Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Prefect geregeld . Driegangen menu waarbij een keuze gemaakt kon worden uit twee gerechten. Uitstekend parkeer gelegenheid
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
de biefstuk was hel erg goed / de bediening was super de duinrand is heel gezelig het was in eenword prima zal bij iedereen aanraden
joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
De Duinrand is een restaurant wat van mij de gouden pollepel mag winnen. Zeer vriendelijk ontvangen. De sfeer is heel gezellig en de tafels staan ver genoeg vn elkaar af zodat je niet naar het gesprek van de buren hoeft te luisteren. Het eten was all over heerlijk. De bediening vriendelijk en alert. Zeer zeker een lokatie die aan te bevelen is in prive , maar ook voor zakelijke besprekeningen onder het genot van een hapje en een drankje. Dus van mij voor alles een hele dikke 9!!!!!!!!!! p.s. het eten en de wijn zeer zeer goed!!
e.ooft .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Gezellige ontvangst. De bediening was vriendelijk en vakkundig.
Het 3-gangenmenu voor de AH-actie was smaakvol.
Mijn man en ik hebben andere keuze gemaakt, beiden waren goed.
De ligging is ook leuk, zo bij de duinen en het strand, eerst een wandeling gemaakt.
Jana V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik heb echt heerlijk gegeten, alleen de bediening van 1 ober was niet oke, mijn moeder had nogal wat zeentjes in haar steak en toen kwam hij uitleggen dat ze dat niet kunnen zien van buitenaf, wat wij ook wel snappen, maar keek bij het uitleggen naar mij en mijn vriend en niet naar m'n moeder en deed het af met " u krijgt wel gratis koffie" de meisjes in de bediening waren wel iets vriendelijker..
Supersmulpaap .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Goed menu met drie gangen. Prachtige professionele opmaak van de gerechten. Prima kwaliteit carpaccio en Angus steak. Alle gangen waren zeer goed bereid. Het opdienen was snel en de gerechten waren goed warm en/of vers. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij de Duinrand. bEgonnen met een Stellendammertje, een combinatie van garnalen, zalm en een risottobitterbal met paling. Perfecte smaak.
Hoofdgerecht: angus beef, eerlijk gezegd hadden we deze wel eens lekkerder gehad. Als garnering een prima ratatouille en frites.
Als nagerecht hadden we crème brulee en dame blanche, prachtig opgemaakt.
Bediening erg aardig. Wij wilden graag als enigen op terras zitten en speciaal voor
ons hebben ze de heaters aangestoken.

Janny B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Het is een prima restaurant we hebben heerlijk gegeten en zou dit restaurant zeker bij een ieder aan bevelen. Een topper
MargreetJosette .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zeer gastvrij(vriendelijk) waarbij service bovenaan staat. Het eten is kwalitatief geweldig. En we komen voor zeker terug.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Een warme ontvangst, zeer vriendelijke bediening met heerlijk eten. Een zalige, mooi opgemaakte carpaccio, als hoofdgerecht biefstuk Black Argus, geserveerd met patat. De groente ontbrak. Als nagerecht crème brulee. Fantastisch! Binnen was het met 24,5 graden te warm, terwijl het buiten 17 graden was. Maar al met al een echte aanrader.
danny124 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heerlijk gegeten, een menu met keuze uit vlees of vis, en keuze uit twee desserts.
Vriendelijke correcte bediening.
Ziet er allemaal keurig uit.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Mooie lokatie met sfeervol maar ruimtelijk interieur. Dit gecombineerd met bijzonder goed eten en goede service. Garant voor een geslaagd avondje uit.
Niet goedkoop maar zeker waar voor je geld.
Ruime porties van hoge kwaliteit en erg creatief.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Fijn om hier een keertje te kunnen eten met de AH actie (wel met een beperkte menu) maar is ons type restaurant niet. Eten was super en als je dit restaurant in je budget past, is het een super plek .... ook een super plek voor een feestje of trouwerij vind ik....
mvanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Het etentje bij de Duinrand was een succes.

Wij raden het vrienden en kennissen en familie aan.
Het voorgerecht het stellendammetje was voor mij overheerlijk . drie verschillende vissoorten bij elkaar op een mooi bord opgediend geweldig vond ik dat . Mijn man vond de biefstuk overheerlijk en het nagerecht creme brullee was heel erg goed en heerlijk. het was alles bij elkaar heel erg veel , maar mijn man hield er erg van . Wij hebben samen genoten en het is aan iedereen aan te bevelen die van lekker eten houdt.
jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Heerlijk gegeten, hadden een keuze menu voor albertheijn aktie gemaakt, vlees of vis, biefstuk was erg lekker, hele attente bediening, gaan zeker terug
Ingeborg U.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij hadden het vlees menu van de ah actie. De carpaccio was echt heerlijk mals en de biefstuk smolt gewoon op je tong zo mals. Heerlijk!!! Bediening was erg vriendelijk en accuraat!! Topavond gehad echt een aanrader!!!
j.vanburg .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij komen hier regelmatig en worden steeds weer verrast door de combinatie en opmaak van de gerechten.
Super leuke sfeer en heerlijk muziek
anja.trip .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een hele gezellige plek,waar je heerlijk kunt eten.Goede sfeer,er wordt ook met mensen in een rolstoel rekening gehouden.
Chris.trudi V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het menu wat jullie hebben samen gesteld was grandioos heel erg lekker. Ik had het vis menu mijn vrouw de biefstuk alle bij heel lekker. Ik zal ook mijn vrienden en kennissen aan bevelen,nog bedankt voor de fijne avond.
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Via de AH actie voor Duinrand gekozen.
Prima eten, leuke zaak, vlotte bediening die ondanks de drukte met wat groepen toch ook oog bleven houden voor de kleinere gezelschappen ( van 4, in ons geval)
Beslist aan te bevelen.