurant, prima gegeten op het terras. Goede, vriendelijke bediening. Lekker in het zonnetje 2 goed klaargemaakte Angus steaks en prima desserts.