Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

7,2
Erg gunstig
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Via de AH actie voor Duinrand gekozen.
Prima eten, leuke zaak, vlotte bediening die ondanks de drukte met wat groepen toch ook oog bleven houden voor de kleinere gezelschappen ( van 4, in ons geval)
Beslist aan te bevelen.
a.j.vermaat .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Eten over het algemeen goed met uitzondering van het voorgerecht dit was met zalm en garnalen die veel te koud waren.
Bediening erg vriendelijk.
liavaneijk .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Speciaal voor deze AH actie was er keuze tussen 1x vlees of vis. Voor mij de vlees keuze ( biefstuk) prima. Maar als je niet van biefstuk houd blijft er niets over.
De drie gangen waren heerlijk en dan in een prachtige ambiance. Vriendelijk personeel. Ja, samen met mijn tafel genote vonden wij het helemaal top. Heerlijke avond gehad. Beslist ga ik hier met andere gasten naar toe.
Leuke actie
f2hfroukema .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
De ontvangst was vriendelijk .de menu kaart was erg overzichtelijk wat betreft de actie van AH .visof vlees , het moeilijk kiezen beide menu's zagen er erg aantrekkelijk uit.ik koos voor vis en de ander voor vlees, het voorgerechten bestond uit 3 soorten vis , zalm garnalen kroketje.
hoofd gerecht zalm met groene asperges. En toe dame blance de bediening was vriendelijk en gezellig , ook de sfeer in de duinrand is smaakvol en gezellig.
Ik zou het zeker aanraden bij vrienden.
baloedebeer2106 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Eten was lekker en de bediening zijn vriendelijk en de sfeers en de decors zijn gezellig. Carpaccio is de lieveling van mijn dochters en niet vergeten de toetjes waren heerlijk. We komen zeker terug
spuijbroek3 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Het voorgerecht was verrukkelijk. Helaas werd ik daarna ziek. Ik geen hap meer door mijn keel krijgen. (Het lag beslist niet aan het eten.!!!) Het hoofdgerecht werd voor me ingepakt om mee naar huis te nemen. Dat heb ik de volgende dag gegeten en het was heerlijk.
Mijn man vond zowel het voor-, hoofd- en nagerecht uitstekend. Het personeel was heel behulpzaam. Kreeg direct een glaasje water. We mogen nog een keer terugkomen en dan de bon pas inleveren. Zeer coulant. Super!!!!!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Voorgerecht prima, heerlijk garpacho, en echtgenoot een visgerecht....Hoofdgerecht biefstuk was okee, maar erg veel van hetzelfde, patat en veel uiensaus en veel zout, maar wel zeer smakelijk, maar zeker niet exquise. Echtgenoot had wederom een visgerecht, met 2 soorten vis, en dat was weer fantasierijk en lekker.
Kortom lekker gegeten, leuke lokatie, leuke bediening, lekker stoelen.
Maxime L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Erg lekker gegeten. Super mooi en gezellig restaurant alleen jammer dat het uitzicht niet zo mooi is. Wij zijn er gaan eten met de AH restaurantactie en konden kiezen uit een vlees of vis menu. Ik had vis vooraf, maar zowel de vis als de carpaccio als voorgerecht waren erg lekker. Als hoofgerecht had ik de black angus, perfect gebakken hoe we het hadden gevraagd. Als toetje de dame blanche op eigen wijze ook erg lekker! Alleen de bediening vond ik iets minder. De serveerster droeg nike schoenen terwijl het best een chique restaurant was dat vond ik niet helemaal passen. Ook had ik gevraagd om nog een drankje bij mijn toetje maar daar kwam ze pas om vragen toen ik het al bijna op had. Jammer maar misschien hebben wij net de verkeerde getroffen. Kort om, erg lekker gegeten en voor het eten zou ik het zeker aanraden!
relcor .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten de bediening was prima verzorgd door de jonge medewerkers van de Duinrand. Over de wijn kunne wij niets melden daar er na het eten nog auto gereden moest worden.
jw133 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
De ontvangst in het restaurant pas prima, de bediening was uitstekend, keurig netjes en goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Heer en mevrouw v.Heyningen.
margaduijnker .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Garnaaltjes waren het lekkerst. De bediening was zeer vriendelijk en klantgericht, dusgewoon echt goed. Entourage is zeer eigentijds, wij zater daar prima.
gerardenwies .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
wij waren met 4 de dames hadden vis, en de heren het vlees menu,
Het was allemaal super lekker, en goede bediening, voor herhaling vatbaat, dus wat ons betreft alles een dikke 10 !
ingeborgvv .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt! Hier is echt werk van gemaakt. Leuke bediening. Lekker ontspannen.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Het was zaterdagmiddag erg mooi weer en dus geschikt om na een fietstocht hier te eten. De keuken opent om 17u voor de grote kaart. We kiezen met 3 mensen de mixed grill van vis en vooraf nemen we wat brood met smeersels. We bestellen er Chardonnay bij van het huis. De ligging is natuurlijk ideaal met goede parkeerplaatsen en het terras is zonnig met een aantal parasols.
De mixed grill bevat een stukje zalm, kabeljauw en twee gamba's. De smaak is goed maar de porties zijn krap bemeten, dat hebben we wel eens royaler gezien. Dat is eigenlijk het enige echte minpuntje. We sluiten af met een kopje thee. De bediening is vlot en amicaal en de prijzen zijn redelijk. Volgende keer iets meer vis op de grill?
Jorel .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Heerlijk gegeten met de AH actie,visproeverij als voorgerecht,black angus steak als hoofdgerecht met lekkere groenten en creme brulee. Alles was goed op smaak en ruim voldoende.
Een minpuntje was dat er niet duidelijk werd aangegeven of brood bij het AH menu hoorde en acheraf op de rekening stond en dat er een half flesje water over me heen was geknoeid door de serveerster en er geen compensatie werd aangeboden.
Uiteindelijk toch na enig opdringen is het mandje brood met veel tegenzin van de rekening gehaald. Al met al, eten goed maar klantvriendelijkheid kan beter.
Rien L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Het is een goed verzorgd restaurant basic inrichting in typische strandstijl
We hebben er lekker gegeten
Als ik een minpuntje moet noemen was het, dat het binnen behoorlijk winderig was (tochtig)
moermanj .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
We hadden het AH restaurant menu. Een erg mooi menu, met leuke keuze gerechten. Entourage is gezellig en knus. Helaas was het geen mooi weer. Buiten zitten op het terras op de lounge banken (evt onder de warmtelamp) is helemaal gezellig!
Een aanrader.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Heerlijk gegeten op een leuke locatie. Boven verwachting. Keuze uit twee gerechten voor iedere gang. Zeer vriendelijk personeel.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
De sfeer was uitstekend, de bediening was correct en vriendelijk.
Het eten was bijzonder lekker en keurig opgediend.
Het is zeker een restaurant om naar terug te gaan en aan anderen door te geven.
Biancakoreman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Er loopt constant iemand rond die vraagt of het naar wens is, en of je nog wat te drinken wilt, prima! Keurig netjes na het voorgerecht de vraag of het hoofdgerecht al mag komen of dat we nog even wilde wachten. En keurig komen ze dat nog eens checken. Prima service en dat verwacht je bijna niet van een "strandtent", maar het is echt een heel goed restaurant. Aanrader!