Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

7,2
Gerard-k .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Heerlijk eten, voldoende keuze mogelijkheden, prettige bediening, leuke tent in een aardige omgeving met voor een maandag een aardige bezetting
MargreetJosette .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zeer gastvrij(vriendelijk) waarbij service bovenaan staat. Het eten is kwalitatief geweldig. En we komen voor zeker terug.
Wilmarie .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Bijzonder prettige avond gehad. Met mijn dieetwensen werd vakkundig rekening gehouden.
Alles smaakte goed en werd aantrekkelijk gepresenteerd.
Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed.
Eén minpuntje: bij vertrek 's avonds was het erg donker buiten. In het vervolg graag buitenverlichting aan.
Ik zou dit restaurant bij iedereen willen aanbevelen!
miriam60 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Er goed eten in een gezellige sfeer. Echt een aanrader. Met de actie van AH wel keuze uit maar 2 dingen, maar wel heel erg goed!
nicolevisser1966 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Een warme ontvangst, zeer vriendelijke bediening met heerlijk eten. Een zalige, mooi opgemaakte carpaccio, als hoofdgerecht biefstuk Black Argus, geserveerd met patat. De groente ontbrak. Als nagerecht crème brulee. Fantastisch! Binnen was het met 24,5 graden te warm, terwijl het buiten 17 graden was. Maar al met al een echte aanrader.
danny124 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heerlijk gegeten, een menu met keuze uit vlees of vis, en keuze uit twee desserts.
Vriendelijke correcte bediening.
Ziet er allemaal keurig uit.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Mooie lokatie met sfeervol maar ruimtelijk interieur. Dit gecombineerd met bijzonder goed eten en goede service. Garant voor een geslaagd avondje uit.
Niet goedkoop maar zeker waar voor je geld.
Ruime porties van hoge kwaliteit en erg creatief.
hoogwerf .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Fijn om hier een keertje te kunnen eten met de AH actie (wel met een beperkte menu) maar is ons type restaurant niet. Eten was super en als je dit restaurant in je budget past, is het een super plek .... ook een super plek voor een feestje of trouwerij vind ik....
sandy_riemers .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Lekker ruim opgezet. Relaxte sfeer. Bediening ook rustig. Goed gegeten. Black Angus lekker mals en medium gebakken zoals gevraagd. Tussen de gerechten zat een goede tijd waardoor niet te snel of te langzaam het volgende gerecht geserveerd werd. Ook fijn dat er niet continu gevraagd werd of alles naar wens was.
hansruitenbeek .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Ontvangst was uitstekend.De voor- hoofd- en nagerechten waren van prima kwaliteit.De biefstuk was in een woord fantastisch.Tijdens het diner kwam de eigenaar even informeren naar onze bevindingen. Prima. Op de huiswijnen was niets aan te merken
Al met al een goede bediening in een gezellige omgeving.
mvanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Het etentje bij de Duinrand was een succes.

Wij raden het vrienden en kennissen en familie aan.
Het voorgerecht het stellendammetje was voor mij overheerlijk . drie verschillende vissoorten bij elkaar op een mooi bord opgediend geweldig vond ik dat . Mijn man vond de biefstuk overheerlijk en het nagerecht creme brullee was heel erg goed en heerlijk. het was alles bij elkaar heel erg veel , maar mijn man hield er erg van . Wij hebben samen genoten en het is aan iedereen aan te bevelen die van lekker eten houdt.
jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Heerlijk gegeten, hadden een keuze menu voor albertheijn aktie gemaakt, vlees of vis, biefstuk was erg lekker, hele attente bediening, gaan zeker terug
marisol2525 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Het aankleding en decoratie van het restaurant ziet er heel leuk uit, maar er hangt geen sfeer in het restaurant.
Het eten viel tegen, de zalm was nog rauw en de groente niet gaar.

Ingeborg U.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij hadden het vlees menu van de ah actie. De carpaccio was echt heerlijk mals en de biefstuk smolt gewoon op je tong zo mals. Heerlijk!!! Bediening was erg vriendelijk en accuraat!! Topavond gehad echt een aanrader!!!
j.vanburg .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij komen hier regelmatig en worden steeds weer verrast door de combinatie en opmaak van de gerechten.
Super leuke sfeer en heerlijk muziek
anja.trip .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een hele gezellige plek,waar je heerlijk kunt eten.Goede sfeer,er wordt ook met mensen in een rolstoel rekening gehouden.
chris.trudi .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het menu wat jullie hebben samen gesteld was grandioos heel erg lekker. Ik had het vis menu mijn vrouw de biefstuk alle bij heel lekker. Ik zal ook mijn vrienden en kennissen aan bevelen,nog bedankt voor de fijne avond.
klerk65 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
gezellig restaurant, aardige bediening, vis als voorgerecht prima, hoofdgerecht met zalm, deze was flauw van smaak en slapjes, de patat die uit de diepvries leek te komen was niet geweldig, heerlijk toetje, prijs en kwaliteit een 7
jlvandegraaf .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
We hebben de beide menu's genomen ,ze waren goed ,leuk geserveerd met aandacht voor
de opmaak.De bediening correct en niet om de tien minuten vragen of er nog iets
geschonken moest worden.Er was een rustige sfeer met goede achtergrondmuziek die
niet storend was.Het restaurant heeft buitenom een wat modern uiterlijk,binnen heeft
het heel andere indruk met veel donker hout hetgeen niet ongezellig aandoet.
De ligging tegen de duinen geeft goed aan dat je aan de zeekant zit.
We hebben met plezier genoten.
nschuler .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
gezellige avond gehad prima gegegeten bij een leuk gelegen locatie met een prima bediening
is door ons bij iedereen aan te raden wat we ook zeker gaan doen