Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

7,2
jcdewinter165 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Heerlijk met z'n 4tjes gegeten, het 3 gangen keuzemenu van de ah spaaractie. De kinderen hebben ook alles op. Goede en aardige bediening en prachtig, schoon restaurant.
a.blad .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Diner was een vastgesteld menu, keuze tussen twee voor en hoofd en nagerechten.
Kwaliteit voor dit bedrag is ruim voldoende.
Glas wijn was prima (chardonnay)
Bediening en sfeer uitstekend.
corrieleemkuil .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Het eten was allemaal lekker en goed verzorgd. Bediening was prima en erg vriendelijk. Er was tijdens het eten wel wat afleiding door dat politie,brandweer,warenwet e.d. die een gezamenlijke controle kwamen uitvoeren. We gaan zeker nog eens terug.
M. Z.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Gezellige omgeving , reuze aardige attente bediening. Diner goed, biefstuk niet zo mals, wel mooi rosé en warm van binnen. We voelden ons welkom!
rijlaan .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Prettige ontvangst en genoten van een verfijnde maaltijd.
De bediening was goed, accuraat en meedenkend.
Ook de ambiance was gezellig en smaakvol ingericht
cjvantschip .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
In een heel gezellige sfeer hebben we genoten van een uitstekend drie-gangen menu.
De bediening was efficient en vriendelijk. Een aanrader.
a.vangastel .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het enige minpuntje je kon maar uit 1 stuk vlees of 1 stuk vis kiezen. Stel dat je geen vis liefhebber bent en je houdt niet van biefstuk. Dan heb je een probleem want meer keus was er niet. Laat liever uit 2 stuks vlees en 2 stuks vis kiezen. Maar gelukkig hebben wij allemaal heerlijk gegeten. Want daar lag het niet aan.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Prefect geregeld . Driegangen menu waarbij een keuze gemaakt kon worden uit twee gerechten. Uitstekend parkeer gelegenheid
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
de biefstuk was hel erg goed / de bediening was super de duinrand is heel gezelig het was in eenword prima zal bij iedereen aanraden
WOUDE324 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
De sfeer is bij de Duinrand gezellig en professioneel. V oor mij het beste restaurant in Oostvoorne. De service is uitstekend, de keuken en professioneel. Geen standaard of algemene menu's. De Duinrand geef ik al geruime tijd voorrang bij mijn restaurantkeuze.
addievandonkelaar62 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
We waren er met de korting van AH gespaarde zegels. Keuze uit 2 menu's.
Was erg lekker. Alleen waren de borden koud, waardoor het eten snel afkoelen.
Personeel aardig en gezellige entourage.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
De Duinrand is een restaurant wat van mij de gouden pollepel mag winnen. Zeer vriendelijk ontvangen. De sfeer is heel gezellig en de tafels staan ver genoeg vn elkaar af zodat je niet naar het gesprek van de buren hoeft te luisteren. Het eten was all over heerlijk. De bediening vriendelijk en alert. Zeer zeker een lokatie die aan te bevelen is in prive , maar ook voor zakelijke besprekeningen onder het genot van een hapje en een drankje. Dus van mij voor alles een hele dikke 9!!!!!!!!!! p.s. het eten en de wijn zeer zeer goed!!
s.freeke1 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Heerlijk avondje gegeten, met de kaart van de ah actie.
Ik kwam al vaker, blijft een leuke en gezellig restaurant. Prima bediening.
d.vanes44 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We hebben met 4 personen gegeten en alle 4 vonden we het eten prima.
Jammer, dat we vlakbij een hele lange tafel met gasten zaten. Drukte
We zullen het restaurant zeker aanraden bij onze vrienden.
e.ooft .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Gezellige ontvangst. De bediening was vriendelijk en vakkundig.
Het 3-gangenmenu voor de AH-actie was smaakvol.
Mijn man en ik hebben andere keuze gemaakt, beiden waren goed.
De ligging is ook leuk, zo bij de duinen en het strand, eerst een wandeling gemaakt.
jana_vandersande .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik heb echt heerlijk gegeten, alleen de bediening van 1 ober was niet oke, mijn moeder had nogal wat zeentjes in haar steak en toen kwam hij uitleggen dat ze dat niet kunnen zien van buitenaf, wat wij ook wel snappen, maar keek bij het uitleggen naar mij en mijn vriend en niet naar m'n moeder en deed het af met " u krijgt wel gratis koffie" de meisjes in de bediening waren wel iets vriendelijker..
Supersmulpaap .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Goed menu met drie gangen. Prachtige professionele opmaak van de gerechten. Prima kwaliteit carpaccio en Angus steak. Alle gangen waren zeer goed bereid. Het opdienen was snel en de gerechten waren goed warm en/of vers. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij de Duinrand. bEgonnen met een Stellendammertje, een combinatie van garnalen, zalm en een risottobitterbal met paling. Perfecte smaak.
Hoofdgerecht: angus beef, eerlijk gezegd hadden we deze wel eens lekkerder gehad. Als garnering een prima ratatouille en frites.
Als nagerecht hadden we crème brulee en dame blanche, prachtig opgemaakt.
Bediening erg aardig. Wij wilden graag als enigen op terras zitten en speciaal voor
ons hebben ze de heaters aangestoken.

Janny B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Het is een prima restaurant we hebben heerlijk gegeten en zou dit restaurant zeker bij een ieder aan bevelen. Een topper
sluisvd124 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Heerlijk gegeten in relaxte sfeer. Jammer die eeuwige frietjes die je bij er bij krijgt. Maar dat is bij veel restaurants. Verder super. Eten en bediening een pluim.