Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

Erg gunstig
Gerard-k .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Heerlijk eten, voldoende keuze mogelijkheden, prettige bediening, leuke tent in een aardige omgeving met voor een maandag een aardige bezetting
MargreetJosette .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zeer gastvrij(vriendelijk) waarbij service bovenaan staat. Het eten is kwalitatief geweldig. En we komen voor zeker terug.
Nicolevisser1966 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Een warme ontvangst, zeer vriendelijke bediening met heerlijk eten. Een zalige, mooi opgemaakte carpaccio, als hoofdgerecht biefstuk Black Argus, geserveerd met patat. De groente ontbrak. Als nagerecht crème brulee. Fantastisch! Binnen was het met 24,5 graden te warm, terwijl het buiten 17 graden was. Maar al met al een echte aanrader.
danny124 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heerlijk gegeten, een menu met keuze uit vlees of vis, en keuze uit twee desserts.
Vriendelijke correcte bediening.
Ziet er allemaal keurig uit.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Mooie lokatie met sfeervol maar ruimtelijk interieur. Dit gecombineerd met bijzonder goed eten en goede service. Garant voor een geslaagd avondje uit.
Niet goedkoop maar zeker waar voor je geld.
Ruime porties van hoge kwaliteit en erg creatief.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Fijn om hier een keertje te kunnen eten met de AH actie (wel met een beperkte menu) maar is ons type restaurant niet. Eten was super en als je dit restaurant in je budget past, is het een super plek .... ook een super plek voor een feestje of trouwerij vind ik....
hansruitenbeek .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Ontvangst was uitstekend.De voor- hoofd- en nagerechten waren van prima kwaliteit.De biefstuk was in een woord fantastisch.Tijdens het diner kwam de eigenaar even informeren naar onze bevindingen. Prima. Op de huiswijnen was niets aan te merken
Al met al een goede bediening in een gezellige omgeving.
mvanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Het etentje bij de Duinrand was een succes.

Wij raden het vrienden en kennissen en familie aan.
Het voorgerecht het stellendammetje was voor mij overheerlijk . drie verschillende vissoorten bij elkaar op een mooi bord opgediend geweldig vond ik dat . Mijn man vond de biefstuk overheerlijk en het nagerecht creme brullee was heel erg goed en heerlijk. het was alles bij elkaar heel erg veel , maar mijn man hield er erg van . Wij hebben samen genoten en het is aan iedereen aan te bevelen die van lekker eten houdt.
jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Heerlijk gegeten, hadden een keuze menu voor albertheijn aktie gemaakt, vlees of vis, biefstuk was erg lekker, hele attente bediening, gaan zeker terug
Ingeborg U.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij hadden het vlees menu van de ah actie. De carpaccio was echt heerlijk mals en de biefstuk smolt gewoon op je tong zo mals. Heerlijk!!! Bediening was erg vriendelijk en accuraat!! Topavond gehad echt een aanrader!!!
j.vanburg .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij komen hier regelmatig en worden steeds weer verrast door de combinatie en opmaak van de gerechten.
Super leuke sfeer en heerlijk muziek
anja.trip .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een hele gezellige plek,waar je heerlijk kunt eten.Goede sfeer,er wordt ook met mensen in een rolstoel rekening gehouden.
Chris.trudi V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het menu wat jullie hebben samen gesteld was grandioos heel erg lekker. Ik had het vis menu mijn vrouw de biefstuk alle bij heel lekker. Ik zal ook mijn vrienden en kennissen aan bevelen,nog bedankt voor de fijne avond.
klerk65 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
gezellig restaurant, aardige bediening, vis als voorgerecht prima, hoofdgerecht met zalm, deze was flauw van smaak en slapjes, de patat die uit de diepvries leek te komen was niet geweldig, heerlijk toetje, prijs en kwaliteit een 7
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Via de AH actie voor Duinrand gekozen.
Prima eten, leuke zaak, vlotte bediening die ondanks de drukte met wat groepen toch ook oog bleven houden voor de kleinere gezelschappen ( van 4, in ons geval)
Beslist aan te bevelen.
baloedebeer2106 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Eten was lekker en de bediening zijn vriendelijk en de sfeers en de decors zijn gezellig. Carpaccio is de lieveling van mijn dochters en niet vergeten de toetjes waren heerlijk. We komen zeker terug
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Voorgerecht prima, heerlijk garpacho, en echtgenoot een visgerecht....Hoofdgerecht biefstuk was okee, maar erg veel van hetzelfde, patat en veel uiensaus en veel zout, maar wel zeer smakelijk, maar zeker niet exquise. Echtgenoot had wederom een visgerecht, met 2 soorten vis, en dat was weer fantasierijk en lekker.
Kortom lekker gegeten, leuke lokatie, leuke bediening, lekker stoelen.
Maxime L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Erg lekker gegeten. Super mooi en gezellig restaurant alleen jammer dat het uitzicht niet zo mooi is. Wij zijn er gaan eten met de AH restaurantactie en konden kiezen uit een vlees of vis menu. Ik had vis vooraf, maar zowel de vis als de carpaccio als voorgerecht waren erg lekker. Als hoofgerecht had ik de black angus, perfect gebakken hoe we het hadden gevraagd. Als toetje de dame blanche op eigen wijze ook erg lekker! Alleen de bediening vond ik iets minder. De serveerster droeg nike schoenen terwijl het best een chique restaurant was dat vond ik niet helemaal passen. Ook had ik gevraagd om nog een drankje bij mijn toetje maar daar kwam ze pas om vragen toen ik het al bijna op had. Jammer maar misschien hebben wij net de verkeerde getroffen. Kort om, erg lekker gegeten en voor het eten zou ik het zeker aanraden!
gerardenwies .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
wij waren met 4 de dames hadden vis, en de heren het vlees menu,
Het was allemaal super lekker, en goede bediening, voor herhaling vatbaat, dus wat ons betreft alles een dikke 10 !
Ton En Inge V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt! Hier is echt werk van gemaakt. Leuke bediening. Lekker ontspannen.