Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

Erg gunstig
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Heerlijk gegeten op een leuke locatie. Boven verwachting. Keuze uit twee gerechten voor iedere gang. Zeer vriendelijk personeel.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
De sfeer was uitstekend, de bediening was correct en vriendelijk.
Het eten was bijzonder lekker en keurig opgediend.
Het is zeker een restaurant om naar terug te gaan en aan anderen door te geven.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Hier gegeten met zijn 3en. Bij aankomst werden we heel goed ontvangen door de gastvrouw, zij heeft ons ook de rest van de avond geholpen. Hele vriendelijke bediening, die zie je niet overal meer. Inrichting is ook top, alles klopt met elkaar en ziet er zeer netjes uit. Als voorafje kregen we heerlijke broodjes met 3 verschillende dipjes, dat begon al goed.
Als hoofdgerecht had ik de biefstuk, de biefstuk was echt perfect gebakken met heerlijke aardappeltjes en ratatouille erbij. Als nagerecht: sorbetijs met vers fruit, amandelkrul en slagroom. De rest van de gasten van mijn tafel heeft ook heerlijk gegeten en we raden alle 3 dit restaurant aan!!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Lekker gegeten hier, goeie aspergesoep. Vangst van de dag ; griet was iets te droog maar verder prima. Mooie locatie met springkussen en terras.
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Met een groter gezelschap, 20 man, hier onlangs gegeten, buffetvorm. De bediening is vrolijk en attent, iedereen op tijd een drankje. Het buffet is uitgebreid en goed van kwaliteit, vers en op tijd aangevuld. Zo is de salade zonder dressing die er apart naast wordt geserveerd, zodat je zelf kunt kiezen. Er is voldoende keuze, bv varkenshaas, zalm, spies kipsaté of varkenssaté etc. Frites lekker. Toe bv fruitsalade etc. Locatie is prima en er is voldoende parkeergelegenheid. Dit was een zakelijke gelegenheid, maar alles nodigt uit om er nog eens privé terug te komen.
winthont .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Afgelopen zaterdag - bij toeval - met z'n viertjes gegeten bij de Duinrand. Wat een voortreffelijk restaurant is dit zeg! In één woord: geweldig. Een overzichtelijke - en zorgvuldig samengestelde - kaart, vriendelijke en deskundige bediening, perfecte akoestiek - zodat je plezierig kunt converseren - en prijzen die niet doen vermoeden dat hier een uiterst bekwame chef-kok de scepter zwaait. Interesse en toewijding, ja en dan gaat 't allemaal 'als vanzelf'. Een aanrader!
Mstevenaart S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Bij de vorige recensent kunnen wij ons helemaal aansluiten. Afgelopen donderdag, de mooiste dag van de week lekker met de hond naar de Maasvlakte en omstreeks 16.00 uur aangeland bij de Duinrand. Door het overlijden van onze vorige hond waren we ruim een jaar niet meer geweest. Het restaurant is prachtig opgeknapt en ze hebben blijkbaar een chef - Kok aangetrokken van de Bilderberg Hotels. Nou, dat was te merken. We zaten net tussen lunch en diner in. Dus (op advies) begonnen met heerlijk oerbrood (met sausjes) en witte wijn en daarna ieder een (ook zalm en beaf) maaltijdsalade. De kleine. Nou ja, klein. Nog even nagevraagd of dit echt de kleine salade was, want voor ons was het een complete maaltijd. Uiteraard weer een wit wijntje erbij. Zelfs een toetje kon er niet meer in.
En dan de GASTVRIJHEID. Inderdaad. Met hoofdletters. Want de jonge dame die ons bediende zat geloof ik vanaf haar 3e jaar al (via haar ouders) in de horeca en dat was te merken ook. Passie en dienstverlening ten top. Ze werd een beetje verlegen van ons compliment daarover, maar het was helemaal terecht. Waar vindt je ze nog? Nou: bij de Duinrand in Oostvoorne. We komen steeds van ver, maar terugkomen doen we zeker.
Topklasse. Daar kunnen veel horecazaken in Nederland een voorbeeld aan nemen.
Gul D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Mooi restaurant, wel wat aan de prijs. Bediening prima. Eten smaakt heerlijk. Ook voor kinderen gezellig ivm springkussen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Heerlijk op het terras gezeten, uit de wind. Zon of schaduw - het is er allemaal. De hoek met loungebanken op het terras is uniek. Je kunt hier tot laat in de avond heerlijk buiten zitten. Wordt het fris? Geen probleem, doen ze de kachels even voor je aan. De lunchkaart bevat een aantal heerlijke maaltijdsalades, waarvan die met geitenkaas mijn absolute favoriet is. De bediening is perfect. Leuke, vlotte jonge dames, die met passie voor de zaak hun werk doen. Het gaat allemaal snel en kundig. Zonder poeha, maar wel met gevoel. De klant is koning. De keuken is van grote klasse. Chefkok Jeroen verstaat zijn vak buitengewoon en komt met een aantal verrassende gerechten. De Black Angus steak is superbe.
De zaak is niet lang geleden heel erg mooi verbouwd en heeft werkelijk een geweldige upgrade ondergaan. Was het vroeger een strandpaviljoen met bar, nu is het werkelijk een schitterend restaurant geworden met prachtige inrichting. Zoals gezegd is ook het terras een geweldige plek. En inmiddels ook officieel trouwlocatie. De mooie zaal en schitterende naastgelegen tuin biedt mogelijkheden voor geweldige feesten en partijen.
Kortom: De Duinrand is een echte aanrader!
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Hierheen naar toe genomen door vrienden die als inwoners van Oostvoorne weten waar je goed kunt eten! Het oude 'Duinrand' zoals ik dat uit mijn jeugd kende is onherkenbaar veranderd. Van een wat oubollige strandtentje is het nu een strak, modern interieur. Mooi, maar de echte 'duinsfeer' is verdwenen...
Op het eten niets aan te merken: een mooie rumpsteak, en een nagerecht van twee chocolade-varianten. De bediening oogt wat gewoontjes en weinig persoonlijk, al scheelde het dat onze vrienden één van de dames kenden. Van onze twee speelse honden werd geen probleem gemaakt. Conclusie: je kunt hier prima eten maar erg opwindend is het niet!
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Met 4 personen dit restaurant gekozen vanwege de goede recensies. Na plaats te hebben genomen buiten hebben we even moeten wachten op de bediening. Het drinken kwam vrij snel en gelijk werd de bestelling opgenomen. Prima... maar... toen begon het wachten. Pas na ongeveer 45 minuten kregen we ons bord opgediend, het was overigens niet druk. Toen moesten we nog wachten op bestek. Dit werd samen met de servetten in een mandje op tafel gezet. Ik vond dit erg vreemd.
Het eten was goed. Twee keer de vegetarische courgette schotel. Goed heet opgediend en erg smaakvol. Ook de biefstuk puntjes en saté waren goed. Helaas was de bijgeleverde kroepoek zo taai dat er geen doorkomen aan was. Beetje jammer. Dit ook aangegeven bij de bediening die ook toegaf dat een andere klant dezelfde klacht had.
het dessert was uitstekend. Mijn crème brûlée was huisgemaakt en de touch van basilicum erg lekker. Ook de choco trio en sorbet waren erg lekker.
Al met al, eten uitstekend maar de bediening was erg slordig en stuntelig. Dit houd me echter niet tegen om hier nog eens te gaan eten.
svtveld S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Prima restaurant, prima gegeten op het terras. Goede, vriendelijke bediening. Lekker in het zonnetje 2 goed klaargemaakte Angus steaks en prima desserts.